De nieuwe cd komt eind augustus uit, kben zeer benieuwd.....
Het nummer 'crystal' is vrij snel kwa tempo met een heerlijk 'muur' van gitaarsound en een heerlijke bas erin. Meteen blijft het hangen en het nummer stopt elke keer te vroeg voor je gevoel, van mij zou het iig dan nog minuten door mogen gaan.
De Ierse DJ's die het nummer draaiden waren allen helemaal weg van het nummer ook, ik heb het sommigen meermalen per dag, soms zelfs per uur horen spelen.
In Dublin nog ff in de platenzaken gezocht, maar het nummer was nog niet te verkrijgen, helaas, maar zodra ie hiero in Nederland uit is, ga ik um halen.
En iemand haalde ff Monaco aan, nou daar lijkt het totaal niet op dus, dat is veel poppy'er. Ik kan iedereen aanraden de single in de gaten te houden, wanneer ie uitkomt, en er eens lekker naar te gaan luisteren en ik hoop zelf dat de single een voorproefje is van de volgende maand te verschijnen CD.
quote:jammer dat de huidige generatie ze van dit nummer kent, en niet van meesterwerken als Blue Monday of True Faith
Op dinsdag 24 juli 2001 00:27 schreef Sunrise het volgende:
Is dit de 'New Order' die van het nr 'Confusion', (NR uit de film Blade aan het begin in die disco) ??
Billy Corgan zit er nu toch bij? Misschien dat dat de reden is dat de gitaren meer op de voorgrond staan, zoals Elegantly Wasted aangaf. Ik heb het nummer nog niet gehoord, maar zal het toch 's uitchecken.
Het origineel is te bewonderen op de CD "Substance 1987" CD 1 track 5
Hoop trouwens wel dat ze met een eventuele tour ook Nederland aandoen... Gary Numan en Depeche Mode hebben ons ook al overgeslagen, als New Order ook zo begint emigreer ik naar Belgie.
[Dit bericht is gewijzigd door Ceased2Be op 25-07-2001 11:43]
De videoclip is al te bewonderen op www.worldinmotion.net (officiele site van alles wat met Joy Division / New Order te maken heeft)
quote:Er is hier anders op fok nog genoeg 'oudere' generatie die de meesterwerken wel degelijk kennen
Op dinsdag 24 juli 2001 08:28 schreef Tokus het volgende:
jammer dat de huidige generatie ze van dit nummer kent, en niet van meesterwerken als Blue Monday of True Faith
Ik ga meteen Audiogalaxy ff opstarten en het nieuwe nummer zoeken.........
http://www.newordergetready.com/
11 augustus in Keulen als support act voor een ex Take That dansertje.
quote:Gisteen ff nagevraagd in de stad: 24 augustus komt de nieuwe CD uit. Over singles en wanneer die uit zouden komen was niks bekend nog
Op maandag 23 juli 2001 23:48 schreef Elegantly Wasted het volgende:De nieuwe cd komt eind augustus uit, kben zeer benieuwd.....
voor al het laatste New Order (& related bands) nieuws
Goed nieuws dus ...
Ik zag het voor het eerst op *kuch* MTV. En was meteen weer helemaal 'hooked'.
quote:Dank voor dit heuglijke nieuws!
Op woensdag 15 augustus 2001 14:51 schreef dwerg het volgende:
Ik kan me vergissen (zelden), maar volgens mij is Crystal eergister in de verkoop gegaan in the UK.
Interview op BBC's Top of the Pops-site
http://www.bbc.co.uk/totp/artists/n/new_order/underthegrill/page1.shtml
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |