Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:50 schreef Praag het volgende:
Als ze de CL winnen kan ie er mee stoppen
Ik heb het over z'n voetbalkwaliteiten.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:29 schreef SCH het volgende:
Dennis moet doorgaan tot ie een rollator nodig heeft.
Ik ook Tong. Bergkamp op zijn 60e is beter dan alle Ajacieden bij elkaar nuquote:Op zondag 21 maart 2004 00:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het over z'n voetbalkwaliteiten.
Kleine toevoeging.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:42 schreef twi het volgende:
Ach, als ik met een schuin oog naar Litmanen kijk (oke, ander kaliber, maar zelfde situatie) zou ik zeggen dat 'ie er gewoon een punt achter moet zetten na dit jaar. Al hangt dat natuurlijk voornamelijk af van hoe Arsenal dit seizoen eindigt. Pakken ze de titel en de Champions League, dan zou ik als ik Bergkamp was er gewoon mee stoppen. Het kan dan namelijk alleen maar slechter gaan, en wellicht raakt 'ie wel geblesseerd of moet 'ie weer meer op de bank plaats nemen net als een tijdje terug bij Arsenal.
Ik hoop dat 'ie de winnende goal maakt in de Champions League finale, Nederland in Portugal naar het Europees Kampioenschap leidt en na een weekje of twee genieten z'n afscheid aankondigd. Dat zou het mooiste einde zijn van de voetbalcarriere van deze briljante speler. Nouja, niet zo mooi als dat van Rijkaard (die overigens 2 jaar Ajax eraan vast plakte, tong), maar mooi genoeg, een legende waardig
Waarom niet ?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:51 schreef Juan Zueco het volgende:
Neen.
J.
Bergkamp kan zelfs met een rollator mooie dingen laten zien, die gast is gewoon van een andere planeet zo goed.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het over z'n voetbalkwaliteiten.
In zijn Ajax periode was het al zo'n keiharde killer, echt als je Bergkamp moest verdedigen dan stond je een zware avond met veel wanhoop te wachten.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:02 schreef tong80 het volgende:
Zat me net te bedenken wat voor en geniale doelpunten ie heeft gemaakt.
Zijn er volgens mij meer dan van Basten.
Bergkamp heeft de pech gehad dat ie nooit won op een groot toernooi.
Als ie dit jaar de EC-1 wint staat ie definitief in het rijtje grootsen allertijden.
Die site lijkt helaas niet meer te bestaan, jammer.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:13 schreef MaxPower het volgende:
Er was altijd een geniale Bergkamp "The Iceman" website, maar die is uit de lucht als ik correct gegoogled heb. Jammer, want daar stonden _veel_ goals op.
Dat is inderdaad wat ik al zei...quote:Op zondag 21 maart 2004 01:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die site lijkt helaas niet meer te bestaan, jammer.
Met het fantastische commentaar van Theo Reitsmaquote:Op zondag 21 maart 2004 01:25 schreef tong80 het volgende:
1993. Engeland-Nederland. Pass Wouters...Bergkamp neemt hem uit de lucht en wipt hem over de keeper.
Dennis staat voor zijn pre-VUT. Zijn hoogtepunt heeft hij al lang gehad en het verval is reeds ingetreden. Dennis weet dat, een merendeel van z'n supporters klaarblijkelijk nog niet.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom niet ?
Hoogtepunt stoppen ?
Bang voor verval ?
Die kan ik me niet voor de geest halen, wel een thuiswedstrijd tegen Vitesse waar hij hem in één keer over een uitkomende Van Der Gouw tiltquote:Op zondag 21 maart 2004 01:30 schreef tong80 het volgende:
RKC-Ajax. Pass van Wim Jonk over 40 meter. De keeper kwam uitgelopen. Had ie nooit moeten doen.
Ik vergeet nooit meer hoe Jack van Gelder tijdens het WK 98, of was het nou EK 2000, uit zijn dak ging. Deeeennnnnnniiiiiiissss Beeeerrrrrggggkamp, en dat een minuut lang.quote:Op zondag 21 maart 2004 04:15 schreef cosmosis het volgende:
wat boeit het nou als ie niet op zn hoogtepunt stopt? imho moet je doorgaan totdat je geen bal meer kan raken. Vind iedereen hem meteen een sukkel als ie volgend jaar minder speelt en daarna stopt? imho dikke onzin om op je maximale stop te stoppen, das juist erg dom. ook al speelt ie de jaren erna slechter, en speelt door tot zn 40e hij is een geweldige voetballer, en heeft dat al laten zien. Hij hoeft niks meer te bewijzen, ook al speelt hij de komende jaren als een aap, hij is een wereldvoetballer.
Dat was idd super. Heb je die aflevering van Sportpaleis de Jong gezien waarbij ze dat stukje radio-commentaar aan Bergkamp zelf leiten horen terwijl ze hem in close-up hadden, in zwart-wit. Onvergetelijkquote:Op zondag 21 maart 2004 04:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit meer hoe Jack van Gelder tijdens het WK 98, of was het nou EK 2000, uit zijn dak ging. Deeeennnnnnniiiiiiissss Beeeerrrrrggggkamp, en dat een minuut lang.
Voor mij staat Bergkamp ook hoger dan Van Basten. Marco heeft de heiligenstatus vanwege het mysterie, omdat hij te vroeg moest stoppen. Dat werkt in zijn voordeel. Maar het briljante inzicht van Dennis, de steekpassjes, daarmee staat hij lonely aan de top. Die zijn mooier dan zijn doelpunten.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:02 schreef tong80 het volgende:
Zat me net te bedenken wat voor en geniale doelpunten ie heeft gemaakt.
Zijn er volgens mij meer dan van Basten.
Litmanen had al een hele tijd last van blessures. Heel andere situatie dus.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:42 schreef twi het volgende:
Ach, als ik met een schuin oog naar Litmanen kijk (oke, ander kaliber, maar zelfde situatie) zou ik zeggen dat 'ie er gewoon een punt achter moet zetten na dit jaar.
Nog een keertje dan:quote:Op zondag 21 maart 2004 04:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit meer hoe Jack van Gelder tijdens het WK 98, of was het nou EK 2000, uit zijn dak ging. Deeeennnnnnniiiiiiissss Beeeerrrrrggggkamp, en dat een minuut lang.
quote:Op zondag 21 maart 2004 01:37 schreef Praag het volgende:
Ik heb zelfs nog een mp3tje van Jack van Gelder bij de 2-1 tegen Argentina, WK '98:
...duwt Stam van zich af, komt die bal voor, is het...ooooh... Batistuta net niet. Nee niks aan de hand, Frank de Boer had er goed het oog op. Nederland... Nederland gaat in de halve finale komen. Ik heb opeens zo'n GEVOEL dat we in de halve finale gaan komen. Met eh... balbezit voor Frank de Boer. Frank de Boer speelt de bal... heel goed. Naar Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp neemt de bal aan... Dennis Bergkamp! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!! Frank de Boer speelt de bal naar Dennis Bergkamp. Die neemt de bal feilloos aan... en die schiet de bal erin. We spelen nog officieel 20 seconden!!! DENNIS BERGKAMP, 2-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar is alles wel mee gezegd denk ik
Zijn goal tegen Newcastle.. Daar krijg ik pas kippenvel van.quote:Op zondag 21 maart 2004 11:59 schreef Gunner het volgende:
Ik kan hier maar 1 ding aan toevoegen:
[afbeelding]
Kippenvel
ik krijg hier gewoon nogsteeds kippenvel van!quote:Op zondag 21 maart 2004 01:37 schreef Praag het volgende:
Ik heb zelfs nog een mp3tje van Jack van Gelder bij de 2-1 tegen Argentina, WK '98:
...duwt Stam van zich af, komt die bal voor, is het...ooooh... Batistuta net niet. Nee niks aan de hand, Frank de Boer had er goed het oog op. Nederland... Nederland gaat in de halve finale komen. Ik heb opeens zo'n GEVOEL dat we in de halve finale gaan komen. Met eh... balbezit voor Frank de Boer. Frank de Boer speelt de bal... heel goed. Naar Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp neemt de bal aan... Dennis Bergkamp! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!! Frank de Boer speelt de bal naar Dennis Bergkamp. Die neemt de bal feilloos aan... en die schiet de bal erin. We spelen nog officieel 20 seconden!!! DENNIS BERGKAMP, 2-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zoals Tony al zei, dat was tegen Vitesse tongquote:Op zondag 21 maart 2004 01:30 schreef tong80 het volgende:
RKC-Ajax. Pass van Wim Jonk over 40 meter. De keeper kwam uitgelopen. Had ie nooit moeten doen.
mja met het verschil dat Marco het wel heeft gered in Italie en Dennis niet ...quote:Op zondag 21 maart 2004 10:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor mij staat Bergkamp ook hoger dan Van Basten. Marco heeft de heiligenstatus vanwege het mysterie, omdat hij te vroeg moest stoppen. Dat werkt in zijn voordeel. Maar het briljante inzicht van Dennis, de steekpassjes, daarmee staat hij lonely aan de top. Die zijn mooier dan zijn doelpunten.
Ik heb het over halve finale WK '98, Nederland - Braziliëquote:Op zondag 21 maart 2004 14:55 schreef MaxPower het volgende:
UEFA cup is geen fatsoenlijke titel, dat kan Feyenoord ook winnen
1 wedstrijd?quote:Op zondag 21 maart 2004 14:59 schreef MaxPower het volgende:
Dat is nog ver verwijderd van een titel.
tja, en dennis heeft het wel gered in engeland en marco niet - so whats your point?quote:Op zondag 21 maart 2004 14:38 schreef DAMH het volgende:
[..]
mja met het verschil dat Marco het wel heeft gered in Italie en Dennis niet ...
The point is, dat jouw reply hierboven overkomt als het zijnde dat Bergkamp net zo goed( al dan niet beter) is als Marco en kben van mening van niet, en daarbij kom ik met de simpele beargumentatie dat hij het Niet heeft gered in Italie,,, en in mijn ogen is die italiaanse liga sterker als de EPL, dus met andere woorden dennis was te licht voor Italie en goed genoeg voor engeland.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
tja, en dennis heeft het wel gered in engeland en marco niet - so whats your point?
Dennis heeft een veel grotere carriere gehad dan Marco - dat staat vast. Sneu dat iemand door blessures moet afhaken, we zullen nooit weten hoe goed hij eigenlijk was.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:23 schreef DAMH het volgende:
[..]
The point is, dat jouw reply hierboven overkomt als het zijnde dat Bergkamp net goed( al dan niet beter) is dan Marco en kben van mening van niet, en daarbij kom ik met de simpele beargumentatie dat hij het Niet heeft gered in Italie,,, en in mijn ogen is die italiaanse liga sterker als de EPL, dus met andere woorden dennis was te licht voor Italie en goed genoeg voor engeland.
en dat marco het niet in engeland heeft gered is nonsens wat hij heeft er nooit gespeeld ....
Kijk,en dit is jouw punt en SCH en anderen zullen misschien een andere standpunt dus zal je er nooit uitkomenquote:Op zondag 21 maart 2004 22:23 schreef DAMH het volgende:
[..]
,,, en in mijn ogen is die italiaanse liga sterker als de EPL, dus met andere woorden dennis was te licht voor Italie en goed genoeg voor engeland.
Niet te vergeten die goal tijdens wk98 kwartfinale, NL-ARG in de laatste minuut van de officiele speeltijdquote:Op zondag 21 maart 2004 22:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De omhaal tegen Den Bosch of dat fabelachtige doelpunt tegen Newcastle moet je ook niet met elkaar gaan vergelijken. Beiden zijn extreme talenten en wie er dan beter, groter of belangrijker is totaal irrelevant omdat je het niet kan meten
En nog een keer!quote:Op zondag 21 maart 2004 23:47 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Niet te vergeten die goal tijdens wk98 kwartfinale, NL-ARG in de laatste minuut van de officiele speeltijdnee serieus allebei toppers uiteraard, en zo is het wel genoeg geweest over van Basten
quote:Op zondag 21 maart 2004 01:37 schreef Praag het volgende:
Deze post verdiend maar één smileyquote:Op maandag 22 maart 2004 00:28 schreef JSR het volgende:
Amen.
Heb je dat mp3-tje beschikbaar?quote:Op maandag 22 maart 2004 01:06 schreef Praag het volgende:
[..]
En nog een keer!
[..]
Ja, vooruit met die geit, share the fun (en ik haat sinas!)quote:Op maandag 22 maart 2004 12:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Heb je dat mp3-tje beschikbaar?
Goed plan. Laten we hem elke wedstrijd 600 km ofzo in de auto zitten richting stadion.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:15 schreef Stefkuh het volgende:
Bergkamp in Oranje
verdere woorden overbodig
kippetjesvel...quote:Op zondag 21 maart 2004 01:37 schreef Praag het volgende:
neen. Laten ze hun mooistulpje maar verlaten en in een centraler gelegen jeugdherberg bij een plaatselijk clubje trainen!quote:Op maandag 22 maart 2004 12:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Goed plan. Laten we hem elke wedstrijd 600 km ofzo in de auto zitten richting stadion.
quote:Op maandag 22 maart 2004 00:28 schreef JSR het volgende:
Bergkamp is eenzame klasse in zijn soort. De manier waarop hij het spelletje 'leest', een wedstrijd met splijtende passes open kan breken met een sierlijkheid en gratie die maar heel weinig spelers gegeven is, is gewoonweg fenomenaal. En al heeft hij minder vaak zijn 'briljante' momenten, als Bergkamp de bal heeft, gebeurt er iets. Je ziet nog steeds zijn tegenstanders een ietwat angstige blik krijgen, gewoon omdat ze weten dat hij staat is iets volledig onvoorspelbaars te doen, wat uiteindelijk in de uitvoering en herhaling vaak de meest simpele en daardoor mooiste oplossing blijkt te zijn. Bergkamp heeft voor mij laten zien dat voetballen kunst kan zijn, een samenspel tussen bal en speler is, bedoelt om de toeschouwers te laten genieten van dat wat mogelijk is op het veld. Van mij mag hij nog een jaar doorgaan, graag zelfs. En hij stopt gewoon lekker als hij het zelf genoeg vindt, op het moment dat hij voelt dat zijn lichaam het fysiek niet meer aankan. Want de natuurlijke gratie, zijn gevoel en relatie met de bal zal hij nooit verliezen. Amen.
Ik heb 'm wel, kan 'm alleen niet op internet zettenquote:Op maandag 22 maart 2004 12:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Heb je dat mp3-tje beschikbaar?
Heldquote:Op maandag 22 maart 2004 12:41 schreef Praag het volgende:
DENNIS BERGKAMP, 2-1!!!!!
Dit zou 'm moeten zijn. ZIP-filetje.
Dutch TV-commentator Jack van Gelder goes wild after Bergkamp scores his 2-1 -goal against Argentina. Hilarious!
Dit is de enige die ik ooit ben tegengekomen.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
Is er ook een langere versie, volgens mij gaat die Van Gelder nog wel een tijdje door!!!
![]()
T zou zonde zijn als ie geen nieuw contract krijgt aangeboden. Bergkampquote:Op maandag 22 maart 2004 13:16 schreef Dutch_Courage het volgende:
Lekker nog aan jaartje door laten spelen. Schitterend die acties.
Bedankt.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:41 schreef Praag het volgende:
DENNIS BERGKAMP, 2-1!!!!!
Dit zou 'm moeten zijn. ZIP-filetje.
Dutch TV-commentator Jack van Gelder goes wild after Bergkamp scores his 2-1 -goal against Argentina. Hilarious!
In Europese wedstrijden...quote:9 goals in 13 matches for Internazionale
quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:54 schreef SCH het volgende:
Ik vond het gisteren leuker - met Pipo
niemand dus geef hem een contractquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:39 schreef Nyluzzz het volgende:
Tuurlijk moet Dennis nog een jaar doorgaan, wie twijfelt daar nou aan. (overbodig topic)
10 jaar bij arsenal is nog mooierquote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:45 schreef popolon het volgende:
Weet ik, Dennis stelt zichzelf ook kwetsbaar op. Niet slim.
Maar nogmaals, persoonlijk, vind ik het niet getuigen van respect van Arsenal
En Bergkamp heeft toch zeker daar een behoorlijk mooie periode achter de rug, vanaf 1995 al bij Arsenal.
Ik geloof dat hij op de bank begint.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:07 schreef tong80 het volgende:
Vanavond mogen we weer genieten
Ik geloof het niet.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij op de bank begint.
staat in de basisquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij op de bank begint.
Nou zo briljant is dat arsenal nietquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:09 schreef popolon het volgende:
Hoeft ook niet, is niet nodig.
Bij inter won hij anders wel de UEFA cupquote:Op zondag 28 maart 2004 22:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zou het niet doen als ik hem was. Hij heeft een mooie carriere gehad zo met als enige smetje de periode bij Inter.
och gut,hoe vaak heb je ze gezien dit seizoen?quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou zo briljant is dat arsenal niet
Ik heb het over gisteravond, och gut, wat vielen ze tegenquote:Op woensdag 15 september 2004 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
och gut,hoe vaak heb je ze gezien dit seizoen?![]()
Als een speler 10 jaar aan1gesloten bij dezelfde club speelt krijgt ie een testimonial aangeboden,in 2005 dus voor Dennis.quote:Op vrijdag 19 november 2004 02:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe zit dat met dat testimonial in mekaar?
Indeedquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:01 schreef methodmich het volgende:
En de opbrengst is dan toch voor Dennis en wordt vaak aan een goed doel geschonken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |