abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17861578
Een lesbische studente die haar maagdelijkheid veilde op het internet om voor haar studie te betalen heeft sex gehad met de hoogste bieder.

Ze heeft er 8.400 pond mee verdiend. (12.500 euro)
Maar ze vond de ontmaagding met de man van middelbare leeftijd verschrikkelijk.

Rosie Reid (18)
quote:
EXCLUSIVE: 18-year-old student admits she had sex with divorcee father of two for £8,400

I sold virginity to dad aged 44

By Holly Jarvis

SICKENED student Rosie Reid has told how she lay on a hotel bed and sobbed her heart out hours after letting a middle-aged man have sex with her for £8,400.

The 18-year-old lesbian, who auctioned her virginity on the net to help fund her studies, was repulsed when the man even kissed her.

"It was horrible. I hate the way men kiss," she said.

But the divorced father-of-two had handed over a bankers' draft and she felt duty-bound to have sex with him in their seedy Euston hotel room.

Rosie, from Dulwich, south-east London, said: "It felt very uncomfortable but it was over quite quickly I suppose.

Horrible

"I was just so relieved it was over, all I wanted to do was go to sleep."

But her ordeal wasn't to end there.

"We lay there for a while and then he asked me to give him oral sex. I found it horrible, so I had full sex with him again.

"I felt obliged at this point to please him as he had just paid all this money."

Rosie decided she'd rather prostitute herself than end up £15,000 in debt after finishing her science degree at the University of Bristol.

She put her virginity up for sale, first through auction site eBay and then through her own website.

She had more than 2,000 responses from men all over the world, but the highest bid came from the 44-year-old BT engineer from south-east England.

Rosie and her partner Jess Cameron, 26 geen maagd meer?, agreed to meet the man, who wore a dark suit and tie, in a bar in London's West End on March 2.

The three of them spent several hours chatting and drinking together to help Rosie relax.

She said: "I felt very nervous and scared but it was understood that if I felt uncomfortable at any stage then I could just leave."

They checked into the hotel and Jess stayed in her room while Rosie and the man went for a meal alone before returning to his room for sex.

First, Rosie gave him a back rub and then he returned the favour.

She said: "He gave me a massage which was quite relaxing and then he started kissing my back. I was topless at this point and he carried on kissing me all over. It didn't feel like it was happening to me, I felt like I was watching it happen to someone else."

After they had sex, the man fell asleep. Rosie said: "I was desperate to get back to Jess as I felt so uncomfortable lying naked next to him."

But she stayed and in the morning they politely kissed goodbye before she returned to Jess's room.

Rosie said: "Jess and me just got on the bed and cried and cried."
en die News of the World - poepblad - wil weten wie die man was::
quote:
DO YOU KNOW WHO HE IS? CAN you help us find the mystery man who bought Rosie's virginity? He said he was a 44-year-old divorced father of two who worked as a BT engineer and came from south-east England. Call us on 0207 782 1001 or email us by clicking here.
Gatverdamme.
En dat haar vriendin het nog ok vond ook.

En die vent kan zich helemaal schamen.

Trouwens hoe weten we dat ze echt maagd was - hoe dan ook ranzig.
Al heeft ze wel de poen nu.

artikel News of the World

[ Bericht 1% gewijzigd door Caesu op 21-03-2004 08:19:08 ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_17861590
Omg, en dat om te gaan studeren. En ze vond het niet eens lekker. Maarja als je maar kan studeren hè *not*
En inderdaad ook lekker matig voor die vent, zou die hebben gewild dat hij in het nieuws kwam ?
  zondag 21 maart 2004 @ 07:25:26 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17861604
Die vent heeft niks fout gedaan. En die meid moet niet klagen. Vindt dit gewoon een beetje ziek.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_17861611
quote:
Op zondag 21 maart 2004 07:25 schreef Megumi het volgende:
Die vent heeft niks fout gedaan. En die meid moet niet klagen. Vindt dit gewoon een beetje ziek.
behoorlijk ziek en dom ja.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_17861612
quote:
Op zondag 21 maart 2004 07:20 schreef Dark_Killah het volgende:
Omg, en dat om te gaan studeren. En ze vond het niet eens lekker. Maarja als je maar kan studeren hè *not*
En inderdaad ook lekker matig voor die vent, zou die hebben gewild dat hij in het nieuws kwam ?
hij is dus nog niet in het nieuws maar dat ranzige tabloid vindt hem vast wel. tipgevers zullen ook wel beloond worden.
pi_17861674
Dit artikel van je is al minstens een half jaar oud
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_17861684
quote:
Op zondag 21 maart 2004 07:51 schreef existenz het volgende:
Dit artikel van je is al minstens een half jaar oud
Niet dus. Staat op hoofdpagina van de BBC en News of the World.
Artikel vandaag
En het tabloid is nog op zoek naar die man.

Eerder stond dat ze het zou gaan doen, en nu is het dus gebeurd.
Artikel januari

Misschien is ze niet de eerste die dit flikt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Caesu op 21-03-2004 08:01:51 ]
pi_17861693
quote:
Op zondag 21 maart 2004 07:55 schreef Caesu het volgende:

[..]

Niet dus. Staat op hoofdpagina van de BBC en News of the World.
Student 'sells virginity' via web
En het tabloid is nog op zoek naar die man.

Misschien is ze niet de eerste die dit flikt.
Ah, nu zie ik het. De foto die jij erbij hebt staan is een foto van een andere studente die hetzelfde een hele tijd geleden al heeft gedaan. Dit is de Rosie Reid die jij bedoelt:

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/bristol/3429769.stm

Diegene in de foto van jou is volgens mij 1 vd eerste studentes die zich ooit op ebay heeft aangeboden. Overigens wel knap van News of the World en de BBC om verschillende foto's te gebruiken van 2 mensen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_17861701
quote:
Op zondag 21 maart 2004 07:59 schreef existenz het volgende:

[..]

Ah, nu zie ik het. De foto die jij erbij hebt staan is een foto van een andere studente die hetzelfde een hele tijd geleden al heeft gedaan. Dit is de Rosie Reid die jij bedoelt:
[afbeelding]

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/bristol/3429769.stm

Diegene in de foto van jou is volgens mij 1 vd eerste studentes die zich ooit op ebay heeft aangeboden. Overigens wel knap van News of the World en de BBC om verschillende foto's te gebruiken van 2 mensen.
ik denk dat het dezelfde zijn hoor als ik zo naar de foto's kijk.
  zondag 21 maart 2004 @ 08:14:30 #10
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_17861738
quote:
Op zondag 21 maart 2004 07:25 schreef Megumi het volgende:
Psies.....

Die vent koopt gewoon wat ze aanbied.......

Sloerie.....
Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
pi_17861747
typische lesbiene... haar keus

aandachtsgeil

en

als ze het niet leuk vondt gewoon check niet innen.
Free people own guns! Slaves do not!
  zondag 21 maart 2004 @ 08:28:08 #12
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_17861787
quote:
Op zondag 21 maart 2004 08:18 schreef Vampier het volgende:

als ze het niet leuk vondt gewoon check niet innen.
Duidelijke statement!!
Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
  zondag 21 maart 2004 @ 08:51:19 #13
78918 SeLang
Black swans matter
pi_17861839
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_17861890
Ze zal wel meer geld hebben gekregen voor het verkopen van het verhaal aan de krant!
pi_17861893
Wat een gezeur zeg. Het was toch haar eigen keuze. Publiciteitsgeile muts dat het is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17861923
Hoer,slet,troia
pi_17861979
Kan mij het schelen dat het horrible was, ze vroeg er zelf om en verdiende er nog een berg knaken mee ook
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_17862119
Dan ben je gewoon een hoer!!
iedereen die het voor geld doet is een hoer
bah bah het zou je dochter maar zijn , en als ze dat geld nodig heeft dan neem ik wel een lening ofzo.
Kansloos!!!!!1
  zondag 21 maart 2004 @ 09:51:59 #19
78918 SeLang
Black swans matter
pi_17862134
Mwah, als je toch lesbies bent dan heb je verder weinig aan je vliesje
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_17862167
Al zou ik dat gekld krijgen dan zou ik haar nog niet willen ontmaagden.

Wat een hoer trouwens
  zondag 21 maart 2004 @ 09:57:53 #21
27929 piere
doe mij maar bier
pi_17862171
dure hoer
fok you ja!
  zondag 21 maart 2004 @ 10:00:54 #22
62182 Georges
That's the shit
pi_17862187
Het moet niet veel gekker worden. Mens moet trouwens niet zeuren, ze heeft er geld nu, lekker studeren.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_17862201
Domme muts. Heeft zij geen eigenwaarde? ja 12.500 euro. Ze zal er nog lang mee rondlopen.
Don't turn your back on me. I won't be ignored!!!
  zondag 21 maart 2004 @ 10:07:16 #24
36670 coonman
coon's forever
pi_17862253
Doet me denken aan die film met robert redfort die 1 miljoen biedt om met demi moore naar bed te gaan.
Een collega van mij vroeg toen aan zijn vrouwlijke medewerkers of ze dit ook zouden doen, voor een milljoen ja zeiden ze. Toen hij ze vroeg of ze het ook voor een paar honderd gulden met hem zouden doen zeiden ze " He ik ben geen Hoer hoor" , waarop hij zei jawel hoor maar alleen een hele dure.
be cool stay cool and behave
pi_17863345
Kon je beter laatst gewoon die 2 wijven op eBay voor 4500 euro kopen. Ben je nog goedkoper uit ook én heb je er twee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')