Ik zeg toch ook nergens dat ik vind dat ze dit wél zo moeten houden? Een dagje wachten kán, maar dan moeten ze weer wat verbouwen in het script, ik vermoed dat ze nu wel wat beters te doen hebben. Zoals het terugbrengen van de search bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Je kan namelijk niet een gemiddelde berekenen op zeg 5 posts in een kwartier tijd. Dat soort 'voorspellingen' slaan nergens op en vanaf een dag is dus beter.![]()
Ach, het hoeft ook niet direct veranderd te worden. Er mogen best een paar idiote dingen in Replique zitten,quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat ik vind dat ze dit wél zo moeten houden? Een dagje wachten kán, maar dan moeten ze weer wat verbouwen in het script, ik vermoed dat ze nu wel wat beters te doen hebben. Zoals het terugbrengen van de search bijvoorbeeld
Precies, kinderziektes moeten kunnen en als Replique perfect zou zijn dan kunnen ze Feedback ook wel meteen sluitenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ach, het hoeft ook niet direct veranderd te worden. Er mogen best een paar idiote dingen in Replique zitten,.
dankje, veel plezier vanavond! Doe de groeten...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
OP is iig wel leuk
anyway, ik ben weg naar Ruben, later
Ben al weer terugquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:03 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
dankje, veel plezier vanavond! Doe de groeten...(nee hoor, hoeft niet)
Heel verstandig.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dus, ik verkies mijn bed daar toch boven,
Ik hoorde van Hanneke dat jullie een snowboard film gekeken hebben,quote:Op zondag 21 maart 2004 01:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ben al weer terug
Bij Ruben was het weer leuk, erg gezellig, maar in de Jell was het oersaai![]()
Dus, ik verkies mijn bed daar toch boven, weltrusten iedereen
Dommerd.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik heb btw, hopelijk, m'n map op school laten liggen. Beetje stom..
Yup we gingen een vette snowboard film kijken, die was écht geweldigquote:Op zondag 21 maart 2004 15:44 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Ik hoorde van Hanneke dat jullie een snowboard film gekeken hebben,t gaat nu wel erg ver he? Snowboard verslaafden... maarja, t is wel een coole sport hoor.
![]()
[..]
Dommerd.![]()
Toneel doorloopquote:Op zondag 21 maart 2004 15:46 schreef GetYourFreakOn het volgende:
zo van 12 tot 3 toneel doorloop, nu aan mijn frans.... altijd leuk.
toneel doorloop, uh?quote:Op zondag 21 maart 2004 15:46 schreef GetYourFreakOn het volgende:
zo van 12 tot 3 toneel doorloop, nu aan mijn frans.... altijd leuk.
GMTAquote:Op zondag 21 maart 2004 16:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Toneel doorloop
Anyway, nog een keertje frans leren dan maar![]()
Ik heb net met mijn broertje Halo gespeeld, best grappig om hem steeds beter te zien worden
Frans leren jaquote:Op zondag 21 maart 2004 16:33 schreef errrrr het volgende:
[..]
GMTA
Frans leren,![]()
op je PC via het netwerk of op je xbox
Ligt er helemaal aan of ik daar tegen die tijd iets te zoeken heb.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:31 schreef errrrr het volgende:
[..]
(jij gaat toch ook, en Kees?)
Hm, inderdaad. Snap niet helemaal waarom jullie daar nu zo'n probleem van maken. Als het goed is heb je die destijds ook al geleerd en ken je minstens de helft nog wel en de andere helft vaagjes.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:38 schreef SuUz2ko het volgende:
Frans leren.. is toch niet heel erg? Herhaling!![]()
paar keer doorlezen en je bent weer helemaal bijquote:Op zondag 21 maart 2004 16:54 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hm, inderdaad. Snap niet helemaal waarom jullie daar nu zo'n probleem van maken. Als het goed is heb je die destijds ook al geleerd en ken je minstens de helft nog wel en de andere helft vaagjes.
Tuurlijk, ik heb ook al eerder geleerd maar dat wil niet zeggen dat ik het nu maar weer 1 keer hoef door te lezen.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:54 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hm, inderdaad. Snap niet helemaal waarom jullie daar nu zo'n probleem van maken. Als het goed is heb je die destijds ook al geleerd en ken je minstens de helft nog wel en de andere helft vaagjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |