en wat doet die allemaal fout volgens jou?quote:Op zondag 21 maart 2004 11:15 schreef Brommerhandel het volgende:
Haha die vent ken beter ergens anders gaan werken man.
Hij is echt zo zielig !!
Ja ja.. Ik zou nog maar eens de kranten van vorig jaar nalezen. Alsof alleen de premier het land bestuurt...quote:Op zondag 21 maart 2004 11:31 schreef avw1982 het volgende:
Hij durft nederland nog te besturen in een moeilijke tijd. Die Woutertje Bos wilde niet premier worden omdat hij dan te veel kritiek zal krijgen. Hup Balkie.
Nee, maar ik ben ook geen minister-presidentquote:Op zondag 21 maart 2004 11:36 schreef Naamah het volgende:
kritiek hebben is zoooo makkelijk.. had je het zelf beter gekund?
quote:Op zondag 21 maart 2004 11:39 schreef XiChico het volgende:
Maar je kan beter Spongebob in zijn plaats neerzetten, wat een ellende met die vent![]()
Nee, maar ik kan me niet herinneren dat iemand hier iets gezegd heeft over dat hij zichzelf een charismatische en intelligente en geschikte potentiele minister president vindt, we zeggen alleen dat Balkenende dat niet is. Moet je ook zelf een auto kunnen bouwen voordat je zegt dat je een Fiat niet mooi vindt?quote:Op zondag 21 maart 2004 11:36 schreef Naamah het volgende:
kritiek hebben is zoooo makkelijk.. had je het zelf beter gekund?
quote:Op zondag 21 maart 2004 11:31 schreef avw1982 het volgende:
Hij durft nederland nog te besturen in een moeilijke tijd. Die Woutertje Bos wilde niet premier worden omdat hij dan te veel kritiek zal krijgen. Hup Balkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |