Ja heel raarquote:Op donderdag 1 april 2004 18:53 schreef LuQas het volgende:
Ik gebruik dit special-dresspheres eigenlijk nooit, is dat raar?
Haha net zo'n Dr. Love vraag: "Mijn leuter is maar 3 cm, is dat raar?"quote:Op donderdag 1 april 2004 18:53 schreef LuQas het volgende:
Ik gebruik dit special-dresspheres eigenlijk nooit, is dat raar?
quote:Op zondag 4 april 2004 10:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Vriend van me liet zijn zilveren mem card zien met zijn FFX-2 savegame..en wat doet ie...saved over de mijne heenKan dus opnieuw beginnen
bij eindbaas...dus einde net niet gezien...quote:Op zondag 4 april 2004 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Je had hem toch al uitgespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ik morgen ofzo maar ga beginnen met een new game plus.
Ziet er netjes uit die guide!quote:Op maandag 5 april 2004 18:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb een FFVI guide samengesteld , dus als je interesse hebt kan je hem hier downloaden(PDF):
Beetje in de stijl van PiggyBack gedaan (hoewel minder illustraties vanwege printerinkt)
FFVI Guide
Ik ga voor PiggyBack
Ik snap het niet meer helemaal, Brady en Piggyback hebben allebei "The official guide"quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:26 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit die guide!
Nu moet ik alleen FF VI nog hebben, hehehe...
Dacht al dat iedereen piggyback beter zou vinden, aangezien dat het enigste is wat ik hier hoor
Maar bij Brady staat weer "official guide" en het square enix logo, dus tjah.. Dacht neem ik die wel.
En ben nu eenmaal een gewoonte-dier, dus heb ik voor FF X ook de brady gehaald, staat ook mooier in de kast he
Als je die lift al zo moeilijk vond staat je denk ik nog heel wat te wachtenquote:Op maandag 5 april 2004 21:28 schreef Dbxp het volgende:
Was al zo blij dat ik die kl*te shinra lift had gehaald, kan ik nu opnieuw beginnen.
Alvast bedankt
Hey! wel on-topic blijven he!quote:Op woensdag 7 april 2004 10:26 schreef Mastermaus het volgende:
vandaag krijg ik Diablo 2 - expansion binnenla la laaaaaa
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |