ik zou haar bijna vergeten! Lucille, een superleuke meid die ik gemeet heb nota-bene hoort zeker hier thuis..quote:Op zondag 21 maart 2004 00:34 schreef Tijn het volgende:
Lucille.
Ja, die ga ik jou niet verklappen tochquote:Op zondag 21 maart 2004 00:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
niemand meer leuke meiden?
Ik vind jou eigenlijk best wel een lekker wijf.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
niemand meer leuke meiden?
oke niet iedereen, maar de meeste.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:31 schreef De_Vieze_Man het volgende:
Riann.
Vies he?
Wat is Tijn toch liev.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:34 schreef Tijn het volgende:
Lucille.
Zie fotoboekquote:Op zondag 21 maart 2004 01:41 schreef Supaaah het volgende:
[..]
post eens pics dan.
quote:Op zondag 23 mei 2004 22:21 schreef Chriz2k het volgende:
Brechtje...
Dat is die gozer van Idols slimmerdquote:
net alsof gozers van Idols niet op Fok! mogen ofzoquote:Op zondag 23 mei 2004 22:28 schreef Gianluca het volgende:
[..]
Dat is die gozer van Idols slimmerd
quote:Op zondag 23 mei 2004 22:26 schreef r2dGeert het volgende:
stelletje onwetende nietsnutten!
fraubitch natuurlijk!
Echte schoonheid wordt niet meer gewaardeerd
quote:Op zondag 23 mei 2004 22:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
net alsof gozers van Idols niet op Fok! mogen ofzo
dankuquote:Op zondag 23 mei 2004 22:31 schreef vbmot het volgende:
Catwoman1986 staat wat dat betreft eenzaam aan de top![]()
quote:Op zondag 23 mei 2004 22:40 schreef BMWM3 het volgende:
Iedereen, behalve Insomaniac![]()
Gadveredamme. Wat vindt ik haar een 4 letter woord. (geen h**r). Zij maakt uit waar ik wel of niet mag posten. En als ik toch kom in het verboden gebied hangt er een ban om mijn orenquote:Op zondag 23 mei 2004 22:43 schreef Gianluca het volgende:
[..]
![]()
Welkom bij de clubquote:Op zondag 23 mei 2004 22:45 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Gadveredamme. Wat vindt ik haar een 4 letter woord. (geen h**r). Zij maakt uit waar ik wel of niet mag posten. En als ik toch kom in het verboden gebied hangt er een ban om mijn oren
Mee eens, ik had eens een vrouwonvriendelijk topic geopend om de frustraties over mn ex weg te fokken, mocht dat niet eens! dus ik nog een keer, mocht het ook niet! snappen jullie dat nou?quote:Op zondag 23 mei 2004 22:45 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Gadveredamme. Wat vindt ik haar een 4 letter woord. (geen h**r). Zij maakt uit waar ik wel of niet mag posten. En als ik toch kom in het verboden gebied hangt er een ban om mijn oren
quote:Op zondag 23 mei 2004 22:51 schreef apophis4u het volgende:
Hier hebben we een hele knappe dame:
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=82525
bwaaahpppffftquote:Op zondag 23 mei 2004 22:51 schreef apophis4u het volgende:
Hier hebben we een hele knappe dame:
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=82525
Dan haalt die slet (oeps zeg ik het alsnog) al der holmaatjes bij elkaar en gaan ze allemaal op 1 user. In de FAQ staat duidelijk "niet met een groepje over 1 iemand heenwalsen." of heb ik het nu mis?quote:Op zondag 23 mei 2004 22:48 schreef Gianluca het volgende:
Ach ik heb ook vaak overwogen daar tegenin te gaan. Maar dat richt nix uit........het beste rustig wachten
Dan vind ik Evie knapperquote:Op zondag 23 mei 2004 22:55 schreef Gianluca het volgende:
[..]
Zo mega knap is ze ook niet hoor
![]()
oehhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 23 mei 2004 23:00 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Dan vind ik Evie knapper
quote:Op zondag 23 mei 2004 22:59 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Dan haalt die slet (oeps zeg ik het alsnog) al der holmaatjes bij elkaar en gaan ze allemaal op 1 user. In de FAQ staat duidelijk "niet met een groepje over 1 iemand heenwalsen." of heb ik het nu mis?
Er staat lekkere meiden op fok, geen mega knap of fotomodel. Tevens gaat het er niet om dat er lekkerdere zijn. Het is toch geen fok misverkiezing ofzo?quote:Op zondag 23 mei 2004 22:55 schreef Gianluca het volgende:
[..]
Zo mega knap is ze ook niet hoor
![]()
Dat was een ander topic, cerror.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:49 schreef cerror het volgende:
Tokay is okay!
BMWM3 luister is, je moet je niet zo druk maken, jij bepaald waar jij post ookal krijg je daar een ban voor zorg zelf dat je volgens de regels niks fout doet dan kunnen ze je niks maken, jij mag in elke reeks posten als jij dat wil, gaan ze irritant doen gewoon keihard doorblijven gaan, schijt aan hebben, gewoon zo denken waarschijnlijk zijn ze in het echte leven niks en ze moetten toch wat.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:59 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Dan haalt die slet (oeps zeg ik het alsnog) al der holmaatjes bij elkaar en gaan ze allemaal op 1 user. In de FAQ staat duidelijk "niet met een groepje over 1 iemand heenwalsen." of heb ik het nu mis?
Ik kon mij nog wel een foto van je heugenquote:Op maandag 24 mei 2004 15:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat was een ander topic, cerror.
Ojojoj... die sokken en die slippers maken het plaatje af!quote:Op maandag 24 mei 2004 17:51 schreef Kindred_Spirits het volgende:
Bolivian![]()
![]()
en hier zijn/haar foto
[afbeelding]
Zooo.. lekker lijntje hoorquote:Op maandag 24 mei 2004 17:51 schreef Kindred_Spirits het volgende:
Bolivian![]()
![]()
en hier zijn/haar foto
[afbeelding]
whahahahaquote:Op maandag 24 mei 2004 17:51 schreef Kindred_Spirits het volgende:
Bolivian![]()
![]()
en hier zijn/haar foto
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 mei 2004 17:51 schreef Kindred_Spirits het volgende:
Bolivian![]()
![]()
en hier zijn/haar foto
[afbeelding]
geweldig!quote:Op maandag 24 mei 2004 17:51 schreef Kindred_Spirits het volgende:
Bolivian![]()
![]()
en hier zijn/haar foto
[afbeelding]
yooquote:Op maandag 24 mei 2004 17:51 schreef Kindred_Spirits het volgende:
Bolivian![]()
![]()
en hier zijn/haar foto
[afbeelding]
Gasflessen niet!quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:28 schreef Shark.Bait het volgende:
haaien vinden alles lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |