quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:00 schreef MichaelJackson58 het volgende:
Omdat mijn moeder vindt dat ie dan te dicht bij mijn ogen staat => niet goed => ik draag al een bril en nog van dat gezaag.![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:11 schreef SEMTEX het volgende:
Fotolijstjes
Knuffelbeestjes
Pennebakjes
'Hoe maak ik mijn computertafel gay in drie simpele stappen'.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:11 schreef SEMTEX het volgende:
Fotolijstjes
Knuffelbeestjes
Pennebakjes
Ohw, koop een TFT! Kan je zo dichtbij zitten als je wiltquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:00 schreef MichaelJackson58 het volgende:
Omdat mijn moeder vindt dat ie dan te dicht bij mijn ogen staat => niet goed => ik draag al een bril en nog van dat gezaag.![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:02 schreef Eronymus het volgende:
wat is al die zooi op de monitor????
kunt ook allemaal post-it briefjes op je monitor plakken.... staat wel intressant
* meer en meer denkt dat haar moeder idd niet meer normaal is.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:40 schreef mooya het volgende:
En een wasdroger in de huiskamer??
ja haaaaaaaaaahahaquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:09 schreef Manweth het volgende:
HAHAHAHAH wat een ontzettend lelijke computer hoek
alle zooi er af tiefenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:14 schreef sgoldie het volgende:
hier dan mijn buro, wat kan ik eraan verbeteren?
[afbeelding]
heb net voor het eerst in maanden mijn kamer stofgezogen, dus wil ik het wel showen ook! En ik kom in ieder geval goed bij het toetsenbord en muis...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:25 schreef DjDev het volgende:
[..]
alle zooi er af tiefen
jezus dat je aan zo`n tafeltje kan zittenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:57 schreef MichaelJackson58 het volgende:
De rommel kan opgeruimd worden... Maar 'k vind het nogal saai allemaal. Terwijl het dat net niet moet zijn, aangezien dit mijn favo plaatsje in huis is.![]()
[afbeelding]
Heb je geen scanner?quote:Op zondag 21 maart 2004 01:01 schreef speedfreakssj het volgende:
jammer dattik geen digicam heb. me PC hokje is wel netjes en mooi + me Xbox en dvd pickup en boxen staan ook mooi.
Of paars of oranje of groenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:58 schreef SpleeffY het volgende:
Haal dat maffe kleed weg en verf het knalgeel, klaar!
Waarom staat je monitor trouwens niet aan de langste zijde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |