Gammaquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:57 schreef _The_General_ het volgende:
In truth zullen veel topics over reincarnatie volgen als dit waar is, en de naam staat al vast denk ik
Wacht maar af.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:57 schreef _The_General_ het volgende:
Bron
Dat dacht ik ook meteen...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:57 schreef Sjaakman het volgende:
En als het een meisje is noemen ze het zeker Juliana?
Connencties.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:59 schreef _The_General_ het volgende:
Hoe kom jij bij die bronnen
Klinkt geil, wat zijn het?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:02 schreef yuiert het volgende:
Connencties.
Vewwy phunnyquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:06 schreef tong80 het volgende:
Ze loopt op haar laatste wenkbrauwen.
Zou kunnen dus.quote:Prinses Laurentien opnieuw zwanger
De Rijksvoorlichtingsdienst heeft bekendgemaakt dat prinses Laurentien weer in verwachting is. Het tweede kindje van prinses Laurentien en prins Constantijn wordt verwacht in april volgend jaar. Het paar is al de trotse ouder van gravin Eloise, die in juni 2002 geboren werd.
http://www.studentstart.be/Lifestyle/10409
Jullie moeten even geduld hebben. Ze willen er nog mee wachten tot morgen. Believe me, jullie hebben een scoop te pakken. don't tell anyone about it.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:29 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Zou kunnen dus.
Volgens mij weet HMg het ook al lang. Kan niet anders. Het komt trouwens niet van de telexquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:37 schreef Ole het volgende:
pers wordt denk ik toch pas ingelicht als het kind er is lijkt me..
zeker nu..
Je moet een gegeven molenpaard niet in de bek kijken.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:55 schreef yuiert het volgende:
Prinses Laurentien ligt te bevallen
Ik peins hoe deze opmerking te plaatsen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:40 schreef sjun het volgende:
[..]
Je moet een gegeven molenpaard niet in de bek kijken.
Ik vermoed dat de gynaecoloog in kwestie graag even het natuurlijke verloop afwacht en dat een eventuele persfotograaf met zijn redactie belt of de berichtgeving hieromtrent niet kan volstaan met een onogelijk kopje in een hoekje op pagina 5 omdat hij zijn dure apparatuur liever niet aan de aanblik van dit ouderlijke geluk waagt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik peins hoe deze opmerking te plaatsen.
Ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:52 schreef Viktor_R het volgende:
Lijkt me echt zo'n wijf dat gewoon staande een kind eruit perst en dan verder gaat met friet vreten.
Ben je bang dat ze d'r eigen kind opeet?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:20 schreef tong80 het volgende:
Trouwens wel goed dat ze ligt.
Zou er anders zo een lampenkap opgezet kunnen worden.
Ze doet het erom.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:21 schreef shmoopy het volgende:
Erg kut getimed btw.
Whahahhaaaaquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:52 schreef Viktor_R het volgende:
Lijkt me echt zo'n wijf dat gewoon staande een kind eruit perst en dan verder gaat met friet vreten.
sbs shownieuws..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:22 schreef detulp050 het volgende:
Al een beetje echte bron ?
SBS6 alleen ...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:22 schreef detulp050 het volgende:
Al een beetje echte bron ?
Die het wellicht weer van FOK! heeft...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:25 schreef Ole het volgende:
[..]
sbs shownieuws..
dat zou kunnenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:26 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Die het wellicht weer van FOK! heeft...![]()
Verkeerde subforum dan.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Tis nog steeds meer een roddel/gerucht dan nieuws!![]()
Verrek!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:38 schreef static het volgende:
[..]
Verkeerde subforum dan.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:43 schreef Lkw het volgende:
Haha, volgens mij hebben vele Fokkers op 'Laurentien' en 'dochter' zitten googelen....
Kijk maar eens naar de >pageloads< van >deze pagina< .
De eigenaar van de pagina zal verbijsterd zijn over waar al die bezoekers in vredesnaam opeens vandaan zijn gekomen...![]()
Tsja, iemand die in een topic een nieuwsfeit meldt zonder officiele en verifieerbare bron is ook echt een betrouwbare bron...quote:Op zondag 21 maart 2004 00:29 schreef yuiert het volgende:
Beetje jammer dat de frontpage niet hier naar toe verwijst maar naar het rtlnieuws..... Hebben we weer eens een BB achtige Scoop, schuiven ze het af naar het rlnieuws...
"is bevallen" of "bevalt er"quote:De prinses is bevalt er van haar tweede kind.
Nee, zoiets gebeurt sowieso pas één jaar en één dag later plaats.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Reíncarnatie van Juliana, of vindt dat al plaats bij de conceptie?![]()
: en dan de klinkerquote:Op zondag 21 maart 2004 01:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoe krijg je in vredesnaam een trema op je i (of andere klinker)?
ik kan er geen duidelijke foto van vinden....quote:Op zondag 21 maart 2004 01:45 schreef _The_General_ het volgende:
En dat is een knappe dame!!! mijn toekomstige vrouw, prinses Juliana Guillermo!
fijne trouwerij toegewenst dan.quote:
Wat een vreselijke naamquote:Prinses Laurentien is bevallen van een kerngezonde zoon. Om 00:37 uur werd de jongen in het Bronovo Ziekenhuis te Den Haag geboren. De baby woog bij de geboorte 3970 gram en is 52 cm lang.
Het derde kleinkind van de Koningin krijgt de naam Claus-Casimir. De volledige naam luidt Claus-Casimir Bernhard Marius Max, Graaf van Oranje-Nassau, Jonkheer van Amsberg. Vader Prins Constantijn is trots. "Het is een stevige en gezonde baby".
Na terugkeer uit het ziekenhuis zullen Prinses Laurentien en de pasgeborene, evenals Prins Constantijn en hun dochter Eloise (8 juni 2002), de komende tijd op Paleis Huis ten Bosch verblijven.
quote:Op zondag 21 maart 2004 01:07 schreef Positive_Thinking het volgende:
Gravin Eloise, het eerste kindje van prins Constantijn en prinses Laurentien, werd in december 2002 gedoopt.
quote:Op zondag 21 maart 2004 02:50 schreef Caesu het volgende:
Claus, hoe verzinnen ze het.
iddquote:Op zondag 21 maart 2004 04:12 schreef Steijn het volgende:
Schattige foto van Claus. Toch, samen met Juliana een van de smaakmakers.
Idd. De Lente Equinox.quote:Op zondag 21 maart 2004 04:35 schreef k_i_m het volgende:
Goeie dag ook om jarig te zijn!.
driekwartquote:Op zondag 21 maart 2004 05:23 schreef Caesu het volgende:
moet de vlag nu uit of half stok of een beetje half
Misschien meerdere vlaggen uithangen?quote:Op zondag 21 maart 2004 05:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
driekwart![]()
en die trema lukt nog steeds niet (kebwel NL)
Heb jij daar last van dan?quote:Op zondag 21 maart 2004 11:35 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Waarom krijgen een heleboel mensen weer een opstoot van nationaal-chauvenisme wanneer een anti-democratisch symbool een extra lid telt?
Hahaha wat ben je toch verschrikkelijk grappig.quote:Op zondag 21 maart 2004 11:39 schreef Loedertje het volgende:
Ik heb nix met het lid van deze pasgeboren baby hoor ...
Jij doet voorkomen alsof de meeste mensen vandaag lyrisch gaan lopen jubelen vanwege de geboorte van dit kind...quote:Op zondag 21 maart 2004 11:43 schreef DeGroeneRidder het volgende:
weer een opstoot van nationaal-chauvenisme
De Monarchie is geen bedreiging voor de Democratie, erg respectloos om daar in een rouw periode over te zeuren!quote:Op zondag 21 maart 2004 11:43 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
Hahaha wat ben je toch verschrikkelijk grappig.
Uiteraard is de monarchie een anti-democratisch symbool, niet dit kind op zich.
Die liepen dan ver achter, want het stond al een tijdje te lezen op http://www.koninklijkhuis(...)sberichten/1912.html en daar had de FP het ook vandaanquote:Op zondag 21 maart 2004 03:01 schreef Caesu het volgende:
nou ja op radio 1 zeggen ze dat ze nog niet weten of het m/v is laat staan de naam....
Ik heb niet gezegd dat ze een bedreiging voor de democratie zijn, maar nu je er toch over begint: de meeste koningshuizen beschikken over een disproportioneel grote hoeveelheid kapitaal (=macht), en zijn in die zin zonder twijfel een bedreiging voor de democratie. Los daarvan is het wel degelijk een anti-democratisch restant (en voor mij symbool) van tijden waarin de menselijke gelijkwaardigheid zelfs op papier niet bestond.quote:Op zondag 21 maart 2004 13:29 schreef _The_General_ het volgende:
De Monarchie is geen bedreiging voor de Democratie, erg respectloos om daar in een rouw periode over te zeuren!
Wat een onzin. Dat zou volgens jou Bill Gates wereldleider zijnquote:Op zondag 21 maart 2004 16:40 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Ik heb niet gezegd dat ze een bedreiging voor de democratie zijn, maar nu je er toch over begint: de meeste koningshuizen beschikken over een disproportioneel grote hoeveelheid kapitaal (=macht), en zijn in die zin zonder twijfel een bedreiging voor de democratie. Los daarvan is het wel degelijk een anti-democratisch restant (en voor mij symbool) van tijden waarin de menselijke gelijkwaardigheid zelfs op papier niet bestond.
klopt jaquote:Op zondag 21 maart 2004 09:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Trema doe je trouwens met " en dan de klinker (zonder een spatie te doen), niet de :.
Neen, dat zou hij niet zijn volgens mijn redenering. Hij zou wel de machtigste man op aarde zijn (wat nog iets anders is dan machtiger dan al de rest samen). Wat hij is. O.k., misschien is Murdoch nog machtiger, maar dat is dan omdat die z'n persoonlijkheid op zich al een kapitaalgoed is, en ontkracht mijn stelling niet.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat zou volgens jou Bill Gates wereldleider zijn![]()
Zeggen dat iets je stelling niet ontkracht maakt dat nog niet waar. Het ontkracht je stelling namelijk wel degelijk.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:58 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
Neen, dat zou hij niet zijn volgens mijn redenering. Hij zou wel de machtigste man op aarde zijn (wat nog iets anders is dan machtiger dan al de rest samen). Wat hij is. O.k., misschien is Murdoch nog machtiger, maar dat is dan omdat die z'n persoonlijkheid op zich al een kapitaalgoed is, en ontkracht mijn stelling niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |