haha.. doe je best.quote:Op donderdag 25 maart 2004 01:23 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Is een gewonde DVD volgens mij hoor, maar dan wat kleiner. Je zal vast wel ergens mini DVD's kunnen kopen en die kun je dan zo branden met een DVDBrander.
/edit: damn ik zit dit gewoon uit te leggen aan een systeembeheerder.

Goed punt. Heb wel zin in WW2 maar iets meer land nu aubquote:Op donderdag 25 maart 2004 12:20 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Zolang ze de gameplay maar niet weer rekken door weer 8 stukjes in de oceaan te dumpen. Erg saai en een erg flauwe manier om de gameplay te rekken.![]()

Inderdaad!quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Goed punt. Heb wel zin in WW2 maar iets meer land nu aub

Dat zei ikquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.nintendo.co.jp/ngc/gpvj/pikmin2.wmv Pikmin filmpje

quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:24 schreef Roi het volgende:
[..]
Dat zei ik![]()

quote:Geachte heer/mevrouw,
Helaas moeten wij u mededelen over het feit dat er algemene leveringsproblemen zijn met de titel Metal Gear Solid: The Twin Snakes. Door deze leveringsproblemen hebben wij geen exemplaren gekregen van deze game en kunnen wij u dus helaas niet de game opsturen. Op het moment worden er nieuwe exemplaren bijgedrukt door Konami omdat er een Europees tekort is. Hierdoor wordt de levertijd met een behoorlijk aantal dagen verlengd, namelijk 3 tot 4 weken.
Wij begrijpen dat dit voor veel mensen te lang is en hebben navraag gedaan bij andere winkels. Momenteel hebben zeer weinig winkels de game, de gamespeciaalzaken zullen u helaas waarschijnlijk niet verder kunnen helpen. De meeste kans om een exemplaar te kunnen vinden is bij de MediaMarkt of Bart Smit, maar bij deze winkels is de voorraad ook klein of alweer op.
U kunt uiteraard uw bestelling annuleren om de game bijvoorbeeld ergens anders te kopen. Echter, gezien het landelijke probleem raden wij u aan eerst te kijken of u de game ergens anders kunt bemachtigen. Als dit het geval is zullen wij uiteraard het geld zo snel mogelijk terugstorten. Wij krijgen de game wel gelijktijdig met de volgende levering van bijvoorbeeld de MediaMarkt en u heeft momenteel recht op onze eerste levering.
Wij betreuren de gehele situatie en werken momenteel aan een oplossing om dit in de toekomst te voorkomen. Kunt u ons laten weten wat uw keuze is betreft de annulering? Uiteraard krijgt u de game eerder opgestuurd als dit mogelijk is en uw order open blijft staan.
Met vriendelijke groet,
Roché Sulleij

gaat dan lekker met nintendo zeg, viewtiful joe en mario party 5 was precies hetzelfde, allebei slecht leverbaar in het beginquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:59 schreef Strolie75 het volgende:
Meer mensen deze mail van gcshop gekregen?
[..]

Ik had UT2004 SE eerst gereserveert, die waren op. Toen "omgeruilt" tegen Twin snakes, kwam idd de bevestiging dat dat niet ging lukken. Bart Smit heeft ze nog wel.quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:59 schreef Strolie75 het volgende:
Meer mensen deze mail van gcshop gekregen?
[..]

quote:Dear All,
The BBC documentary on Nintendo which I last posted about here during the research phase of production, is finished!
Part historical and part an analysis of the company's many present challenges it features exclusive interviews with many past and present Nintendo employees including Messrs Lincoln and Miyamoto amongst others. We can guarantee it has material in it that you will have never seen before!
It will be broadcast at 9pm on the 19th April on BBC 3 with a possible repeat on BBC 2 (tbc).
http://www.rllmukforum.co(...)0

Ja, maar BBC3 ontvangen we niet in Nederland. Wordt dus even in de gaten houden of het op BBC2 herhaald wordt. Documentaires van de BBC zijn altijd erg goed, dus ik denk dat deze zeker het bekijken waard is.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
9pm is dan dus 22u hier neem ik aan?

ik denk dat de meeste mensen het niet kunnen ontvangenquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn vast wel mensen die het wel kunnen ontvangen. Komt goed!

Khadgat dusquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:58 schreef ASSpirine het volgende:
als iemand een schotel heeft kan het wel lukken
dan opnemen en hier verspreiden
Voor zover ik weet niet.quote:btw, is er al een deel 4 op dat mario verhaal?
ben laatste dagen hier weinig aanwezig

Probleem nu nog is dat BBC 3 op de Astra 2 satelliet zit. Ik was wel van plaan te gaan kutten met de schotels op het dak, maar nu heb ik dus een deadline eribj...quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:58 schreef ASSpirine het volgende:
als iemand een schotel heeft kan het wel lukken
dan opnemen en hier verspreiden
btw, is er al een deel 4 op dat mario verhaal?
ben laatste dagen hier weinig aanwezig

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |