Voro zover ik weet gaat FFXII zich in dezelfde wereld als FF Tactics Advance afspelen, Ivalice. Dus als je wil weten wat je kan verwachten mbt de setting, zou ik even wat info over Tactics Advance opzoekenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:14 schreef LuQas het volgende:
Heb het filmpje van FFXII gedownload en ben helemaal om! Zoals het er naar uit ziet krijgen we nu eindelijk weer eens een echt klassieke Final Fantasy. Zo te zien lijkt het me een soort mix van FFIX (de wereld en de kleuren) en FFVIII (zo komen de characters een beetje over) te worden en daar sta ik geenszins negatief tegenoverIk wil alleen zo graag weer een dier a la Red XIII of Cait Sith als playable character...
Ik ook nietquote:Op maandag 17 mei 2004 15:54 schreef chibibo het volgende:
Okee, een kleine verduidelijking van mijn eerdere post:
Ik ben nog niet eens over de schok heen dat Square Nindendo ooit heeft verlaten.
Ik vond de stap naar de PSX briljantquote:Op maandag 17 mei 2004 15:54 schreef chibibo het volgende:
Okee, een kleine verduidelijking van mijn eerdere post:
Ik ben nog niet eens over de schok heen dat Square Nintendo ooit heeft verlaten.
Ga jij je ff schamen en je opsluiten in je kamer met een SNES met een Final Fantasy VI cartridge erin.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond de stap naar de PSX briljant![]()
Ons eerst lekker maken met een N64 demo, en dan gauw overstappen.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:56 schreef E_Motion het volgende:
Ik ook niet
Die eikels verplichtten me daardoor om Sony consoles te kopen
Da's waar.quote:Maar goed, FFVII en X waren dan ook best wel goede spellen, dus het was het wel waard(VIII wat minder en IX nooit gespeeld, die moet ik nog eens oppikken
)
Je trapt op m'n ziel, Cho.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:00 schreef Chocobo het volgende:
Ik vond de stap naar de PSX briljant![]()
Jaquote:Op maandag 17 mei 2004 16:02 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ons eerst lekker maken met een N64 demo, en dan gauw overstappen.
[..]
Verschil in smaak denk ikquote:Da's waar.(hoewel ik zelf FF8 en FF10 minder vind)
De meningen verschillen, maar als je van de oudere FF's houdt (1-6) dan zul je deel 9 ook wel kunnen waarderen.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:04 schreef E_Motion het volgende:
Verschil in smaak denk ikMaar FF9 is het dus wel behoorlijk waard?
"een FF niet tot zijn recht komen?"quote:Op maandag 17 mei 2004 16:20 schreef Mastermaus het volgende:
nou nou, stap naar psx slecht... op dat moment was de PSX de beste console die er was, hij was veel krachtiger dan de N64, dan zou een FF niet tot zn recht komen. had nintendo maar een betere console moeten maken toen.
de x-box zou denk ik een betere keuze zijkn geweeest voor FFX en verder, daar tover je veel mooiere en scherpere beelden op dan de PS2. alleen de controller van de xbox is zo'n enorme koelkast.
maar da's allemaal mijn mening he, ik vind dat je niet op 1 console moet blijven omdat het nintendo of sony heet, maar omdat deze krachtiger is
en nog ff over FFXII Ivalice is nu niet alleen meer de wereld, het is nu slechts een land, er zijn nu geloof ik 3 landen in dit verhaal
Ik hou van alles wat FF heet. Ik hoef maar een chocobo, moogle,tonberry of marlboro op het scherm te zien en ik ben gelijk geboeid.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:14 schreef chibibo het volgende:
[..]
De meningen verschillen, maar als je van de oudere FF's houdt (1-6) dan zul je deel 9 ook wel kunnen waarderen.
Qua rekenkracht moet de PSX toch echt het onderspit delven tegen de N64, maar hij heeft natuurlijk het voordeel dat de opslagcapaciteit van een CD velen malen hoger is dan die van een cartridge, waardoor o.a. FMV en een 'studio soundtrack' tot de mogelijkheden behoort (hoewel FF7 van het laatste geen gebruik maakte).quote:Op maandag 17 mei 2004 16:20 schreef Mastermaus het volgende:
nou nou, stap naar psx slecht... op dat moment was de PSX de beste console die er was, hij was veel krachtiger dan de N64, dan zou een FF niet tot zn recht komen. had nintendo maar een betere console moeten maken toen.
Eensch.quote:ik vind dat je niet op 1 console moet blijven omdat het nintendo of sony heet, maar omdat deze krachtiger is
Dan komt het wel goed.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:27 schreef E_Motion het volgende:
Ik hou van alles wat FF heet. Ik hoef maar een chocobo, moogle,tonberry of marlboro op het scherm te zien en ik ben gelijk geboeid.
[PS2 / PC] Final Fantasy XI (Online)quote:Op maandag 17 mei 2004 16:27 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Ik hou van alles wat FF heet. Ik hoef maar een chocobo, moogle,tonberry of marlboro op het scherm te zien en ik ben gelijk geboeid.
Ik pik em wel ff op, kost nu toch maar 20 euro max nog
quote:Op maandag 17 mei 2004 16:27 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Wat een quotequote:Op maandag 17 mei 2004 16:43 schreef chibibo het volgende:
[..]
zelfs een slechte FF is een goede RPG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |