quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:00 schreef richard80 het volgende:
--reactie is weg--
Pure onzin ..hoe fout?? ZIJ zijn te gast bij die arts en als hij het vanuit de cultuur uitlegt dan heeft hij die cultuur mooi laten staan toen het ging om gastvrijheid. Cultuur is gewoon een tyfus smoes van die paranoia eikel.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:01 schreef Naamah het volgende:
ziek, die mensen willen toch iets gedaan krijgen van die man, gaan ze m slaan :S zowiezo lekker overgereageerd, hoe fout het in hun cultuur ook al is..
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Pure onzin ..hoe fout?? ZIJ zijn te gast bij die arts en als hij het vanuit de cultuur uitlegt dan heeft hij die cultuur mooi laten staan toen het ging om gastvrijheid. Cultuur is gewoon een tyfus smoes van die paranoia eikel.![]()
--reactie op geëdite post.--quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:00 schreef richard80 het volgende:
--weg--
Het is toch zo. Hij is in andermans huis gekomen voor hulp. Dan sla je iemand in diens huis niet of beledig je hem daar niet dat is zowat de ergste belediging die je iemand kan maken vanuit dezelfde cultuur bekeken. Ik ben zelf Marokkaan en zeg dat dit pure bullshit is. Ik zou geluijk kijken of die gast niet onder de drugs zat of zo. wat een geouwehoer zeg hard straffen die eikel.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is toch zo. Hij is in andermans huis gekomen voor hulp. Dan sla je iemand in diens huis niet of beledig je hem daar niet dat is zowat de ergste belediging die je iemand kan maken vanuit dezelfde cultuur bekeken. Ik ben zelf Marokkaan en zeg dat dit pure bullshit is. Ik zou geluijk kijken of die gast niet onder de drugs zat of zo. wat een geouwehoer zeg hard straffen die eikel.
diegene had dezelfde mening als de jouwe.. toch wil je hem overtuigen.. vandaar die smiley.. vindt het zelf ook niet kunnen... ff wat bijleren (nee, niet hardhandig rechtse nazi'squote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is toch zo. Hij is in andermans huis gekomen voor hulp. Dan sla je iemand in diens huis niet of beledig je hem daar niet dat is zowat de ergste belediging die je iemand kan maken vanuit dezelfde cultuur bekeken. Ik ben zelf Marokkaan en zeg dat dit pure bullshit is. Ik zou geluijk kijken of die gast niet onder de drugs zat of zo. wat een geouwehoer zeg hard straffen die eikel.
Nou ja zegquote:En dat kind? Niet helpen gewoon...
Hoe had die arts dit kunnen weten als er een Marrokaan hierboven post dat dit niet standaard is voor de Marrokaanse cultuurquote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:34 schreef GAULOISES het volgende:
Ik vind het wel een beetje dom van die arts hoor....
Ach, kom op, zelfs al had hij het kunnen weten dan nog. Die Marokkaan had zich in de cultuur van de dokter moeten verplaatsen, niet andersom. Dit soort "foutjes" gebeuren nu eenmaal wanneer twee culturen samenkomen. (Met foutje bedoel ik dus dat die dokter een hand gaf he, niet dat die vent erop mepte, dat is schandalig)quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:34 schreef GAULOISES het volgende:
Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:34 schreef GAULOISES het volgende:
Inderdaad. Maar goed, dat deed [betreffende] Marokkaan ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
je maakt jezelf lekker belachelijk..
Precies. Het was waarschijnlijk een erg opdringerige hand.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:19 schreef Meh7 het volgende:
Maar ja, niemand van ons was erbij. Wie weet weigerde die vrouw haar hand en ging de dokter daarop door ipv zich bezig houden met het zieke kind en werd pa boos. Makkelijk praten hier.
Tuurlijk, zo zal het wel gegaan zijn, een dokter die eerst gaat zaniken over een geweigerde hand en een ziek kind laat wachtenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:19 schreef Meh7 het volgende:
Maar ja, niemand van ons was erbij. Wie weet weigerde die vrouw haar hand en ging de dokter daarop door ipv zich bezig houden met het zieke kind en werd pa boos. Makkelijk praten hier.
geen enkele vrouw mag de hand toegestoken worden volgens dat soort idioten, als je een vrouw de hand toesteekt is dat om haar te corrigerenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:31 schreef tong80 het volgende:
Geeft u vrouwe uwer hand gij zult boeten met bloed in uw aangezicht.
Het vervelende alleen in dit soort gevallen is dat je dan vooral het zieke kind er mee hebt, niet de vader.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:32 schreef Steijn het volgende:
Ik zag laatst op TV een goede insteek om het probleem aan te pakken. Bij de eerste keer geweld wordt je opgenomen in het computersysteem, bij de tweede keer geweld wordt je de toegang tot het ziekenhuis ontzegt. En dan niet alleen voor bezoek maar ook voor medische hulp!
Lijkt me raar dat die man een dokter een stoot geeft alleen omdat hij zijn vrouw een hand wou geven. Maar zoals ik zei, we waren er niet bij. Dus zeker weten doen we niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:31 schreef milagro het volgende:
Tuurlijk, zo zal het wel gegaan zijn, een dokter die eerst gaat zaniken over een geweigerde hand en een ziek kind laat wachten
Vader wordt ook wel eens ziek. En trouwens buitenlanders (of, voor de moraalridders, mensen die een buitenlander als vader of moeder hebben) geven vaak bijzonder veel om hun kinderen, een dergelijke aanpak is dus effectief.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Het vervelende alleen in dit soort gevallen is dat je dan vooral het zieke kind er mee hebt, niet de vader.
Lees eens wat hier en daar, dan zul je zien dat bepaalde stromingen binnen de Islam vinden dat vrouwen geen hand gegeven mag worden, zoals je dat ook wel ziet bij bepaalde strikt christelijke of joodse stromingen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Lijkt me raar dat die man een dokter een stoot geeft alleen omdat hij zijn vrouw een hand wou geven. Maar zoals ik zei, we waren er niet bij. Dus zeker weten doen we niet.
Prima natuurlijk, maar dat kun je ook met woorden uitleggen, ipv wat mepjes.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:29 schreef milagro het volgende:
Mijn buurman Fawaz geeft vrouwen geen hand
Dat staat in de Koran beweert hij , en hij kan het weten want hij is Imam
Als hij zoveel om zijn kind gegeven had, dan had die vader zijn prioriteiten meteen al anders moeten leggen, vind je niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Vader wordt ook wel eens ziek. En trouwens buitenlanders (of, voor de moraalridders, mensen die een buitenlander als vader of moeder hebben) geven vaak bijzonder veel om hun kinderen, een dergelijke aanpak is dus effectief.
Kijk je weegt de veiligheid van het medisch personeel af tegen het helpen van iemand. In mijn ogen moet die veiligheid dan voorrang hebben.
Zulke schitterende een leerzame culturen moeten wij als samenleving natuurlijk omarmen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:39 schreef milagro het volgende:
De imam waar ik over postte, is een achterbuurman van mi, zijn zoon een klasgenoot van mijn zoonj en die man weigert zelfs met vrouwen, ook niet met leraressen van school dus, te praten, laat staan de hand schudden.
Ik snap/weet dat er mannen zijn die vrouwen geen hand geven of mee praten en andersom. Maar om nou meteen klappen uit te delen bij een poging tot handje schudden vind ik best extreem.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:39 schreef milagro het volgende:
Lees eens wat hier en daar, dan zul je zien dat bepaalde stromingen binnen de Islam vinden dat vrouwen geen hand gegeven mag worden, zoals je dat ook wel ziet bij bepaalde strikt christelijke of joodse stromingen.
De imam waar ik over postte, is een achterbuurman van mi, zijn zoon een klasgenoot van mijn zoonj en die man weigert zelfs met vrouwen, ook niet met leraressen van school dus, te praten, laat staan de hand schudden.
Dus laten we paps maar lekker doorhoeken?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Als hij zoveel om zijn kind gegeven had, dan had die vader zijn prioriteiten meteen al anders moeten leggen, vind je niet.
Uithalen omdat je vrouw een hand toegestoken krijgt terwijl je kind ziek is en dat naar de man die jouw kind gaat helpen.
Nee, want een moslim drinkt geen bierquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:39 schreef kastanova het volgende:
Wat ik me nu afvraag hé...
Als die dokter nu bij binnenkomst die vrouw neergehoekt had (lees: corrigerende tik) was die Marokkaan dan een biertje met hem gaan drinken omdat hij volgens de Koran handelde?
Nee, jij bent een aanwinst.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:42 schreef kastanova het volgende:
Zulke schitterende een leerzame culturen moeten wij als samenleving natuurlijk omarmen.
Wat zeg ik?
Laten we dergelijke mensen subsidie geven zodat ze hun cultuur verder onder hun volgelingen kunnen verspreiden!
Naja, een shot cocaine halen danquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:43 schreef milagro het volgende:
Nee, want een moslim drinkt geen bier
Snap je wel wat ik schrijfquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:43 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dus laten we paps maar lekker doorhoeken?
Wat dacht je van vervolgen, zoals we met elke huisartsmeppende malloot doenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:43 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dus laten we paps maar lekker doorhoeken?
Nee ze gaan gezellig samen vrouwen slaanquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, een shot cocaine halen dan.
Ho ho, vooral niet generaliseren. Het is slechts een enkeling die het verpest voor de rest. De meeste marokkanen verwerpen dit soort praktijken.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:25 schreef Meh7 het volgende:
Hij heeft die klap natuurlijk gegeven namens de Marokkaanse gemeenschap. Laten we alle Marokkanen hierop afrekenen.
Zeg eens R@b, ken je nog meer verhalen van marokkanen die hun huisarts gemept hebben omdat ie een hand wilde geven ?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:54 schreef R@b het volgende:
[..]
-blaat-
Mag jij wel zo laat opblijven van je mama? Neem een warm glaasje melk en ga snel naar je bedje toe. Welterusten. Je moeder komt je zo instoppen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:46 schreef GnAgn het volgende:
blaat.
![]()
Laat die imam dan maar verklaren waarom de hemel figuurlijk onder de voeten van elke vrouw ligtquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:34 schreef milagro het volgende:
[..]
geen enkele vrouw mag de hand toegestoken worden volgens dat soort idioten, als je een vrouw de hand toesteekt is dat om haar te corrigeren
ik bedoel, Imam Fawaz zegt dat vrouwen van nature zondig zijn, de hel is vooral bevolkt door vrouwen, zo weet hij, en dat bewijst dat vrouwen zonder corrigerende mannen reddeloos verloren zouden zijn en gedoemd tot de hel
Ik denk dat een dokter zijn tijd wel beter kan besteden dan uitzoeken wie hij wel of niet een hand kan schudden. Die marrokaan had gewoon meteen moeten aangeven dat hij niet van handenschudden is gediend i.p.v. meteen om zich heen te gaan staan hoeken.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:54 schreef R@b het volgende:
[..]
Ho ho, vooral niet generaliseren. Het is slechts een enkeling die het verpest voor de rest. De meeste marokkanen verwerpen dit soort praktijken.
Verder vooral niet kritisch zijn. Kijk uit dat je de moslimgemeenschap niet beledigt. Op de Veluwe en in de zwarte kousenkerk denken ze er net zo over. Het is ook de schuld van de huisarts; die had zich eerst moeten verdiepen in de cultuur van de bergmoslims uit Marokko. Dit soort zaken horen bij een multiculturele samenleving, daar wordt het land alleen maar levendiger van. We moeten meer investeren in islamitische artsen, dan gebeuren dit soort zaken niet. Fout van de overheid, allemaal de schuld van Paars.
Hallo potentieeltjequote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:00 schreef Davitamon het volgende:
Lang leve de Multi-Culturele samenleving! Een groot goed!
Is een autochtoon die een arts mishandelt onderdeel van onze achterlijke cultuur, of spoort zo'n man gewoon niet ?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:00 schreef Davitamon het volgende:
Lang leve de Multi-Culturele samenleving! Een groot goed!
R@t ik sta echt achter je ...helemaal jongen .euuh ja je hebt gelijkquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:54 schreef R@b het volgende:
[..]
Ho ho, vooral niet generaliseren. Het is slechts een enkeling die het verpest voor de rest. De meeste marokkanen verwerpen dit soort praktijken.
Verder vooral niet kritisch zijn. Kijk uit dat je de moslimgemeenschap niet beledigt. Op de Veluwe en in de zwarte kousenkerk denken ze er net zo over. Het is ook de schuld van de huisarts; die had zich eerst moeten verdiepen in de cultuur van de bergmoslims uit Marokko. Dit soort zaken horen bij een multiculturele samenleving, daar wordt het land alleen maar levendiger van. We moeten meer investeren in islamitische artsen, dan gebeuren dit soort zaken niet. Fout van de overheid, allemaal de schuld van Paars.
Was ook eens een Nederlandse leraar die een moskee bezocht in Eindhoven met de basisschool voor wederzijds begrip. Die werd ook de hand geweigerdquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:29 schreef milagro het volgende:
Weer ? Het is een artikel uit 2001.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:03 schreef R@b het volgende:
[..]
http://www.gaysite.nl/archieven/binnen/archief2001.htm Zie artikel 16-12 -> Weer imam met anti homo uitspraken
Mn moeder komt me niet instoppen, dat mag niet volgens mijn cultuur, dan kan ze een klap verwachten!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Mag jij wel zo laat opblijven van je mama? Neem een warm glaasje melk en ga snel naar je bedje toe. Welterusten. Je moeder komt je zo instoppen.![]()
Hej, daar is onze plaatselijke kutallochtoon ook weer...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hallo potentieeltje![]()
Het lijkt er eerder op dat de imam de hand van een homo niet wil schudden. Aangezien een christelijke homo niet bestaat, is dit een grove leugen. Wordt die gaysite gesponsord door CIDI ofzo?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:03 schreef R@b het volgende:
[..]
Was ook eens een Nederlandse leraar die een moskee bezocht in Eindhoven met de basisschool voor wederzijds begrip. Die werd ook de hand geweigerdMoslims schudden christenen geen hand. Kun je nagaan als dat de imams zijn die het volk toespreken. Dan kun je je ook voorstellen dat deze Marokkaan een huisarts neerhoekt die zijn vrouw de hand wil schudden.
http://www.gaysite.nl/archieven/binnen/archief2001.htm Zie artikel 16-12 -> Weer imam met anti homo uitspraken
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Zeg eens R@b, ken je nog meer verhalen van marokkanen die hun huisarts gemept hebben omdat ie een hand wilde geven ?
Mag ik dat opvatten als een verkapte doodsverwensing?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hej, daar is onze plaatselijke kutallochtoon ook weer...
Wanneer ga je je vliegbrevet halen en een gebouw invliegen, fijne moslimextremist van me?.
Nee wel van imams die westerlingen lager vinden dan honden en varkens. Van imams die zeggen dat je je vrouw mag slaan. Van imams die zeggen dat je niet-moslims of vrouwen geen hand mag schudden.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Zeg eens R@b, ken je nog meer verhalen van marokkanen die hun huisarts gemept hebben omdat ie een hand wilde geven ?
Hij praat niet met mij, Chadiquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Laat die imam dan maar verklaren waarom de hemel figuurlijk onder de voeten van elke vrouw ligt..voor mij meestal iets hoger
oh nee dat mag niet
![]()
![]()
Je zou het eerder op kunnen vatten als een indirecte doodsverwachting van een flatje "westerse varkens"quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Mag ik dat opvatten als een verkapte doodsverwensing?
Alleen als je belooft dat jij ook in dat flatje zit in je 2x3 kamertjequote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je zou het eerder op kunnen vatten als een indirecte doodsverwachting van een flatje "westerse varkens".
Maar R@b, als het allemaal waar zou zijn wat jij beweert, waarom worden er dan niet dagelijks huisartsen neergemept door moslims ? Waarom werken Moslims dan überhaupt, dat kan toch niet als wij allemaal varkens zijn ? Waarom zijn er toch zoveel moslima's aan het werk als ze volgens jou niet in aanraking mogen komen met nederlanders ? Waarom zijn er dan toch zoveel moslims die wel gewoon geïntegreerd zijn ? Flikker toch op met je opstokende kutposts en opmerkingen. Het is echt dwaas dat jij nog het nieuws mag verzorgen op de FP.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:06 schreef R@b het volgende:
[..]
Nee wel van imams die westerlingen lager vinden dan honden en varkens. Van imams die zeggen dat je je vrouw mag slaan. Van imams die zeggen dat je niet-moslims of vrouwen geen hand mag schudden.
Als me dat met de paplepel ingegoten werd zou ik ook een huisarts neerhoeken.
en die kerel mag wel in deze verdorven maatschappij leven en werken? beetje een tegenstelling als je het mij vraagt...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:07 schreef milagro het volgende:
Zijn vader is dus duidelijk een zeer radicaal moslim, fulmineert in zijn moskee tegen het Westen, de verdorven maatschappij, de hoerige vrouwen en ziet zijn broeders, waaronder jij, vervallen tot ons niveau, i.e. lager dan varkens
Samen truffels zoeken, Chadi
Artikel kwam uit het Eindhovensdagblad en heeft indertijd ook op FOK! gestaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het lijkt er eerder op dat de imam de hand van een homo niet wil schudden. Aangezien een christelijke homo niet bestaat, is dit een grove leugen. Wordt die gaysite gesponsord door CIDI ofzo?
Tja, hij is hier op uitnodiging vd moskee gekomen destijds, hè, juist omdat hij zo radicaal isquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:10 schreef chip_h het volgende:
[..]
en die kerel mag wel in deze verdorven maatschappij leven en werken? beetje een tegenstelling als je het mij vraagt...
Wie zegt dat iedere moslims zo denkt?. Een bepaald fundamentalistisch gedeelte echter wel. En die worden in Nederland geen stobreed in de weg gelegd. Sterker nog, imam El Moumni predikt nog steeds.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:09 schreef gelly het volgende:
Waarom werken Moslims dan überhaupt, dat kan toch niet als wij allemaal varkens zijn ?
Waarom zijn er toch zoveel moslima's aan het werk als ze volgens jou niet in aanraking mogen komen met nederlanders ?
Nog steeds gefrustreerd dat de FP-crew jou niet uitkoos als nieuwsposterquote:? Flikker toch op met je opstokende kutposts en opmerkingen. Het is echt dwaas dat jij nog het nieuws mag verzorgen op de FP.
Nee, autochtone mannen slaan om andere redenen hun huisarts aan gort, wat het niet minder achterlijk maakt. Maar kennelijk zien we dat soort figuren niet als product van onze cultuur, waarom niet ? Voel je je dan aangesproken ? Waarom dan zo makkelijk de daad van 1 islamitische randdebiel af schuiven op de gehele islamitische gemeenschap, alsof het normaal zou zijn dat je een vent mag hoeken die je vrouw een hand wil geven ? Klopt niet he ?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:11 schreef Davitamon het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van een autochtoon die vond dat een andere man zijn vrouw geen hand mocht geven en anders over zou gaan op geweld; en dat zou ik even achterlijk vinden.
Ja, ik kap d'r ook mee.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:14 schreef Verbal het volgende:
And on and on it goes... running in circles...
V.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het lijkt er eerder op dat de imam de hand van een homo niet wil schudden. Aangezien een christelijke homo niet bestaat, is dit een grove leugen. Wordt die gaysite gesponsord door CIDI ofzo?
en toch zoek je het elke keer weer opquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:14 schreef Verbal het volgende:
V.
Ik zal je met liefde met grote rode vlaggen richting mijn flat loodsen, het is een allochtonenflatquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Alleen als je belooft dat jij ook in dat flatje zit in je 2x3 kamertje![]()
Wie schuift het af op de gehele islamitische gemeenschap? Jij suggereert dat anderen dat doen. Kwalijke zaak m.i.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:14 schreef gelly het volgende:
? Waarom dan zo makkelijk de daad van 1 islamitische randdebiel af schuiven op de gehele islamitische gemeenschap, alsof het normaal zou zijn dat je een vent mag hoeken die je vrouw een hand wil geven ? Klopt niet he ?
Zeg knaapje maak jij, tussen het spelen van Final Fantasy enzo door, wel eens andere posts dan one-liners met een V. eronder zodat het minder opvalt dat je eigenlijk niks te melden hebt.. Betwijfel het namelijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:14 schreef Verbal het volgende:
V.
Ik zoek het niet op... al die allochtonenzeiktopics komen als vanzelf in de AT langszeilen. En iedere keer hoop ik dat men iets anders heeft weten te bedenken... maar nee.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:17 schreef milagro het volgende:
[..]
en toch zoek je het elke keer weer op
Het doet me helemaal niets, behalve irriteren.quote:dus wat doet het voor je, Verbal, het moet je toch iets positiefs opleveren
zelf zoiets vergelijkends meegemaakt.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:09 schreef Supaaah het volgende:
Ik ging vroeger een keer naar een (allochtone) vriend thuis en ik zat vrolijk met mn handen in mn broekzak te relaxen, komt zn vader binnenwandelen. Die begint me toch kwaad te worden, mocht ik niet met mn handen in mn broekzak zitten van het geloof ofzo want dan kon ik mn middelvinger opsteken.
Jij kon uit de titel al opmaken dat het een allochtoon betrof? Veelzeggendquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:20 schreef Verbal het volgende:
al die allochtonenzeiktopics komen als vanzelf in de AT langszeilen.
Nu ga dan wat leuks doen, ik snap al niet dat je nog op mijn post reageerde.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik zoek het niet op... al die allochtonenzeiktopics komen als vanzelf in de AT langszeilen. En iedere keer hoop ik dat men iets anders heeft weten te bedenken... maar nee.
[..]
Het doet me helemaal niets, behalve irriteren.
V.
Dat zeg je maar tegen je snotvriendjes, ik heb niet met jou in één zandbak gezeten..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:20 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Zeg knaapje
Ja hoor. Al is er niets mis met een beetje oneliner. Zeker als je het vergelijkt met het gros gewauwel dat je hier op Fok! tegenkomt.quote:maak jij, tussen het spelen van Final Fantasy enzo door, wel eens andere posts dan one-liners met een V. eronder zodat het minder opvalt dat je eigenlijk niks te melden hebt..
De inhoud van mijn pleepot de laatste keer dat ik gescheten heb interesseerde mij meer dan wat jij al dan niet betwijfelt.quote:Betwijfel het namelijk.
Ja, want er worden in NWS geen topics geopend over klappen die worden uitgedeeld door blankes.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij kon uit de titel al opmaken dat het een allochtoon betrof? Veelzeggend.
Ach niets menselijks is hem vreemd, dus ook hij heeft zo zijn vooroordelenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nu als je dat weet, dan hoef je deze topics dus voortaan niet meer te openenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, want er worden in NWS geen topics geopend over klappen die worden uitgedeeld door blankes.
Veelzeggend indeed.
V.
Ik ben nooit te beroerd om op jou te reageren, schatquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu ga dan wat leuks doen, ik snap al niet dat je nog op mijn post reageerde.
Ik F5 nog heel even, want er is hier een nitwit die randdebielen nog een slechte naam geeft en mij 'knaapje' noemtquote:Als je je zo ergert en dan toch blijft f5-en doe je of aan zelfkastijding of je hebt echt niets beters te doen
Hm.. is dat geen discriminatiequote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, want er worden in NWS geen topics geopend over klappen die worden uitgedeeld door blankes.
Veelzeggend indeed.
V.
Je bent ook geen knaapje, je bent een ventjequote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben nooit te beroerd om op jou te reageren, schat
[..]
Ik F5 nog heel even, want er is hier een nitwit die randdebielen nog een slechte naam geeft en mij 'knaapje' noemt
V.
Ik zou het zo leuk vinden als ze niet meer in de AT verschenenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu als je dat weet, dan hoef je deze topics dus voortaan niet meer te openen
Dat moet je niet blijven reageren, schatje, dan houd je ze zelf ook hoogquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik zou het zo leuk vinden als ze niet meer in de AT verschenen
V.
Dan zul je het als potentieel zijnde best moeilijk hebben tussen al die ausländer.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zal je met liefde met grote rode vlaggen richting mijn flat loodsen, het is een allochtonenflat.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Complete desinteresse in wat een nono te melden heeft is niet automatisch een morbide interesse voor mijn eigen stront.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:26 schreef deMeester4u het volgende:
Verbal
Begin nou niet weer met je morbide intresse in je eigen stront.......
quote:Ookal heeft de hele avond een schwanz tegen die drol aan lopen duwen, we willen het niet weten
Weet ik, honey. Nu is het toch al te laat.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat moet je niet blijven reageren, schatje, dan houd je ze zelf ook hoog
Nou ja, ik wilde nog even melden dat het me tamelijk dom lijkt om een huisarts te slaan tijdens een bezoekje.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:29 schreef NorthernStar het volgende:
Iemand nog behoefte om iets inhoudelijks toe te voegen of is het wel weer genoeg zo?
ah en dus vind je het nodig om dat in elk topic uitgebreid te komen meedelen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:20 schreef Verbal het volgende:
Het doet me helemaal niets, behalve irriteren.
V.
klappe zu, arschlochquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dan zul je het als potentieel zijnde best moeilijk hebben tussen al die ausländer.
Dat kan. Maar ik gaf in deze gewoon antwoord op een vraag.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:33 schreef klokjesluider het volgende:
je kunt ook gewoon niet reageren natuurlijk
geweldigquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik gaf in deze gewoon antwoord op een vraag.
V.
Laten we het hopen, ik zie er hier op de Universiteit nog bijster weinig lopen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:31 schreef nozem het volgende:
Geef ze de tijd, ze integreren wel, het gaat met de jongste generatie met name moslimvrouwen de goeie kant op vind ik. Ik zie er op de universiteit elk jaar meer. De emancipatiegolf die als een ware revolutie door de moslimwereld zal razen is slechts een kwestie van tijd.
Het heeft niets te maken met blank of zwart. Als het een christelijke achterlijke was die zijn huisarts een klap had gegeven was hier ook een topic geopend.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan was zijn etniciteit of godsdienst niet vermeld.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met blank of zwart. Als het een christelijke achterlijke was die zijn huisarts een klap had gegeven was hier ook een topic geopend.
hihiquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:40 schreef klokjesluider het volgende:
-weg-
Nee, en dat is ook niet nodig. We wonen in Nederland, dan kunnen we ervan uitgaan dat het gaat om Nederlanders. Het zou gek zijn als er in de krant stond: "Nederlander geeft huisarts klap..."quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dan was zijn etniciteit niet vermeld
Nu ook niet. Dat jij nou iedere Marokkaan ziet als een moslim.quote:of godsdienst niet vermeld.
hij gaf toch zelf expliciet aan dat ie mepte vanuit z`n geloof?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dan was zijn etniciteit of godsdienst niet vermeld.
In Nijmegen lopen er genoeg, maar dat komt natuurlijk omdat Nijmegen een fout links boomknuffelaarsbolwerk is..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:38 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Laten we het hopen, ik zie er hier op de Universiteit nog bijster weinig lopen.
yep geloof speelt wel degelijk in rol in dezequote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:52 schreef HIHIHIHI het volgende:
[ Volgens de dader is dat binnen zijn geloof ongepast gedrag.
Ook tijdens het verhoor door de politie hield de Marokkaan vol dat hij een goede reden had om de arts te slaan. De politie heeft tegen de man proces-verbaal opgemaakt.
Op die manier kan ik ze beter aanwijzen tijdens de razzia'squote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dan zul je het als potentieel zijnde best moeilijk hebben tussen al die ausländer.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:27 schreef Davitamon het volgende:
Oeh Verbal iemand reageert op je post! *spannend*
Dat bedoel ik nou met "Verballiseren".......quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je snotvriendjes, ik heb niet met jou in één zandbak gezeten..
[..]
Ja hoor. Al is er niets mis met een beetje oneliner. Zeker als je het vergelijkt met het gros gewauwel dat je hier op Fok! tegenkomt.
[..]
De inhoud van mijn pleepot de laatste keer dat ik gescheten heb interesseerde mij meer dan wat jij al dan niet betwijfelt.
V.
Jaaah! Ik ben de baas hierrrr! Alleen jammer dat er niemand naar mij luistert. En ik ben nog wel autochtoon...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:33 schreef -Promo- het volgende:
Ze moeten gewoon es leren dat ze hier in Nederland wonen en dat wij de baas zijn hiero. Ze moeten respect hebben voor onze normen en waarden, ze zitten niet in hun eigen land. En als ze het hier niet naar hun zin hebben dan rotte ze maar op. Tuig...
Ken jij uberhaupt het verschil tussen links en rechts? Ik zou me er maar eens in verdiepen...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:28 schreef HarigeKerel het volgende:
Zal hem leren, met GroenLinks aan de macht zou de politie hem uitleveren aan een shariah rechtbank om hem vervolgens te laten stenigen![]()
Dat verklaart dus ook waarom dit soort ouders ook zogenaamd niet weten met welke cirminele activeiten hun kinderen bezig zijn. Je betoog klopt dus als een bus.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Vader wordt ook wel eens ziek. En trouwens buitenlanders (of, voor de moraalridders, mensen die een buitenlander als vader of moeder hebben) geven vaak bijzonder veel om hun kinderen, een dergelijke aanpak is dus effectief.
Kijk je weegt de veiligheid van het medisch personeel af tegen het helpen van iemand. In mijn ogen moet die veiligheid dan voorrang hebben.
Jawel, juist daarom shwa.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:35 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Ken jij uberhaupt het verschil tussen links en rechts? Ik zou me er maar eens in verdiepen...
Ik heb in de Donald Duck gelezen dat het wel mocht, dus zit die kut marrokaan foutquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:29 schreef milagro het volgende:
Da's toch wel wat anders dan zo'n niet-geïntegreerde Ali die een huisarts neermept omdat de huisarts zijn vrouw aan wilde raken. En dan ook nog vind dat ie niks fout heeft gedaan omdat het volgens zijn cultuur zo werkt?!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:05 schreef manny het volgende:
ben benieuwd wanneer het volgende krantenbericht komt:
Nederlander slaat man voor zijn bek omdat hij naar z'n vriendin keek.
Gebeurt namelijk 15 keer per weekend, dus waar hebben we het met z'n allen over..
Ha, een normaal geluidquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:14 schreef xman het volgende:
Ja sorry hoor ik ben zelf Marokkaans en als die malloot dit in Marokko doet dan mag hij die 20 andere medegevangenen meppen waarmee hij die cel deelt! Malloot
Hij had het echter over "geloof". Alles wat achterlijk is van dat geloof maar afdoen als "culuur".quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:06 schreef Chadi het volgende:
. Cultuur is gewoon een tyfus smoes van die paranoia eikel.![]()
Anders kwam het wel in het proces verbaal hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:36 schreef Meh7 het volgende:
Lijkt me raar dat die man een dokter een stoot geeft alleen omdat hij zijn vrouw een hand wou geven. Maar zoals ik zei, we waren er niet bij. Dus zeker weten doen we niet.
Jij was er zeker bij?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:48 schreef Akkersloot het volgende:
Anders kwam het wel in het proces verbaal hoor.
Tegen over de politie verdedigt hij echter het geloof dat aan een vrouw geen hand gegeven mag worden. Dus allemaal maar geleuter van je
Tja, kennelijk dacht meneer de Moslim anders.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:16 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij was er zeker bij?![]()
Er was niets dat tegen zijn geloof ging: de dokter had nog geen handjes geschud met de vrouw, hji wou het, dus of 1. de vrouw kon het weigeren of 2. ze konden het gewoon zeggen dat, dat niet gewenst was. Dus wat praat jij alweer poep herr islamofoob?
Negatief puntje op zijn conduitestaat en een boete wegens mishandeling. Culturele taakstraf met een overhoring inzake een te volgen opfriscursus kennis van de Nederlandse etiquette lijkt me een prima tegemoetkoming aan de roep om een passend optreden.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:21 schreef nikk het volgende:
[..]
Tja, kennelijk dacht meneer de Moslim anders.
Uit het artikel:
Ook tijdens het verhoor door de politie hield de Marokkaan vol dat hij een goede reden had om de arts te slaan.
Als zo'n mongool zei dat ET het hem had bevolen, geloofde je het dan ook?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:48 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Anders kwam het wel in het proces verbaal hoor.
Tegen over de politie verdedigt hij echter het geloof dat aan een vrouw geen hand gegeven mag worden. Dus allemaal maar geleuter van je
Achja... 1 zo'n eikel is natuurlijk maatgevend voor alle allochtonen.....quote:Op zondag 21 maart 2004 15:21 schreef Gia het volgende:
Niet alleen willen ze niet inburgeren, maar ze verwachten ook nog eens van de Nederlanders dat wij hun geloofs- en cultuurvoorschriften kennen en opvolgen.
Heb ik het over alle allochtonen. Ik heb het over diegenen die niet willen inburgeren en ons wel hun geloofswetjes op willen leggen en dan ook nog menen dat wij daar begrip voor op moeten brengen.quote:Op zondag 21 maart 2004 15:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Achja... 1 zo'n eikel is natuurlijk maatgevend voor alle allochtonen.....
Dan ben ik vrij racistisch aangezien ik het niet goed vindt dat die man heeft geslagen.quote:Op zondag 21 maart 2004 15:19 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Aangezien het in die man zijn cultuur ongepast is vrouwen een hand te geven, vind ik het maar normaal dat hij daar zo op reageert. Het zou ook vrij racistisch zijn om hem die klap kwalijk te nemen indien dat de manier is waarop men in zijn cultuur op dergelijke belediging reageert. Die dokter had maar moeten rekening houden met het feit dat er nog andere culturen zijn dan de zijne en dat hij zich daar aan hoort aan te passen.
Ja..je hebt helemaal gelijk... als deze Nederlandse arts een praktijk had in Marokko, tenminste. Dan zou ik het normaal vinden dat hij zich verdiept in de cultuur. Maar we hebben het nu over Nederland. Waarom moet een Nederlandse huisarts zich aanpassen aan 10.000 verschillende culturen en gebruiken. Hij verleent zorg, en als je je niet wilt aanpassen, dan rot je maar op! Die Marokkaan had gewoon moeten weten dat in onze cultuur vrouwen wel gewoon de hand wordt geschud. Als je naar een land komt en daar graag wilt wonen, werken, en medische zorg krijgen, dan zorg je er maar voor dat je de plaatselijke gebruiken leert kennen. Die man heeft gewoon gefaald bij het integreren.quote:Op zondag 21 maart 2004 15:19 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Aangezien het in die man zijn cultuur ongepast is vrouwen een hand te geven, vind ik het maar normaal dat hij daar zo op reageert. Het zou ook vrij racistisch zijn om hem die klap kwalijk te nemen indien dat de manier is waarop men in zijn cultuur op dergelijke belediging reageert. Die dokter had maar moeten rekening houden met het feit dat er nog andere culturen zijn dan de zijne en dat hij zich daar aan hoort aan te passen.
De nodige onzin natuurlijk over "cultuur" niet verstookt van het woord "racistisch".quote:Op zondag 21 maart 2004 15:19 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Geloof is toch een uiting van cultuur? De islam is de meest verdraagzame godsdienst die er is en dat er nog zo veel racisten zijn die dat maar niet willen inzien vind ik zeer spijtig. Maar nogmaals: als die man zijn vrouw mag slaan van de islam moeten we daar respect voor hebben. We mogen niet, zoals Bush en de fascisten willen doen, de westerse waarden aan anderen opleggen, want dan onderdrukken we de islam. Het is tjid dat we nu eens eindelijk stoppen met de allochtonen te discrimineren zoals we in het verleden altijd gedaan hebben en nu nog altijd doen.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:41 schreef Akkersloot het volgende:
De nodige onzin natuurlijk over "cultuur" niet verstookt van het woord "racistisch".
En als je zoveel respect hebt voor die gast waarom negeer je dan dat het volgens die gast niet in zijn geloof pastte dat een man zijn vrouw een hand geeft.
Ironie siert je niet, erg flauwquote:Op zondag 21 maart 2004 19:14 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
Geloof is toch een uiting van cultuur? De islam is de meest verdraagzame godsdienst die er is en dat er nog zo veel racisten zijn die dat maar niet willen inzien vind ik zeer spijtig. Maar nogmaals: als die man zijn vrouw mag slaan van de islam moeten we daar respect voor hebben. We mogen niet, zoals Bush en de fascisten willen doen, de westerse waarden aan anderen opleggen, want dan onderdrukken we de islam.
Excuseer? Het is niet omdat jij niet gelooft dat respect voor andere culturen gemeend kan zijn, dat ik er geen respect en bewondering voor kan hebben.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ironie siert je niet, erg flauw
Ik vind de cultuurverrijking IRL ook weinigs positiefs hebben.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:44 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
Excuseer? Het is niet omdat jij niet gelooft dat respect voor andere culturen gemeend kan zijn, dat ik er geen respect en bewondering voor kan hebben.
'k Vind het spijtig te moeten merken dat Fok! zo monokul is.![]()
![]()
![]()
Doet me denken aan die sketch van Monty Pyton met die man die vol overgave en trots zat te vertellen dat hij leeuwentemmer wilde worden. Maar hij had zelf nog nooit een leeuw of foto er van gezien. Hij had dus het beeld van een miereneter voor zich. En schrok zich rot toen hij een foto van een leeuw zag.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:14 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Geloof is toch een uiting van cultuur? De islam is de meest verdraagzame godsdienst die er is en dat er nog zo veel racisten zijn die dat maar niet willen inzien vind ik zeer spijtig. Maar nogmaals: als die man zijn vrouw mag slaan van de islam moeten we daar respect voor hebben. We mogen niet, zoals Bush en de fascisten willen doen, de westerse waarden aan anderen opleggen, want dan onderdrukken we de islam. Het is tjid dat we nu eens eindelijk stoppen met de allochtonen te discrimineren zoals we in het verleden altijd gedaan hebben en nu nog altijd doen.
Van wie ben ik dan een kloon volgens jou?quote:Op zondag 21 maart 2004 20:37 schreef N_I_ het volgende:
degroeneridder irritante kloon
Voor de rest wel dom van die marokkaan. Hij kwam zeker uit zo'n bergdorpje dat 50 jaar achterliep op Marokko![]()
Als een imam de hand van een homo niet wil schudden om het simpele feit dat deze homo is, is hij evengoed achterlijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het lijkt er eerder op dat de imam de hand van een homo niet wil schudden.
Een opmerking als "islam is de meest tolerante godsdienst" (voor joden en christenen misschien, toch niet voor atheisten, boedisten, hindoes, andere polytheisten) en het uitmaken van kritici van de islam voor "racisten" en Bush en aanhang voor "fascisten" (omdat ze niet accepteren dat een moslim man zijn vrouw mag slaan) mag je wel "irritante kloon" als scheldwoord gebruikenquote:Op zondag 21 maart 2004 20:44 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Van wie ben ik dan een kloon volgens jou?
Ik ben nog niet zo lang op fok dus ik weet niet van wie je bent maar je sarcasme is zo doorzichtigquote:Op zondag 21 maart 2004 20:44 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
(komaan, vertel het me, ik ben nieuwsgierig)
Maar de islam IS gewoon de meest tolerante godsdienst. De islam heeft nooit kruistochten georganiseerd om anderen manu militari te bekeren, zet niemand op de brandstapel, stond mensen in islamitisch Spanje toe hun eigen geloof te behouden,..quote:Op zondag 21 maart 2004 20:50 schreef Akkersloot het volgende:
Een opmerking als "islam is de meest tolerante godsdienst" (voor joden en christenen misschien, toch niet voor atheisten, boedisten, hindoes, andere polytheisten) en het uitmaken van kritici van de islam voor "racisten" en Bush en aanhang voor "fascisten" (omdat ze niet accepteren dat een moslim man zijn vrouw mag slaan) mag je wel "irritante kloon" als scheldwoord gebruiken![]()
Als ik tegen je zei "hersenloze neo-nazi" moest ik zeker ook bewijzen dat je geen hersens zou hebben.
Opmerkelijk dat je alleen mijn post eruit weet te pikken. Voel je je zo aangesproken? Dat hoeft niet, ik had het over een van de opties die mogelijk zijn. Het is jouw goed recht om een imam achterlijk te vinden, al is het natuurlijk BS. Of het is jouw perceptie een ander achterlijk te vinden zodra deze niet dezelfde normen en waarden hanteert als jouw superieure normen en waarden.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:47 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Als een imam de hand van een homo niet wil schudden om het simpele feit dat deze homo is, is hij evengoed achterlijk.
Ik gok sjun. Jouw dwangmatige en haast ziekelijke drang op exact het tegenovergestelde te beweren van zelfs de meest andere linkse users is exact het tegenovergestelde wat sjun propandageert. Je gelooft nog is de multikultuur en loopt slaafs achter de retoriek van Jan M. aan. Het kan gewoon niet anders zijn.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:44 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
(komaan, vertel het me, ik ben nieuwsgierig)
Joden hebben ook nooit een kruistocht georganiseerd. En hebben ook nooit iemand op de brandstapel gezet of op aan het kruis geslagen (dat van Jezus is maar een verhaal). Boeddhisten helemaal niet. En als je helemaal safe wilt zijn kies je voor het atheisme.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:13 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Maar de islam IS gewoon de meest tolerante godsdienst.
De islam heeft nooit kruistochten georganiseerd om anderen manu militari te bekeren, zet niemand op de brandstapel, stond mensen in islamitisch Spanje toe hun eigen geloof te behouden,..
Dat jij als "anti-fascist" een fascistische denktrent hebt (de vijand van mijn vijand is mijn vriend).quote:Dat critici van de islam racisten zijn spreekt toch voor zich? Wie geeft er kritiek op de islam? Inderdaad: extreem-rechts. Wie ook maar een heel klein beetje progressief is moet de islam steunen. Volgens het principe "de vijand van mij vijand is mijn vriend" moeten niet-islamitische progressieven zich dus verenigen tegen het extreem-rechtse gevaar.
Busje komt zo voor je volgende shot....quote:Op zondag 21 maart 2004 21:13 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
Maar de islam IS gewoon de meest tolerante godsdienst. De islam heeft nooit kruistochten georganiseerd om anderen manu militari te bekeren, zet niemand op de brandstapel, stond mensen in islamitisch Spanje toe hun eigen geloof te behouden,..
Dat critici van de islam racisten zijn spreekt toch voor zich? Wie geeft er kritiek op de islam? Inderdaad: extreem-rechts. Wie ook maar een heel klein beetje progressief is moet de islam steunen. Volgens het principe "de vijand van mij vijand is mijn vriend" moeten niet-islamitische progressieven zich dus verenigen tegen het extreem-rechtse gevaar.
En natuurlijk zijn de aanhangers van Bush facisten, waarom zouden ze anders een islamitisch land aanvallen? Het Irakese volk heeft recht op zelfbeschikking, net zoals het Palestijnse volk. Ze zijn het slachtoffer van het imperialisme en in het geval van Irak ook van de bekeringsijver van christelijk rechts.
Ik zou het betreuren. Maar volgens het profiel is DeGroeneRidder al lang aktief. Ik meen dat we echt met een achterlijke islamofiel te maken hebben.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik gok sjun.
Ik kijk niet naar degene die iets post, ik reageer op wat ik lees. En als een imam (of wie dan ook) iemand de hand weigert te schudden omdat die persoon homosexueel is, vind ik dat knap achterlijk ja.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je alleen mijn post eruit weet te pikken. Voel je je zo aangesproken? Dat hoeft niet, ik had het over een van de opties die mogelijk zijn. Het is jouw goed recht om een imam achterlijk te vinden, al is het natuurlijk BS. Of het is jouw perceptie een ander achterlijk te vinden zodra deze niet dezelfde normen en waarden hanteert als jouw superieure normen en waarden.
OMFG! Jij gaat er al onmiddelijk van uit dat een vrouw die met een moslim trouwt geslagen zal worden. Van alle racisten in deze draad ben jij toch wel de ergste!quote:Op maandag 22 maart 2004 00:36 schreef snakelady het volgende:
Nomaals de vraag voor de groene ridder, wat vindt jij dat van wraakmoorden, vindt je dat ook gewoon cultuur en geloof.
Is dat ook zo als je zus/dochter/moeder wordt vermoord omdat ze getrouwd is geweest met een moslim en het slaan niet meer aankan?
Niks mis met je verhaal, ze moorden maar raak, zolang ze dan maar lekker in hun eigen kutland blijven. Zodra ze hier 1 voet over de drempel zetten, gelden onze regels.quote:Op maandag 22 maart 2004 00:42 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
OMFG! Jij gaat er al onmiddelijk van uit dat een vrouw die met een moslim trouwt geslagen zal worden. Van alle racisten in deze draad ben jij toch wel de ergste!
En wraakmoorden, tsja, als dat deel uitmaakt van hun cultuur moeten we dat maar respecteren. Nogmaals; we mogen niet de cultuurimperialisten uithangen en de westerse cultuur aan anderen opleggen. Dat is wat rechts doet.
Deze week heeft de PvdA dan ook het partijpunt "Moslims mogen hun huisarts slaan" uit het programma gehaald. De opportunisten.quote:Op maandag 22 maart 2004 00:52 schreef Goodluck het volgende:
Ja, die inburgering is goed geslaagd de afgelopen jaren. Dank u wel PvdA!
Komt tijd.....quote:Op maandag 22 maart 2004 01:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Deze week heeft de PvdA dan ook het partijpunt "Moslims mogen hun huisarts slaan" uit het programma gehaald. De opportunisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |