http://www.trafficcontrol.nl/prijzen.phpquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:38 schreef Tjabbo het volgende:
moet zo'n cursus eik kosten?
thnx!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:41 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
http://www.trafficcontrol.nl/prijzen.php
Hmm dat heb ik daar ook gedaan... Dat was voor de 10daagse autorij curses dan begon je daar op dat terein waar je idd maar 30 KM/u mag rijden... Lijkt me niet echt leuk om dat "vrijwillig" te gaan doen als je (al lang) je rijbewijs hebt...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:20 schreef Virus.NL het volgende:
Ik heb trouwens in Almere met die Baby-benzjes gereden (personeelsfeest), maar die hebben gewoon slicks eronder en je mag niet harder dan 30 km/u rijdenIk vond het ook niet erg spannend. Wel leuk om een keer te doen.
De volgende anti-slip-cursus wil ik met mijn eigen auto doen (RWD)
Denk het niet...quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:42 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Lambo?? Eg niet...
Een heerlijke slipauto is de Vauxhall V220
Bij slotenmakers les je in hun auto's. Aan het eind van de dag mocht je met je eigen auto ook de baan op.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:38 schreef Virus.NL het volgende:
Maar weet iemand ook een anti-slip cursus waar je met je eigen auto mag rijden??
kan volgens mij bij de anwb, alleen als je hem in de prak rijdt doen ze ook niks voor je. moet je hem helemaal zelf dokken, en de verzekering dokt dat volgens mij ook nietquote:Op maandag 7 juni 2004 19:38 schreef Virus.NL het volgende:
Maar weet iemand ook een anti-slip cursus waar je met je eigen auto mag rijden??
maar nog steeds niks binnenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:45 schreef qu63 het volgende:
meteen ff aangevraagd..
Flauwe opmerkingquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Woei, leren jullie ook eens rijden
Misschien helpt het
Beter je eigen fouten toegeven en er iets aan doen, dan je kop in het zand steken en denken dat je zelf nooit fouten maakt.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Misschien helpt het
quote:Op maandag 9 augustus 2004 08:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Beter je eigen fouten toegeven en er iets aan doen, dan je kop in het zand steken en denken dat je zelf nooit fouten maakt.
brommer rijden kan iedereen dusquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Misschien helpt het
quote:Op zondag 15 augustus 2004 11:40 schreef magicsam het volgende:
[..]
![]()
Dan kan ik het nietquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:24 schreef Repeat het volgende:
![]()
als je IQ niet lager is als dat van een steen moet het kunnen...
Wat hij zegt...quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:31 schreef Xtreem het volgende:
Kort gezegd: Nee.
Eh..quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:14 schreef suprachick het volgende:
Paar weken geleden een circuit dag gedaan. Was erg cool, en een stuk leerzamer denk ik dan een slipcursus.
Lekker driften, aquaplanning, noodstops maken, maar ook rijden op het circuit. Dit alles in je eigen auto.
Lijkt me sowieso beter dan in zo'n anwb auto, ik bedoel, het is toch handig om je eigen auto te leren kennen tijdens dit soort situaties?! Iedere auto reageert weer anders!
Supras.nl invades Fok!.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:14 schreef suprachick het volgende:
konijn?![]()
waar heb je het over?!
Tuurlijk..... iedereen zal vooruit komen met een motor na wat oefening. Snelweg rijden moet ook wel lukkenquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
brommer rijden kan iedereen dus![]()
Sjeeezus man ik snap niet waar je je druk van maakt.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tuurlijk..... iedereen zal vooruit komen met een motor na wat oefening. Snelweg rijden moet ook wel lukken
Maar waar gaat motorrijden om... juist, bochtjes. En die kan echt niet iedereen gelijk hard, mooi en goed nemen![]()
![]()
Probeer het na 30.000km ervaring eens...
Ik zou jou weleens op een motor op de B-wegen in de Alpen willen zien om vervolgens de Stelvio-pas te doen. Dat gaat niet goed..... zelfs de mannen met >100.000km ervaring hebben daar nog de moeite mee, dus zeg alsjeblieft niet dat motorrijden makkelijker is dan auto want dat is absoluut niet waar, je weet niet waar je over praat als je zulke uitspraken doet.
Kan wel kloppen hoor, dat is bij een VRO voor de motor ook zo. Krijg je 10% korting op je premiequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:52 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb van iemand gehoord dat als je een slîpcursus volgt dat je verzekering dat terugbetaald
en dat je wat minder moet betalen
mss een fabeltje, maar ik wil het toch graag weten
want dat zou wel heel handig zijn
trouwens, het betrefd hier Belgie
Daarom zijn de rijlessen ook intensiever en moet je tegenwoordig 2 keer examen doen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:51 schreef ThaFreak het volgende:
brommer rijden kan iedereen dus![]()
Typisch... je rijbewijs "hebben" zegt helemaal niets overwat je kan? Of heb je bij je rijles ook geleerd hoe je je wagen weer recht krijgt wanneer je slipt? nee dus.quote:Op maandag 12 april 2004 01:23 schreef bob_the_builder het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik daar ook gedaan... Dat was voor de 10daagse autorij curses dan begon je daar op dat terein waar je idd maar 30 KM/u mag rijden... Lijkt me niet echt leuk om dat "vrijwillig" te gaan doen als je (al lang) je rijbewijs hebt...
In Rijssen zit er een.... ben alleen de naam kwijt VVTR ofzo... VVNR kan ook.... heb echt geen idee meer.... je mag in ieder geval met je eigen schip de baan op...quote:Op maandag 7 juni 2004 19:38 schreef Virus.NL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |