Was jij dat? Waar ik toen boven op ben gaan zittenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:47 schreef DIGGER het volgende:
Of Misschien Rammstein, waarbij ik denk ik half puberend NL de ziekenboeg in heb geslagen![]()
jij SCHaamt je ook nergens voor he ?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:55 schreef SCH het volgende:
Ik ben natuurlijk naar een paar finales van het Songfestival geweest. Maar dat heeft niet zoveel met muziek te maken
Nee dat zit hem inderdaad meer in je geaardheid.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:55 schreef SCH het volgende:
Ik ben natuurlijk naar een paar finales van het Songfestival geweest. Maar dat heeft niet zoveel met muziek te maken
Nou meer in mijn werk - maar ik hou van alles waar competitie in zit.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee dat zit hem inderdaad meer in je geaardheid.
Maar dat is niet fout. Kan me nog een concert van Rammstein herinneren in 1997 toen die zanger ineens met die kunstpik stond te zwaaien. Was net 15, wist niet wat ik zag.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:47 schreef DIGGER het volgende:
Of Misschien Rammstein, waarbij ik denk ik half puberend NL de ziekenboeg in heb geslagen![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:50 schreef DIGGER het volgende:
Moet ik het weer lang laten groeien dan?
quote:ben net naar de kapper geweest![]()
En we hebben een vrijwilliger om verslag te doen van het WK breien, het EK Synchroon zwemmen, het open NK Ski Ballet en de gelijktijdige wedstrijd gras groeien in de UFO, San Siro en de nieuw opgeleverde stadions in Portugal.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou meer in mijn werk - maar ik hou van alles waar competitie in zit.
Hoe moet het er ongeveer uit gaan zien dan, hoe lang en zo?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Met kleurtje?quote:
Huh...alle hagenezen hebben toch al een matje ???quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:16 schreef DIGGER het volgende:
Duurt wel ff deze lengte
Lekker weekend jongen...klus zequote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:22 schreef DIGGER het volgende:Nog genoeg matjes op Midden Noord ja
Hoolies goed weekend, tot dinsdag voor mij (Maandag m'n 1e vrije dag van ut jaar)
allemaal goed behalve die 2.... shakira en justinquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:27 schreef FrankyMcG het volgende:
The Prodigy, Underworld, RHCP, Dropkick Murphy's, Rammstein, Robbie Williams, Justin Timberlake, Shakira (spaanstalig), Lenny Kravitz, Bob Marley etc. etc.
Hoezo een diverse muzieksmaak?
Hier kan ik wat meequote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:27 schreef FrankyMcG het volgende:
The Prodigy, Underworld, RHCP, Dropkick Murphy's, Rammstein, Robbie Williams, Justin Timberlake, Shakira (spaanstalig), Lenny Kravitz, Bob Marley etc. etc.
Hoezo een diverse muzieksmaak?
foto`s van de 2e meeting 10 januari 2004quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:32 schreef Bjoro het volgende:
wat is die VBLHOOLS link in jouw onderschrift Pascal ?
hmmm.....kom uit bij PaysForSurveys.comquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
foto`s van de 2e meeting 10 januari 2004
Kan dat niet gewoon met Nero?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:45 schreef ErikT het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je een stukje uit een mp3tje knipt om daarvan een nieuw mp3tje te maken?
Met de wave editor dan zeker? Nog nooit gebruikt, zal eens proberen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon met Nero?
Dat doe je via tong.com en dan de 80 differentierenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:45 schreef ErikT het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je een stukje uit een mp3tje knipt om daarvan een nieuw mp3tje te maken?
Dat is dus gewoon 0.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:56 schreef SCH het volgende:
de 80 differentieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |