Sporten wil ik dus na mei al doen... want daar heb ik nu geen tijd voor, en ik wil dus dat valleriaan kopen zodat ik niet zo gestresst ben zodat ik minder eet...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:47 schreef doemaardrie het volgende:
Je kunt 3 dingen doen. Blijf lekker uitdijen net zoals ik
of sporten
of minder eten
Eh.. dus..? "Stoppen met vreten" klinkt niet zo heel aardig..quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:53 schreef UltraBrain het volgende:
...
dynastie was me al voor
quote:*merk* Chroom Picolinaat tabletten helpen ter ondersteuning bij gewichtsafname en verhogen de vetverbranding in combinatie met sporten.
Verminderen de trek in zoetigheid
Klopt. Maar minder eten en meer sporten is wel de enige en beste oplossing.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:55 schreef daeri het volgende:
[..]
Eh.. dus..? "Stoppen met vreten" klinkt niet zo heel aardig..
Ik fiets al naar school, en ze hebben hier geen roltrappenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
kagel
ontopic: light varianten nemen en niet tussendoor snaaien.
Neem de trap ipv roltrap, de fiets ipv de bus, enz enz.
Probeer ik ook!
Minder eten klinkt aardiger dan stoppen met vreten (zoals er eerst stond, ipv. dynasty was me voor)quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:59 schreef Megumi het volgende:
[..]
Klopt. Maar minder eten en meer sporten is wel de enige en beste oplossing.
Denk dat je voor je eigen moet beslissen wat je wil.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:59 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik fiets al naar school, en ze hebben hier geen roltrappendus dat werkt al niet echt....
Fruit is misschien wel een optie, maar ik heb ook vaak zin in hartige dingen, en hartig fruit is er niet...
jeutje, mijn excuses hoor, ik wist niet dat je zo beledigd zou raken door één woordje. Ook ik ben door stress in een jaar tijd twintig kilo aangekomen. Ik kan mijn eetgedrag echt geen eetgedrag noemen, dat is vreetgedrag. Zakken chips, kilo's snoep, liters frisdrank... vandaar dat ik even van mijzelf uit redeneerde, uit herkenningquote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:02 schreef daeri het volgende:
[..]
Minder eten klinkt aardiger dan stoppen met vreten (zoals er eerst stond, ipv. dynasty was me voor)
Doe eens ff niet zo achterlijk en bevooroordeeld. Niet iedereen die dik is, is lui en lelijk hoor. Ik weeg op dit moment trouwens rond de 94 kilo en heb over aandacht van de mannen niet te klagen. Ook mijn eigen vent vindt me echt niet lelijk. De reden dat ik aan het afvallen ben, ligt dan ook bij mij, niet bij een ander.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:06 schreef UltraBrain het volgende:
Je doet me denken aan m'n nichtje die ook kampte met wat gewichtsproblemen. Ze had het daarover terwijl ze een aantal flinke klodders mayo op der bord neerkwakte. Ik zei toen: Als je wilt afvallen, moet je daar ook mee minderen. Waarop ze me aankeek en in alle wanhoop uitriep: "Maar, maar, zo kan ik toch niet léven?!!"quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:59 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik fiets al naar school, en ze hebben hier geen roltrappendus dat werkt al niet echt....
Fruit is misschien wel een optie, maar ik heb ook vaak zin in hartige dingen, en hartig fruit is er niet...
ik heb wel eens verschirkkelijke vreetbuien (zo noem ik ze zelf)quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:59 schreef daeri het volgende:
[..]
Kun je trouwens niet een rondje extra fietsen, dus een kwartiertje om? Hartig fruit is er niet, maar je kunt misschien proberen om andere minder slechte dingen te nemen.... dus ovenfriet in plaats van friet uit de frietpan, popcorn in plaats van chips, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:59 schreef daeri het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |