preciesquote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:42 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
idd!
de passie waar atom mee drumt is vele malen beter dan ron...
ron zat beetje saai op zn krukje en drumde maar...
atom is veel energieker
mail ze maar dan zet ik ze ff online: mzwetsloot@yahoo.comquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:14 schreef Brram het volgende:
Onherkenbaar, dat wel.. kan alleen ff geen hosting regelen
Thank you so much!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:21 schreef mikezwet het volgende:
.....
Een topic gaat automatisch op slot na 300 posts.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:50 schreef mikezwet het volgende:
Omdat het vorige topic is gesloten om een voor mij onduidelijke reden stel ik voor hier verder te kletsen en misschien wel wat foto's te plaatsen ofzo![]()
1e topic: 19-03-04: The Offspring in HMH!!!
Mail is ook downquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:23 schreef mikezwet het volgende:
[..]
mail ze maar dan zet ik ze ff online: mzwetsloot@yahoo.com
Sorryquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:03 schreef Tackleberry het volgende:
Wat was het gaaf zeg! Heb echt een geweldige avond gehad!
Tijdens Want you bad stond ik zo ongeveer als enige uit m'n dak te gaan volgens mij (of de rest sprong op het moment dat ik weer ff een halve seconde contact had met de grond...)
Tegen het einde was er jammergenoeg een patser die dacht dat hij stoer was door z'n voet zo te plaatsen dat ik er tijdens het gespring telkens op terecht kwam. Dus heb me maar een paar keer goed laten "vallen"... God, wat was die gozer irritant bezig zeg... Ik ben hier gvd voor m'n lol, ga lekker thuis mensen pesten ofzo...
Janez Detddtdtz (ofzo) was ook leuk, goede opwarming!
Horrorpops heb ik alleen gehoord van buiten de zaal, dus daar kan ik niets over zeggen.
ze hebben het toch echt live gespeeld hoorquote:Op zondag 21 maart 2004 00:07 schreef Freddie_fish het volgende:
en natuurlijk The Offspring wat echt super geweldig was! Gelukkig hebben ze mijn favorite nummers zoals SelfEsteem en Want You Bad ook gedraaid!
Dat deed ik ook, ik ging netjes opzij als ik iemand raakte... Maar niet als iemand een keer of 6 mij loopt te etteren...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:18 schreef Brram het volgende:
Nah, serieus: Dat is voor hem vervelender dan voor jou. Je springt 3x goed raak en gaat daarna een paar stappen opzij verder springen
In het begin zag ik een heleboel koters rond me heen lopen, maar uiteindelijk viel het inderdaad mee... Alleen nam een vader z'n zoontje op z'n schouders tijdens het eerste nummer... (ja inderdaad, tijdens het eerste nummer...quote:Publiek viel mij wel 100x mee trouwens. Had verwacht dat het vol zou staan met van die 14-jarige kutpubertjes die Why dont you get a job het einde vinden.. Maar het tegendeel was waar:
I'll be there, you bet!quote:(Cya @ paaspop tackleberry)
Ligt het aan mij of staat het concert er nog niet op.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:21 schreef mikezwet het volgende:
01. Neocon 2.03
02. The Noose 3.19
03. All I Want 2.03
04. Come Out & Play 3.54
05. Long Way Home 2.34
06. Walla Walla 3.07
07. Hit That 2.46
08. Gone Away 4.34
09. The Worst Hangover Ever 3.10
10. Have You Ever 3.54
11. Bad Habit 3.28
12. Gotta Get Away 3.41
13. Da Hui 1.35
14. Why Don't You Get A Job 3.23
15. Americana 4.10
16. Staring At The Sun 2.23
17. Want You Bad 3.56
18. The Kids Aren't Alright 3.00
19. 'We'll Play A Few More' 3.13
20. Can't Get My Head Around You 2.14
21. Pretty Fly For A White Guy 3.57
22. Self Esteem 5.20
23. When You're In Prison 1.07
Total Time: 72.51
Bron www.noowaag.com die tevens het hele concert heeft opgenomen en vandaag of morgen paar mp3's op zijn site heeft
Het staat er idd nog niet op. Hopelijk snel wel.quote:Op zondag 21 maart 2004 13:29 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of staat het concert er nog niet op.
Ik had mijn jas en tas gewoon in de trein moeten laten ligge!quote:Op zondag 21 maart 2004 17:49 schreef avw1982 het volgende:
Al laat je je jas in de auto liggen heb je geen last van de gaderobe.
Ik ben naar de meeste nummers wel benieuwdquote:Op zondag 21 maart 2004 19:34 schreef avw1982 het volgende:
Ik ben benieuwd naar Self Esteem. Die lijkt me zo gaaf om nog een keer te horen.
Zeker wel ja!quote:Op zondag 21 maart 2004 20:59 schreef Nitro_YE het volgende:
ik zal ook eens ff mijn mening geven...lekker uitgebreid![]()
Conclusie: Een geweldige avond
Dat zwarte tour shirt heb ik ook gekocht. De grijze was gaver alleen hadden die alleen nog maar in M en dat pas ik niet eens dus moest wel voor zwart. Hopelik komen die posters in the large, ik had geen zin om op het eind nog een poster te gaan kopen.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:59 schreef Nitro_YE het volgende:
ik zal ook eens ff mijn mening geven...lekker uitgebreid![]()
BlaBlaBla
Verder heb ik het zwarte Splinter-tour shirt gekocht, zit nu nog steeds te twijfelen of ik nou niet beter de grijze had kunnen kopen...maar waar ik wel van baal is dat ik naderhand geen stickers of poster meer heb gekocht, want die zagen er echt goed uit. maar ja daar heb je ook het probleem mee dat je een kwartier naar het station moet lopen en het regent dan ook nog dus dat is dan ook niet zo handig. Nou ja hopelijk komen ze in de Large te staan, dan bestel ik ze meteen.
Conclusie: Een geweldige avond
Voorin is het gewoon te druk voor een goeie pit.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:03 schreef Brram het volgende:
[..]
Zeker wel ja!
Hoop ook dat er een shirt/poster in de Large komt, want ik was blut aan het eind van de avond.
Meeste duw/trek-werk bij een concert? Ik ben zelf nou ook niet bepaald een concert-freak, maar ik heb toch al veel optredens meegemaakt waar het er lomper aan toe ging? Ik vond de pit midden voor het podium sowieso een beetje rustig, maar das altijd. De "echt" lompe pits zitten om de centrale pit heen, die pit in het midden staan een hoop mensen die alleen maar proberen om vooraan te blijven staan
Ik ben dus ook aan alle kanten van de zaal geweest
Zijn er trouwens hier meer mensen die naderhand t-shirts voor 5 euro hadden gekocht. Volgens mij was het niet volledig legaal, maar ja amsterdam hequote:janez dead wordt hier door elke zichzelf respecterende muziekliefhebber zwaar uitgelachen
Interviews uitwerken kost tijd... Bovendien hebben crewleden meer dan één ding te doen...quote:Op maandag 22 maart 2004 22:20 schreef emingee het volgende:
Waar blijft het beloofde interview op de frontpage eigelijk?
Vette shit man!!quote:Op maandag 22 maart 2004 23:25 schreef mikezwet het volgende:
Mijn videotjes staan online:
http://www.theoffspring.info/amsterdam/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
password voor de zips is: www.theoffspring.info
Veel plezier ermee,
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op maandag 22 maart 2004 18:25 schreef avw1982 het volgende:
Helaas staan er nog maar 2 nummers online. Staat er nergens het hele optreden?
Denk het niet, aangezien hij cd'tjes ervan verkooptquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:05 schreef emingee het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af![]()
Voor hoeveel???quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:30 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Denk het niet, aangezien hij cd'tjes ervan verkoopt
Hmm jij kunt zo de reclame wereld inquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:45 schreef mikezwet het volgende:
10 euro, ach gun het hem, mensen zoals hij moeten er blijven en dat kan met JULLIE steun !!!!
Misschien omdat de meeste nog sprakeloos zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:54 schreef mikezwet het volgende:
t word stil hier..........
Lowlands!quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:40 schreef henkalex het volgende:
Om het dan maar weer minder stil te maken:
Voor mij was het Offspring-concert mij de eerste keer dat ik naar een concert ging. (En zal zeer zeker niet de laatste keer worden)
Gevoed door verschillende (wisselende) verhalen van mensen verwachtte ik er niet te veel van, om tegenvaller te voorkomen. Maar die angst was zeer ongegrond. Wat zijn ze live goed!!!! Enige minpuntje eigenlijk dat er een aantal gasten in de zaal volgens mij meer om te meppen dan om een concert te bezoeken kwamen...
Kijk nu al uit naar de volgende keer dat ze in Nederland spelen!
Is een beetje een gerucht jahquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Lowlands!
Is dat zo?quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Lowlands!
Jammer dat de drum er niet helemaal goed in komt.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:55 schreef crN het volgende:
Ik kan em, ik vind hem eigenlijk heel makkelijk.
Hier is de intro die ik samen met mn drummer heb opgenomen:
http://www.excessum.nl/noose.mp3
Haaaaa cool hey, wanneer geven jullie een optreden?quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:55 schreef crN het volgende:
Ik kan em, ik vind hem eigenlijk heel makkelijk.
Hier is de intro die ik samen met mn drummer heb opgenomen:
http://www.excessum.nl/noose.mp3
Ja wat hij zeiquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:59 schreef henkalex het volgende:
@TripleM: wanneer komt interview met Greg K eigenlijk op fok te staan?
Nu! Ik kan de tekst op zich hier ook wel copy/pasten, maar in verband met een paar tussenkopjes denk ik dat het leuker is om hem gewoon op de FP te lezen. Voor de liefhebbers:quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:59 schreef henkalex het volgende:
@TripleM: wanneer komt interview met Greg K eigenlijk op fok te staan?
thnx, echt een koel interview !quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:57 schreef TripleM het volgende:
[..]
Nu! Ik kan de tekst op zich hier ook wel copy/pasten, maar in verband met een paar tussenkopjes denk ik dat het leuker is om hem gewoon op de FP te lezen. Voor de liefhebbers:
http://frontpage.fok.nl/review/1452
Goed interview, denk ook wel anders als andere interviews, ten minste niet van die standaard vragen, en mijn vraag zat er ook tussen (oude nummers spelen). Leuk!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:57 schreef TripleM het volgende:
[..]
Nu! Ik kan de tekst op zich hier ook wel copy/pasten, maar in verband met een paar tussenkopjes denk ik dat het leuker is om hem gewoon op de FP te lezen. Voor de liefhebbers:
http://frontpage.fok.nl/review/1452
Hehe, ik riep ook keihard SESSION!!...maar helaas.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:55 schreef LG_Konjo het volgende:
Hoe hard ik trouwens BEHEADED heb geroepen bij dat laatste verzoek nummer waar uiteindelijk self esteem werd gespeeldschaamteloos
![]()
Maar ook zeker gezien het feit hoeveel mensen Session schreeuwden blijkt wel dat we de oude nummers niet vergeten zijn! Maar goed, zij zullen het wel beter weten :p
Mjah, het was toch een Splinter promo-tour...quote:Ik vind het ook grote bullshit, want er zullen ook vast mensen zijn geweest die Splinter niet kende, dus de nummers van Splinter die ze hoorde zijn nieuw voorhun.
ja daar heb je ook wel gelijk in, maar hoe het geschreven is (beetje van de hak op de tak) laat het wat saai overkomen. maargoed we zitten hier niet in een topic nederlandse teksten analyseren, ik dwaal af.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:15 schreef mikezwet het volgende:
dexter en noodles worden zo vaak geinterviewd, dat weten we inmiddels wel(en hun zelf ook wel denk), omdat greg nooit zoveel zegt is dit interview wel lache
Bij Hit that ging het anders ook goed los, tenminste om mij heen werd er als een gek gesprongen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:13 schreef crN het volgende:
Self Esteem was trouwens het enigste nummer waarbij de hele (staande) zaal stond te springen.
je hebt mensen die liever niet in dat drukke gedoen staan en alles lekker van een afstandje bekijken.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:12 schreef Bak_Beest het volgende:
idd
daarom snapte ik niet waarom er überhaupt mensen gingen zitten, je zit er ten eerste veel verder vanaf en ten tweede beleef je het veel minder uitbundig. in de pit heb je echt gewoon fun met z'n allen (of pijn maar dat voel je dan toch niet)
Dan sprongen we met z'n 2en als enige op want you badquote:Op zondag 28 maart 2004 12:21 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Bij Hit that ging het anders ook goed los, tenminste om mij heen werd er als een gek gesprongen.
Als je iemand bij Want you bad zowat als enige zag springen, dan was ik dat trouwens...
ik zag wel een paar zotten springen ja, maar de rest zat naar die geile wijfies op het podium te starenquote:Op zondag 28 maart 2004 18:49 schreef LG_Konjo het volgende:
[..]
Dan sprongen we met z'n 2en als enige op want you bad![]()
die brede gasten bij het podium hebben ook wat ruimte nodigquote:Op zondag 28 maart 2004 18:09 schreef =HellFire= het volgende:
Wat ik bedoel zijn die hekken tien meter van het podium vandaan.![]()
Someone's gotta do the dirty job...quote:Op zondag 28 maart 2004 18:49 schreef LG_Konjo het volgende:
Dan sprongen we met z'n 2en als enige op want you bad![]()
* zot meldt zichquote:Op zondag 28 maart 2004 19:35 schreef Bak_Beest het volgende:
ik zag wel een paar zotten springen ja, maar de rest zat naar die geile wijfies op het podium te staren![]()
Die moeten maar oprotten. Kunnen er ook weer meer mensen bij.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:26 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
die brede gasten bij het podium hebben ook wat ruimte nodig![]()
Sterker nog, Fletcher zou er over heen kotsen.quote:Op maandag 29 maart 2004 11:36 schreef Ixnay het volgende:
Fletcher zou er een opmerking over gemaakt hebben.
Nee, dat verdomde podium stond steeds weer ergens anders!quote:Op maandag 29 maart 2004 16:47 schreef LG_Konjo het volgende:
sjeez dat is toevallig.. Was ik trouwens de enige die last van orrientatie problemen had in die inmens grote pit. Soms moest ik toch ff flink om me heen te kijken om te zien waar het podium nu weer was gebleven![]()
vandaar dat vooraan staan praktisch onmogelijk wasquote:Op maandag 29 maart 2004 22:00 schreef Jassie het volgende:
[..]
Nee, dat verdomde podium stond steeds weer ergens anders!![]()
Er waren wel mensen die het bleven proberen en die bleven maar rennen.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:12 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
vandaar dat vooraan staan praktisch onmogelijk was![]()
op zich cool natuurlijk voor jullie, want ik ben tijdens lowlands op vakantiequote:Op woensdag 31 maart 2004 10:46 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
Offspring bevestigd voor Reading festival vrijdag 27 augustus...
en aangezien lowlands op 20-21-22 aug valt is er best de mogelijkheid dat ze daar komen spelen
Anders ga ik gewoon naar Readingquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:55 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
op zich cool natuurlijk voor jullie, want ik ben tijdens lowlands op vakantie
dus ze hoeven niet per sé dan te komen![]()
Ik denk niet dat veel Offspring fans je mening zullen delen (ik iig niet). De Horrorpops vond ik, gezien hun gehele image en muziek, gewoon een triest zootje. De muziek stak me totaal niet aan en ik kon me alleen maar ergeren aan die lompe slette wijven en die siicke stem van de leadzangeres. Hoe gewillig die sletjes daar ook stonden te dansen, domme hoeren waren hetquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:28 schreef Savatage het volgende:
Horrorpops waren gewildig mensen...!
Zondag spelen ze in Tivoli!
Dat 2e voorprogramma, DAT was pas bagger!
Online gooien die kakquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:38 schreef avw1982 het volgende:
Ik heb het concert op cd ontvangen op Noowaag. Erg gaaf, het is die 10 euro meer dan waard.
Bij Neocon was het erg vals ja. Het valt op hoe "zuiver" Self Esteem is.quote:Op donderdag 1 april 2004 09:25 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
cd is idd errug cool!!!
dialogen tussen dex en noodles, wat voor mij op het concert vrij lastig te verstaan was qua geluid is hier goed te verstaan.
alleen bij neocon was dex wel errug vals...
ik heb m inmiddels ook binnen en het is idd erg gaaf om weer terug te horenquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:38 schreef avw1982 het volgende:
Ik heb het concert op cd ontvangen op Noowaag. Erg gaaf, het is die 10 euro meer dan waard.
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:47 schreef Bak_Beest het volgende:
staan alle nummers die ze gespeeld hebben erop?
Kwaliteit is goed,quote:Op donderdag 1 april 2004 16:23 schreef NRK het volgende:
Mja... issie echt de moeite waard, ik bedoel ehm.. die bootleg van 16 maart in frankrijk is gewoon hetzelfde .. ?
Inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2004 20:47 schreef Nitro_YE het volgende:
ik snap dat het geen echt live cd kwaliteit zal zijn, maar het zal toch vrij goed zijn neem ik aan
In de nieuwe Oor staat wel een concertverslag.quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:52 schreef Sylvana het volgende:
Ik net door de regen naar de stad fietsen om te kijken of er in de nieuwe Aardschok al een concertverslag staat, staat ie er nog niet in
Iemand die em wil inscannen en posten?????quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:53 schreef Jassie het volgende:
[..]
In de nieuwe Oor staat wel een concertverslag.
Zal ik morgen wel doen...als de scanner meewerkt.quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Iemand die em wil inscannen en posten?????
je bent een schatquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:34 schreef Jassie het volgende:
[..]
Zal ik morgen wel doen...als de scanner meewerkt.![]()
![]()
Als je een meisje was geweest.....quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:34 schreef Jassie het volgende:
[..]
Zal ik morgen wel doen...als de scanner meewerkt.![]()
![]()
Wat een eer!quote:Op zondag 4 april 2004 12:32 schreef Nitro_YE het volgende:
ik word homo, omdat je zo lief bent![]()
You're welcome, ik deel het graag met mijn mede fan.quote:Op zondag 4 april 2004 19:19 schreef Sylvana het volgende:
wel jammer dat ze maar zo'n kort stukje over The Offspring zelf schrijven en zoveel over het voorprogramma
enne, thnx dat je alles hebt over zitten typen
en zo is het maar netquote:Zoalng ze live zo imponeren blijft dat voorlopig echter een retorische vraag.
nou eigenlijk wel, maar je mag het adres niet neerzetten hier want dat wordt meestal meteen weggehaald.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:09 schreef LG_Konjo het volgende:
Even tussen neus en lippen door... Zijn de mp3jes van het Offspring optreden in Amsterdam al sneaky ergens gratis online verschenen?![]()
nee, het concert heeft het luisteren van Offspring juist wat aangemoedigd. Voor het concert had ik al maanden die cd's niet meer in m'n wisselaar zitten, maar nu opeens weer regelmatig.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:59 schreef Ixnay het volgende:
Nu ik The Offspring live gezien heb, en Splinter helemaal uit m'n kop ken, heb ik er momenteel ff voor een tijdje genoeg van.
Zijn er meer mensen die dit hebben?
Zou je Splinter dan niet eens heel snel gaan kopen!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:23 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb Splinter nog niet![]()
Maar sinds het concert luister ik wel vaker de oude cd's, dus ik ben juist meer gaan luisteren dan ervoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |