het gebeurt zelden is me opgevallen. Ik ben de beroerdste niet maar ik denk dat er een hele zooi fokkers zijn die hun ngelijk toegeven of hun mening bijstellen als het ultieme zwaktebod zienquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:07 schreef sebaz het volgende:
Omdat niet alles een discussi is en omdat er ook mensen zijn die wel hun ongelijk toegeven...toch?
Negerenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het gebeurt zelden is me opgevallen. Ik ben de beroerdste niet maar ik denk dat er een hele zooi fokkers zijn die hun ngelijk toegeven of hun mening bijstellen als het ultieme zwaktebod zien
wat heb jij vandaag?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:08 schreef Roönaän het volgende:
Als je daadwerkelijk wilt discussieren met een selecte groep open je maar een chatbox.
Waarom zou ikquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:03 schreef MikeyMo het volgende:
Stel jij je mening wel eens bij nav argumenten van je discussiepartner(s) hier op Fok?
jij bent idd zo'n defensieve discussievoerder die nimmer z'n 'tegenstander' gelijk geeftquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waarom zou ikIk heb gewoon gelijk. Punt.
V.
Ja. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
jij bent idd zo'n defensieve discussievoerder die nimmer z'n 'tegenstander' gelijk geeft
ik ook. puntquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waarom zou ikIk heb gewoon gelijk. Punt.
V.
Ik ben helemaal niet defensief ingesteld!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:27 schreef RemcoDelft het volgende:
Het leuke is altijd als "de ander" na jouw argumenten niks meer te zeggen heeft..... SP/GL-stemmers zijn erg goed in de hoek te krijgen :-)
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja. Je hebt gelijk.
V.
MikeyMo opent domme topics.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat heb jij vandaag?
try mequote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:27 schreef RemcoDelft het volgende:
Het leuke is altijd als "de ander" na jouw argumenten niks meer te zeggen heeft..... SP/GL-stemmers zijn erg goed in de hoek te krijgen :-)
Tering jij hebt echt een supergeil icoontje. Zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:07 schreef DaMayan het volgende:
Klopt valt mij ook op. Maar je vergeet dat er ook zat mensen zijn die de discussies lezen en dan hun eigen conclusies trekken zonder te posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |