abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17834022
http://www.nu.nl/news.jsp?n=294794&c=119

Klap voor huisarts die vrouw hand wil geven

BREDA - Een 28-jarige Marokkaan heeft een huisarts in Breda geslagen omdat die zijn vrouw een hand wilde geven. Volgens de dader is dat binnen zijn geloof ongepast gedrag. Dat heeft de politie in Breda vrijdag meegedeeld.

Het incident deed zijn donderdagavond voor, toen de man met zijn vrouw en een ziek kind bij de huisartsenpost kwam. Bij hun binnenkomst wilde de arts zich voorstellen en een hand geven. Dat kwam hem op een gezwollen en bloedende lip te staan.

Ook tijdens het verhoor door de politie hield de Marokkaan vol dat hij een goede reden had om de arts te slaan. De politie heeft tegen de man proces-verbaal opgemaakt. Een andere arts heeft de zorg voor het kind overgenomen.

Eigen schuld van de huisarts........ had hij maar moeten integreren in onze multiculturele maatschappij.
pi_17834166
yeah right....opsluiten die mafketel.
pi_17834180
Zeker nog geen inburgeringscursus gehad
pi_17834183
Doe eens normaal

[ Bericht 86% gewijzigd door Dagonet op 21-03-2004 17:07:34 ]
pi_17834229
ziek, die mensen willen toch iets gedaan krijgen van die man, gaan ze m slaan :S zowiezo lekker overgereageerd, hoe fout het in hun cultuur ook al is..
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  vrijdag 19 maart 2004 @ 22:03:04 #6
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_17834265
Met zijn kloten aan het lichtnet hangen en dan zeggen dat zijn gedrag niet gepast is in onze maatschappij
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 22:04:01 #7
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_17834283
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 22:00 schreef richard80 het volgende:
--reactie is weg--
je maakt jezelf lekker belachelijk..

[ Bericht 23% gewijzigd door Dagonet op 21-03-2004 17:08:34 ]
pi_17834326
Gelukkig kwam die vrouw niet voor een uitstrijkje dan kon die zijn darmen bij de buren ophalen na een avondje eerwraak
pi_17834328
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 22:01 schreef Naamah het volgende:
ziek, die mensen willen toch iets gedaan krijgen van die man, gaan ze m slaan :S zowiezo lekker overgereageerd, hoe fout het in hun cultuur ook al is..
Pure onzin ..hoe fout?? ZIJ zijn te gast bij die arts en als hij het vanuit de cultuur uitlegt dan heeft hij die cultuur mooi laten staan toen het ging om gastvrijheid. Cultuur is gewoon een tyfus smoes van die paranoia eikel.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 22:07:20 #10
45511 TimmyAsd
pi_17834352
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 22:06 schreef Chadi het volgende:

[..]

Pure onzin ..hoe fout?? ZIJ zijn te gast bij die arts en als hij het vanuit de cultuur uitlegt dan heeft hij die cultuur mooi laten staan toen het ging om gastvrijheid. Cultuur is gewoon een tyfus smoes van die paranoia eikel.
pi_17834358
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 22:00 schreef richard80 het volgende:
--weg--
--reactie op geëdite post.--

[ Bericht 64% gewijzigd door Dagonet op 21-03-2004 17:10:22 ]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_17834396
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 22:07 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Het is toch zo. Hij is in andermans huis gekomen voor hulp. Dan sla je iemand in diens huis niet of beledig je hem daar niet dat is zowat de ergste belediging die je iemand kan maken vanuit dezelfde cultuur bekeken. Ik ben zelf Marokkaan en zeg dat dit pure bullshit is. Ik zou geluijk kijken of die gast niet onder de drugs zat of zo. wat een geouwehoer zeg hard straffen die eikel.
pi_17834397
Ik ging vroeger een keer naar een (allochtone) vriend thuis en ik zat vrolijk met mn handen in mn broekzak te relaxen, komt zn vader binnenwandelen. Die begint me toch kwaad te worden, mocht ik niet met mn handen in mn broekzak zitten van het geloof ofzo want dan kon ik mn middelvinger opsteken .
pi_17834443
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 22:09 schreef Chadi het volgende:

[..]

Het is toch zo. Hij is in andermans huis gekomen voor hulp. Dan sla je iemand in diens huis niet of beledig je hem daar niet dat is zowat de ergste belediging die je iemand kan maken vanuit dezelfde cultuur bekeken. Ik ben zelf Marokkaan en zeg dat dit pure bullshit is. Ik zou geluijk kijken of die gast niet onder de drugs zat of zo. wat een geouwehoer zeg hard straffen die eikel.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 22:16:53 #15
45511 TimmyAsd
pi_17834552
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 22:09 schreef Chadi het volgende:

[..]

diegene had dezelfde mening als de jouwe.. toch wil je hem overtuigen.. vandaar die smiley.. vindt het zelf ook niet kunnen... ff wat bijleren (nee, niet hardhandig rechtse nazi's ) en dan weer naar huis...
pi_17834687
de agressieveling had natuurlijk ook kunnen zeggen dat handenschudden niet gewenst is in zijn bijzijn, dat hij meteen geslagen heeft, betuigt toch wel van disrespect aan de dokter en zijn goede bedoelingen...
Gapen werkt aanstekelijk weet je!
pi_17834738
Hij heeft die klap natuurlijk gegeven namens de Marokkaanse gemeenschap. Laten we alle Marokkanen hierop afrekenen.
pi_17834762
echt waar die huisartsen zijn ook zooooo dom dat ze niet rekening kunnen houden met die marokkaanse gebruiken. Ik walg er echt van dat ze zich niet een beetje verdiepen in de marokkaanse cultuur.
Hmmzz....
  vrijdag 19 maart 2004 @ 22:27:27 #19
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_17834790
En dat kind? Niet helpen gewoon...
pi_17834834
Kut allochtoon. Hier is het niet gebruikelijk om iemand een mep voor ze harses te geven omdat je iemand een hand geeft. Ophoepelen met dat tuig.
X
X
X
pi_17834897
Dit verzin je niet. Niet te geloven. Laat 'm alsjeblieft langzaam vollopen met Shoarma, zodat hij nooit meer een voet buiten de deur kan zetten.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 22:31:56 #22
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_17834903
quote:
En dat kind? Niet helpen gewoon...
Nou ja zeg
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_17834951
Ik vind het wel een beetje dom van die arts hoor....
pi_17835070
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 22:34 schreef GAULOISES het volgende:
Hoe had die arts dit kunnen weten als er een Marrokaan hierboven post dat dit niet standaard is voor de Marrokaanse cultuur .
pi_17835079
quote:
Ach, kom op, zelfs al had hij het kunnen weten dan nog. Die Marokkaan had zich in de cultuur van de dokter moeten verplaatsen, niet andersom. Dit soort "foutjes" gebeuren nu eenmaal wanneer twee culturen samenkomen. (Met foutje bedoel ik dus dat die dokter een hand gaf he, niet dat die vent erop mepte, dat is schandalig)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_17835185
quote:
Ik ben het met je eens.
pi_17835298
En dat is nu juist het probleem van de Nederlanders hé; totaal geen respect tonen voor andermans cultuur.
Die huisarts heeft vast ook genoeg subsidie gekregen om zich te verdiepen in de verschillende culturen en heeft dus gewoon de cursussen niet gevolgd, dus het is zijn eigen schuld..
Die Marokkaan had groot gelijk, als die dokter ongevraagd met zijn poten aan zijn maagdelijke vrouw komt heeft hij groot gelijk om zijn vrouw te verdedigen tegen de verderfelijke cultuur en gebruiken in Nederland.
In Marokko gaan doktoren je toch ook niet direct beetpakken .
I was an atheist until I realized I was God
pi_17835328
Dit is gewoon niet meer te geloven .
  vrijdag 19 maart 2004 @ 22:46:55 #29
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_17835333
Die marokkaan had respect moeten tonen voor de arts. Trouwens, ik vind dat marokkanen zowiezo wat meer respect mogen tonen in het gastland.. Maar goed, ik ga niet flamen op marokkanen, heb nog meer te doen
pi_17835571
Wat boeit ons zijn geloof .... ga lekker terug naar de bergen,
pi_17835645
Heerljik toch, hoe die duizenden marokkanen naar de dokter gaan en ze allemaal hun dokter inelkaar meppen omdat ie de vrouw een hand geeft. Waar gaat het heen vraag ik je ??
  vrijdag 19 maart 2004 @ 23:00:00 #32
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_17835672
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 22:04 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

je maakt jezelf lekker belachelijk..
Inderdaad. Maar goed, dat deed [betreffende] Marokkaan ook.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 23:05:00 #33
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_17835785
Die Marokkanen hebben er wel een handje van he
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_17836074
Maar ja, niemand van ons was erbij. Wie weet weigerde die vrouw haar hand en ging de dokter daarop door ipv zich bezig houden met het zieke kind en werd pa boos. Makkelijk praten hier.
pi_17836141
Is die gast nou wel ff helemaal van de pot gerukt? Jezus christus ze zouden hem met beide tepels in een hoogspanningsmast moeten hangen en m dan beneden laten zeiken of zo. Wat nou geloof, dat zal mij toch een worst wezen. Je bent hier in nederland en je past je maar aan aan de cultuur die wij hier naleven. Jezus, zo onderhand begin je je buitenlander in Nederland te voelen.
pi_17836205
De arts mag ook zelf kiezen wie hij behandeld. Deze meneer zou bij mij een kruisje voor zijn naam hebben gekregen. En dat betekent zoveel als 'zoek maar een andere arts'.
  Trouwste user 2022 vrijdag 19 maart 2004 @ 23:29:21 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_17836246
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:19 schreef Meh7 het volgende:
Maar ja, niemand van ons was erbij. Wie weet weigerde die vrouw haar hand en ging de dokter daarop door ipv zich bezig houden met het zieke kind en werd pa boos. Makkelijk praten hier.
Precies. Het was waarschijnlijk een erg opdringerige hand.

De vrouw kon geen kant meer op.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_17836256
Mijn buurman Fawaz geeft vrouwen geen hand
Dat staat in de Koran beweert hij , en hij kan het weten want hij is Imam
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_17836281
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:19 schreef Meh7 het volgende:
Tuurlijk, zo zal het wel gegaan zijn, een dokter die eerst gaat zaniken over een geweigerde hand en een ziek kind laat wachten
pi_17836288
Mijn huisarts toen greep me in mijn kruis toen ik zwanger was..
ook heel normaal
heb er nooit over gesproken maar zit me echt niet lekker ben meteen naar andere doc gegaan.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  Trouwste user 2022 vrijdag 19 maart 2004 @ 23:31:44 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_17836294
Geeft u den vreemde vrouwe uwer hand gij zult boeten met bloed in uw aangezicht.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_17836306
Ik zag laatst op TV een goede insteek om het probleem aan te pakken. Bij de eerste keer geweld wordt je opgenomen in het computersysteem, bij de tweede keer geweld wordt je de toegang tot het ziekenhuis ontzegt. En dan niet alleen voor bezoek maar ook voor medische hulp!
pi_17836339
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:31 schreef tong80 het volgende:
Geeft u vrouwe uwer hand gij zult boeten met bloed in uw aangezicht.

geen enkele vrouw mag de hand toegestoken worden volgens dat soort idioten, als je een vrouw de hand toesteekt is dat om haar te corrigeren

ik bedoel, Imam Fawaz zegt dat vrouwen van nature zondig zijn, de hel is vooral bevolkt door vrouwen, zo weet hij, en dat bewijst dat vrouwen zonder corrigerende mannen reddeloos verloren zouden zijn en gedoemd tot de hel
pi_17836360
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:32 schreef Steijn het volgende:
Ik zag laatst op TV een goede insteek om het probleem aan te pakken. Bij de eerste keer geweld wordt je opgenomen in het computersysteem, bij de tweede keer geweld wordt je de toegang tot het ziekenhuis ontzegt. En dan niet alleen voor bezoek maar ook voor medische hulp!
Het vervelende alleen in dit soort gevallen is dat je dan vooral het zieke kind er mee hebt, niet de vader.
pi_17836374
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:31 schreef milagro het volgende:
Tuurlijk, zo zal het wel gegaan zijn, een dokter die eerst gaat zaniken over een geweigerde hand en een ziek kind laat wachten
Lijkt me raar dat die man een dokter een stoot geeft alleen omdat hij zijn vrouw een hand wou geven. Maar zoals ik zei, we waren er niet bij. Dus zeker weten doen we niet.
pi_17836440
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:35 schreef milagro het volgende:

[..]

Het vervelende alleen in dit soort gevallen is dat je dan vooral het zieke kind er mee hebt, niet de vader.
Vader wordt ook wel eens ziek. En trouwens buitenlanders (of, voor de moraalridders, mensen die een buitenlander als vader of moeder hebben) geven vaak bijzonder veel om hun kinderen, een dergelijke aanpak is dus effectief.

Kijk je weegt de veiligheid van het medisch personeel af tegen het helpen van iemand. In mijn ogen moet die veiligheid dan voorrang hebben.
pi_17836449
Wat ik me nu afvraag hé...
Als die dokter nu bij binnenkomst die vrouw neergehoekt had (lees: corrigerende tik) was die Marokkaan dan een biertje met hem gaan drinken omdat hij volgens de Koran handelde?
pi_17836451
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:36 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Lijkt me raar dat die man een dokter een stoot geeft alleen omdat hij zijn vrouw een hand wou geven. Maar zoals ik zei, we waren er niet bij. Dus zeker weten doen we niet.
Lees eens wat hier en daar, dan zul je zien dat bepaalde stromingen binnen de Islam vinden dat vrouwen geen hand gegeven mag worden, zoals je dat ook wel ziet bij bepaalde strikt christelijke of joodse stromingen.

De imam waar ik over postte, is een achterbuurman van mi, zijn zoon een klasgenoot van mijn zoonj en die man weigert zelfs met vrouwen, ook niet met leraressen van school dus, te praten, laat staan de hand schudden.
pi_17836459
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:29 schreef milagro het volgende:
Prima natuurlijk, maar dat kun je ook met woorden uitleggen, ipv wat mepjes.
pi_17836501
Die arts had zich wel eens mogen verdiepen in de Marokkaanse cultuur. Je komt alleen met je handen aan een vrouw als je haar tegen de grond mept. Een mooi multiculturele oplossing: sla de vrouw neer als ze je hand weigert, want weigeren is een belediging in onze cultuur.
pi_17836504
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:39 schreef Steijn het volgende:

[..]

Vader wordt ook wel eens ziek. En trouwens buitenlanders (of, voor de moraalridders, mensen die een buitenlander als vader of moeder hebben) geven vaak bijzonder veel om hun kinderen, een dergelijke aanpak is dus effectief.

Kijk je weegt de veiligheid van het medisch personeel af tegen het helpen van iemand. In mijn ogen moet die veiligheid dan voorrang hebben.
Als hij zoveel om zijn kind gegeven had, dan had die vader zijn prioriteiten meteen al anders moeten leggen, vind je niet.
Uithalen omdat je vrouw een hand toegestoken krijgt terwijl je kind ziek is en dat naar de man die jouw kind gaat helpen.
pi_17836509
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:39 schreef milagro het volgende:
De imam waar ik over postte, is een achterbuurman van mi, zijn zoon een klasgenoot van mijn zoonj en die man weigert zelfs met vrouwen, ook niet met leraressen van school dus, te praten, laat staan de hand schudden.
Zulke schitterende een leerzame culturen moeten wij als samenleving natuurlijk omarmen.
Wat zeg ik?
Laten we dergelijke mensen subsidie geven zodat ze hun cultuur verder onder hun volgelingen kunnen verspreiden!
pi_17836516
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:39 schreef milagro het volgende:
Lees eens wat hier en daar, dan zul je zien dat bepaalde stromingen binnen de Islam vinden dat vrouwen geen hand gegeven mag worden, zoals je dat ook wel ziet bij bepaalde strikt christelijke of joodse stromingen.

Ik snap/weet dat er mannen zijn die vrouwen geen hand geven of mee praten en andersom. Maar om nou meteen klappen uit te delen bij een poging tot handje schudden vind ik best extreem.
pi_17836525
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:42 schreef milagro het volgende:

[..]

Als hij zoveel om zijn kind gegeven had, dan had die vader zijn prioriteiten meteen al anders moeten leggen, vind je niet.
Uithalen omdat je vrouw een hand toegestoken krijgt terwijl je kind ziek is en dat naar de man die jouw kind gaat helpen.
Dus laten we paps maar lekker doorhoeken?
pi_17836526
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:39 schreef kastanova het volgende:
Wat ik me nu afvraag hé...
Als die dokter nu bij binnenkomst die vrouw neergehoekt had (lees: corrigerende tik) was die Marokkaan dan een biertje met hem gaan drinken omdat hij volgens de Koran handelde?
Nee, want een moslim drinkt geen bier
pi_17836528
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:42 schreef kastanova het volgende:
Zulke schitterende een leerzame culturen moeten wij als samenleving natuurlijk omarmen.
Wat zeg ik?
Laten we dergelijke mensen subsidie geven zodat ze hun cultuur verder onder hun volgelingen kunnen verspreiden!
Nee, jij bent een aanwinst.
pi_17836547
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:43 schreef milagro het volgende:
Nee, want een moslim drinkt geen bier
Naja, een shot cocaine halen dan .
pi_17836562
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:43 schreef Steijn het volgende:

[..]

Snap je wel wat ik schrijf
Jij zegt dat die mensen zo veel om hun kids geven , wel vreemd dat hij de eerste beste keer als hij om hulp komt voor zijn kind zijn prioriteiten zo verkeerd legt.
Blijkbaar is de uitgestoken hand belangrijker dan zijn zieke kind.
pi_17836578
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:43 schreef Steijn het volgende:

[..]

Wat dacht je van vervolgen, zoals we met elke huisartsmeppende malloot doen
pi_17836591
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:44 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, een shot cocaine halen dan .
Nee ze gaan gezellig samen vrouwen slaan
  vrijdag 19 maart 2004 @ 23:46:57 #61
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_17836612

Dokter: Goedemiddag ik ben Dokter ....

Fatima: Neh iek wil gein hand!

Dokter: Kom op, geef me nou gvd een hand!

Fatima: Nee iek niet doen wilt!

Dokter: Handje nu vuile slet!

Mohammed iest boos omdat Dokter Fatima dwingt hand te geven

Mohammed Dokter klap geeft

Nederland boos op Mohammed

Own Style
  vrijdag 19 maart 2004 @ 23:54:54 #62
272 R@b
No-nonsens
pi_17836761
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 22:25 schreef Meh7 het volgende:
Hij heeft die klap natuurlijk gegeven namens de Marokkaanse gemeenschap. Laten we alle Marokkanen hierop afrekenen.
Ho ho, vooral niet generaliseren. Het is slechts een enkeling die het verpest voor de rest. De meeste marokkanen verwerpen dit soort praktijken.

Verder vooral niet kritisch zijn. Kijk uit dat je de moslimgemeenschap niet beledigt. Op de Veluwe en in de zwarte kousenkerk denken ze er net zo over. Het is ook de schuld van de huisarts; die had zich eerst moeten verdiepen in de cultuur van de bergmoslims uit Marokko. Dit soort zaken horen bij een multiculturele samenleving, daar wordt het land alleen maar levendiger van. We moeten meer investeren in islamitische artsen, dan gebeuren dit soort zaken niet. Fout van de overheid, allemaal de schuld van Paars.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_17836796
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:54 schreef R@b het volgende:

[..]

-blaat-
Zeg eens R@b, ken je nog meer verhalen van marokkanen die hun huisarts gemept hebben omdat ie een hand wilde geven ?
pi_17836814
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:46 schreef GnAgn het volgende:
blaat.
Mag jij wel zo laat opblijven van je mama? Neem een warm glaasje melk en ga snel naar je bedje toe. Welterusten. Je moeder komt je zo instoppen.
pi_17836837
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:34 schreef milagro het volgende:

[..]

geen enkele vrouw mag de hand toegestoken worden volgens dat soort idioten, als je een vrouw de hand toesteekt is dat om haar te corrigeren

ik bedoel, Imam Fawaz zegt dat vrouwen van nature zondig zijn, de hel is vooral bevolkt door vrouwen, zo weet hij, en dat bewijst dat vrouwen zonder corrigerende mannen reddeloos verloren zouden zijn en gedoemd tot de hel
Laat die imam dan maar verklaren waarom de hemel figuurlijk onder de voeten van elke vrouw ligt ..voor mij meestal iets hoger oh nee dat mag niet
  vrijdag 19 maart 2004 @ 23:58:58 #66
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_17836843
Hè, die kutmoslims toch altijd...

get a life

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_17836865
Lang leve de Multi-Culturele samenleving! Een groot goed!
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
pi_17836881
quote:

[..]

Ho ho, vooral niet generaliseren. Het is slechts een enkeling die het verpest voor de rest. De meeste marokkanen verwerpen dit soort praktijken.

Verder vooral niet kritisch zijn. Kijk uit dat je de moslimgemeenschap niet beledigt. Op de Veluwe en in de zwarte kousenkerk denken ze er net zo over. Het is ook de schuld van de huisarts; die had zich eerst moeten verdiepen in de cultuur van de bergmoslims uit Marokko. Dit soort zaken horen bij een multiculturele samenleving, daar wordt het land alleen maar levendiger van. We moeten meer investeren in islamitische artsen, dan gebeuren dit soort zaken niet. Fout van de overheid, allemaal de schuld van Paars.
Ik denk dat een dokter zijn tijd wel beter kan besteden dan uitzoeken wie hij wel of niet een hand kan schudden. Die marrokaan had gewoon meteen moeten aangeven dat hij niet van handenschudden is gediend i.p.v. meteen om zich heen te gaan staan hoeken.

Als ik die dokter was geweest, dan was ik ook weggegaan, zo kan je immers je werk niet doen...
pi_17836882
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:00 schreef Davitamon het volgende:
Hallo potentieeltje
pi_17836884
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:00 schreef Davitamon het volgende:
Is een autochtoon die een arts mishandelt onderdeel van onze achterlijke cultuur, of spoort zo'n man gewoon niet ?
pi_17836913
quote:

[..]

R@t ik sta echt achter je ...helemaal jongen .euuh ja je hebt gelijk een goede en scherpe blik op de werkelijkheid

zaterdag 20 maart 2004 @ 00:03:04 #72
272 R@b
No-nonsens
pi_17836922
quote:
Was ook eens een Nederlandse leraar die een moskee bezocht in Eindhoven met de basisschool voor wederzijds begrip. Die werd ook de hand geweigerd Moslims schudden christenen geen hand. Kun je nagaan als dat de imams zijn die het volk toespreken. Dan kun je je ook voorstellen dat deze Marokkaan een huisarts neerhoekt die zijn vrouw de hand wil schudden.

http://www.gaysite.nl/archieven/binnen/archief2001.htm Zie artikel 16-12 -> Weer imam met anti homo uitspraken
pi_17836944
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:03 schreef R@b het volgende:

[..]

http://www.gaysite.nl/archieven/binnen/archief2001.htm Zie artikel 16-12 -> Weer imam met anti homo uitspraken
Weer ? Het is een artikel uit 2001.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:04:37 #74
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_17836947
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Mag jij wel zo laat opblijven van je mama? Neem een warm glaasje melk en ga snel naar je bedje toe. Welterusten. Je moeder komt je zo instoppen.
Mn moeder komt me niet instoppen, dat mag niet volgens mijn cultuur, dan kan ze een klap verwachten!

Aminagojum
Own Style
pi_17836952
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Hallo potentieeltje
Hej, daar is onze plaatselijke kutallochtoon ook weer...
Wanneer ga je je vliegbrevet halen en een gebouw invliegen, fijne moslimextremist van me? .
pi_17836973
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:03 schreef R@b het volgende:

[..]

Was ook eens een Nederlandse leraar die een moskee bezocht in Eindhoven met de basisschool voor wederzijds begrip. Die werd ook de hand geweigerd Moslims schudden christenen geen hand. Kun je nagaan als dat de imams zijn die het volk toespreken. Dan kun je je ook voorstellen dat deze Marokkaan een huisarts neerhoekt die zijn vrouw de hand wil schudden.

Het lijkt er eerder op dat de imam de hand van een homo niet wil schudden. Aangezien een christelijke homo niet bestaat, is dit een grove leugen. Wordt die gaysite gesponsord door CIDI ofzo?
pi_17836986
Trouwens R@b :
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:56 schreef gelly het volgende:

[..]

Zeg eens R@b, ken je nog meer verhalen van marokkanen die hun huisarts gemept hebben omdat ie een hand wilde geven ?
pi_17836989
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:04 schreef kastanova het volgende:

[..]

Hej, daar is onze plaatselijke kutallochtoon ook weer...
Wanneer ga je je vliegbrevet halen en een gebouw invliegen, fijne moslimextremist van me? .
Mag ik dat opvatten als een verkapte doodsverwensing?
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:06:40 #79
272 R@b
No-nonsens
pi_17836998
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:56 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee wel van imams die westerlingen lager vinden dan honden en varkens. Van imams die zeggen dat je je vrouw mag slaan. Van imams die zeggen dat je niet-moslims of vrouwen geen hand mag schudden.

Als me dat met de paplepel ingegoten werd zou ik ook een huisarts neerhoeken.
pi_17837009
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:58 schreef Chadi het volgende:

[..]

Laat die imam dan maar verklaren waarom de hemel figuurlijk onder de voeten van elke vrouw ligt ..voor mij meestal iets hoger oh nee dat mag niet
Hij praat niet met mij, Chadi
Ik ben een zondige vrouw, want niet getrouwd of gesluierd.
Zijn vrouw mag ook met niemand praten.
De enkele keer dat ze op straat mag, om boodschappen te doen samen met haar zoon (ze spreekt geen Nederlands net zo min als Fawaz zelf), en je zegt haar gedag dan wendt ze haar hoofd af.

Hun zoon Obada bracht mij regelmatig op de hoogte van het hoe en waarom en vooral het datmaghelemaalniet van de Koran, hele preken en dat van een joch van 11

Zijn vader is dus duidelijk een zeer radicaal moslim, fulmineert in zijn moskee tegen het Westen, de verdorven maatschappij, de hoerige vrouwen en ziet zijn broeders, waaronder jij, vervallen tot ons niveau, i.e. lager dan varkens

Samen truffels zoeken, Chadi
pi_17837023
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Mag ik dat opvatten als een verkapte doodsverwensing?
Je zou het eerder op kunnen vatten als een indirecte doodsverwachting van een flatje "westerse varkens" .
pi_17837055
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:07 schreef kastanova het volgende:

[..]

Je zou het eerder op kunnen vatten als een indirecte doodsverwachting van een flatje "westerse varkens" .
Alleen als je belooft dat jij ook in dat flatje zit in je 2x3 kamertje
pi_17837063
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:06 schreef R@b het volgende:

[..]

Nee wel van imams die westerlingen lager vinden dan honden en varkens. Van imams die zeggen dat je je vrouw mag slaan. Van imams die zeggen dat je niet-moslims of vrouwen geen hand mag schudden.

Als me dat met de paplepel ingegoten werd zou ik ook een huisarts neerhoeken.
Maar R@b, als het allemaal waar zou zijn wat jij beweert, waarom worden er dan niet dagelijks huisartsen neergemept door moslims ? Waarom werken Moslims dan überhaupt, dat kan toch niet als wij allemaal varkens zijn ? Waarom zijn er toch zoveel moslima's aan het werk als ze volgens jou niet in aanraking mogen komen met nederlanders ? Waarom zijn er dan toch zoveel moslims die wel gewoon geïntegreerd zijn ? Flikker toch op met je opstokende kutposts en opmerkingen. Het is echt dwaas dat jij nog het nieuws mag verzorgen op de FP.
pi_17837074
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:07 schreef milagro het volgende:
Zijn vader is dus duidelijk een zeer radicaal moslim, fulmineert in zijn moskee tegen het Westen, de verdorven maatschappij, de hoerige vrouwen en ziet zijn broeders, waaronder jij, vervallen tot ons niveau, i.e. lager dan varkens

Samen truffels zoeken, Chadi
en die kerel mag wel in deze verdorven maatschappij leven en werken? beetje een tegenstelling als je het mij vraagt...
pi_17837085
Daar hebben we als als als 'gelly' weer. Merkwaardig genoeg komen zijn hypothetisch situaties bijna nooit voor.

Ik heb nog nooit gehoord van een autochtoon die vond dat een andere man zijn vrouw geen hand mocht geven en anders over zou gaan op geweld; en dat zou ik even achterlijk vinden.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:12:05 #86
272 R@b
No-nonsens
pi_17837101
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Het lijkt er eerder op dat de imam de hand van een homo niet wil schudden. Aangezien een christelijke homo niet bestaat, is dit een grove leugen. Wordt die gaysite gesponsord door CIDI ofzo?
Artikel kwam uit het Eindhovensdagblad en heeft indertijd ook op FOK! gestaan.

Imam beledigt homo's voor schoolkinderen

Maar inderdaad, een groot Joods homofielen complot.
pi_17837154
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:10 schreef chip_h het volgende:

[..]

en die kerel mag wel in deze verdorven maatschappij leven en werken? beetje een tegenstelling als je het mij vraagt...
Tja, hij is hier op uitnodiging vd moskee gekomen destijds, hè, juist omdat hij zo radicaal is
En het is altijd beredruk in zijn moskee, dus blijkbaar vindt zijn publiek het wel wat, dat gefulmineer
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:14:35 #88
272 R@b
No-nonsens
pi_17837158
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:09 schreef gelly het volgende:

Waarom werken Moslims dan überhaupt, dat kan toch niet als wij allemaal varkens zijn ?

Waarom zijn er toch zoveel moslima's aan het werk als ze volgens jou niet in aanraking mogen komen met nederlanders ?
Wie zegt dat iedere moslims zo denkt?. Een bepaald fundamentalistisch gedeelte echter wel. En die worden in Nederland geen stobreed in de weg gelegd. Sterker nog, imam El Moumni predikt nog steeds.
quote:
? Flikker toch op met je opstokende kutposts en opmerkingen. Het is echt dwaas dat jij nog het nieuws mag verzorgen op de FP.
Nog steeds gefrustreerd dat de FP-crew jou niet uitkoos als nieuwsposter
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:14:51 #89
136 V.
pi_17837166
And on and on it goes... running in circles...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_17837167
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:11 schreef Davitamon het volgende:

Ik heb nog nooit gehoord van een autochtoon die vond dat een andere man zijn vrouw geen hand mocht geven en anders over zou gaan op geweld; en dat zou ik even achterlijk vinden.
Nee, autochtone mannen slaan om andere redenen hun huisarts aan gort, wat het niet minder achterlijk maakt. Maar kennelijk zien we dat soort figuren niet als product van onze cultuur, waarom niet ? Voel je je dan aangesproken ? Waarom dan zo makkelijk de daad van 1 islamitische randdebiel af schuiven op de gehele islamitische gemeenschap, alsof het normaal zou zijn dat je een vent mag hoeken die je vrouw een hand wil geven ? Klopt niet he ?
pi_17837175
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:14 schreef Verbal het volgende:

V.
Ja, ik kap d'r ook mee.
pi_17837194
quote:

[..]

ja en homofiele moslims bestaan ook niet

en toen werd je wakker
pi_17837199
quote:

V.
en toch zoek je het elke keer weer op
dus wat doet het voor je, Verbal, het moet je toch iets positiefs opleveren
pi_17837227
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Alleen als je belooft dat jij ook in dat flatje zit in je 2x3 kamertje
Ik zal je met liefde met grote rode vlaggen richting mijn flat loodsen, het is een allochtonenflat .
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:19:24 #95
272 R@b
No-nonsens
pi_17837232
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:14 schreef gelly het volgende:

? Waarom dan zo makkelijk de daad van 1 islamitische randdebiel af schuiven op de gehele islamitische gemeenschap, alsof het normaal zou zijn dat je een vent mag hoeken die je vrouw een hand wil geven ? Klopt niet he ?
Wie schuift het af op de gehele islamitische gemeenschap? Jij suggereert dat anderen dat doen. Kwalijke zaak m.i.

Het is gewoon een feit dat er in Nederland een stroming moslims actief is die op zijn Pim Fortuyns gezegd er een achterlijke cultuur op nahoudt. Of jij dat nu leuk vindt of niet, het is zo. Vrijheid van godsdienst, leve de multikul. Zo was het toch

[ Bericht 0% gewijzigd door R@b op 20-03-2004 00:20:53 (typefoutjes) ]
pi_17837247
quote:

V.
Zeg knaapje maak jij, tussen het spelen van Final Fantasy enzo door, wel eens andere posts dan one-liners met een V. eronder zodat het minder opvalt dat je eigenlijk niks te melden hebt.. Betwijfel het namelijk.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:20:23 #97
136 V.
pi_17837250
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:17 schreef milagro het volgende:

[..]

en toch zoek je het elke keer weer op
Ik zoek het niet op... al die allochtonenzeiktopics komen als vanzelf in de AT langszeilen. En iedere keer hoop ik dat men iets anders heeft weten te bedenken... maar nee.
quote:
dus wat doet het voor je, Verbal, het moet je toch iets positiefs opleveren
Het doet me helemaal niets, behalve irriteren.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:22:27 #98
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_17837277
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 22:09 schreef Supaaah het volgende:
Ik ging vroeger een keer naar een (allochtone) vriend thuis en ik zat vrolijk met mn handen in mn broekzak te relaxen, komt zn vader binnenwandelen. Die begint me toch kwaad te worden, mocht ik niet met mn handen in mn broekzak zitten van het geloof ofzo want dan kon ik mn middelvinger opsteken .
zelf zoiets vergelijkends meegemaakt.
Zoals de waard is........

Maargoed je bent in zijn huis, dacht ik toen, dus laat maar..

Die arts moet gewoon een aanklacht indienen en die maroc moet zn poten in t vervolg thuis houden.. klaar
Geen verwijzingen meer naar cultuur of godsdienst. We zijn de tachtig en negentiger jaren allang voorbij
pi_17837279
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:20 schreef Verbal het volgende:
al die allochtonenzeiktopics komen als vanzelf in de AT langszeilen.
Jij kon uit de titel al opmaken dat het een allochtoon betrof? Veelzeggend .
pi_17837281
quote:

[..]

Ik zoek het niet op... al die allochtonenzeiktopics komen als vanzelf in de AT langszeilen. En iedere keer hoop ik dat men iets anders heeft weten te bedenken... maar nee.
[..]

V.
Nu ga dan wat leuks doen, ik snap al niet dat je nog op mijn post reageerde.
Als je je zo ergert en dan toch blijft f5-en doe je of aan zelfkastijding of je hebt echt niets beters te doen
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:23:16 #101
136 V.
pi_17837283
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:20 schreef Davitamon het volgende:

[..]

Zeg knaapje
Dat zeg je maar tegen je snotvriendjes, ik heb niet met jou in één zandbak gezeten..
quote:
maak jij, tussen het spelen van Final Fantasy enzo door, wel eens andere posts dan one-liners met een V. eronder zodat het minder opvalt dat je eigenlijk niks te melden hebt..
Ja hoor. Al is er niets mis met een beetje oneliner. Zeker als je het vergelijkt met het gros gewauwel dat je hier op Fok! tegenkomt.
quote:
Betwijfel het namelijk.
De inhoud van mijn pleepot de laatste keer dat ik gescheten heb interesseerde mij meer dan wat jij al dan niet betwijfelt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:24:15 #102
136 V.
pi_17837301
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:22 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ja, want er worden in NWS geen topics geopend over klappen die worden uitgedeeld door blankes.

Veelzeggend indeed.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_17837304
quote:

[..]

Ach niets menselijks is hem vreemd, dus ook hij heeft zo zijn vooroordelen
pi_17837325
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:24 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, want er worden in NWS geen topics geopend over klappen die worden uitgedeeld door blankes.

Veelzeggend indeed.

V.
Nu als je dat weet, dan hoef je deze topics dus voortaan niet meer te openen
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:25:56 #105
136 V.
pi_17837326
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:23 schreef milagro het volgende:

[..]

Nu ga dan wat leuks doen, ik snap al niet dat je nog op mijn post reageerde.
Ik ben nooit te beroerd om op jou te reageren, schat
quote:
Als je je zo ergert en dan toch blijft f5-en doe je of aan zelfkastijding of je hebt echt niets beters te doen
Ik F5 nog heel even, want er is hier een nitwit die randdebielen nog een slechte naam geeft en mij 'knaapje' noemt

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_17837327
Verbal

Begin nou niet weer met je morbide intresse in je eigen stront.......

Ookal heeft de hele avond een schwanz tegen die drol aan lopen duwen, we willen het niet weten
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:26:10 #107
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_17837329
quote:

[..]

Veelzeggend indeed.

V.
Hm.. is dat geen discriminatie
pi_17837336
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:25 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik ben nooit te beroerd om op jou te reageren, schat
[..]

Ik F5 nog heel even, want er is hier een nitwit die randdebielen nog een slechte naam geeft en mij 'knaapje' noemt

V.
Je bent ook geen knaapje, je bent een ventje
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:26:45 #109
136 V.
pi_17837340
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:25 schreef milagro het volgende:

[..]

Nu als je dat weet, dan hoef je deze topics dus voortaan niet meer te openen
Ik zou het zo leuk vinden als ze niet meer in de AT verschenen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_17837349
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:26 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik zou het zo leuk vinden als ze niet meer in de AT verschenen

V.
Dat moet je niet blijven reageren, schatje, dan houd je ze zelf ook hoog
pi_17837357
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:19 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik zal je met liefde met grote rode vlaggen richting mijn flat loodsen, het is een allochtonenflat .
Dan zul je het als potentieel zijnde best moeilijk hebben tussen al die ausländer.
pi_17837358
Oeh Verbal iemand reageert op je post! *spannend*

Is 't het F5en toch weer waard geweest...
quote:

[..]

zaterdag 20 maart 2004 @ 00:28:23 #113
136 V.
pi_17837370
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:26 schreef deMeester4u het volgende:
Verbal

Begin nou niet weer met je morbide intresse in je eigen stront.......
Complete desinteresse in wat een nono te melden heeft is niet automatisch een morbide interesse voor mijn eigen stront.

Waarvan akte.
quote:
Ookal heeft de hele avond een schwanz tegen die drol aan lopen duwen, we willen het niet weten
Snap jij wel iets van de menselijke anatomie

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:28:24 #114
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17837371
Zal hem leren, met GroenLinks aan de macht zou de politie hem uitleveren aan een shariah rechtbank om hem vervolgens te laten stenigen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:29:09 #115
136 V.
pi_17837386
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:27 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat moet je niet blijven reageren, schatje, dan houd je ze zelf ook hoog
Weet ik, honey. Nu is het toch al te laat.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  † In Memoriam † zaterdag 20 maart 2004 @ 00:29:22 #116
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_17837390
Iemand nog behoefte om iets inhoudelijks toe te voegen of is het wel weer genoeg zo?
pi_17837433
Geef ze de tijd, ze integreren wel, het gaat met de jongste generatie met name moslimvrouwen de goeie kant op vind ik. Ik zie er op de universiteit elk jaar meer. De emancipatiegolf die als een ware revolutie door de moslimwereld zal razen is slechts een kwestie van tijd.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_17837473
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:29 schreef NorthernStar het volgende:
Iemand nog behoefte om iets inhoudelijks toe te voegen of is het wel weer genoeg zo?
Nou ja, ik wilde nog even melden dat het me tamelijk dom lijkt om een huisarts te slaan tijdens een bezoekje.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:33:56 #119
86314 klokjesluider
for whom the bell tolls
pi_17837474
quote:

V.
ah en dus vind je het nodig om dat in elk topic uitgebreid te komen meedelen.

je kunt ook gewoon niet reageren natuurlijk
we are the muslims of Borg. Resistance is futile. you will all be assimilated
greetings,
Osama Bin Seven Of Nine Laden
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:35:14 #120
86314 klokjesluider
for whom the bell tolls
pi_17837490
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Dan zul je het als potentieel zijnde best moeilijk hebben tussen al die ausländer.
klappe zu, arschloch

beetje achterbaks om er snel wo2 bij te gaan halen
greetings,
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:35:32 #121
136 V.
pi_17837499
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:33 schreef klokjesluider het volgende:

je kunt ook gewoon niet reageren natuurlijk
Dat kan. Maar ik gaf in deze gewoon antwoord op een vraag.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:38:06 #122
86314 klokjesluider
for whom the bell tolls
pi_17837533
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:35 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dat kan. Maar ik gaf in deze gewoon antwoord op een vraag.

V.
geweldig

volgende keer dat je tenen krom in je schoenen staan 3 keer diep inademen en snel doorklikken dan

jij geen hartritmestoornis, wij niet jouw irritatie, jij blij wij bli iedereen blij
greetings,
pi_17837539
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:31 schreef nozem het volgende:
Geef ze de tijd, ze integreren wel, het gaat met de jongste generatie met name moslimvrouwen de goeie kant op vind ik. Ik zie er op de universiteit elk jaar meer. De emancipatiegolf die als een ware revolutie door de moslimwereld zal razen is slechts een kwestie van tijd.
Laten we het hopen, ik zie er hier op de Universiteit nog bijster weinig lopen.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:40:20 #124
86314 klokjesluider
for whom the bell tolls
pi_17837554
-weg-

[ Bericht 97% gewijzigd door NorthernStar op 20-03-2004 00:42:29 ]
greetings,
pi_17837586
quote:

[..]

Het heeft niets te maken met blank of zwart. Als het een christelijke achterlijke was die zijn huisarts een klap had gegeven was hier ook een topic geopend.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17837594
Op de barricaden!
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_17837612
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Het heeft niets te maken met blank of zwart. Als het een christelijke achterlijke was die zijn huisarts een klap had gegeven was hier ook een topic geopend.
Dan was zijn etniciteit of godsdienst niet vermeld.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:45:22 #128
86314 klokjesluider
for whom the bell tolls
pi_17837623
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:40 schreef klokjesluider het volgende:
-weg-
hihi
greetings,
pi_17837634
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:44 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Dan was zijn etniciteit niet vermeld
Nee, en dat is ook niet nodig. We wonen in Nederland, dan kunnen we ervan uitgaan dat het gaat om Nederlanders. Het zou gek zijn als er in de krant stond: "Nederlander geeft huisarts klap..."
quote:
of godsdienst niet vermeld.
Nu ook niet. Dat jij nou iedere Marokkaan ziet als een moslim.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:46:13 #130
86314 klokjesluider
for whom the bell tolls
pi_17837636
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:44 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Dan was zijn etniciteit of godsdienst niet vermeld.
hij gaf toch zelf expliciet aan dat ie mepte vanuit z`n geloof?

dus heeft z`n geloof er nu wel degelijk mee te maken
greetings,
pi_17837651
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:38 schreef Davitamon het volgende:

[..]

Laten we het hopen, ik zie er hier op de Universiteit nog bijster weinig lopen.
In Nijmegen lopen er genoeg, maar dat komt natuurlijk omdat Nijmegen een fout links boomknuffelaarsbolwerk is..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:47:29 #132
86314 klokjesluider
for whom the bell tolls
pi_17837658
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 21:52 schreef HIHIHIHI het volgende:
[ Volgens de dader is dat binnen zijn geloof ongepast gedrag.

Ook tijdens het verhoor door de politie hield de Marokkaan vol dat hij een goede reden had om de arts te slaan. De politie heeft tegen de man proces-verbaal opgemaakt.
yep geloof speelt wel degelijk in rol in deze
greetings,
pi_17837671
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Op die manier kan ik ze beter aanwijzen tijdens de razzia's
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:50:13 #134
136 V.
pi_17837684
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:27 schreef Davitamon het volgende:
Oeh Verbal iemand reageert op je post! *spannend*

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_17838188
Ooit komt er een dag dat dat loshandige mannetje ergens aan geopereerd moet worden, en dat terwijl hij net in zijn narcose wegdraait, het hoofd van die arts met een grote grijns en een enorme lancet boven hem verschijnt..
  zaterdag 20 maart 2004 @ 02:09:08 #136
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17838391
Huisartsen doen weinig operaties.
pi_17839621
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:23 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dat zeg je maar tegen je snotvriendjes, ik heb niet met jou in één zandbak gezeten..
[..]

Ja hoor. Al is er niets mis met een beetje oneliner. Zeker als je het vergelijkt met het gros gewauwel dat je hier op Fok! tegenkomt.
[..]

De inhoud van mijn pleepot de laatste keer dat ik gescheten heb interesseerde mij meer dan wat jij al dan niet betwijfelt.

V.
Dat bedoel ik nou met "Verballiseren".......
pi_17840385
Ik vraag me af hoe lang ze al / pas hier in nederland wonen.
Als ze hier net een paar maandjes zitten en ze komen uit één of andere achterstallig deel uit Marokko, kan ik het me voorstellen. Anders is het echt belachelijk!

Reden te meer om meer aandacht te geven aan de inburgering van allochtonen. Ze moeten onze wetten en normen en waarden kennen.
pi_17841397
Alimenteren.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 11:33:56 #140
74441 -Promo-
Battle to the Bone
pi_17841456
Ze moeten gewoon es leren dat ze hier in Nederland wonen en dat wij de baas zijn hiero. Ze moeten respect hebben voor onze normen en waarden, ze zitten niet in hun eigen land. En als ze het hier niet naar hun zin hebben dan rotte ze maar op. Tuig...
pi_17842053
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 11:33 schreef -Promo- het volgende:
Ze moeten gewoon es leren dat ze hier in Nederland wonen en dat wij de baas zijn hiero. Ze moeten respect hebben voor onze normen en waarden, ze zitten niet in hun eigen land. En als ze het hier niet naar hun zin hebben dan rotte ze maar op. Tuig...
Jaaah! Ik ben de baas hierrrr! Alleen jammer dat er niemand naar mij luistert. En ik ben nog wel autochtoon...

En dan weer on-topic: die "meneer" had zich idd moeten afvragen voordat hij ging rossen waar hij mee bezig was. Zelfs als hij, zoals enkele post hieboven werd gesuggereerd, vers was aangekomen uit het Rif, dan had hij zich nóg beter moeten inhouden bij gebrek aan kennis over de gebruiken hier. Dat lijkt me redelijk normaal voor iemand in een voor hem vreemde cultuur: bij twijfel vragen, niet meppen.
Dit is zo'n typje dat je ook onder ons autochtonen prima kunt vinden ("Waarom heb jij make-up op?") Deze meneer meende alleen dat zijn acties gerechtvaardigd werden door zijn interpretatie van zijn godsdienst. Een Nederlandse debiel zou als excuus hebben aangevoerd dat zijn vrouw zich hoerig gedroeg ofzo, ze vinden altijd wel een reden. En dan was het "gewoon" een debiel geweest.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 12:35:59 #142
13857 Nokia3310
the one and only Nokia tune
pi_17842522
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:28 schreef HarigeKerel het volgende:
Zal hem leren, met GroenLinks aan de macht zou de politie hem uitleveren aan een shariah rechtbank om hem vervolgens te laten stenigen
Ken jij uberhaupt het verschil tussen links en rechts? Ik zou me er maar eens in verdiepen...
NSJ & Lowlands still on my mind
  zaterdag 20 maart 2004 @ 14:29:16 #143
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_17844634
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:39 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dat verklaart dus ook waarom dit soort ouders ook zogenaamd niet weten met welke cirminele activeiten hun kinderen bezig zijn. Je betoog klopt dus als een bus.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  zaterdag 20 maart 2004 @ 15:12:45 #144
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17845423
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 12:35 schreef Nokia3310 het volgende:

[..]

Ken jij uberhaupt het verschil tussen links en rechts? Ik zou me er maar eens in verdiepen...
Jawel, juist daarom shwa.
pi_17851218
Die Marokkaan kan de boom in met zijn cultuur. Hij woont nu hier. Dus heeft hij zich aan onze wet te houden. Die staat nog altijd boven zijn cultuur. Je mag geen mensen slaan.

Stel je voor dat iedereen zich aan zijn cultuur mocht houden hier. Zou een mooi zooitje worden. (Ik zou trouwens per direct een cultuur uitvinden in welke ik mag stelen, nooit hoef te werken maar toch salaris krijg.)
  zaterdag 20 maart 2004 @ 20:05:48 #146
80382 manny
30 is best veel
pi_17851365
ben benieuwd wanneer het volgende krantenbericht komt:

Nederlander slaat man voor zijn bek omdat hij naar z'n vriendin keek.

Gebeurt namelijk 15 keer per weekend, dus waar hebben we het met z'n allen over..
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_17851465
quote:
Ik heb in de Donald Duck gelezen dat het wel mocht, dus zit die kut marrokaan fout
pi_17851490
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 20:05 schreef manny het volgende:
ben benieuwd wanneer het volgende krantenbericht komt:

Nederlander slaat man voor zijn bek omdat hij naar z'n vriendin keek.

Gebeurt namelijk 15 keer per weekend, dus waar hebben we het met z'n allen over..
Da's toch wel wat anders dan zo'n niet-geïntegreerde Ali die een huisarts neermept omdat de huisarts zijn vrouw aan wilde raken. En dan ook nog vind dat ie niks fout heeft gedaan omdat het volgens zijn cultuur zo werkt?!

Als je met iemands vriendin loopt te flirten in het bijzijn van haar vriend, en je bent redelijk dronken, en op een gegeven moment krijg je ruzie met die vriend, sja, dat kun je meestal nog enigszins zien aankomen. Niet dat het goed te praten is hoor, maar ik zie mezelf dat risico nou niet lopen.
Als je tegenwoordig ook al op moet passen als je een Moslim een handje wil geven, da's toch wat ernstiger.
pi_17851553
Ja sorry hoor ik ben zelf Marokkaans en als die malloot dit in Marokko doet dan mag hij die 20 andere medegevangenen meppen waarmee hij die cel deelt! Malloot
pi_17851858
Waarom is iedereen zo negatief over deze Marokkaan? De meeste Marokkanen trekken gelijk een mes, deze Ali Baba geeft hem nog netjes met de blote hand een stomp tegen z'n bek. Ik zie wel vooruitgang bij onze Marokkaanse vrienden.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 20:29:31 #151
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_17851869
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 20:14 schreef xman het volgende:
Ja sorry hoor ik ben zelf Marokkaans en als die malloot dit in Marokko doet dan mag hij die 20 andere medegevangenen meppen waarmee hij die cel deelt! Malloot
Ha, een normaal geluid Ik kan me ook maar moeilijk voorstellen dat het optreden van die man nou door iedere marokkaan gewaardeerd word, da's toch onzin !
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 20 maart 2004 @ 20:43:53 #152
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_17852184
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 22:06 schreef Chadi het volgende:
. Cultuur is gewoon een tyfus smoes van die paranoia eikel.
Hij had het echter over "geloof". Alles wat achterlijk is van dat geloof maar afdoen als "culuur".
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 20:48:48 #153
60090 Akkersloot
pi_17852301
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:36 schreef Meh7 het volgende:
Anders kwam het wel in het proces verbaal hoor.
Tegen over de politie verdedigt hij echter het geloof dat aan een vrouw geen hand gegeven mag worden. Dus allemaal maar geleuter van je
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_17853103
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 20:48 schreef Akkersloot het volgende:
Tegen over de politie verdedigt hij echter het geloof dat aan een vrouw geen hand gegeven mag worden. Dus allemaal maar geleuter van je
Jij was er zeker bij? Er was niets dat tegen zijn geloof ging: de dokter had nog geen handjes geschud met de vrouw, hji wou het, dus of 1. de vrouw kon het weigeren of 2. ze konden het gewoon zeggen dat, dat niet gewenst was. Dus wat praat jij alweer poep herr islamofoob?
pi_17855430
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 21:16 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Jij was er zeker bij? Er was niets dat tegen zijn geloof ging: de dokter had nog geen handjes geschud met de vrouw, hji wou het, dus of 1. de vrouw kon het weigeren of 2. ze konden het gewoon zeggen dat, dat niet gewenst was. Dus wat praat jij alweer poep herr islamofoob?
Tja, kennelijk dacht meneer de Moslim anders.

Uit het artikel:

Ook tijdens het verhoor door de politie hield de Marokkaan vol dat hij een goede reden had om de arts te slaan.
pi_17855604
Een islamitische man slaat z'n huisarts zonder goede reden neer. Mijns inziens schort er niets aan de integratie.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 22:43:47 #157
52589 sjun
uit solidariteit
pi_17856105
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 22:21 schreef nikk het volgende:

[..]

Tja, kennelijk dacht meneer de Moslim anders.

Uit het artikel:

Ook tijdens het verhoor door de politie hield de Marokkaan vol dat hij een goede reden had om de arts te slaan.
Negatief puntje op zijn conduitestaat en een boete wegens mishandeling. Culturele taakstraf met een overhoring inzake een te volgen opfriscursus kennis van de Nederlandse etiquette lijkt me een prima tegemoetkoming aan de roep om een passend optreden.

Verder nog nieuws?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_17863497
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 20:48 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Als zo'n mongool zei dat ET het hem had bevolen, geloofde je het dan ook?
  zondag 21 maart 2004 @ 15:19:00 #159
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_17866129
Aangezien het in die man zijn cultuur ongepast is vrouwen een hand te geven, vind ik het maar normaal dat hij daar zo op reageert. Het zou ook vrij racistisch zijn om hem die klap kwalijk te nemen indien dat de manier is waarop men in zijn cultuur op dergelijke belediging reageert. Die dokter had maar moeten rekening houden met het feit dat er nog andere culturen zijn dan de zijne en dat hij zich daar aan hoort aan te passen.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
  zondag 21 maart 2004 @ 15:21:23 #160
3542 Gia
User under construction
pi_17866202
Niet alleen willen ze niet inburgeren, maar ze verwachten ook nog eens van de Nederlanders dat wij hun geloofs- en cultuurvoorschriften kennen en opvolgen.

Als die vrouw weigert om de arts een hand te geven, dan kan ik dat begrijpen. Ze kunnen dan uitleggen dat een moslima een andere man geen hand mag geven. Maar om er maar meteen op te meppen in de veronderstelling dat die arts de moslimwetten kent en maar heeft te gehoorzamen, vind ik wel een beetje

Dit gaat dus echt te ver. Een flinke boete is op zijn plaats en uiteraard excuses aanbieden aan die arts.
pi_17866767
quote:
Op zondag 21 maart 2004 15:21 schreef Gia het volgende:
Niet alleen willen ze niet inburgeren, maar ze verwachten ook nog eens van de Nederlanders dat wij hun geloofs- en cultuurvoorschriften kennen en opvolgen.
Achja... 1 zo'n eikel is natuurlijk maatgevend voor alle allochtonen.....
  zondag 21 maart 2004 @ 16:56:08 #162
3542 Gia
User under construction
pi_17868299
quote:
Op zondag 21 maart 2004 15:44 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Achja... 1 zo'n eikel is natuurlijk maatgevend voor alle allochtonen.....
Heb ik het over alle allochtonen. Ik heb het over diegenen die niet willen inburgeren en ons wel hun geloofswetjes op willen leggen en dan ook nog menen dat wij daar begrip voor op moeten brengen.

Nogmaals, daarmee heb ik het niet over alle allochtonen.
  zondag 21 maart 2004 @ 17:15:13 #163
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_17868724
quote:
Op zondag 21 maart 2004 15:19 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Aangezien het in die man zijn cultuur ongepast is vrouwen een hand te geven, vind ik het maar normaal dat hij daar zo op reageert. Het zou ook vrij racistisch zijn om hem die klap kwalijk te nemen indien dat de manier is waarop men in zijn cultuur op dergelijke belediging reageert. Die dokter had maar moeten rekening houden met het feit dat er nog andere culturen zijn dan de zijne en dat hij zich daar aan hoort aan te passen.
Dan ben ik vrij racistisch aangezien ik het niet goed vindt dat die man heeft geslagen.
Maar ik vertik het om me aan te passen aan een geloof.

Maar die wraakmoorden vindt jij dus ook normaal, dat is gewoon diegene zijn geloof en dat moeten wij maar accepteren?
Is dat ook zo als je zus/dochter/moeder wordt vermoord omdat ze getrouwd is geweest met een moslim en het slaan niet meer aankan?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 21 maart 2004 @ 17:15:53 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_17868743
quote:
Ja..je hebt helemaal gelijk... als deze Nederlandse arts een praktijk had in Marokko, tenminste. Dan zou ik het normaal vinden dat hij zich verdiept in de cultuur. Maar we hebben het nu over Nederland. Waarom moet een Nederlandse huisarts zich aanpassen aan 10.000 verschillende culturen en gebruiken. Hij verleent zorg, en als je je niet wilt aanpassen, dan rot je maar op! Die Marokkaan had gewoon moeten weten dat in onze cultuur vrouwen wel gewoon de hand wordt geschud. Als je naar een land komt en daar graag wilt wonen, werken, en medische zorg krijgen, dan zorg je er maar voor dat je de plaatselijke gebruiken leert kennen. Die man heeft gewoon gefaald bij het integreren.
pi_17870100
Geweldig, de onzin van de Telegraaf. Ik las het tot mijn frustratie weer op de voorpagina tijdens het bezorgen.

Die flapdrol had zijn vrouw moeten slaan als ie toch zo bijdehand is, die had gewoon geen hand moeten geven. Betere opvoeding voor zijn vrouw misschien?
  zondag 21 maart 2004 @ 18:41:03 #166
60090 Akkersloot
pi_17870507
quote:
De nodige onzin natuurlijk over "cultuur" niet verstookt van het woord "racistisch".
En als je zoveel respect hebt voor die gast waarom negeer je dan dat het volgens die gast niet in zijn geloof pastte dat een man zijn vrouw een hand geeft.
  zondag 21 maart 2004 @ 19:14:23 #167
57381 DeGroeneRidder
pi_17871185
quote:
Op zondag 21 maart 2004 18:41 schreef Akkersloot het volgende:
De nodige onzin natuurlijk over "cultuur" niet verstookt van het woord "racistisch".
En als je zoveel respect hebt voor die gast waarom negeer je dan dat het volgens die gast niet in zijn geloof pastte dat een man zijn vrouw een hand geeft.
Geloof is toch een uiting van cultuur? De islam is de meest verdraagzame godsdienst die er is en dat er nog zo veel racisten zijn die dat maar niet willen inzien vind ik zeer spijtig. Maar nogmaals: als die man zijn vrouw mag slaan van de islam moeten we daar respect voor hebben. We mogen niet, zoals Bush en de fascisten willen doen, de westerse waarden aan anderen opleggen, want dan onderdrukken we de islam. Het is tjid dat we nu eens eindelijk stoppen met de allochtonen te discrimineren zoals we in het verleden altijd gedaan hebben en nu nog altijd doen.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
  zondag 21 maart 2004 @ 19:17:54 #168
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_17871270
quote:
Op zondag 21 maart 2004 19:14 schreef DeGroeneRidder het volgende:

[..]

Geloof is toch een uiting van cultuur? De islam is de meest verdraagzame godsdienst die er is en dat er nog zo veel racisten zijn die dat maar niet willen inzien vind ik zeer spijtig. Maar nogmaals: als die man zijn vrouw mag slaan van de islam moeten we daar respect voor hebben. We mogen niet, zoals Bush en de fascisten willen doen, de westerse waarden aan anderen opleggen, want dan onderdrukken we de islam.
Ironie siert je niet, erg flauw
Krekker is de bom!
  zondag 21 maart 2004 @ 19:44:04 #169
57381 DeGroeneRidder
pi_17871791
quote:
Op zondag 21 maart 2004 19:17 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ironie siert je niet, erg flauw
Excuseer? Het is niet omdat jij niet gelooft dat respect voor andere culturen gemeend kan zijn, dat ik er geen respect en bewondering voor kan hebben.

'k Vind het spijtig te moeten merken dat Fok! zo monokul is. :'( :'(
pi_17872189
quote:
Op zondag 21 maart 2004 19:44 schreef DeGroeneRidder het volgende:

[..]

Excuseer? Het is niet omdat jij niet gelooft dat respect voor andere culturen gemeend kan zijn, dat ik er geen respect en bewondering voor kan hebben.

'k Vind het spijtig te moeten merken dat Fok! zo monokul is.
Ik vind de cultuurverrijking IRL ook weinigs positiefs hebben.
  zondag 21 maart 2004 @ 20:37:05 #171
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_17873098
degroeneridder irritante kloon

Voor de rest wel dom van die marokkaan. Hij kwam zeker uit zo'n bergdorpje dat 50 jaar achterliep op Marokko
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  zondag 21 maart 2004 @ 20:38:50 #172
60090 Akkersloot
pi_17873148
quote:
Op zondag 21 maart 2004 19:14 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Geloof is toch een uiting van cultuur? De islam is de meest verdraagzame godsdienst die er is en dat er nog zo veel racisten zijn die dat maar niet willen inzien vind ik zeer spijtig. Maar nogmaals: als die man zijn vrouw mag slaan van de islam moeten we daar respect voor hebben. We mogen niet, zoals Bush en de fascisten willen doen, de westerse waarden aan anderen opleggen, want dan onderdrukken we de islam. Het is tjid dat we nu eens eindelijk stoppen met de allochtonen te discrimineren zoals we in het verleden altijd gedaan hebben en nu nog altijd doen.
Doet me denken aan die sketch van Monty Pyton met die man die vol overgave en trots zat te vertellen dat hij leeuwentemmer wilde worden. Maar hij had zelf nog nooit een leeuw of foto er van gezien. Hij had dus het beeld van een miereneter voor zich. En schrok zich rot toen hij een foto van een leeuw zag.
[jij zegt tegen je vrienden zeker ook dat ze zullen branden in de hel]
  zondag 21 maart 2004 @ 20:44:29 #173
57381 DeGroeneRidder
pi_17873333
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:37 schreef N_I_ het volgende:
degroeneridder irritante kloon

Voor de rest wel dom van die marokkaan. Hij kwam zeker uit zo'n bergdorpje dat 50 jaar achterliep op Marokko
Van wie ben ik dan een kloon volgens jou?

(komaan, vertel het me, ik ben nieuwsgierig)
pi_17873465
quote:

[..]

Het lijkt er eerder op dat de imam de hand van een homo niet wil schudden.
Als een imam de hand van een homo niet wil schudden om het simpele feit dat deze homo is, is hij evengoed achterlijk.
  zondag 21 maart 2004 @ 20:50:02 #175
60090 Akkersloot
pi_17873530
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:44 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Een opmerking als "islam is de meest tolerante godsdienst" (voor joden en christenen misschien, toch niet voor atheisten, boedisten, hindoes, andere polytheisten) en het uitmaken van kritici van de islam voor "racisten" en Bush en aanhang voor "fascisten" (omdat ze niet accepteren dat een moslim man zijn vrouw mag slaan) mag je wel "irritante kloon" als scheldwoord gebruiken

Als ik tegen je zei "hersenloze neo-nazi" moest ik zeker ook bewijzen dat je geen hersens zou hebben.
  zondag 21 maart 2004 @ 20:53:35 #176
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_17873621
quote:

[..]

Ik ben nog niet zo lang op fok dus ik weet niet van wie je bent maar je sarcasme is zo doorzichtig . Het verbaast me dat al die mensen er serieus op ingaan. ( krekker had je al door )

My guess is dat je de kloon bent van een 'rechtse' user die draak wil steken met zijn 'linkse' medemens ( heb zo'n hekel aan links- rechtsgeroep )
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  zondag 21 maart 2004 @ 21:13:35 #177
57381 DeGroeneRidder
pi_17874208
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:50 schreef Akkersloot het volgende:
Een opmerking als "islam is de meest tolerante godsdienst" (voor joden en christenen misschien, toch niet voor atheisten, boedisten, hindoes, andere polytheisten) en het uitmaken van kritici van de islam voor "racisten" en Bush en aanhang voor "fascisten" (omdat ze niet accepteren dat een moslim man zijn vrouw mag slaan) mag je wel "irritante kloon" als scheldwoord gebruiken

Als ik tegen je zei "hersenloze neo-nazi" moest ik zeker ook bewijzen dat je geen hersens zou hebben.
Maar de islam IS gewoon de meest tolerante godsdienst. De islam heeft nooit kruistochten georganiseerd om anderen manu militari te bekeren, zet niemand op de brandstapel, stond mensen in islamitisch Spanje toe hun eigen geloof te behouden,..

Dat critici van de islam racisten zijn spreekt toch voor zich? Wie geeft er kritiek op de islam? Inderdaad: extreem-rechts. Wie ook maar een heel klein beetje progressief is moet de islam steunen. Volgens het principe "de vijand van mij vijand is mijn vriend" moeten niet-islamitische progressieven zich dus verenigen tegen het extreem-rechtse gevaar.

En natuurlijk zijn de aanhangers van Bush facisten, waarom zouden ze anders een islamitisch land aanvallen? Het Irakese volk heeft recht op zelfbeschikking, net zoals het Palestijnse volk. Ze zijn het slachtoffer van het imperialisme en in het geval van Irak ook van de bekeringsijver van christelijk rechts.
pi_17875321
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:47 schreef Saleheim het volgende:

[..]

Als een imam de hand van een homo niet wil schudden om het simpele feit dat deze homo is, is hij evengoed achterlijk.
Opmerkelijk dat je alleen mijn post eruit weet te pikken. Voel je je zo aangesproken? Dat hoeft niet, ik had het over een van de opties die mogelijk zijn. Het is jouw goed recht om een imam achterlijk te vinden, al is het natuurlijk BS. Of het is jouw perceptie een ander achterlijk te vinden zodra deze niet dezelfde normen en waarden hanteert als jouw superieure normen en waarden.
pi_17875724
quote:

[..]

Ik gok sjun. Jouw dwangmatige en haast ziekelijke drang op exact het tegenovergestelde te beweren van zelfs de meest andere linkse users is exact het tegenovergestelde wat sjun propandageert. Je gelooft nog is de multikultuur en loopt slaafs achter de retoriek van Jan M. aan. Het kan gewoon niet anders zijn.

Natuurlijk ben je vrij om mij het tegenovergestelde te beweren bij de volgende POL meet op 5 april.
  zondag 21 maart 2004 @ 22:12:56 #180
60090 Akkersloot
pi_17875793
quote:
Op zondag 21 maart 2004 21:13 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Maar de islam IS gewoon de meest tolerante godsdienst.
De islam heeft nooit kruistochten georganiseerd om anderen manu militari te bekeren, zet niemand op de brandstapel, stond mensen in islamitisch Spanje toe hun eigen geloof te behouden,..
Joden hebben ook nooit een kruistocht georganiseerd. En hebben ook nooit iemand op de brandstapel gezet of op aan het kruis geslagen (dat van Jezus is maar een verhaal). Boeddhisten helemaal niet. En als je helemaal safe wilt zijn kies je voor het atheisme.
quote:
Dat critici van de islam racisten zijn spreekt toch voor zich? Wie geeft er kritiek op de islam? Inderdaad: extreem-rechts. Wie ook maar een heel klein beetje progressief is moet de islam steunen. Volgens het principe "de vijand van mij vijand is mijn vriend" moeten niet-islamitische progressieven zich dus verenigen tegen het extreem-rechtse gevaar.
Dat jij als "anti-fascist" een fascistische denktrent hebt (de vijand van mijn vijand is mijn vriend).
pi_17875802
quote:
Op zondag 21 maart 2004 21:13 schreef DeGroeneRidder het volgende:

[..]

Maar de islam IS gewoon de meest tolerante godsdienst. De islam heeft nooit kruistochten georganiseerd om anderen manu militari te bekeren, zet niemand op de brandstapel, stond mensen in islamitisch Spanje toe hun eigen geloof te behouden,..

En natuurlijk zijn de aanhangers van Bush facisten, waarom zouden ze anders een islamitisch land aanvallen? Het Irakese volk heeft recht op zelfbeschikking, net zoals het Palestijnse volk. Ze zijn het slachtoffer van het imperialisme en in het geval van Irak ook van de bekeringsijver van christelijk rechts.
Busje komt zo voor je volgende shot....
  zondag 21 maart 2004 @ 22:17:02 #182
60090 Akkersloot
pi_17875911
quote:
Op zondag 21 maart 2004 22:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik gok sjun.
Ik zou het betreuren. Maar volgens het profiel is DeGroeneRidder al lang aktief. Ik meen dat we echt met een achterlijke islamofiel te maken hebben.
Met klonen werken moet op dit forum gewoon verboden worden.
pi_17876473
quote:
Op zondag 21 maart 2004 21:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat je alleen mijn post eruit weet te pikken. Voel je je zo aangesproken? Dat hoeft niet, ik had het over een van de opties die mogelijk zijn. Het is jouw goed recht om een imam achterlijk te vinden, al is het natuurlijk BS. Of het is jouw perceptie een ander achterlijk te vinden zodra deze niet dezelfde normen en waarden hanteert als jouw superieure normen en waarden.
Ik kijk niet naar degene die iets post, ik reageer op wat ik lees. En als een imam (of wie dan ook) iemand de hand weigert te schudden omdat die persoon homosexueel is, vind ik dat knap achterlijk ja.
  maandag 22 maart 2004 @ 00:36:42 #184
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_17879265
Nomaals de vraag voor de groene ridder, wat vindt jij dat van wraakmoorden, vindt je dat ook gewoon cultuur en geloof.
Is dat ook zo als je zus/dochter/moeder wordt vermoord omdat ze getrouwd is geweest met een moslim en het slaan niet meer aankan?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 22 maart 2004 @ 00:42:28 #185
57381 DeGroeneRidder
pi_17879320
quote:
Op maandag 22 maart 2004 00:36 schreef snakelady het volgende:
Nomaals de vraag voor de groene ridder, wat vindt jij dat van wraakmoorden, vindt je dat ook gewoon cultuur en geloof.
OMFG! Jij gaat er al onmiddelijk van uit dat een vrouw die met een moslim trouwt geslagen zal worden. Van alle racisten in deze draad ben jij toch wel de ergste!
En wraakmoorden, tsja, als dat deel uitmaakt van hun cultuur moeten we dat maar respecteren. Nogmaals; we mogen niet de cultuurimperialisten uithangen en de westerse cultuur aan anderen opleggen. Dat is wat rechts doet.

Opmerking: ik was van plan dit later nog wel te vermelden, maar de positie die ik in deze draad verdedig is niet de mijne. Ik verdedigde een ander, m.i. vrij absurd, standpunt omdat ik me daar kostelijk mee wist te amuseren. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik rechts ben of dat mijn werkelijke standpunten exáct de tegenovergestelde zijn van degene die ik in deze draad poneerde.

[ Bericht 9% gewijzigd door DeGroeneRidder op 22-03-2004 21:51:07 ]
pi_17879388
quote:
Op maandag 22 maart 2004 00:42 schreef DeGroeneRidder het volgende:

[..]

OMFG! Jij gaat er al onmiddelijk van uit dat een vrouw die met een moslim trouwt geslagen zal worden. Van alle racisten in deze draad ben jij toch wel de ergste!
En wraakmoorden, tsja, als dat deel uitmaakt van hun cultuur moeten we dat maar respecteren. Nogmaals; we mogen niet de cultuurimperialisten uithangen en de westerse cultuur aan anderen opleggen. Dat is wat rechts doet.
Niks mis met je verhaal, ze moorden maar raak, zolang ze dan maar lekker in hun eigen kutland blijven. Zodra ze hier 1 voet over de drempel zetten, gelden onze regels.
  maandag 22 maart 2004 @ 00:52:55 #187
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_17879444
Ja, die inburgering is goed geslaagd de afgelopen jaren. Dank u wel PvdA!

On topic: wat een randdebiel zeg!
pi_17879578
quote:
Op maandag 22 maart 2004 00:52 schreef Goodluck het volgende:
Ja, die inburgering is goed geslaagd de afgelopen jaren. Dank u wel PvdA!
Deze week heeft de PvdA dan ook het partijpunt "Moslims mogen hun huisarts slaan" uit het programma gehaald. De opportunisten.
  maandag 22 maart 2004 @ 01:09:37 #189
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_17879646
quote:
Op maandag 22 maart 2004 01:04 schreef Monidique het volgende:

[..]

Deze week heeft de PvdA dan ook het partijpunt "Moslims mogen hun huisarts slaan" uit het programma gehaald. De opportunisten.
Komt tijd.....
  maandag 22 maart 2004 @ 09:32:42 #190
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_17881626
Hoe haalt die arts het in zijn hoofd om een marokkaan een hand te geven?
  maandag 22 maart 2004 @ 09:33:38 #191
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17881640
Goed, dit topic gaat nergens meer over
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')