(bron)quote:Hollywood acteur Dennis Haysbert zal zijn stem verlenen aan Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Dennis Haysbert, bekend om zijn rol als David Palmer in de hitserie "24", is de tweede bekende acteur die een stem verleent aan een personage in Splinter Cell: Pandora Tomorrow.
Naast Dennis Haysbert, die de stem van Irving Lambert voor zijn rekening neemt, neemt Michael Ironside weer de rol aan van Sam Fisher. Niemand minder dan Lalo Shifrin, componist van de Mission Impossible theme, verzorgt de muziek.
Releasedataquote:1. Min Requirements:
Supported OS : Windows® 98/ME/2000/XP
Processor: 1Ghz Pentium® III or AMD Athlon processor
RAM: 128 MB of RAM
Video card: 64MB video card, ATI 8500 (or higher), GeForce 3 (or higher)
Sound card: Direct X8 compatible
CR-Rom: CD-Rom 8X
Peripherals: Windows compatible mouse and keyboard required
Network: Broadband modem 64Kbit upload
Hard Drive space needed: 2Go
2. Recommended Requirements:
Supported OS : Windows® XP
Processor: 1,8 Ghz Pentium® IV
RAM: 512 MB of RAM
Video card: GeForce FX 128MB or ATI 9800
Sound card: Direct X8 compatible and EAX
CR-Rom: CD-Rom 16X
Peripherals: Windows compatible mouse with wheel
Network: Broadband modem 128Kbit upload
Hard Drive space needed: 2,5Go
3. Supported chipsets:
ATI 8500/9000/9500/9700
Nvidia GeForce3 family
Nvidia GeForce4 family but GeForce4 MX and GeForce4 Go
4. Not Supported:
GeForce 4MX and GeForce 4Go, Game Pad
pc 1 april toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:34 schreef MeneerGiraffe het volgende:
PC - XBOX - GBA: 26 Maart
Ik kijk er al naar uit
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:52 schreef -Mzraki- het volgende:
Laten we hopen 26 maart, dan hebben we namelijk een heel weekend voor de boeg
ja precies, wil wat te doen hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:57 schreef Pimmy het volgende:
Beter komt die demo vanavond! Heb ik wat te doen int weekendOnee moet morgen naar me oma
Hij kwam dacht ik volgende week op de box en de week erna op pc...
Maar hoe doen ze het dan in de multiplayer? Want als je als Hunter 3 groene puntjes in een donker hoekje ziet zitten lijkt het me wel erg makkelijkquote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
ja precies, wil wat te doen hebben
En die puntjes zijn voor de gameplay, weet je welke kant sam op kijkt als je in het donker zit.
die lichtjes worden in het echt ook zo gebruikt, is voor nightvision waarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:00 schreef Sloggi het volgende:
Wat ik nou niet begrijp, waarom die drie groene lichtpuntjes van die goggles? ZIet er wel leuk uit in de screens maar echt realistisch is 't niet... (lijkt me)
nee echt...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:06 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Weer een chatsessie, deze keer over de MP.
A.s. Maandag, 18.00. Meer info op splintercell.com/uk
Kun je niet beter hier naartoe linken?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:09 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Wie weet beantwoord de demo al je vragen niet...het is tenslotte niet die uit het hele spel he
Demo's staan al gelinkd in OP. Althans, de nieuwspage van splintercell.com/us, maar daar kan je ze zowiezo vandaan halen.
quote:I know that the Xbox version will have Live! support, and that Live! support automatically equals headset audio support. However, I prefer my Splinter Cell on the PC with a pinch of salt. Is there in-game headset support for the PC version, or are we going to need to use third-party software.
Dat hoopte ik alquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:48 schreef Xrenity het volgende:
Ik ben er vrijwel zeker van dat je gewoon met je headset kan spelen in de game zelf. Zonder de voice comm. blijft er denk weinig van de game over.
ah, daar zit 't m dus in, mnquote:Supported chipsets:
ATI 8500/9000/9500/9700
Nvidia GeForce3 family
Nvidia GeForce4 family but GeForce4 MX and GeForce4 Go
Inderdaad, ik wou net zeggen, op mijn Radeon 9800 pro loopt hij perfectquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:57 schreef Xrenity het volgende:
vind het wel vreemd dat de 9800 er niet bij staat. Loopt ie btw wel lekker op
Donequote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:44 schreef -Mzraki- het volgende:
Kun je niet beter hier naartoe linken?
De download pagina van splintercell.com/us
nou ik heb ook een 9800 AIW proquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wou net zeggen, op mijn Radeon 9800 pro loopt hij perfect
btw, ik heb net mijn headset weer in de computer geplugd, klaar voor ingame communicatie
quote:I recieved a response email from a site admin of a popular gameing site in regards to the MP demo release.
"It is expected next week, but I don't know the day yet. But the release will probably happen at noon EST, like the SP demo.
I'm relunctent to release the site or his address becuase of obvious reasons.
van een andere gast daarquote:Originally posted by Ironmonkee:
My imaginary friend Bob the Hermit says it will be released today, at least that's what the underwear gnomes told him.
Aye, ik heb het gelezenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:57 schreef Xrenity het volgende:
[..]
van een andere gast daarMeesterlijke reactie!
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:09 schreef Xrenity het volgende:
iemand van de offi forums gaat naar UBI bellen
Hopen, hopen, hopenquote:TAW_Castor
posted Fri March 19 2004 10:08 AM
Fine i will call them BB in a min...
Ayequote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:13 schreef Pimmy het volgende:
Denk niet datdat zin heeft, krijg je zeker zon receptie juffrouw aan de lijn die je in de wacht zet en niks van pandora tomorow weetMaar dat bericht van die gast kan niet kloppen. Ten eerste omdat iemand van een grote site dat niet kan weten omdat het anders wel op gamesites te vinden was. Ten tweede omdat ubi zei dat de demo's deze week kwamen en ten derde is het vreemd om hem volgende week te releasen omdat hij waarschijnlijk dinsdag in de usa winkels ligt..
lolquote:Lol, the guy didn't even know that they were realeasing a MP Demo. He's finding out though
:S, gewoon rustig eruit wandelen als die gasten wegzijn, en dan niet door de hele cabine, maar linksom en dan naar buitenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:24 schreef gieling het volgende:
De demo doet het prima op de 7500
Alleen: ik suck echt in dit soort games, ik ben onder die trein, kom in die kleine cabine maar dan? Die gasten zien me steeds
Fuck...quote:Bad news. The guy asked his boss and said taht IF, yes IF, they release a multi player demo then, all releases for demo's are made Monday through wednesday... Sry to be the berror of bad news...
/editquote:Bad news. The guy asked his boss and said taht IF, yes IF, they release a multi player demo then, all releases for demo's are made Monday through wednesday... Sry to be the berror of bad news...
quote:You dont have to belive me, i called, i asked and thats what the guy said. Sry. if im wrong godd then i want the demo now too, if im right then oh well... I was told that by ubi, why dont you call your self. The guy said its so close to release there may not be a single player demo. But then again they didn't even know the UK demo had been released so i dont know.
Precies, zoals al vaker gezegd is het ontwikkelingsteam verspreid over de hele wereld. Het multiplayer onderdeel word volgens mij in ShangHai gemaakt. Ik kan me best voorstellen dat een lullig PR kantoortje in Amerika of de UK niets van de release tijden weet.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:30 schreef Pimmy het volgende:
Ja ik vind het ook vreemd, volgens mij is dat gewoon een baas die zich niet echt bezig houd met dat soort dingen... Dat dit meer binnen het splintercell team om gaat. Ik vind dit echt zoiets van zon ventje die er niks van weet die dan maar iets gaat zeggen...
Agreedquote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:21 schreef twi het volgende:
Jongens, kom op, hij komt over zes dagen uit, die paar daagjes kun je toch nog wel wachten? Stop anders deel 1 weer eens in je console/computer...
maar heb jij met night vision wel dat grittige zwart/grijs beeld?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:24 schreef gieling het volgende:
De demo doet het prima op de 7500
Alleen: ik suck echt in dit soort games, ik ben onder die trein, kom in die kleine cabine maar dan? Die gasten zien me steeds
jah heb ik ook!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
maar heb jij met night vision wel dat grittige zwart/grijs beeld?
zoja, welke drivers heb je geinstalleerd?
en welke drivers heb je geinstalleerd?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:54 schreef gieling het volgende:
[..]
jah heb ik ook!
ok,er volgt een tijds limiet,wacht tot soth weg is ,en volg hun (naar rechts lopen)quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:15 schreef gieling het volgende:
ik heck nu de laptop, maar dan zegt ie iets van dat ik geen gesprek heb gevolgd ofzo... wat moet ik doen
weet niet preciesquote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en welke drivers heb je geinstalleerd?
schieten is tijdens de hele demo niet nodig..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:38 schreef Seal_force het volgende:
Ik heb een vraag ik weet dat je met Q tegen de muur gaat aar hoe kan je tegen de muur aan staan en dan schieten? Want ik ben met de Demo in de train bij de lampjes die knipperen als je hem om zet.
Als je net onder de trein ben door gegaan en dan in het hokje staat dat je die knop om moet zetten.(dan ben je wel alweer door een luik naar boven.)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:46 schreef Xrenity het volgende:
Hoeft ook niet eigenlijk, ik weet niet precies waar je zit?
Nee hoor, in de ruimte daarvoor liggen wat colablikjes die de guards voldoende kunnen amuseren zodat jij erlangs kunt sneakenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:41 schreef Xrenity het volgende:
Dan moet je om een hoekje kijken, en dan je gun trekkenIn het midden van een muur kan het niet.
/edit
paarse paashaas heeft btw ook gelijk
alleen in indonesie wel imo.
Ik kan die blikjes wel vast pakken maar ik weet niet of je dan kan klimmen ? Of kan je ze weg stoppen>?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee hoor, in de ruimte daarvoor liggen wat colablikjes die de guards voldoende kunnen amuseren zodat jij erlangs kunt sneaken
Schieten is zó 2003
Eigenlijk had ik het over het jungle level, waar je niet hoeft te klimmenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:04 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Ik kan die blikjes wel vast pakken maar ik weet niet of je dan kan klimmen ? Of kan je ze weg stoppen>?
Er is niets mis met een beetje hoopquote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:37 schreef Xrenity het volgende:
volgens iemand op IRC die 'zijn bronnen' heeft komt ie vanaaf (MP demo)
we zullen zienKan natuurlijk ook bs zijn.
(11:46:14) (+[RF]HEIMDALL) its a friend of UBISoft Manager Germany, he is calles Frosty
Ik ook mag ik jouw dood schietenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:05 schreef Tribal_Souljah het volgende:
ik will mp demoooo![]()
nee,ik schiet jouw, of breek je nekquote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:14 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Ik ook mag ik jouw dood schietenAls het lukt
![]()
welk 3e level?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:09 schreef Tribal_Souljah het volgende:
Xreniy/heb je dat level algespeeld ,dat 3de level
ik heb er een Divx filmpje van gemaakt
maar die is 63 mb![]()
zal proberen hem te kleiner maken
heb de laatste drivers van ATI geinstalleerd en ook de laatste via 4in1 drivers...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:12 schreef Tribal_Souljah het volgende:
dat is echt slecht
wat zijn je specs?
mischien drivers downen(laatste)
zie mijn screeniequote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:17 schreef Dark_Killah het volgende:
Dat hondje in die kooi, kan die eigenlijk d00d ?
Koop zowieso een nieuwe, de 7500 moest met de GF1 concurerenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:15 schreef Tribal_Souljah het volgende:
heb al host gevonden!
paashaas : koop nvidia videokaart :p
Verre van duidelijk..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zie mijn screenie
ook zo bij mij jah!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
zo ziet het er bij mij dus uit;
normaal
[afbeelding]
night vision
[afbeelding]
en thermal
[afbeelding]
die middelste ook?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:15 schreef gieling het volgende:
[..]
ook zo bij mij jah!
koop een xboxquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
die middelste ook?
dan kan die 7500 het dus gewoon niet aan!
godver, eigenlijk wou ik deze bak niet meer upgraden..
Nee, dan kan hij binnekort weer upgraden naar de Xbox 2quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:34 schreef Tain het volgende:
[..]
koop een xbox
ik had het over upgraden!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:34 schreef Tain het volgende:
[..]
koop een xbox
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik had het over upgraden!
maar speelt met Splinter Cell wel lekker stabiel, snel, overzichtelijk, makkelijk (kwa bediening) en logisch...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:50 schreef Tribal_Souljah het volgende:
ow ja een X doos heeft een
Geforce 3!
Die downgrade naar een Xbox levert je anders wel wat betere graphics op dan die mislukte screentjes die jij hier post hoor...Maar blijf jij maar lekker honderden euro's aan hardware uitgeven om een game op 1024x768 te kunnen doenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik had het over upgraden!
Tiscali kennende komt dat over een week of vijf welquote:Op zondag 21 maart 2004 00:23 schreef gieling het volgende:
Waars die smots met wat info
Niet alles zo serieus nemen johquote:Op zondag 21 maart 2004 00:32 schreef twi het volgende:
[..]
Die downgrade naar een Xbox levert je anders wel wat betere graphics op dan die mislukte screentjes die jij hier post hoor...Maar blijf jij maar lekker honderden euro's aan hardware uitgeven om een game op 1024x768 te kunnen doen
Bedoel meer van even een update hier postenquote:Op zondag 21 maart 2004 00:33 schreef twi het volgende:
[..]
Tiscali kennende komt dat over een week of vijf wel
die honderden euro's aan hardware geef ik toch wel uit, game net zo vaak op PC als op Xbox... Alleen speelt Splinter Cell mijn inziens gewoon fijner op de kruisdoosquote:Op zondag 21 maart 2004 00:32 schreef twi het volgende:
[..]
Die downgrade naar een Xbox levert je anders wel wat betere graphics op dan die mislukte screentjes die jij hier post hoor...Maar blijf jij maar lekker honderden euro's aan hardware uitgeven om een game op 1024x768 te kunnen doen
Let's hope so..quote:Op zondag 21 maart 2004 09:33 schreef Xrenity het volgende:
volgens splintercellhq.com komt ie vandaag... maar ik hoop er maar niet op
Posted by: HomieX@ 03-20-2004
Splinter Cell: PT MP Demo will be up for download on Sunday, March 21. Enjoy!
was gisteren gepost dus zou waar kunnen zijn...
Dit is dan al de 5e keer dat we zo'n post krijgen, maargoed, weer hopenquote:Op zondag 21 maart 2004 09:33 schreef Xrenity het volgende:
volgens splintercellhq.com komt ie vandaag... maar ik hoop er maar niet op
was gisteren gepost dus zou waar kunnen zijn...
Dat klopt.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:11 schreef Mister_T het volgende:
Volgens een bericht op Xbox live, komen er meerdere download maps beschikbaar toch?
Preciesquote:Op zondag 21 maart 2004 11:18 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Voor de rest wordt ik een beetje moe van al die postings van blaatschapen elders op het internet die zeggen te weten wanneer de demo uitkomt en die achteraf stuk voor stuk dooie mussen blijken te zijn. Komt tijd, komt Grolsch
Als je die deur uit gaat waar de ruimte is met de telefoon, ga je rechts in de (onverlichte) bar zitten, pak je mic (met de inventory knop) en druk op de 'e' knop (standaard.quote:Op zondag 21 maart 2004 11:34 schreef Dark_Killah het volgende:
Damn ik zit vast.
Ik zit nu bij een stuk dat je die man hebt gevonden, maar dan gaat hij opbellen en dan moet je zijn call laser mic'en. Ik weet alleen niet hoe en waar. Kan iemand me dit misschien even uitleggen ..
lees hier even: http://www.splintercellhq(...)php?s=&threadid=2539quote:Op zondag 21 maart 2004 13:30 schreef gieling het volgende:
wat moet je met die sav doen? als ik 'm in mijn sav map zet, zegt ie 'unable to open data'!
Nicequote:Op zondag 21 maart 2004 13:38 schreef Pimmy het volgende:
mja, beetje kort alleen
Vond wel mooi van mezelf, nadat ik die onderzeeer omhoog had gedaan deed ik t licht in die kamer uit en dan komt zon gast m weer aan doen. Dus ik m opwachten en hem echt net grijpen voor het licht aan ging. Die andere gast heb ik met hem als schild door zn kop geschoten en weer verder
quote:Op zondag 21 maart 2004 13:41 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Tycho heeft een mooie semi-review gegeven op penny-arcade.com. Laatste nieuwsposting
quote:The trick is that if you are playing as the Shadownet spies and your Argus mercenary opponents are constantly running around with their headlamps on, planting proximity mines, setting Spy Traps, and maybe catching you with a phosphorescent grenade so that you leave glowing footprints, they are refining the properties of your spy experience considerably. Simply by playing the game the best they can, the nastiest, they are dramatically improving the feeling of high-stakes espionage. The same is true when you play Argus. If spies are sneaking around the way they should be, deactivating sensors and cameras with their pistol, tracking you around the facility with Spy Bullets, disorienting you with flashbangs or (God forbid) actually grabbing you from behind and whispering sweet nothings, they are making it a better game.
Met een Geforce 2 MX 64 MB speelde je Quake 2quote:Op zondag 21 maart 2004 14:38 schreef Yozgatli het volgende:
met een Ge force 2MX 64MB Kan je 'm zeker niet spelen, na het laden van level kickt ie me terug naar windows![]()
P_P kan jij dat 2e level wel spelen?quote:Op zondag 21 maart 2004 18:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
6 uur, nog niets op de site..
Als ze hem vandaag gaan releasen doen ze dat wel om 18:00 GMT, dat is dus 19:00 CET.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
6 uur, nog niets op de site..
welk 2e level?quote:Op zondag 21 maart 2004 18:14 schreef gieling het volgende:
[..]
P_P kan jij dat 2e level wel spelen?
Mwa, echt logisch lijkt dat me niet, het is toch veel beter om eerst voor de MP chat de demo te releasen zodat iedereen al vragen, opmerkingen, kortom, feedback heeft?quote:Op zondag 21 maart 2004 18:11 schreef Tribal_Souljah het volgende:
dan wordt het morgen na de mp chat![]()
waarom is de single player demo dan om 18.00 uur on line gekomen?quote:Op zondag 21 maart 2004 18:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als ze hem vandaag gaan releasen doen ze dat wel om 18:00 GMT, dat is dus 19:00 CET.
Er is dus nog hoop, nouja, ik word een beetje wanhopig van al dat gehoop steeds, maar het zal het hopelijk wel waard zijn
van de demo (na het trein level) of word jij er daarna ook uitgekiepert?quote:Op zondag 21 maart 2004 18:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
welk 2e level?
hij stopt bij mij na het trein levelquote:Op zondag 21 maart 2004 18:19 schreef gieling het volgende:
[..]
van de demo (na het trein level) of word jij er daarna ook uitgekiepert?
ok, jammer, dan is het dus geen kwestie van driversquote:Op zondag 21 maart 2004 18:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hij stopt bij mij na het trein level
Dat is dan ook volstrekt onlogischquote:Op zondag 21 maart 2004 18:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
waarom is de single player demo dan om 18.00 uur on line gekomen?
heb ik niet, die sig was omdat iedereen van de gijsjes dat hadquote:Op zondag 21 maart 2004 18:27 schreef Tribal_Souljah het volgende:
dan maar X doos versie voor jou ^
quote:Op zondag 21 maart 2004 18:57 schreef Xrenity het volgende:
nog 4 minuten, en dan komt ie nog lekker niet!
Opzeker dat ie morgen na de chat pas komt
crap, moet ik weer een hele dag door komen, en nog op school ook
Op die site is het nu ook 8 PMquote:Op zondag 21 maart 2004 19:44 schreef Xrenity het volgende:
Neuh, ze hebben nog zo'n 11 uur
Ik heb een screenshot van SplintercellHQ, ze moeten dood!quote:Op zondag 21 maart 2004 20:20 schreef Tribal_Souljah het volgende:
geen demo duzz vandaag![]()
Leer eerst maar eens dat een laptop de komende 3 jaar nog geen spel fatsoenlijk behoort te draaienquote:Op zondag 21 maart 2004 18:02 schreef gieling het volgende:
dit is een gloednieuwe laptop, met alleen een beetje kut videokaart
Screenquote:Op zondag 21 maart 2004 20:48 schreef gieling het volgende:tis gelukt om iemand uit de trein te mieteren
Fuck Youquote:SC: PT MP Demo Submit News | Forums
Als de 25ste de release date is dan nog 3 dagen hoor...quote:Op maandag 22 maart 2004 00:07 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ga gewoon niet meer af op dat soort nieuwsberichten p fansites of vage beweringen op fora. Als je geduld hebt komt die demo er vanzelf (en bovendien is het nog 5 dagen wachten tot de release).
Da's de US releasadatum; in Europa komt'ie een dag later uit. Enfin; des te meer reden om wat meer geduld te hebbenquote:Op maandag 22 maart 2004 08:30 schreef gieling het volgende:
[..]
Als de 25ste de release date is dan nog 3 dagen hoor...
Mja, je hebt wel gelijk, ik had me niet zo mee moeten laten voeren met de hypequote:Op maandag 22 maart 2004 00:07 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ga gewoon niet meer af op dat soort nieuwsberichten p fansites of vage beweringen op fora. Als je geduld hebt komt die demo er vanzelf (en bovendien is het nog 5 dagen wachten tot de release).
Das mooi, ik heb hem ook bij bol.com besteldquote:Op maandag 22 maart 2004 13:48 schreef Tribal_Souljah het volgende:
en ik presenteer u duidelijkheid over release date!
Geachte heer Gjaltema,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 20-03-2004.
Volgens de meest recente gegevens die wij van onze leverancier hebben
gekregen, is de releasedatum 25-3. Als wij de artikelen van tevoren
geleverd krijgen, dan versturen wij het artikel op de avond voor de
releasedatum, zodat u deze op de releasedatum zult ontvangen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Michiel Hermsen
bol.com Klantenservice
Original Message Follows:
-------------------------
Subject: Overige
Betreft: Vraag
Onderwerp: Overige
Specifiek: Klantenservice
Tekst: beste bol.com op welke datum krijgen jullie Splinter Cell:
Pandora Tomorrow nou binnen,op het world wide web staan verschilende
(afwijkende) datums wat is de preciesse datum dat jullie hem binen
krijgen met Vr. Groet Dirk Sietse Gjaltema
wat lachen jahquote:Op maandag 22 maart 2004 18:37 schreef cyberstefan het volgende:
zou wel lachen zijn als de chat-server een dDos aanval kreeg
en dan ben ik niet meer onlinequote:Op maandag 22 maart 2004 19:21 schreef Tribal_Souljah het volgende:
als het uk is een uur er bij doen![]()
en stefan was gewoon een stukje text uit chat.......
neuh, heb nog meer te doen dan alleen beetje puterenquote:Op maandag 22 maart 2004 19:23 schreef Tribal_Souljah het volgende:
telefoon lijn.......???
maak deze draad gewoon zinvol vool en schop dan die van mij omhoog, is veel beter.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:02 schreef Tribal_Souljah het volgende:
bla 3
Ja hallo?!? WTF heeft dat nou weer voor nut? Ja, chatten met elkaar kon je in Half Life, Quake en CS ookquote:ze zeggen btw ook net dat je ook gewoon kan typen naar elkaar, ipv voice comm.
Je kunt dus óók gewoon praten?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:06 schreef Tribal_Souljah het volgende:
koop dan maar een Head set![]()
We kunnen er voor zorgenquote:Op maandag 22 maart 2004 20:21 schreef Tribal_Souljah het volgende:
hopelijk is dit topic snel dicht
Bier?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:28 schreef Tribal_Souljah het volgende:
zullen we een feestje bouwen
bla bla bla
Natuurlijk amstel. Grolsch valt sowieso al af, dat is naar eigen zeggen al geen bier. Heineken is alleen voor de pussy's, kortom, Amstelquote:Op maandag 22 maart 2004 20:34 schreef Tribal_Souljah het volgende:
ja bier!
alleen amstel
Bier weet je nog, niet Maltquote:Op maandag 22 maart 2004 20:39 schreef Tribal_Souljah het volgende:
ok
maar geen alchahol vrij
dat is katepis
* Mzraki schenkt Tribal een koud glas Amstel inquote:Op maandag 22 maart 2004 20:40 schreef Tribal_Souljah het volgende:
ok
pak je biertje nou
Een bierworstje is altijd op zijn plaatsquote:Op maandag 22 maart 2004 20:43 schreef Tribal_Souljah het volgende:
* Tribal_Souljah pakt bierje aan, en opent een blikje bierworstjes,ook een?
Om nog wél iets nuttigs toe te voegen;quote:Op maandag 22 maart 2004 20:49 schreef Tribal_Souljah het volgende:
* Tribal_Souljah pakt bierworsje,
ook een fervent ctrlaltdel-online.com lezer?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:52 schreef Tribal_Souljah het volgende:
die is leuk heb em al gezien
Wat maakt het uit, je koopt hem toch sowieso wel?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:55 schreef HomerJ het volgende:
Zou je een CD-key nodig hebben om online te gaan?
mischien maar koop jij maar de onlinloze cube versie maarquote:Op maandag 22 maart 2004 20:55 schreef HomerJ het volgende:
Zou je een CD-key nodig hebben om online te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |