abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17820193
quote:
VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft onlangs het in politieke kring befaamde Haagse restaurant Le Bistroquet op stelten gezet door met een busje pepperspray te spuiten.
Een aantal van de aanwezige gasten in het goedgevulde etablissement kreeg daarop last van jeukende en tranende ogen. De geschrokken veiligheidsagenten die Hirsi Ali permanent bewaken en een paar tafels verderop rustig zaten te eten, namen direct de spuitbus in beslag. Zij wezen Hirsi Ali erop dat pepperspray op de lijst van verboden wapens staat.
Vervolgens realiseerde Hirsi Ali zich wat ze had aangericht en heeft zij de verbouwereerde gasten onmiddellijk haar excuses aangeboden, die werden aanvaard. De VVD'ster ging alle gasten persoonlijk langs. De veiligheidsagenten van de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging (DKDB) hebben het incident gemeld bij de politie Haaglanden.

Gasten kregen jeukende en tranende ogen

Hirsi Ali, die twee jaar geleden de PvdA verruilde voor de VVD, wordt al lange tijd beveiligd omdat ze om de haverklap wordt bedreigd in verband met haar scherpe uitspraken over islam-extremisme.
Echter, voordat zij van de overheid beveiliging kreeg toegewezen, heeft zij via via pepperspray gekregen, die ze altijd in haar handtasje bewaart.

Tijdens het etentje in Le Bistroquet wilde zij haar tafelgenoot laten zien hoe de pepperspray, die alleen door de politie en andere officiële diensten mag worden gebruikt, werkt. Spontaan spoot Hirsi AU wat gas, zonder zich te realiseren wat de gevolgen zouden kunnen zijn.
In een reactie tegenover deze krant laat Hirsi Ali weten dat zij "een stommiteit" heeft begaan die thuishoort in de categorie "eens maar nooit weer".
bron

Wat een domme koe zeg. En er staat toch ook een flinke boete of celstraf op ofniet??
pi_17820237
volgens mij bedoelt ze te zeggen dat wij allemaal wapens moet dragen.
pi_17820248
De crimineel! Mijn vooroordelen jegens etnische minderheden worden hiermee weer eens bevestigd!
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:31:31 #4
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_17820258
Zo zie je toch dat die vrouw in een gewelddadige cultuur is grootgebracht.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 19 maart 2004 @ 11:32:14 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_17820270
en wie denkt dat ze een boete krijgt heeft het mis, dat soort ambtenaren staan boven de wet... (vinden ze zelf)...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:32:48 #6
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17820276
En terecht dat restaurant is kut.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_17820290
en dit moet in POL omdat?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_17820309
VVD - kamerlid :/
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:34:12 #9
27871 Hole
Pecunia non olet. Poep wel.
pi_17820315
Misschien was het eten niet gekruid genoeg ?
Niets zo charmant als een spreuk aan de onderkant.
Famous last words: "What the h*ll was that?" - Mayor of Hiroshima
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:34:14 #10
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17820317
Soaps, Showbizz & Sterren lijkt me geschikter hiervoor.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_17820326
Agressief volk, die Somaliers.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:34:53 #12
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17820330
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 11:34 schreef Hole het volgende:
Misschien was het eten niet gekruid genoeg ?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_17820350
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 11:28 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Wat een domme koe zeg.
Eens is.
pi_17820353
Wat heeft het met POL te maken?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17820354
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 11:33 schreef milagro het volgende:
en dit moet in POL omdat?
Omdat ze bij de VVD zit.

Duh.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:35:51 #16
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17820356
De peperspray van Hirshi Ali en het zoutvaatje van Dutroux zijn een gouden duo deze dagen.
pi_17820384
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 11:32 schreef Netsplitter het volgende:
en wie denkt dat ze een boete krijgt heeft het mis, dat soort ambtenaren staan boven de wet... (vinden ze zelf)...
Precies, ik heb ook een busje en indien ik het zou gebruiken dien ik daar de consequenties van te aanvaarden. Maar goed, dan dient er wel aangifte gedaan te worden.
pi_17820398
Als ik door het merendeel onze achterlijke "landgenoten" aan de lopende band zou worden bedreigd had ik ook pepperspray bij me (en waarschijnlijk nog wat andere dingen). Ze heeft niet voor niks permanente bewaking.

Ze heeft waarschijnlijk per ongeluk met dat spul gespoten. En dat ze daarna elke aanwezige haar excuses heeft aangeboden getuigd van fatsoen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_17820405
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 11:35 schreef Kaalhei het volgende:
De peperspray van Hirshi Ali en het zoutvaatje van Dutroux zijn een gouden duo deze dagen.
Tief lekker een eind op als je niets zinnigs te melden hebt.

Goed zo.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:40:01 #20
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_17820446
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 11:28 schreef schatje het volgende:
Wat een domme koe zeg. En er staat toch ook een flinke boete of celstraf op ofniet??
Altijd nog een minder domme koe dan bijvoorbeeld iemand als Jeltje van Nieuwenhoven, die, buiten het feit dat haar beroepsmatige ideologie, argumentatie en handelwijze sterke overeenkomsten vertonen met die van een domme koe, er ook nog eens uitziet als een domme .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:40:40 #21
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17820461
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 11:38 schreef schatje het volgende:

[..]

Tief lekker een eind op als je niets zinnigs te melden hebt.

Goed zo.
Heb jij een punt waarover te discussieren valt dan?
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:41:12 #22
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_17820469
laat 'r maar voor bureau HALT graffiti van straatmeubilair afpoetsen dan oid. Normen en waarden, normen en waarden, normen en waarden, normen en waarden!! Afspraak is afspraak
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_17820489
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik door het merendeel onze achterlijke "landgenoten" aan de lopende band zou worden bedreigd had ik ook pepperspray bij me (en waarschijnlijk nog wat andere dingen). Ze heeft niet voor niks permanente bewaking.

Ze heeft waarschijnlijk per ongeluk met dat spul gespoten. En dat ze daarna elke aanwezige haar excuses heeft aangeboden getuigd van fatsoen.
Precies, kijk als ik hier op druk ...OEPS..

Beetje dom maar om dit nu voorpagina nieuws te maken
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:42:54 #24
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17820499
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 11:40 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Hoe maak jij je appeltaart eigenlijk?
Nou, ik maak hem zo:

Appeltaart
voor 6 personen

Benodigdheden :
250 g kruimeldeeg
6 appelen
2 eieren
1 klein potje verse room
1 glas melk
125 g suiker
poedersuiker
kaneelpoeder
1 zakje vanillesuiker

Bedek een taartschotel met het deeg. Schil de appelen, verwijder het klokhuis en de pitten en snijd de appelen in schijfjes van 1,5 cm, leg ze naast elkaar op het deeg. Bestrooi met kaneelpoeder en suiker. Zet de schotel in een warme oven gedurende 25 min.
Meng de eieren, de melk, de room en de vanillesuiker. Bedek de warme appelen met dit mengsel.
Laat het geheel nog ong. 20 min. in de oven.
Haal de taart nadien uit de vorm en zet ze op een rooster; bestrooi met kaneelpoeder en poedersuiker.

En dan:
Smullen!
pi_17820509
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 11:40 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Schatje wilt gewoon effe katten op de dame die zo tegen hoofddoekjes is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')