abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 april 2004 @ 18:58:42 #26
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_18638763
Liefhebbers van Rennes-le-Chateau geheimen en Tempeliersmysteries kan ik ook het computerspel Gabriel Knight 3 Blood of the Sacred, Blood of the Damned aanraden.
Ben gisteren begonnen in the da Vinci Code overigens, maar heb er niet zo veel tijd voor omdat er nog wat reviewmateriaal voorrang heeft.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  zondag 25 april 2004 @ 21:04:43 #27
87381 r00d
Welke Letter?
pi_18679573
Heerlijk boek! Zeker als je er met dit weer mee in de zon kan gaan zitten en de hele tijd je ouders vervelen door alle verbijsteringwekkende feiten over dat Christendom te quoten Voornamelijk erg leuk omdat we op dit moment bezig zijn om Jesus Christ Superstar uit te voeren. Kan ik daar ook weer iedereen gaan vervelen met al die heerlijke theorien, mwuhahah
  zondag 25 april 2004 @ 21:43:11 #28
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_18680704
Leuk boek! Had ook al de Discovery docu gezien dus het was niet allemaal even schokkend. Ga binnenkort het Bernini Mysterie lezen. Ik kom vaak in Londen dus ik ga dat tempelier monument eens opzoeken...
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy...
pi_18707504
er werden ook allemaal verwijzingen naar Walt Disney films gegeven, best interessant om die films dan met andere ogen te gaan bekijken!

Weet iemand het tijdstip van de Lion King dvd waarop er een woord in de stofdeeltjes te lezen is?
Now is a never-ending thing.
  maandag 26 april 2004 @ 23:28:32 #30
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_18709085
quote:
Op maandag 26 april 2004 22:35 schreef Aranka het volgende:
er werden ook allemaal verwijzingen naar Walt Disney films gegeven, best interessant om die films dan met andere ogen te gaan bekijken!

Weet iemand het tijdstip van de Lion King dvd waarop er een woord in de stofdeeltjes te lezen is?
Ja, die zou er in moeten zitten op 50'29"
Zou ja, want ik ontdek nu ik effe voor je kijk dat 'ie eruit is gesloopt op de DVD-versie
Er is FUCKING in geknipt/geëdit!!!!

Er had het woordje 'sex' moeten staan, bij de weg.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Frontpage maandag 26 april 2004 @ 23:30:44 #31
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_18709129
Dit lijkt me een gaaf boek
Maar ja, ik ben student, en het geld gaat snel op tegenwoordig

Bij deze: het wordt mij eerst volgende boekenaankoop
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_18716573
quote:
Op maandag 26 april 2004 23:28 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, die zou er in moeten zitten op 50'29"
Zou ja, want ik ontdek nu ik effe voor je kijk dat 'ie eruit is gesloopt op de DVD-versie
Er is FUCKING in geknipt/geëdit!!!!

Er had het woordje 'sex' moeten staan, bij de weg.

V.
balen zeg...misschien dat het op de regio 1 versie er wel op staat, of heb jij ook deze versie?
toch bedankt dat je voor me gekeken hebt! ik kan niet wachten totdat ik het boek uit heb om dan op de site te gaan kijken met al die antwoorden etc.. er zijn ook boeken over het boek te koop he, heeft iemand deze al eens gelezen?
  dinsdag 27 april 2004 @ 12:16:20 #33
136 V.
pi_18716944
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 12:01 schreef Aranka het volgende:

[..]

balen zeg...misschien dat het op de regio 1 versie er wel op staat, of heb jij ook deze versie?
Ik heb gewoon de Nederlandse, maar als hij er op die niet op staat, dan zal hij ZEKER niet op de Amerikaanse staan, want daar was de rel.
quote:
toch bedankt dat je voor me gekeken hebt!
Graag gedaan. Als het goed is staat 'ie trouwens wel op de video. Misschien is die te huur bi de videotheek.
quote:
ik kan niet wachten totdat ik het boek uit heb om dan op de site te gaan kijken met al die antwoorden etc..
Is erg grappig.
quote:
er zijn ook boeken over het boek te koop he, heeft iemand deze al eens gelezen?
The Templar Revelation van Lynn Picknet en Clive Prince zag ik laatst bij de boekwinkel liggen met een sticker erop 'As featured in The Da Vinci Code by Dan Brown!'. Dus daar zal hij het nodige uit hebben geplukt.
Zelf heb ik The Golden Ratio van Mario Livio aangeschaft, over het nummer Phi. Vond ik erg interessant.

Maar vergeet niet dat een h e l e b o e l uit het boek gewoon pure fictie of aanname is, hoor. Ikzelf vind dat het knappe van Dan Brown, dat hij dat naadloos weet te verweven.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_18717118
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 12:16 schreef Verbal het volgende:

Ik heb gewoon de Nederlandse, maar als hij er op die niet op staat, dan zal hij ZEKER niet op de Amerikaanse staan, want daar was de rel.
Graag gedaan. Als het goed is staat 'ie trouwens wel op de video. Misschien is die te huur bi de videotheek.
ik zal eens kijken, het lijkt me toch erg grappig! en ook van dat schilderij bij Ariel in de kleine zeemeermin...die heb ik op band..zal zo eens gaan kijken!

The Templar Revelation van Lynn Picknet en Clive Prince zag ik laatst bij de boekwinkel liggen met een sticker erop 'As featured in The Da Vinci Code by Dan Brown!'. Dus daar zal hij het nodige uit hebben geplukt.
Zelf heb ik The Golden Ratio van Mario Livio aangeschaft, over het nummer Phi. Vond ik erg interessant.
als je in het boek bezig bent krijg je gewoon zin om alles uit te gaan pluizen over wat hij beschrijft..heerlijk!

Maar vergeet niet dat een h e l e b o e l uit het boek gewoon pure fictie of aanname is, hoor. Ikzelf vind dat het knappe van Dan Brown, dat hij dat naadloos weet te verweven.
zijn z'n andere boeken ook zo lekker leesbaar, of iets moeilijker?

V.
  dinsdag 27 april 2004 @ 12:32:55 #35
136 V.
pi_18717326
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 12:23 schreef Aranka het volgende:

zijn z'n andere boeken ook zo lekker leesbaar, of iets moeilijker?
Ze zijn geen van alle moeilijk, maar niet allemaal even interessant.

Als je van deze stijl houdt moet je Angels & Demons (NL: Het Bernini Mysterie) lezen.
Ook met Robert Langdon in de hoofdrol, en zelfde stijl feit en fictie. Was het eerste boek dat ik van hem las, en vond ik toen al super geresearched. Komt Da Vinci ook al in voor, trouwens.

Zijn andere twee boeken zijn enigszins anders: Digital Fortress (zijn eerste) gaat over cryptografie (codes breken) en heb ik net gelezen. Was wel aardig en spannend en ook goed geresearched met leuke weetjes, maar anders, want het gaat puur over cijfers en letters.

Deception Point is een actiethriller rond de NASA en een bijzondere vondst op de Noordpool. Wel aardig, maar wat mij betreft de minste. Ook weetjes, maar minder (zeg maar geheel niet) zo mystiek als TDVC en A&D.

Maar stort je hierna maar op Angels & Demons, dus.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_18725095
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 12:32 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ze zijn geen van alle moeilijk, maar niet allemaal even interessant.

Als je van deze stijl houdt moet je Angels & Demons (NL: Het Bernini Mysterie) lezen.
Ook met Robert Langdon in de hoofdrol, en zelfde stijl feit en fictie. Was het eerste boek dat ik van hem las, en vond ik toen al super geresearched. Komt Da Vinci ook al in voor, trouwens.

Zijn andere twee boeken zijn enigszins anders: Digital Fortress (zijn eerste) gaat over cryptografie (codes breken) en heb ik net gelezen. Was wel aardig en spannend en ook goed geresearched met leuke weetjes, maar anders, want het gaat puur over cijfers en letters.

Deception Point is een actiethriller rond de NASA en een bijzondere vondst op de Noordpool. Wel aardig, maar wat mij betreft de minste. Ook weetjes, maar minder (zeg maar geheel niet) zo mystiek als TDVC en A&D.

Maar stort je hierna maar op Angels & Demons, dus.

V.
wederom bedankt!!
  Redactie Frontpage dinsdag 27 april 2004 @ 20:58:28 #37
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_18729970
Ik heb De Da Vinci Code gekocht, en alhoewel ik nog niet ver ben, ben ik al onder de induk
Goed verhaal
Goede scenewisselingen
Spanning wordt goed opgebouwd
Interessante feiten

Dit wordt een leuke leeservaring Hierna het Bernini Mysterie maar kopen denk ik
With four other people
And aliens
pi_18741342
ik ben nu al bezig in de Da Vinci Code..maar is het eigenlijk de bedoeling dat je eerst het Bernini misterie moet lezen, of maakt dat helemaal niets uit?
  woensdag 28 april 2004 @ 13:45:23 #39
136 V.
pi_18743779
quote:
Op woensdag 28 april 2004 12:01 schreef Aranka het volgende:
ik ben nu al bezig in de Da Vinci Code..maar is het eigenlijk de bedoeling dat je eerst het Bernini misterie moet lezen, of maakt dat helemaal niets uit?
Het zijn losstaande verhalen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Frontpage woensdag 28 april 2004 @ 19:56:49 #40
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_18753038
Ik heb 'm uit!!
Ge-wel-dig, super goed!
Niet moeilijk genoeg dat je zelf niet mee kunt puzzelen
En toch onverwachte wendingen waarvan ik dacht: wtf?
With four other people
And aliens
pi_18797095
Jammer genoeg heb ik het boek nu ook uit....
altijd jammer als een goed boek tot een einde moet komen.

Ik ben nu eens op de site van Dan Brown gaan kijken, en daar is een test waarmee je kan uitvinden wat zijn nieuwste boek is...ik kom er helaas niet uit..ik heb ook niet de tijd om er nu lekker voor te gaan zitten en het uit te gaan pluizen, maar jullie misschien wel, hier is de link http://www.randomhouse.com/doubleday/davinci/
pi_19008788
Had het boek al een paar weken in huis en vanmiddag in het zonnetje toch begonnen. Zit nu op driekwart en ben er nu van overtuigd dat Dan Brown een uitmuntende schrijver is.

Het Berini Mysterie [ vertaling ] vond ik ook steengoed, maar TDVC nog nét iets beter. Kan niet wachten tot ik het uit heb.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  maandag 10 mei 2004 @ 01:57:38 #43
19840 Libris
Live from Singapore
pi_19009932
Ik ben net begonnen in het eerste boek van Brown - Digital Fortress en ook vrij vermakelijk, het boek draait om encryptie.
  maandag 10 mei 2004 @ 09:40:34 #44
136 V.
pi_19011789
quote:
Op maandag 10 mei 2004 01:57 schreef Libris het volgende:
Ik ben net begonnen in het eerste boek van Brown - Digital Fortress en ook vrij vermakelijk, het boek draait om encryptie.
Is ook aardig, idd.

Deception Point vond ik de minste van de vier.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 10 mei 2004 @ 09:42:47 #45
136 V.
pi_19011814
quote:
Op maandag 10 mei 2004 00:29 schreef Insomaniac het volgende:
en ben er nu van overtuigd dat Dan Brown een uitmuntende schrijver is.
Eerlijk gezegd vind ik het enige manco van Brown -maar in thrillers van dit blockbuster-type niet overdreven storend- een vrij hoog deus ex machina-gehalte.

Maar zolang ik op dit topniveau wordt vermaakt, met dit soort geweldige research, hoort niemand mij klagen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_19012201
quote:
Op maandag 10 mei 2004 09:42 schreef Verbal het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik het enige manco van Brown -maar in thrillers van dit blockbuster-type niet overdreven storend- een vrij hoog deus ex machina-gehalte.

Maar zolang ik op dit topniveau wordt vermaakt, met dit soort geweldige research, hoort niemand mij klagen.

V.
Och, tot op heden vind ik het niet storend, inderdaad omdat de rest zo ontzettend mooi in elkaar valt. Dus een manco zou ik het niet noemen, al is het soms wat storend.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  donderdag 13 mei 2004 @ 10:43:31 #47
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_19094296
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 10:29 schreef Abbadon het volgende:

[..]
overigens vond ik het einde van het boek vrij slap en bijna gemakzuchtig...
Ik had, zodra de naam van de knight wiens tomb ze moesten vinden bekend was, al door wat het tweede wachtwoord moest zijn. Erg voor de hand liggend en dus erg onwaarschijnlijk dat de hoofdpersonen dat niet door zouden hebben. Maar goed, het blijft een spannend en intregerend boek en ik ga Angels en Demons in ieder geval ook lezen.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_19132557
Degene die het boek nog niet gelezen heeft, pas op.......
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Dagonet op 14-05-2004 20:02:52 ]
  woensdag 19 mei 2004 @ 22:27:57 #49
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_19255887
Ik heb TDVC Vorige week gelezen en heb gelijk daarna het Bernini mysterie gelezen. Beide superboeken en ik ben tijdens het lezen al op internet gaan kijken naar meer over TDVC. Grappig was dat toen ik Bernini ging kopen nadat ik TDVC had gelezen in de boekenwinkel helemaal met de verkoopsters en andere klanten al in discussie ging.

Feit is dat de Opus Dei daadwerkelijk bestaat en zelfs een boekrecentie heeft gedaan. Ze waren er niet echt over te spreken!
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
  woensdag 19 mei 2004 @ 23:43:04 #50
136 V.
pi_19257902
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 22:27 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ze waren er niet echt over te spreken!
Wat had je dan verwacht
Dat ze blij zijn te worden neergezet als flagellerende killer-albino's?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')