Lol, je bent wel eerlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar toegeven doe ik liever niet.
ik geloof dat ik 't normaal wel met je eens ben, maar nu sla je de plank helemaal misquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Alice is dan weer errug lekker... dus dat maakt het meer dan goed. Aan zang is wel te sleutelen (zie Britneyen ook bv Madonna
)
Daar kan jij over mee praten.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:37 schreef SunChaser het volgende:
Tom_Tom, columnisten zijn NOOIT objectief
Qua uiterlijk ligt ze al kilometers voor iig.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Om Alice zo goed te maken als Madonna moeten ze wel uren en uren en uren en dagen en weken en maanden en jaren sleutelen.
Iemand?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:33 schreef Georges het volgende:
Ik snap de opzet niet helemaal, als iemand het wil uitleggen, graag.
Wordt uit deze ronde nu een aantal kandidaten gekozen door het publiek of zo, die dan doorgaan naar de volgende ronde?
Hoeveel kandidaten zijn er nog eigenlijk?
Nee, daar is het offtopic. Laat iedereen reageren en sluit het laterquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Doe maar in Ovjl!.
Niet overdrijven.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Qua uiterlijk ligt ze al kilometers voor iig.
Vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, daar is het offtopic. Laat iedereen reageren en sluit het later
Ik ben idd niet objectief, dat is mijn functie ook, subjectieve stukjes schrijvenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar kan jij over mee praten.
Ze was constant off. Misschien leefde ze zich iets te veel in?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:36 schreef Lamb het volgende:
Wat was er met marlies?
een dipje ? Ze zat er compleet naast, bedoel jequote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marlies is gewoon wel goed, maar vanavond had ze een dipje. Net als Boris. Dat kan gebeuren.
Boris had gewoon met meer lef moeten zingen. Het laatste stukje was goed, maar de rest bijzonder futloos.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marlies is gewoon wel goed, maar vanavond had ze een dipje. Net als Boris. Dat kan gebeuren.
Het nummer was te soft, te weinig explosief voor haar.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:38 schreef Copycat het volgende:
Ze was constant off. Misschien leefde ze zich iets te veel in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |