Ik had het niet beter kunnen zeggen, Janequote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:49 schreef Jane het volgende:
Als je je hele leven opgevoed en opgegroeid bent met bepaalde ideeen en regels, mensen hebben je alleen maar verteld dat mensen je niet tegen mogen spreken, en je bedenkt op eigen houtje dat je het daar niet mee eens bent en je durft tegen alle 'wetten' in te gaan, dan ben je een bijzonder mens. Jammer dat ze niet in volle gezondheid oud heeft mogen worden.
Lekker meedeleven hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:40 schreef Kindred_Spirits het volgende:
wat een onzin. ik wil niet disrespectful zijn maar ale, 94... dan mag ze blij zijn..
en het scheelt ons weer belastinggeld
Daar ben ik ook erg benieuwd naar.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:29 schreef just me het volgende:
waarom is dat andere topic op slot ??
Prinses Juliana overleden
Hier sluit ik me volledig bij aan.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:23 schreef RichardQuest het volgende:
Overigens een van de beste van het huidige koningshuis
Complottheorieen kun je de komende weken wel in de Prive/Weekend/Story lezenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:51 schreef Viktor_R het volgende:
Was het een natuurlijke dood, of zit de Al Queda achter de dood van onze Prinses? Ik ben zo bang !!
Mee eensquote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:57 schreef _The_General_ het volgende:
Deze dame verdient veel respect, haar hele leven heeft maar een doel gehad, het dienen van het Nederlandse volk en die taak heeft ze goed vervult en daardoor is ze erg geliefd geraakt in binnen en buitenland, Ik vind dat Nationale Rouw wel op zijn plaats was geweest.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:40 schreef Kindred_Spirits het volgende:
wat een onzin. ik wil niet disrespectful zijn maar ale, 94... dan mag ze blij zijn..
en het scheelt ons weer belastinggeld
En ik ook!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:12 schreef Kylee het volgende:
[..]
Daar ben ik ook erg benieuwd naar..
Ik weet het antwoord welquote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:12 schreef Kylee het volgende:
[..]
Daar ben ik ook erg benieuwd naar..
Dit las ik op de BBC, leuk om te lezen hoe ze in Engeland overkwam:quote:'Bicycling monarch'
The BBC's Geraldine Coughlan in The Hague says Princess Juliana endeared herself to her nation during her long life.
Known as the "bicycling monarch", she shopped at the local supermarket and sent her children to state school.
Her popularity prompted the Labour Party to drop its demand to turn the country into a republic, our correspondent says.
Prime Minister Jan Peter Balkenende made a televised address after the death was announced and said the nation had lost a mother.
Princess Juliana gave up the title of queen when she abdicated in favour of her daughter Beatrix in 1980.
But the Dutch continue to celebrate their national holiday on Juliana's birthday, 30 April, which remains known as Queen's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |