Boris blijft. Boris heeft talent, Boris kan met kritiek omgaan. En Alice zong nog slechter dan vorige week.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alice moet eruit. Maar toch zou ik niet schrikken als Boris....
Maud was toch wel goed!!!?!?!?!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:20 schreef Henk_Glimlach het volgende:
We moeten het van de heren hebben vanavond. Boris, JK en Ron deden het nog aardig. De dames en Eric...tsja.
Maud vond ik wel goed hoor..en Irma was ook niet verschrikkelijk slechtquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:20 schreef Henk_Glimlach het volgende:
We moeten het van de heren hebben vanavond. Boris, JK en Ron deden het nog aardig. De dames en Eric...tsja.
En vond ook Boris zwaar niets!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:19 schreef miendobbelsteen het volgende:
O ja, Henk Jan was cool, die heeft t duidelijk gehad met Alice huppelkutje [/sub]
Ik zeg niet dat het mijn mening is, integendeel. Eerst Alice, JK en Eric eruit.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:20 schreef flugeltje het volgende:
NEE Tom_Tom NEE
Had ik dus ook. Het liedje opzich was erg ruk, maar Boris heeft het beter gemaakt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:20 schreef Qarinx het volgende:
Huh?
Wat gaven ze Boris slecht commentaar?
Ik vond hem juist best wel goed.. namelijk dat hij zo'n kut nummer nog goed wist te brengen, want het klonk naar mijn idee wel super.
Alleen Marlies nogquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:21 schreef Copycat het volgende:
Wie komt zo?
ach, dan kijk je nergens van op.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het mijn mening is, integendeel. Eerst Alice, JK en Eric eruit.
Maar toch, het zou met niet verbazen.
Alice moet weg. Ik kan zoiets niet nog een keer aanhoren.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het mijn mening is, integendeel. Eerst Alice, JK en Eric eruit.
Maar toch, het zou met niet verbazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |