Tja, zo had ik het nog niet bekekenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:58 schreef Doekes het volgende:
Wilden zijn mensen die in de wouden wonen![]()
Omdat ik in een discussie zit en wil controleren of ik gelijk heb (wat ik wel vermoed).quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:57 schreef nerd4sale het volgende:
Waarom vraag je dit als je het antwoord er zelf al bij zet?
Ik zeg toch dat ik in discussie zitquote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:02 schreef paullo het volgende:
Op school gezeten en toch nog zulke vragen stellen. Heb je alleen lichamelijk de lessen gevolgd ofzo ?
sorry dat woord heb ik niet kunnen vindenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:11 schreef Deetch het volgende:
Klunk!
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:31 schreef Murray het volgende:
Ik zei net ook nog 'wouden'.
Tegen een taalpuriste nog wel.![]()
Inderdaad, kuttopic.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:57 schreef nerd4sale het volgende:
Waarom vraag je dit als je het antwoord er zelf al bij zet?
Waar staat dat het grappig moest zijn? Als je niets te melden hebt blijf dan weg.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Inderdaad, kuttopic.
Probeerde je grappig te zijn, dan is je poging zwaar mislukt.
Dus jij zegt het ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:08 schreef Mex_ het volgende:
het is wilden
maar wouden mag ook
wouden is meer spreektaal, voor de boeren onder jullie
Oh my, you really are that retarded.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:12 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Waar staat dat het grappig moest zijn? Als je niets te melden hebt blijf dan weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |