abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17847126
RTL pagina 101, NOS pagina 101: enkel berichten over Juliana.

Triest voor haar familie, maar er zijn toch wel belangrijkere dingen gebeurd dan het overlijden van een 94-jarige?
Is het koninklijk huis heilig ofzo, dat er zo overdreven veel aandacht voor is?
  zaterdag 20 maart 2004 @ 16:33:18 #2
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_17847137
Je bent de honderduizendste vandaag
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_17847149
Ja, kweet niet. Misschien is Nederland wel een monarchie ?

Rot lekker op met je gezeik.
pi_17847161
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 16:33 schreef Ludwig het volgende:
Je bent de honderduizendste vandaag
Dan is hij ook de honderduizenste die gelijk heeft.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 16:34:27 #5
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_17847165
Jeetje, een beetje respect mag ookwel hoor.
pi_17847173
Je vergeet Juliana
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_17847188
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 16:32 schreef DaveM het volgende:

Triest voor haar familie, maar er zijn toch wel belangrijkere dingen gebeurd dan het overlijden van een 94-jarige?
Is het koninklijk huis heilig ofzo, dat er zo overdreven veel aandacht voor is?
Er zijn inderdaad veel mensen die Juliana hoog hebben zitten. Laat ze in hun waarde en ga ergens anders op teletekst kijken.
pi_17847207
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 16:33 schreef gelly het volgende:

Dit is de klaagbaak en als je daar niet tegen kunt:
  zaterdag 20 maart 2004 @ 16:36:35 #9
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_17847209
Zeikerd
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_17847314
Juliana heeft 32 jaar lang een heel grote rol vervuld in Nederland, en die rol was vast niet de makkelijkste, en daar hoor je respect voor te hebben...
En trouwens: ze is d'r hele leven al belangrijk geweest voor de Nederlandse geschiedenis
De nieuwe muziekwebsite --> Edim.nl
  zaterdag 20 maart 2004 @ 16:43:17 #11
81729 The.Lizard.King
. . . . . . . . . . . . . . .
pi_17847343
Hij heeft gewoon gelijk. Je kunt de TV niet aanzetten of het is Juliana voor, achter, onder en boven. De arrogantie waarmee aangenomen wordt dat je niets anders wil zien dan het hele leven van Juliana tot in de kleinste details irriteert me. Ja, het is de koningin geweest, maar om nou niets anders meer uit te zenden, dat gaat wel erg ver. Er zijn nog andere (veel belangrijker) zaken dan het overlijden van een 94-jarige.
I only go out to get me a fresh appetite for being alone.
pi_17847345
Misschien als je haar had meegemaakt dat je er anders over zou denken. Of als je wat meer volwassen zou zijn.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zaterdag 20 maart 2004 @ 16:45:50 #13
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_17847417
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 16:33 schreef gelly het volgende:

Wat hij zegt... Oprotten met dat gehomo...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_17847439
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 16:43 schreef The.Lizard.King het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk. Je kunt de TV niet aanzetten of het is Juliana voor, achter, onder en boven. De arrogantie waarmee aangenomen wordt dat je niets anders wil zien dan het hele leven van Juliana tot in de kleinste details irriteert me. Ja, het is de koningin geweest, maar om nou niets anders meer uit te zenden, dat gaat wel erg ver. Er zijn nog andere (veel belangrijker) zaken dan het overlijden van een 94-jarige.
Altijd hetzelfde gezeik als er een lid van het koningshuis of een ander hooggeplaatst persoon overlijdt. Als je de moeite niet eens kan nemen om even 1 dag in een mensenleven daarbij stil te staan ben je geen knip voor de neus waard als burger van dit land zijnde. Op dit moment is het overlijden van onze ex-koningin belangrijk nieuws, kun je je daar niet bij neerleggen dan moet je eens bij jezelf nagaan hoe menselijk je bent.
pi_17847456
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 16:35 schreef MrBean het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad veel mensen die Juliana hoog hebben zitten. Laat ze in hun waarde en ga ergens anders op teletekst kijken.
Ik laat mensen in hun waarde, alleen geen enkel persoon is zo belangrijk dat al het andere nieuws daarvoor moet wijken, ook Juliana niet.

Ralph Inbar kreeg ook maar 1 pagina
  zaterdag 20 maart 2004 @ 16:48:51 #16
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_17847488
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 16:47 schreef DaveM het volgende:

[..]

Ik laat mensen in hun waarde, alleen geen enkel persoon is zo belangrijk dat al het andere nieuws daarvoor moet wijken, ook Juliana niet.

Ralph Inbar heeft net zoveel betekend voor de Nederlanders als Juliana?
pi_17847592
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 16:43 schreef The.Lizard.King het volgende:
De arrogantie waarmee aangenomen wordt dat je niets anders wil zien dan het hele leven van Juliana tot in de kleinste details irriteert me.
Er is gewoon een markt voor.
Er is niks arrogants aan, ze doen gewoon hun werk.

Voor de andere mensen.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 16:54:50 #18
81729 The.Lizard.King
pi_17847601
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 16:46 schreef gelly het volgende:

[..]

Altijd hetzelfde gezeik als er een lid van het koningshuis of een ander hooggeplaatst persoon overlijdt. Als je de moeite niet eens kan nemen om even 1 dag in een mensenleven daarbij stil te staan ben je geen knip voor de neus waard als burger van dit land zijnde. Op dit moment is het overlijden van onze ex-koningin belangrijk nieuws, kun je je daar niet bij neerleggen dan moet je eens bij jezelf nagaan hoe menselijk je bent.
Dus ik word eigenlijk verplicht erbij stil te staan? Het zegt echt vrij weinig over mijn menselijkheid als het mij geen bal interesseert of er een lid van het koninklijk huis heengaat. Heel erg voor de familie, en ze is inderdaad koningin geweest, maar het stoort denk ik veel mensen dat er gelijk een 'mediacircus' van wordt gemaakt. Maar ja, dat willen veel mensen zien, dus de komende week is er zowat niets anders op TV. Misschien ben ik wel niet zo vaderlandslievend en koninklijk gezind als jij, dat kan toch? Het is een beetje onzinnig dan gelijk te beginnen over mijn menselijkheid, waar je aan de hand van mijn reactie in de verste verte niks over kunt zeggen. Het boeit me gewoon niet zo.
pi_17847630
quote:

[..]

Dat vinden de andere mensen dus niet.
pi_17847637
quote:

[..]

Ik geloof dat je hiermee laat zien het niet helemaal te begrijpen.
pi_17847657
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 16:54 schreef The.Lizard.King het volgende:

[..]
Het boeit me gewoon niet zo.
Als het je niet boeit waarom dan het gezeik ? Er is welgeteld 1 zender die het over Juliana heeft, buiten de gebruikelijke nieuwsuitzendingen. Het is gewoon protocol dat de NOS uitgebreid bericht over het overlijden. Maar kennelijk hebben de zeikerds maar 1 zender op hun TV en dat is toevallig Ned. 2. Natuurlijk ben je niet verplicht erbij stil te staan, maar laat de mensen die dat wel doen in hun waarde en ga wat anders doen dan zeiken op een forum.
pi_17847719
quote:

[..]

Dus ik word eigenlijk verplicht erbij stil te staan? Het zegt echt vrij weinig over mijn menselijkheid als het mij geen bal interesseert of er een lid van het koninklijk huis heengaat. Heel erg voor de familie, en ze is inderdaad koningin geweest, maar het stoort denk ik veel mensen dat er gelijk een 'mediacircus' van wordt gemaakt. Maar ja, dat willen veel mensen zien, dus de komende week is er zowat niets anders op TV. Misschien ben ik wel niet zo vaderlandslievend en koninklijk gezind als jij, dat kan toch? Het is een beetje onzinnig dan gelijk te beginnen over mijn menselijkheid, waar je aan de hand van mijn reactie in de verste verte niks over kunt zeggen. Het boeit me gewoon niet zo.
Volgens mij zit er zo'n doosje bij je TV geleverd met een knopje met een rondje en een streepje er door, klopt dat?
pi_17847752
quote:

[..]

Voetbal interesseert mij ook geen fuck en daar wordt ik ook wekelijks mee geconfronteerd. Big deal, gewoon zappen.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 17:01:48 #24
81729 The.Lizard.King
pi_17847761
Het was slechts een reactie op jouw uitspraak dat ik geen knip voor mijn neus waard zou zijn als ik er niet bij stilstond. Dat vond en vind ik absolute onzin.

Edit: @Lucille: de TV staat ook uit. En er is ook veel te veel voetbal op TV.
pi_17847805
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:01 schreef The.Lizard.King het volgende:
Het was slechts een reactie op jouw uitspraak dat ik geen knip voor mijn neus waard zou zijn als ik er niet bij stilstond. Dat vond en vind ik absolute onzin.
Het was niet eens zozeer tegen jou gericht, maar als je je niet voor kunt stellen dat het overlijden van Juliana dergelijke media aandacht verdient of je eraan ergert dan twijfel ik idd aan de menselijkheid van dergelijke personen.
pi_17847859
Ned 1, Ned 2, SBS 6, Omroep Brabant, RTL 4...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 17:06:39 #27
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_17847861
Omg, Inbar gelijkstellen aan Juliana?!
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  zaterdag 20 maart 2004 @ 17:06:52 #28
81729 The.Lizard.King
pi_17847867
OK. Het laatste wat erover kwijt wil is dit: het is erg voor de familie en de mensen die met haar begaan zijn. Mij interesseert het niet zoveel (wellicht ook omdat ik haar niet als koningin heb meegemaakt) dus ik kijk geen TV en erger me dus ook niet. Problem solved. Het was niet echt mijn bedoeling om mijn punt zo fel te maken, ik vind alleen de media-aandacht nogal overdreven bij dit soort gebeurtenissen.
pi_17847871
Maar goed! Ik heb RTL 5 gevonden. Hertha BSC - Bayern Munchen
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17848175
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 16:46 schreef gelly het volgende:

[..]

Pff wat een arrogantie. Ik ga niet stilstaan bij mensen waar ik emotioneel niks mee heb, ook niet als ze ooit op een troon hebben gezeten. Ben het dus helemaal eens met wat The Lizard King zegt.

Dat je mij en gelijkgestemden om die reden "geen knip voor de neus" waard vindt en vraagtekens zet bij mijn menselijkheid zegt in ieder geval heel wat over de kronkels in jouw hoofd. Daar zal ik in de volgende discussie met jou dan rekening mee houden.
pi_17848356
Ik vind ook dat er TE veel Juliana is in de media. En de hele dag huilmuziek op de radio..
Het lieve mens was 94 en zwaar dement, het is natuurlijk wel sneu dat ze dood is maar that's life.....

(OMG ik hoor net op de radio dat de RVD een (gratis, welja) infotelefoonnummer opent. Wat valt er in godsnaam nog te zeggen dan! Tssssssss...)
Vrijwillig gebanned
  † In Memoriam † zaterdag 20 maart 2004 @ 17:30:56 #32
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_17848417
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:28 schreef MartinusMagnus het volgende:

(OMG ik hoor net op de radio dat de RVD een (gratis, welja) infotelefoonnummer opent. Wat valt er in godsnaam nog te zeggen dan! Tssssssss...)
misschien hebben mensen praktische vragen?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_17848450
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 16:48 schreef SpleeffY het volgende:

[..]

Ralph Inbar heeft net zoveel betekend voor de Nederlanders als Juliana?
*ZUCHT

Nee natuurlijk niet.
Lastig altijd om te discussieren met mensen die je punt gewoon niet WILLEN begrijpen.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 17:34:49 #34
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_17848506
"gaat naar de videotheek, voorziet slecht programma aanbod deze avond"
pi_17848538
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 16:32 schreef DaveM het volgende:

Nee, vandaag niet.
In de hoek en rouwen jij.
pi_17848588
Gelly heb jij gehuild?
Heb je al bloemen opgestuurd?

Ik werd vanochted wakker en dacht... oh wat een heerlijke dag, lekker geslapen.
Zet de TV aan, oh, Juliana is overleden, nouja kut. TV uit, want er was niks interresants op TV. Merendeel ging over Juliana. Meteen weer dacht ik aan deze heerlijke dag!

Jammer dat je volgens anderen blijkbaar kompleet depri moet zijn alleen omdat er iemand dood is, dagelijks sterven er genoeg mensen, trek ik me net zo veel van aan als de dood van Juliana, 0,0, ik ken dat hele mens niet, zelfs nog nooit in het echt gezien. Kan er dus ook niet verdrietig over zijn, alleen kut voor haar familie meer niet. Grappig is juist dat er nu zoveel mensen zo overdreven nep verdrietig zijn en doen alsof de wereld ten einde komt, triest.

Ik ga weer terug naar waar ik mee bezig was... genieten van deze heerlijke dag!
pi_17848638
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:30 schreef just me het volgende:

[..]

misschien hebben mensen praktische vragen?
Wat valt er dan te vragen? Of ik in haar testament voorkom?
Of wanneer de begrafenis is? Dat komt ook wel op TV en op teletekst hoor.....
Ik bedoel iedereen die snugger genoeg is om via de media dat nummer op te pikken is toch ook wel snugger genoeg om alle andere info ook op te vangen? Zo'n tel nummer is dus onzin, overbodig en geldverspilling!
Vrijwillig gebanned
pi_17848672
Al die dramaqueens op TV die opeens zwaar geschokt zijn alsof ze haar persoonlijk kenden.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 17:43:27 #39
27929 piere
doe mij maar bier
pi_17848694
zeikerd. die 1e dag in het jaar....
zet de tv uit en ga wat anders doen
fok you ja!
pi_17848743
Van mij mocht de Nationale Rouw afgekondigt worden, dat was slechts een kleine prijs voor iemand te herdenken die haar hele leven Nederland gedient heeft, tegen wil en dank in soms.
pi_17848751
Al die klagers die blijkbaar niet weten dat je ook niet hoeft te kijken en dat die tv ook uit kan
Elke keer weer grappig om te zien dat er zoveel energie gestoken wordt in geklaag over iets dat je niet boeit

Maar goed, ik gooi het maar op jullie recente geboorte, dat Juliana je weinig zegt en die ene dag aandacht je al irriteert.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_17848792
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:38 schreef Refragmental het volgende:
quote:
Ik werd vanochted wakker........
[...]
.....ga weer terug naar waar ik mee bezig was... genieten van deze heerlijke dag!

Veel plezier nog! En ga Gelly-topics een beetje uit de weg, want die is in een rouw-stemming.

Edit: ze hebben meegelezen bij NOS-Teletekst, want nu staat er ook 1 regeltje overig nieuws.
pi_17848793
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:45 schreef _The_General_ het volgende:
Van mij mocht de Nationale Rouw afgekondigt worden, dat was slechts een kleine prijs voor iemand te herdenken die haar hele leven Nederland gedient heeft, tegen wil en dank in soms.
Ze is er ook rijkelijk voor beloond financieel gezien.
pi_17848855
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ze is er ook rijkelijk voor beloond financieel gezien.
Met geld dat ze niet kon uitgeven zonder dat de media erboven op hing om te zien waar het allemaal heen ging....
pi_17849115
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:45 schreef milagro het volgende:
Al die klagers die blijkbaar niet weten dat je ook niet hoeft te kijken en dat die tv ook uit kan
Flauw.
quote:
Elke keer weer grappig om te zien dat er zoveel energie gestoken wordt in geklaag over iets dat je niet boeit
Wat ook heel grappig is: 1 kritische opmerking of het alsjeblieft wat minder kan en mensen als jij reageren gelijk alsof je heiligschennis pleegt.
pi_17849186
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:50 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Met geld dat ze niet kon uitgeven zonder dat de media erboven op hing om te zien waar het allemaal heen ging....
Consequentie van haar positie. Dat weet jij vantevoren. Als ik minister-president word dan accepteer ik zowel de beloning als de (nadelige) consequenties daarvan. Dan weet je bijvoorbeeld dat je dat geld niet kan spenderen in een hoerenkast.
pi_17849399
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 18:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]
Consequentie van haar positie. Dat weet jij vantevoren.
Precies. Ze kon ook gewoon stoppen met de traditie.
Maar met zoveel voordelen en zo weinig nadelen zou de keuze voor mij ook niet zo moeilijk zijn.
  † In Memoriam † zaterdag 20 maart 2004 @ 18:20:28 #48
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_17849408
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:40 schreef MartinusMagnus het volgende:

[..]

Wat valt er dan te vragen? Of ik in haar testament voorkom?
Of wanneer de begrafenis is? Dat komt ook wel op TV en op teletekst hoor.....
Ik bedoel iedereen die snugger genoeg is om via de media dat nummer op te pikken is toch ook wel snugger genoeg om alle andere info ook op te vangen? Zo'n tel nummer is dus onzin, overbodig en geldverspilling!
Genoeg andere vragen.. gaan de scholen in Delft dicht, hoe gaat het met bereikbaarheid van bedrijven, welke wegen gaan afgesloten worden.. enz. enz

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † zaterdag 20 maart 2004 @ 18:27:03 #49
43556 miss_dynastie
pi_17849533
Ach, ik ben ook niet zo ontzettend koningsgezind, maar dit snap ik wel. Zeker in de oorlog heeft Juliana haar nek behoorlijk uitgestoken en er zijn vrij veel mensen behoorlijk aan haar verknocht. Zet een dvd'tje op, morgen is de programmering weer redelijk normaal.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 18:54:27 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17849983
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 18:20 schreef just me het volgende:
Genoeg andere vragen.. gaan de scholen in Delft dicht
De hoop is hier vader van de gedachte, denk ik...

Voor mij was Juliana een soort oma-koningin-lieve fee.
Maar ik was dan ook 11 toen Beatrix haar opvolgde.

Het is misschien veel aandacht, maar aan de andere kant: wat is dat nu op zo'n lang, moeizaam, maar vruchtbaar en dankbaar mensenleven?

Moest tenslotte ook wel weer lachen toen ik haar gemeend geagiteerd zag over de mythe dat men haar niet zou mogen tegenspreken.

Lieve, echte vrouw.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_17850394
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach, ik ben ook niet zo ontzettend koningsgezind, maar dit snap ik wel. Zeker in de oorlog heeft Juliana haar nek behoorlijk uitgestoken en er zijn vrij veel mensen behoorlijk aan haar verknocht. Zet een dvd'tje op, morgen is de programmering weer redelijk normaal.
Door te vluchten?
  zaterdag 20 maart 2004 @ 19:47:56 #52
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_17850929
Mensen nog aan toe dit kon ook weer niet uit blijven. Juliana is koningin geweest en die komen nou eenmaal nog eens in het nieuws en zeker als ze net overleden zijn
pi_17851017
Dat er aandacht aan besteed word lijkt me logisch. Maar dit slaat echt nergens op. Het lijkt tegenwoordig wel een hype om overal een groots media drama van te maken.. Ze was hardstikke oud, en overleden in dr slaap.. "Whats the big fucking deal bitch?!"
pi_17851347
En 1 zender is dan toch ook wel genoeg? Ik heb ook geen zin om er de hele dag naar te kijken.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 20:05:15 #55
81660 SirWacko
Nu in voorarrest
pi_17851357
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 19:51 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Dat er aandacht aan besteed word lijkt me logisch. Maar dit slaat echt nergens op. Het lijkt tegenwoordig wel een hype om overal een groots media drama van te maken.. Ze was hardstikke oud, en overleden in dr slaap.. "Whats the big fucking deal bitch?!"
dat we waarschijnlijk geen vrije dag krijgen.... euhm.. nationale rouwdag
*Zucht* waarom nou toch?
Ik mis je lieverd, tot over een paar weken.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 20:05:27 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17851361
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 19:51 schreef FouteMensenStaff het volgende:
"Whats the big fucking deal xxxxx?!"

Je doet je naam eer aan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_17851632
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 19:47 schreef Djaser het volgende:
Mensen nog aan toe dit kon ook weer niet uit blijven. Juliana is koningin geweest en die komen nou eenmaal nog eens in het nieuws en zeker als ze net overleden zijn
En daarom evenveel aandacht op teletekst en in het journaal als toen bij de WTC-aanslagen?

En 15-jarigen mogen geen vrolijke muziek op 538 horen omdat een oude vrouw (die ze niet of nauwelijks kennen) is overleden?
  zaterdag 20 maart 2004 @ 20:19:40 #58
3185 Adelante
To let it go now
pi_17851680
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 19:18 schreef Refragmental het volgende:

Door te vluchten?
hallo nsb-er
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_17851691
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 16:42 schreef Teijeextra het volgende:
Juliana heeft 32 jaar lang een heel grote rol vervuld in Nederland, en die rol was vast niet de makkelijkste, en daar hoor je respect voor te hebben...
En trouwens: ze is d'r hele leven al belangrijk geweest voor de Nederlandse geschiedenis
Vertel eens hoe dan ??.
pi_17851747
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:38 schreef Refragmental het volgende:
Gelly heb jij gehuild?

Ik werd vanochted wakker en dacht... oh wat een heerlijke dag, lekker geslapen.
Zet de TV aan, oh, Juliana is overleden, nouja kut. TV uit, want er was niks interresants op TV. Merendeel ging over Juliana. Meteen weer dacht ik aan deze heerlijke dag!

Jammer dat je volgens anderen blijkbaar kompleet depri moet zijn alleen omdat er iemand dood is, dagelijks sterven er genoeg mensen, trek ik me net zo veel van aan als de dood van Juliana, 0,0, ik ken dat hele mens niet, zelfs nog nooit in het echt gezien. Kan er dus ook niet verdrietig over zijn, alleen kut voor haar familie meer niet. Grappig is juist dat er nu zoveel mensen zo overdreven nep verdrietig zijn en doen alsof de wereld ten einde komt, triest.

Ik ga weer terug naar waar ik mee bezig was... genieten van deze heerlijke dag!
pi_17852091
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 16:34 schreef Tiemie het volgende:
Jeetje, een beetje respect mag ookwel hoor.
waarom is juliana zo anders als de vele anderen die doodgaan per dag ??? ok ze behoort tot het koninklijke huis maar daarom hoeft heel nederland niet verplicht te rouwen.... dus laat de TV lekker zoals elke andere dag doorgaan met de NORMALE programering ipv op elke zender om te gooien
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_17861305
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 20:19 schreef Adelante het volgende:

[..]

hallo nsb-er
Hahaha Grapjas!
Ik heb in dat opzicht meer respect voor de verzetstrijders dan voor de gehele koninklijke familie die massaal in alle haast op de vlucht sloeg.
Die hele familie kan me zowiezo weinig boeien. Zijn meer een soort symbool geworden zonder enige toegevoegde waarde, mag voor mijn part afgeschaft worden, we leven niet meer in de middeleeuwen.

Ik kan trouwens niet genoeg blijven benadrukken hoe geweldig ik deze dag wel niet vond! Alles ging goed, alles voelde goed
pi_17894837
"moeder van ons allen" "markante prinses" "de gewone vrouw" "een superoma in een bloemetjesjurk"

Wanneer stopt dit gedoe?
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  maandag 22 maart 2004 @ 19:37:43 #64
57843 S03P
semi-bikkel
pi_17894929
Er overlijden ook echt elke dag leden van het koningshuis, moe begin je er van te worden
  maandag 22 maart 2004 @ 19:40:04 #65
15600 BB-King
Long live the King!
pi_17894990
Is Juliana dood dan?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')