abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17844364
Dus...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_17844387
Snap niet dat Ajax Bosschaart ook wel wil hebben. Het wordt steeds meer van dat gehype
pi_17844543
Verdedigings duo Escudé - Bosschaart, droomduo
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17844594
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 14:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Verdedigings duo Escudé - Bosschaart, droomduo
Dat kan niet, twee linksbeningen centraal.

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_17844894
Persoonlijk vind ik Booschaart een van neerlands zwaarst overschatte voetballers die er momenteel rond loopt! (Uitgezonder enkele miljoenen misbakels uit het Oranje team)

Ik hoop dat Ajax deze blunder maakt!
pi_17845129
Zou echt heel laag en laf zijn als Ajax Boschaart nou voor Feyenoord weg kaapt .
  zaterdag 20 maart 2004 @ 15:11:58 #7
38030 Djoowey
Lang is ook leuk....!
pi_17845412
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 14:56 schreef _bigmac_ het volgende:
Zou echt heel laag en laf zijn als Ajax Boschaart nou voor Feyenoord weg kaapt .
laag en laf? moet feyenoord maar eens concreet worden.. degene met het meeste geld wint, niks laf..
pi_17845823
Ik hoorde dit:

Juventus wil Zlatan en Trabelsi hebben en zou Ajax geld en Igor Tudor willen bieden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_17845955
quote:
Leg eens uit? Wat is er laf en laag aan?
pi_17845995
quote:
Ik vind het een beetje laag van feyenoord dat ze al lang aangeven die jongen te willen hebben en dan met een bod komen waar ze net zijn schoenen voor mogen kopen. Dat getuigt van respect naar Bosschaart toe.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_17846003
quote:
Laf? Feyenoord loopt al maanden tegen die vraagprijs aan te hikken. Moeten ze maar meer bieden. Bosschaart is nog altijd geen eigendom van Feyenoord.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 15:40:26 #12
30919 mitt
Michael Corleone
pi_17846018
Igor Tudor

en ik ga dit voor het eerst doen :

Bosschaart

ik ben het met SCH eens.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_17846054
Tudor zou wel een goeie zijn, naast Heitinga.

Maar het lijkt me zo'n Damiano Tommasi-verhaal.
www.thuisuiteten.nl
pi_17846729
Wel een mooie naam Igor Tudor - maar ik wil dat Zlatan blijft, moet iets te ergeren over blijven zeg

Nee serieus, ik heb een zwak voor jongens met een groot ego maar een goed hart. Zoals Zlatan en Kezman bv.
pi_17847011
Zlatan heeft inderdaad een zeer goed hart!
www.thuisuiteten.nl
pi_17847036
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 16:25 schreef methodmich het volgende:
Zlatan heeft inderdaad een zeer goed hart!
Ja en een groot ego. Kezman heeft ook een goed hart maar volgens mij wil hij van de raamkozijnen nog horen dat ze hem geweldig vinden
pi_17848390
MVV wil Utrecht-spits Donny de Groot

MVV wil zich versterken met Utrecht-spits Donny de Groot.

Het contract van de 24-jarige aanvaller loopt af. Utrecht heeft de spits geen nieuw contract aangeboden. De Groot bevestigt vandaag de interesse van MVV. Met de komst van De Groot hoopt MVV op meer scorend vermogen. Met 24 doelpunten is MVV de minst scorende ploeg in de eerste divisie. Donny de Groot maakte dit seizoen vier doelpunten voor FC Utrecht. Vorig seizoen scoorde hij 30 goals voor Emmen. Utrecht heeft ondertussen interesse getoond in Prince Rajcomar. Onder druk van de belangstelling voor de spits verlengde Fortuna onlangs nog het contract met Rajcomar voor twee jaar.
pi_17849185
Lijkt me sterk dat "Maradonny" ( ) dit zal doen.

Ik denk toch wel dat hij bij een club als RBC ofzo goed uit te voeten kan komen. MVV is denk ik iets te laag voor hem.
pi_17875554
VDV en ManU ???
of het zal wel in de AJAX topic zijn besproken?

edit
nu ik eraan denk, ze hebben gewoon laten wteen VDV te willen...
het past hier ene klein beetje
pi_17877134
Heb ook weleens gehoord dat het allang rond zou zijn tussen Man Utd en van der Vaart.
En op BBC staat nu dat Cisse (auxerre dacht ik) naar Liverpool zou gaan en 2 aanbiedingen van Real Madrid heeft geweigerd
  zondag 21 maart 2004 @ 23:22:40 #21
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_17877720
Als Bosschaart naar Ajax komt word ik voor Feyenoord

bah.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_17878046
tjah, ManU moet het maar met een 2de keus doen
Robben kunnen ze niet krijgen, dus dan maar een mindere speler gaan halen
  maandag 22 maart 2004 @ 11:04:13 #23
83628 BZ
aka Baza
pi_17882858
Mark van Bommel en Robin van Persie kunnen rekenen op grote interesse van Schalke '04, aldus analyticus Youri Mulder in het tv-programma Studio Voetbal van de NOS. Volgens de oud-aanvaller van de ploeg uit Gelsenkirchen, praten de Duitsers al met Van Bommel en heeft het bij Feyenoord naar Van Persie geïnformeerd.

Het kan haast niet anders dat PSV-aanvoerder Van Bommel aan het eind van het seizoen bij PSV vertrekt. De Limburger is al seizoenen lang dicht bij een overgang naar het buitenland, maar steeds had hij het geluk niet dat beide partijen het eens werden. Volgend seizoen lijkt daar echter verandering in te komen. Zoals bekend is er interesse vanuit de Premiership (Tottenham Hotspur) en dus ook vanuit de Bundesliga.

Van Persie was in de winterstop bijna getransfereerd naar Arsenal, maar de Londense ploeg koos uiteindelijk voor Jose Antonio Reyes. Een overgang naar Duitsland lijkt de Rotterdammer ook wel te zien zitten. Schalke heeft echter bij trainer Van Marwijk van Feyenoord geïnformeerd naar Van Persie. Of hij een goed woordje over Van Persie heeft gedaan is de vraag, aangezien de band met Van Persie niet goed is.

Van Bommel hoeft zich in ieder geval niet aan te passen.
pi_17882899
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:29 schreef Afunados het volgende:
MVV wil Utrecht-spits Donny de Groot

MVV wil zich versterken met Utrecht-spits Donny de Groot.

Het contract van de 24-jarige aanvaller loopt af. Utrecht heeft de spits geen nieuw contract aangeboden. De Groot bevestigt vandaag de interesse van MVV. Met de komst van De Groot hoopt MVV op meer scorend vermogen. Met 24 doelpunten is MVV de minst scorende ploeg in de eerste divisie. Donny de Groot maakte dit seizoen vier doelpunten voor FC Utrecht. Vorig seizoen scoorde hij 30 goals voor Emmen. Utrecht heeft ondertussen interesse getoond in Prince Rajcomar. Onder druk van de belangstelling voor de spits verlengde Fortuna onlangs nog het contract met Rajcomar voor twee jaar.
FC Den Bosch ook. De kans dat ie naar Den Bosch komt, lijkt me dan toch iets groter...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_17884033
Zoetebier naar psv?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')