Nou, wat let je?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:59 schreef Nouk het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een broodje shoarmi nu..
Ik pak er een pils bij, denk ik.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:59 schreef Caesu het volgende:
hoe vetter hoe better.
the full english - liefst met champagne erbij
Euri, Shoarmi, u know, Purmerendse Gangstahtaalquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:59 schreef Bioslock het volgende:
Shoarmi?
Okay.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:02 schreef Nouk het volgende:
[..]
Euri, Shoarmi, u know, Purmerendse Gangstahtaal
Tsja lui enzo, moet ik helemaal bellen, zo'n trek heb ik er ook weer niet in, kost geld, en je wordt er dik van enzoquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:59 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Nou, wat let je?
Heb je geeneens een moderne shoarmatent in Purremerent? een met e-mail ofzoquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:03 schreef Nouk het volgende:
[..]
Tsja lui enzo, moet ik helemaal bellen, zo'n trek heb ik er ook weer niet in, kost geld, en je wordt er dik van enzo
Denk je dat sex uit de lucht komt vallen ofzoquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:08 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Heb je geeneens een moderne shoarmatent in Purremerent? een met e-mail ofzo
en dan moet je wat meer sexen om af te vallen
Zo vaak kom ik niet in Purmerend dus ik weet niet wat daar allemaal uit de lucht komt vallenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Denk je dat sex uit de lucht komt vallen ofzo
En ik ga na t uitgaan denk ook al weer shoarmi eten, dus tsja
Er komt veel uit de lucht vallen, maar iig geen sexquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:15 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik niet in Purmerend dus ik weet niet wat daar allemaal uit de lucht komt vallen
En vannacht ga ik deze keer denk knakworsten eten ipv van een grote schotel shoarma.
Anders val ik wel ff uit de lucht...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Er komt veel uit de lucht vallen, maar iig geen sex
Knakworsten op een kadetje met ketchup en mayo, ook best goed idee!
*splet* op de straatstenen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:23 schreef ElPatrico2002 het volgende:
[..]
Anders val ik wel ff uit de lucht...![]()
Ow? Smaken ze dan nog een beetje?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:29 schreef sexbierum het volgende:
Ga bijna denken dat mensen een behoefte hebben aan een spare ribs meet in Delft, waar je voor ¤ 9.60 onbeperkt spare ribs kan eten!
Ja!! Echt heel goed. 4 verschillende smaakjes maar liefst, prima spul! En om alles weg te spoelen kun je een privé-tap hurenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:29 schreef ElPatrico2002 het volgende:
[..]
Ow? Smaken ze dan nog een beetje?
Ja gut, uit een vliegtuig en dan me een aanzoek doen in de tuin, in het zonnetje en jij in pakquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:23 schreef ElPatrico2002 het volgende:
[..]
Anders val ik wel ff uit de lucht...![]()
lust je geen voorhuid danquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:33 schreef Tokay het volgende:
Shoarma...
Broodje voorhuid.![]()
Hoi, ik ben Patrickquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja gut, uit een vliegtuig en dan me een aanzoek doen in de tuin, in het zonnetje en jij in pak
Wat een goed idee
Behalve dat ik je niet ken dan
Laat ik het zo zeggen...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:33 schreef Virus.NL het volgende:
lust je geen voorhuid danof vindt je het broodje niet lekker?
Klinkt goed, jammer dat het aan de andere kant van Nederland ligt. In Valkenswaard heb je een wat exclusievere bedoening, kost 40 euro, keuze uit 4 smaken.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:32 schreef sexbierum het volgende:
[..]
Ja!! Echt heel goed. 4 verschillende smaakjes maar liefst, prima spul! En om alles weg te spoelen kun je een privé-tap huren![]()
Goedemorgenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:01 schreef Bioslock het volgende:
Whehehehheheee ik wilde net ook een pizza opwarmen, gaat het belletje van de oven, ligt de bevroren pizza er nog naast.
Rauw?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:30 schreef BrauN het volgende:
Rauwe spare-ribs met joppie saus! Daar kun je me midden op de dag voor wakker maken!
Rauw jazeker, dan komt de pure smaak het best tot zijn recht.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Rauw?
En wat is Joppie saus? Dat ken ik niet.
Gatverdammequote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:07 schreef Goldboy het volgende:
Of je neemt brood met pindakaas
*medelijden geeftquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:29 schreef Mok het volgende:
Bioslock, ik hou van je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |