Dan is hij ook de honderduizenste die gelijk heeft.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:33 schreef Ludwig het volgende:
Je bent de honderduizendste vandaag![]()
Er zijn inderdaad veel mensen die Juliana hoog hebben zitten. Laat ze in hun waarde en ga ergens anders op teletekst kijken.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:32 schreef DaveM het volgende:
RTL pagina 101, NOS pagina 101: enkel berichten over Juliana.
Triest voor haar familie, maar er zijn toch wel belangrijkere dingen gebeurd dan het overlijden van een 94-jarige?
Is het koninklijk huis heilig ofzo, dat er zo overdreven veel aandacht voor is?
Dit is de klaagbaak en als je daar niet tegen kunt:quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:33 schreef gelly het volgende:
Ja, kweet niet. Misschien is Nederland wel een monarchie ?
Rot lekker op met je gezeik.
Wat hij zegt... Oprotten met dat gehomo...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:33 schreef gelly het volgende:
Ja, kweet niet. Misschien is Nederland wel een monarchie ?
Rot lekker op met je gezeik.
Altijd hetzelfde gezeik als er een lid van het koningshuis of een ander hooggeplaatst persoon overlijdt. Als je de moeite niet eens kan nemen om even 1 dag in een mensenleven daarbij stil te staan ben je geen knip voor de neus waard als burger van dit land zijnde. Op dit moment is het overlijden van onze ex-koningin belangrijk nieuws, kun je je daar niet bij neerleggen dan moet je eens bij jezelf nagaan hoe menselijk je bent.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:43 schreef The.Lizard.King het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk. Je kunt de TV niet aanzetten of het is Juliana voor, achter, onder en boven. De arrogantie waarmee aangenomen wordt dat je niets anders wil zien dan het hele leven van Juliana tot in de kleinste details irriteert me. Ja, het is de koningin geweest, maar om nou niets anders meer uit te zenden, dat gaat wel erg ver. Er zijn nog andere (veel belangrijker) zaken dan het overlijden van een 94-jarige.
Ik laat mensen in hun waarde, alleen geen enkel persoon is zo belangrijk dat al het andere nieuws daarvoor moet wijken, ook Juliana niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:35 schreef MrBean het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad veel mensen die Juliana hoog hebben zitten. Laat ze in hun waarde en ga ergens anders op teletekst kijken.
Ralph Inbar heeft net zoveel betekend voor de Nederlanders als Juliana?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:47 schreef DaveM het volgende:
[..]
Ik laat mensen in hun waarde, alleen geen enkel persoon is zo belangrijk dat al het andere nieuws daarvoor moet wijken, ook Juliana niet.
Ralph Inbar kreeg ook maar 1 pagina
Er is gewoon een markt voor.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:43 schreef The.Lizard.King het volgende:
De arrogantie waarmee aangenomen wordt dat je niets anders wil zien dan het hele leven van Juliana tot in de kleinste details irriteert me.
Dus ik word eigenlijk verplicht erbij stil te staan? Het zegt echt vrij weinig over mijn menselijkheid als het mij geen bal interesseert of er een lid van het koninklijk huis heengaat. Heel erg voor de familie, en ze is inderdaad koningin geweest, maar het stoort denk ik veel mensen dat er gelijk een 'mediacircus' van wordt gemaakt. Maar ja, dat willen veel mensen zien, dus de komende week is er zowat niets anders op TV. Misschien ben ik wel niet zo vaderlandslievend en koninklijk gezind als jij, dat kan toch? Het is een beetje onzinnig dan gelijk te beginnen over mijn menselijkheid, waar je aan de hand van mijn reactie in de verste verte niks over kunt zeggen. Het boeit me gewoon niet zo.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde gezeik als er een lid van het koningshuis of een ander hooggeplaatst persoon overlijdt. Als je de moeite niet eens kan nemen om even 1 dag in een mensenleven daarbij stil te staan ben je geen knip voor de neus waard als burger van dit land zijnde. Op dit moment is het overlijden van onze ex-koningin belangrijk nieuws, kun je je daar niet bij neerleggen dan moet je eens bij jezelf nagaan hoe menselijk je bent.
Dat vinden de andere mensen dus niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:47 schreef DaveM het volgende:
[..]
Ik laat mensen in hun waarde, alleen geen enkel persoon is zo belangrijk dat al het andere nieuws daarvoor moet wijken, ook Juliana niet.
Ik geloof dat je hiermee laat zien het niet helemaal te begrijpen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:47 schreef DaveM het volgende:
[..]
Ralph Inbar kreeg ook maar 1 pagina
Als het je niet boeit waarom dan het gezeik ? Er is welgeteld 1 zender die het over Juliana heeft, buiten de gebruikelijke nieuwsuitzendingen. Het is gewoon protocol dat de NOS uitgebreid bericht over het overlijden. Maar kennelijk hebben de zeikerds maar 1 zender op hun TV en dat is toevallig Ned. 2. Natuurlijk ben je niet verplicht erbij stil te staan, maar laat de mensen die dat wel doen in hun waarde en ga wat anders doen dan zeiken op een forum.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:54 schreef The.Lizard.King het volgende:
[..]
Het boeit me gewoon niet zo.
Volgens mij zit er zo'n doosje bij je TV geleverd met een knopje met een rondje en een streepje er door, klopt dat?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:54 schreef The.Lizard.King het volgende:
[..]
Dus ik word eigenlijk verplicht erbij stil te staan? Het zegt echt vrij weinig over mijn menselijkheid als het mij geen bal interesseert of er een lid van het koninklijk huis heengaat. Heel erg voor de familie, en ze is inderdaad koningin geweest, maar het stoort denk ik veel mensen dat er gelijk een 'mediacircus' van wordt gemaakt. Maar ja, dat willen veel mensen zien, dus de komende week is er zowat niets anders op TV. Misschien ben ik wel niet zo vaderlandslievend en koninklijk gezind als jij, dat kan toch? Het is een beetje onzinnig dan gelijk te beginnen over mijn menselijkheid, waar je aan de hand van mijn reactie in de verste verte niks over kunt zeggen. Het boeit me gewoon niet zo.
Voetbal interesseert mij ook geen fuck en daar wordt ik ook wekelijks mee geconfronteerd. Big deal, gewoon zappen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:54 schreef The.Lizard.King het volgende:
[..]
Dus ik word eigenlijk verplicht erbij stil te staan? Het zegt echt vrij weinig over mijn menselijkheid als het mij geen bal interesseert of er een lid van het koninklijk huis heengaat. Heel erg voor de familie, en ze is inderdaad koningin geweest, maar het stoort denk ik veel mensen dat er gelijk een 'mediacircus' van wordt gemaakt. Maar ja, dat willen veel mensen zien, dus de komende week is er zowat niets anders op TV. Misschien ben ik wel niet zo vaderlandslievend en koninklijk gezind als jij, dat kan toch? Het is een beetje onzinnig dan gelijk te beginnen over mijn menselijkheid, waar je aan de hand van mijn reactie in de verste verte niks over kunt zeggen. Het boeit me gewoon niet zo.
Het was niet eens zozeer tegen jou gericht, maar als je je niet voor kunt stellen dat het overlijden van Juliana dergelijke media aandacht verdient of je eraan ergert dan twijfel ik idd aan de menselijkheid van dergelijke personen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:01 schreef The.Lizard.King het volgende:
Het was slechts een reactie op jouw uitspraak dat ik geen knip voor mijn neus waard zou zijn als ik er niet bij stilstond. Dat vond en vind ik absolute onzin.
Pff wat een arrogantie. Ik ga niet stilstaan bij mensen waar ik emotioneel niks mee heb, ook niet als ze ooit op een troon hebben gezeten. Ben het dus helemaal eens met wat The Lizard King zegt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde gezeik als er een lid van het koningshuis of een ander hooggeplaatst persoon overlijdt. Als je de moeite niet eens kan nemen om even 1 dag in een mensenleven daarbij stil te staan ben je geen knip voor de neus waard als burger van dit land zijnde. Op dit moment is het overlijden van onze ex-koningin belangrijk nieuws, kun je je daar niet bij neerleggen dan moet je eens bij jezelf nagaan hoe menselijk je bent.
misschien hebben mensen praktische vragen?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:28 schreef MartinusMagnus het volgende:
(OMG ik hoor net op de radio dat de RVD een (gratis, welja) infotelefoonnummer opent. Wat valt er in godsnaam nog te zeggen dan! Tssssssss...)
*ZUCHTquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:48 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
Ralph Inbar heeft net zoveel betekend voor de Nederlanders als Juliana?
Nee, vandaag niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:32 schreef DaveM het volgende:
RTL pagina 101, NOS pagina 101: enkel berichten over Juliana.
Triest voor haar familie, maar er zijn toch wel belangrijkere dingen gebeurd dan het overlijden van een 94-jarige?
Wat valt er dan te vragen? Of ik in haar testament voorkom?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:30 schreef just me het volgende:
[..]
misschien hebben mensen praktische vragen?
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:38 schreef Refragmental het volgende:
Heb je al bloemen opgestuurd?
quote:Ik werd vanochted wakker........
[...]
.....ga weer terug naar waar ik mee bezig was... genieten van deze heerlijke dag!
Ze is er ook rijkelijk voor beloond financieel gezien.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:45 schreef _The_General_ het volgende:
Van mij mocht de Nationale Rouw afgekondigt worden, dat was slechts een kleine prijs voor iemand te herdenken die haar hele leven Nederland gedient heeft, tegen wil en dank in soms.
Met geld dat ze niet kon uitgeven zonder dat de media erboven op hing om te zien waar het allemaal heen ging....quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze is er ook rijkelijk voor beloond financieel gezien.
Flauw.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:45 schreef milagro het volgende:
Al die klagers die blijkbaar niet weten dat je ook niet hoeft te kijken en dat die tv ook uit kan
Wat ook heel grappig is: 1 kritische opmerking of het alsjeblieft wat minder kan en mensen als jij reageren gelijk alsof je heiligschennis pleegt.quote:Elke keer weer grappig om te zien dat er zoveel energie gestoken wordt in geklaag over iets dat je niet boeit
Consequentie van haar positie. Dat weet jij vantevoren. Als ik minister-president word dan accepteer ik zowel de beloning als de (nadelige) consequenties daarvan. Dan weet je bijvoorbeeld dat je dat geld niet kan spenderen in een hoerenkast.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:50 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Met geld dat ze niet kon uitgeven zonder dat de media erboven op hing om te zien waar het allemaal heen ging....
Precies. Ze kon ook gewoon stoppen met de traditie.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Consequentie van haar positie. Dat weet jij vantevoren.
Genoeg andere vragen.. gaan de scholen in Delft dicht, hoe gaat het met bereikbaarheid van bedrijven, welke wegen gaan afgesloten worden.. enz. enzquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:40 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
Wat valt er dan te vragen? Of ik in haar testament voorkom?
Of wanneer de begrafenis is? Dat komt ook wel op TV en op teletekst hoor.....
Ik bedoel iedereen die snugger genoeg is om via de media dat nummer op te pikken is toch ook wel snugger genoeg om alle andere info ook op te vangen? Zo'n tel nummer is dus onzin, overbodig en geldverspilling!
De hoop is hier vader van de gedachte, denk ik...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:20 schreef just me het volgende:
Genoeg andere vragen.. gaan de scholen in Delft dicht
Door te vluchten?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach, ik ben ook niet zo ontzettend koningsgezind, maar dit snap ik wel. Zeker in de oorlog heeft Juliana haar nek behoorlijk uitgestoken en er zijn vrij veel mensen behoorlijk aan haar verknocht. Zet een dvd'tje op, morgen is de programmering weer redelijk normaal.
dat we waarschijnlijk geen vrije dag krijgen.... euhm.. nationale rouwdagquote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:51 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Dat er aandacht aan besteed word lijkt me logisch. Maar dit slaat echt nergens op. Het lijkt tegenwoordig wel een hype om overal een groots media drama van te maken.. Ze was hardstikke oud, en overleden in dr slaap.. "Whats the big fucking deal bitch?!"
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:51 schreef FouteMensenStaff het volgende:
"Whats the big fucking deal xxxxx?!"
En daarom evenveel aandacht op teletekst en in het journaal als toen bij de WTC-aanslagen?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:47 schreef Djaser het volgende:
Mensen nog aan toe dit kon ook weer niet uit blijven. Juliana is koningin geweest en die komen nou eenmaal nog eens in het nieuws en zeker als ze net overleden zijn
hallo nsb-erquote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:18 schreef Refragmental het volgende:
Door te vluchten?
Vertel eens hoe dan ??.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:42 schreef Teijeextra het volgende:
Juliana heeft 32 jaar lang een heel grote rol vervuld in Nederland, en die rol was vast niet de makkelijkste, en daar hoor je respect voor te hebben...
En trouwens: ze is d'r hele leven al belangrijk geweest voor de Nederlandse geschiedenis
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:38 schreef Refragmental het volgende:
Gelly heb jij gehuild?
Heb je al bloemen opgestuurd?
Ik werd vanochted wakker en dacht... oh wat een heerlijke dag, lekker geslapen.
Zet de TV aan, oh, Juliana is overleden, nouja kut. TV uit, want er was niks interresants op TV. Merendeel ging over Juliana. Meteen weer dacht ik aan deze heerlijke dag!
Jammer dat je volgens anderen blijkbaar kompleet depri moet zijn alleen omdat er iemand dood is, dagelijks sterven er genoeg mensen, trek ik me net zo veel van aan als de dood van Juliana, 0,0, ik ken dat hele mens niet, zelfs nog nooit in het echt gezien. Kan er dus ook niet verdrietig over zijn, alleen kut voor haar familie meer niet. Grappig is juist dat er nu zoveel mensen zo overdreven nep verdrietig zijn en doen alsof de wereld ten einde komt, triest.
Ik ga weer terug naar waar ik mee bezig was... genieten van deze heerlijke dag!
waarom is juliana zo anders als de vele anderen die doodgaan per dag ??? ok ze behoort tot het koninklijke huis maar daarom hoeft heel nederland niet verplicht te rouwen.... dus laat de TV lekker zoals elke andere dag doorgaan met de NORMALE programering ipv op elke zender om te gooienquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:34 schreef Tiemie het volgende:
Jeetje, een beetje respect mag ookwel hoor.
Hahaha Grapjas!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
hallo nsb-er
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |