quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 12:26 schreef Ang3l het volgende:Oeh, die new x-men vind ik dus weere cht mooi getekend!
Enne, zie ik nou Polaris?!
![]()
ok even een re-cap over polaris...
Austen (en de aarde schudt nu onheilspellend bij het noemen van zijn vervloekte naam) schrijft polaris, en iedere andere vrouw, als een ziekelijk achterlijk kankergezwel dat zonder een man aan haar zijde nog geen half mens is.
Polaris is gek, niet een beetje gek, maar echt geschift, niemand die er iets van zei toen ze moordneigingen had richting andere bewoners, niemand die er iets van zei toen ze wat mensen om zeep hielp, niemand die er wat van zei toen ze op haar vrijgezellenfeestje met de stripper, die ook nog eens een gedaanteveranderaar is, er van tussen ging. De dag erna stond ze fris en vrolijk op haar eigen bruiloft met Havok, die 'em op het allerlaatste moment afzegde, omdat hij in werkelijkheid verliefd was op de verpleegster.
Hij werd verliefd op haar, en zij op hem, toen hij in een coma lag, en zij hem verschoonde en verzorgde. Haar mutante zoon zorgde dat ze elkaar in dromenland beter leerden kennen. Overigens is er geen hond die hier iets op tegen had. "Goh je vijfjarige zoontje manipuleert onze gevoelens, maar ik denk niet dat ik daar een probleem mee ga hebben hoor"
Anyway, toen ze werd gedumpt voor het altijd flipte Polaris en veranderde ze in Bitch-Magneto. Kort gevecht brak uit, Alex vluchtte met zijn verpleegster naar Parijs, en toen ze weer terugkwamen was er geen hond die ernaar kraaide.
Overigens heeft Austen (en de hemel groeit weer wat dichter met onheilspellende bewolking bij het noemen van zijn vervloekte naam) Polaris ook nog eens lig gemaakt van de Lensherr familie. En un denk je natuurlijk, maar is dat dan niet iets dat al zo'n kleine dertig jaar geleden is afgesloten? Nee. Die randdebiel moest zonodig ergens in een verhaaltje bevestigen dat Polaris de dochter is van Magneto, niet qua ideologie, maar in bloed!
Er is een reden waarom ik deze nieuwe serie geschreven door die zoon-van-een-teef niet ga lezen, en zijn belabberde schrijfwerk is daar de reden van.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis