abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19676172
vlak voor dat ik vanochtend wakker werd dacht ik aan Reagan.
ik doe de radio aan en ik hoor dat het slecht met hem gaat. en nu is ie dood.

en ouders hebben geen ruzie - off-topic dus, maar ik wou het toch even melden...
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_19676221
quote:
Op zondag 6 juni 2004 01:22 schreef Caesu het volgende:
vlak voor dat ik vanochtend wakker werd dacht ik aan Reagan.
je droomde over hem?
quote:
en ouders hebben geen ruzie - off-topic dus, maar ik wou het toch even melden...
is wel aan de titel te koppelen...
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_19676255
quote:
Op zondag 6 juni 2004 01:25 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

je droomde over hem?

[..]

is wel aan de titel te koppelen...
had een hele lange droom maar het enige wat ik me nog kan herinneren is het einde, vlak voordat ik wakker werd en dat ging over Reagan.

vervolgens doe ik meteen de radio aan (is een gewoonte als ik wakker wordt) en het nieuws was bezig en er werd gemeld dat het slecht met hem ging.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_19676286
Zal wel toeval zijn, denk ik zo.
Of: Denk je vaak 's ochtends zo maar aan mensen en gaan die dan diezelfde dag dood?
pi_19676300
Ik val wel eens met de tv aan in slaap, 's ochtends zenden ze dan radio uit en daar droom ik dan over. Vandaag over de moordenaar van de advocaat uit Doetinchem.

Heb je niet de radio aan gedaan en nog even doorgeslapen/gedroomd?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_19676340
quote:
Op zondag 6 juni 2004 01:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik val wel eens met de tv aan in slaap, 's ochtends zenden ze dan radio uit en daar droom ik dan over. Vandaag over de moordenaar van de advocaat uit Doetinchem.

Heb je niet de radio aan gedaan en nog even doorgeslapen/gedroomd?
zat ik ook aan te denken. radio staat eigenlijk altijd aan, alleen het volume staat op 0, dus misschien vang ik toch 'iets' op als ik slaap.

en verder heb ik dit niet vaker.
pi_19683255
Wat precies heb je niet vaker?
Dat je aan iemand denkt 's morgens bij het wakker worden die vervolgens dan overlijdt.
Of alleen maar dat je aan iemand denkt 's morgens (die dus meestal blijft leven, maar toevallig gisteren overleed Reagan).

In het algemeen onthoud je alleen dingen die opvallen. Dus als je aan iemand denkt, en diegene belt je dan ook net op, dan onthoud je dat, want het valt op. Al die keren dat je aan iemand denkt en diegene belt je dan niet op, onthoud je meestal niet, want dat valt niet op. Het eerste lijkt dan toevallig, terwijl het gewoon een kwestie van statistiek is dat het wel eens voorkomt.
  zondag 6 juni 2004 @ 16:34:43 #33
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_19685259
Het lijkt me toevallig.
Het zou wat zijn als bij iedere ruzie oid met je ouders, er iemand van het koningshuis overlijd. Mocht het vijf keer achter elkaar gebeuren, dan kijk ik ook wel raar op. Maar bij twee keer, ga ik er nog niets vreemd van denken.
(Un)masking for the greater good.
pi_19686810
quote:
Op zondag 6 juni 2004 14:53 schreef Wombcat het volgende:
Wat precies heb je niet vaker?
Dat je aan iemand denkt 's morgens bij het wakker worden die vervolgens dan overlijdt.
Of alleen maar dat je aan iemand denkt 's morgens (die dus meestal blijft leven, maar toevallig gisteren overleed Reagan).

In het algemeen onthoud je alleen dingen die opvallen. Dus als je aan iemand denkt, en diegene belt je dan ook net op, dan onthoud je dat, want het valt op. Al die keren dat je aan iemand denkt en diegene belt je dan niet op, onthoud je meestal niet, want dat valt niet op. Het eerste lijkt dan toevallig, terwijl het gewoon een kwestie van statistiek is dat het wel eens voorkomt.
ik heb niet vaker dat van iemand droom en hij/zij dan dood gaat.
maar ik kan me eigenlijk heel zelden iets herinneren - alleen deze keer omdat ik meteen op de radio er weer aan herinnerd werd.

het zal idd wel toeval zijn net zoals dat met mn ouders/koninklijk huis
pi_19687238
Toeval...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')