Dat kan niet, twee linksbeningen centraal.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Verdedigings duo Escudé - Bosschaart, droomduo
laag en laf? moet feyenoord maar eens concreet worden.. degene met het meeste geld wint, niks laf..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:56 schreef _bigmac_ het volgende:
Zou echt heel laag en laf zijn als Ajax Boschaart nou voor Feyenoord weg kaapt .
Leg eens uit? Wat is er laf en laag aan?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:56 schreef _bigmac_ het volgende:
Zou echt heel laag en laf zijn als Ajax Boschaart nou voor Feyenoord weg kaapt .
Ik vind het een beetje laag van feyenoord dat ze al lang aangeven die jongen te willen hebben en dan met een bod komen waar ze net zijn schoenen voor mogen kopen. Dat getuigt van respect naar Bosschaart toe.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:56 schreef _bigmac_ het volgende:
Laf? Feyenoord loopt al maanden tegen die vraagprijs aan te hikken. Moeten ze maar meer bieden. Bosschaart is nog altijd geen eigendom van Feyenoord.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:56 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja en een groot ego. Kezman heeft ook een goed hart maar volgens mij wil hij van de raamkozijnen nog horen dat ze hem geweldig vindenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:25 schreef methodmich het volgende:
Zlatan heeft inderdaad een zeer goed hart!
FC Den Bosch ook. De kans dat ie naar Den Bosch komt, lijkt me dan toch iets groter...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:29 schreef Afunados het volgende:
MVV wil Utrecht-spits Donny de Groot
MVV wil zich versterken met Utrecht-spits Donny de Groot.
Het contract van de 24-jarige aanvaller loopt af. Utrecht heeft de spits geen nieuw contract aangeboden. De Groot bevestigt vandaag de interesse van MVV. Met de komst van De Groot hoopt MVV op meer scorend vermogen. Met 24 doelpunten is MVV de minst scorende ploeg in de eerste divisie. Donny de Groot maakte dit seizoen vier doelpunten voor FC Utrecht. Vorig seizoen scoorde hij 30 goals voor Emmen. Utrecht heeft ondertussen interesse getoond in Prince Rajcomar. Onder druk van de belangstelling voor de spits verlengde Fortuna onlangs nog het contract met Rajcomar voor twee jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |