Ja, droom verder.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maud zong de refreinen bijzonder vals.
Jij bent m'n Idols steun en toeverlaat.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:32 schreef schatje het volgende:
Ja, maar toegeven doe ik liever niet.
doorposten na een slotje is okayquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:34 schreef schatje het volgende:
Nieuwe mod voor schatje graag, ze is niet objectief.
Maar Alice is dan weer errug lekker... dus dat maakt het meer dan goed. Aan zang is wel te sleutelen (zie Britneyquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze doet het idd zelf, maar het was gewoon pijnlijk om naar te kijken, vooral omdat zij het wél kan. Kijk, naar Alice luisteren doet ook pijn, maar dat komt doordat zij niet kan zingen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij bent m'n Idols steun en toeverlaat.
Zal ik stemmen op Irma?
Was een grapje, laat gewoon open johquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:34 schreef schatje het volgende:
Bewust afgekraaktquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:34 schreef ranja het volgende:
Tja, ik snap er dus niks van... heeft de jury nou echt zo'n andere smaak of hebben ze een spelletje gespeeld door de toppers van de afgelopen weken nu bewust af te kraken?
Vanavond is dit mijn lijst:
1 Marlies
2. Boris
3. Ron
4. Alice
5. Eric
6. Irma (wat schreeuwerig!)
7. Maud (mist alles wat een ballad goed kan maken)
8. JK (op zich wel goed maar erg fout nummer)
Ik denk nu dat Irma er uit gaat...
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:34 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat het eerder is dat jij totaal geen smaak hebt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:34 schreef ranja het volgende:
Tja, ik snap er dus niks van... heeft de jury nou echt zo'n andere smaak of hebben ze een spelletje gespeeld door de toppers van de afgelopen weken nu bewust af te kraken?
Vanavond is dit mijn lijst:
1 Marlies
2. Boris
3. Ron
4. Alice
5. Eric
6. Irma (wat schreeuwerig!)
7. Maud (mist alles wat een ballad goed kan maken)
8. JK (op zich wel goed maar erg fout nummer)
Ik denk nu dat Irma er uit gaat...
ook zo'n zielige medelijden-knuffelquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:35 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
![]()
Doe maar in Ovjl!.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Was een grapje, laat gewoon open joh
Om Alice zo goed te maken als Madonna moeten ze wel uren en uren en uren en dagen en weken en maanden en jaren sleutelen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Maar Alice is dan weer errug lekker... dus dat maakt het meer dan goed. Aan zang is wel te sleutelen (zie Britneyen ook bv Madonna
)
Ik vindr niet lekker. Maar over smaak valt niet te twisten. Imo heeft ze 0 uitstraling én ze kan gewoon niet zingen. Weg ermee dus.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Alice is dan weer errug lekker... dus dat maakt het meer dan goed. Aan zang is wel te sleutelen (zie Britneyen ook bv Madonna
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |