bronquote:VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft onlangs het in politieke kring befaamde Haagse restaurant Le Bistroquet op stelten gezet door met een busje pepperspray te spuiten.
Een aantal van de aanwezige gasten in het goedgevulde etablissement kreeg daarop last van jeukende en tranende ogen. De geschrokken veiligheidsagenten die Hirsi Ali permanent bewaken en een paar tafels verderop rustig zaten te eten, namen direct de spuitbus in beslag. Zij wezen Hirsi Ali erop dat pepperspray op de lijst van verboden wapens staat.
Vervolgens realiseerde Hirsi Ali zich wat ze had aangericht en heeft zij de verbouwereerde gasten onmiddellijk haar excuses aangeboden, die werden aanvaard. De VVD'ster ging alle gasten persoonlijk langs. De veiligheidsagenten van de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging (DKDB) hebben het incident gemeld bij de politie Haaglanden.
Gasten kregen jeukende en tranende ogen
Hirsi Ali, die twee jaar geleden de PvdA verruilde voor de VVD, wordt al lange tijd beveiligd omdat ze om de haverklap wordt bedreigd in verband met haar scherpe uitspraken over islam-extremisme.
Echter, voordat zij van de overheid beveiliging kreeg toegewezen, heeft zij via via pepperspray gekregen, die ze altijd in haar handtasje bewaart.
Tijdens het etentje in Le Bistroquet wilde zij haar tafelgenoot laten zien hoe de pepperspray, die alleen door de politie en andere officiële diensten mag worden gebruikt, werkt. Spontaan spoot Hirsi AU wat gas, zonder zich te realiseren wat de gevolgen zouden kunnen zijn.
In een reactie tegenover deze krant laat Hirsi Ali weten dat zij "een stommiteit" heeft begaan die thuishoort in de categorie "eens maar nooit weer".
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:34 schreef Hole het volgende:
Misschien was het eten niet gekruid genoeg ?
Omdat ze bij de VVD zit.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:33 schreef milagro het volgende:
en dit moet in POL omdat?
Precies, ik heb ook een busje en indien ik het zou gebruiken dien ik daar de consequenties van te aanvaarden. Maar goed, dan dient er wel aangifte gedaan te worden.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:32 schreef Netsplitter het volgende:
en wie denkt dat ze een boete krijgt heeft het mis, dat soort ambtenaren staan boven de wet... (vinden ze zelf)...
Tief lekker een eind op als je niets zinnigs te melden hebt.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:35 schreef Kaalhei het volgende:
De peperspray van Hirshi Ali en het zoutvaatje van Dutroux zijn een gouden duo deze dagen.
Altijd nog een minder domme koe dan bijvoorbeeld iemand als Jeltje van Nieuwenhoven, die, buiten het feit dat haar beroepsmatige ideologie, argumentatie en handelwijze sterke overeenkomsten vertonen met die van een domme koe, er ook nog eens uitziet als een dommequote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:28 schreef schatje het volgende:
Wat een domme koe zeg. En er staat toch ook een flinke boete of celstraf op ofniet??
Heb jij een punt waarover te discussieren valt dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Tief lekker een eind op als je niets zinnigs te melden hebt.
Goed zo.
Precies, kijk als ik hier op druk ...OEPS..quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik door het merendeel onze achterlijke "landgenoten" aan de lopende band zou worden bedreigd had ik ook pepperspray bij me (en waarschijnlijk nog wat andere dingen). Ze heeft niet voor niks permanente bewaking.
Ze heeft waarschijnlijk per ongeluk met dat spul gespoten. En dat ze daarna elke aanwezige haar excuses heeft aangeboden getuigd van fatsoen.
Hoe maak jij je appeltaart eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:40 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Heb jij een punt waarover te discussieren valt dan?
Schatje wilt gewoon effe katten op de dame die zo tegen hoofddoekjes isquote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:40 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Heb jij een punt waarover te discussieren valt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |