Welkom op FOK! enjoy your stayquote:Op woensdag 28 april 2004 09:44 schreef Dark_Desires het volgende:
Ik heb eindelijk de moeite genomen me ook eens op dit forum te registreren. Dat werd wel tjd ook, na veel meelezen maar niet posten![]()
Mijn naam is Marloes en ik ben redelijk verslaafd aan het spelen van FF. Ik ben inmiddels in het bezit van: Origins, Anthology, FFVI, FFVII, FFVIII en FFIX. Daarvan heb ik IV, VII, VIII en IX uitgespeeld. V heb ik bijna uitgespeeld en bij VI ben ik ongeveer halverwege. Op dit moment ben ik echter weer volop bezig om IX te spelen. Ik vind die game qua sfeer fantastisch! Qua verhaallijn haalt 'ie het niet bij VIII, maar ik blijf het een heerlijk spel vinden. Alleen jammer dat 'ie gisteren bleef hangen (?!) nadat ik Hilda had gesproken in het Desert Palace en we onderweg naar Lindblum zouden gaan. Gelukkig kort van te voren gesaved...
(en sinds gister ben ik ook eindelijk in het bezit van een PS2)
En vandaag bleef 'ie dus weer op hetzelfde punt hangenquote:Op woensdag 28 april 2004 09:44 schreef Dark_Desires het volgende:
Alleen jammer dat 'ie gisteren bleef hangen (?!) nadat ik Hilda had gesproken in het Desert Palace en we onderweg naar Lindblum zouden gaan. Gelukkig kort van te voren gesaved...
Game je die op een PSone of PS2 ?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:52 schreef Dark_Desires het volgende:
[..]
En vandaag bleef 'ie dus weer op hetzelfde punt hangen![]()
De muziek loopt zonder haperen door, maar het beeld blijft zwart...
PS2 en de game is origineel (nog maar 2 weken geleden gekocht), beetje frustrerend...quote:Op woensdag 28 april 2004 21:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Game je die op een PSone of PS2 ?Is de cd beschadigd ? Wel origineel ?
Vreemd hoor,... probeer het idd eens verticaalquote:Op woensdag 28 april 2004 22:42 schreef Dark_Desires het volgende:
[..]
PS2 en de game is origineel (nog maar 2 weken geleden gekocht), beetje frustrerend...
De worldmap music van de World of Ruinsquote:Op donderdag 29 april 2004 09:44 schreef Dark_Desires het volgende:
Ga het vanavond nog eens proberen, bedankt!
Gister nog een klein stukje FFVI gespeeld. Ik ben ik de World of Ruin, bezig om m'n party weer bij elkaar te krijgen. Ik heb inmiddels Celes, Sabin, Edgar, Setzer, Cyan en Relm gevonden (en Terra natuurlijk).
Probleem 'opgelost', ik heb dit stuk op de PS1 opnieuw gespeeld en dat ging in 1 keer goed. Ben nu dus in Lindblum Castle.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:52 schreef Dark_Desires het volgende:
[..]
En vandaag bleef 'ie dus weer op hetzelfde punt hangen![]()
De muziek loopt zonder haperen door, maar het beeld blijft zwart...
Het spel is ook gewoon GOD... ze zouden dit topic ook moeten aanpassen naar het grote SquareEnix topic zodat Xenogears en bv Chrono Cross ook besproken kunnen worden. Ga binnenkort een PSone kopen zodat ik Xeno en Chrono nog eens de gamen... op FFVII na de beste rpg's uit mijn levenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.escaflowneonline.com/xenogears/
Dit noem ik een fan, wat een werk zeg
http://www.otaku.com/cgi-bin/itemview.asp?itemid=21500vquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het spel is ook gewoon GOD... ze zouden dit topic ook moeten aanpassen naar het grote SquareEnix topic zodat Xenogears en bv Chrono Cross ook besproken kunnen worden. Ga binnenkort een PSone kopen zodat ik Xeno en Chrono nog eens de gamen... op FFVII na de beste rpg's uit mijn leven
Overduidelijk Vagrant Story invloeden, kijk maar naar de artwork van VSquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:07 schreef putshady het volgende:
Zijn de screens van Pannero (FFXII) hier al gepost? (Ik ben lui...)
Laat ik maar gewoon wat posten:
http://www.squarecn.com/ff/show.asp?owner=1&ID=3738
Wat scans uit een japans tijdschrift, met daarop Pannero.
[afbeelding]
[afbeelding]
Er is nog wel meer te vinden als het goed is...
Vind dat we dat zowieso mogen doenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het spel is ook gewoon GOD... ze zouden dit topic ook moeten aanpassen naar het grote SquareEnix topic zodat Xenogears en bv Chrono Cross ook besproken kunnen worden. Ga binnenkort een PSone kopen zodat ik Xeno en Chrono nog eens de gamen... op FFVII na de beste rpg's uit mijn leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |