Inderdaad, anders had ik dat wel gedaan. Maar een non-argument weiger ik derhalve voor argument aan te nemen, gelukkig ben je dat al met me eensquote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:26 schreef OutKast het volgende:
[..]
Het is duidelijk. Je kan er gewoonweg niet op ingaan. Anders had je dat echt wel gedaan.
[..]
Mijn constatering aan de hand van deze alinea:quote:Als jij nog steeds denkt dat het ETA is ben je erg naief of dom. Maar ik geloof ook niet dat jij dat denkt. Ik weet ook allang waar jij op uit bent.
[..]
Precies, alleen maar goed over buitenlanders praten als ze niet in Nederland zittenquote:Crap. Marokkaanse autoriteiten helpen bij vinden aanslagplegers. Staat er duidelijk bij welke nationaliteit het is.
[..]
Ik ben in eigen land, of je wilt of niet. Je zegt naar:"naar alle waarschijnlijkheid", dus je geeft zelf al aan dat er wel een kans isquote:Ben je echt in je eigen land? Want Nederland is geen Islamitisch land en dat zal het naar alle waarschijnlijkheid nooit worden.
Het is geen kwestie van willen, het gebeurt gewoon. Het is zo logisch als dat 1+1 2 isquote:Want ik weet al wat jou hoop is. Jullie willen het roer hier over nemen. Of niet? Want dat insinueer je namelijk wel.
Jij zegt me in ieder geval niets, en dit is toch echt de enige naam waarmee ik op Fok! kom. IN ieder geval, als die andere hetzelfde zegt, des te duidelijker het is voor jequote:Jij bent dezelfde persoon met wie ik al eens eerder in discussie ben gegaan. Different name, same quotes. Je zegt exact hetzelfde als toen.
Vergeet niet dat deze moslims altijd terug naar eigen land kunnen. Veel Marokkanen en Turken hebben in het landvan herkomst 2 of 3 huizen en een bron van inkomsten gecreëerd, dus zo afhankelijk zijn ze nietquote:En als je echt goed vooruit kan kijken zie je dat de vrijheden van de moslims in Europa naar alle waarschijnlijkheid behoorlijk ingeperkt worden.
1 woord >>>>> ONTZUILING :wquote:dus je importhuwelijken en gezinsherenigingen zullen in korte tijd weinig meer uit maken. En wat te denken van alle Surinamers en Antillianen? DIe zijn voor het grootste deel Christelijk hoor.
Mijn intentie is vrede en respect op aarde, zelfs voor moslims, maar dan moeten onbegripvolle mensen als jij wel water bij de wijn doen.quote:Als je dan echt zo overduidelijk laat zien wat jou intentie is, moet je wel beter je huiswerk doen.
[..]
Dat bedoel ik, selectief de media geloven, wanneer het je uitkomtquote:Whahah, stupid. Als ik de media zou moeten geloven dan zou ik nog steeds denken dat de Islam en het Westen samengaat en dat multicul bestaat. Je moet je tegenstander niet te laag inschatten, het zou je nog weleens lelijk kunnen verbazen.
[..]
Ga voor jezelf een ijsje kopen of een toffee als je zo blij bent met je "begrip"quote:
Omdat ik altijd iedereen met respect en begrip tegemoet ben gekomen ben en het enige wat ik ervoor terug krijg is kritiek. Als jij mij persoonlijk zou kennen zou je weten dat JUIST IK open sta voor alles en iedereen, maar dat op dit moment ik mij nogal gebruikt voel. Niet op persoonlijk vlak wel op het politieke vlak. Ik ben namelijk Westers en ik ben ontzettend blij met mijn cultuur. En als mensen die omver willen werpen oid, wordt ik daar niet vrolijker van.
[..]
Ik heb heel veel respect voor de Joden, zo'n klein volk wat altijd sterk en machtig is gebleven, ik weiger dus je anti-semitisch teksten voor waarheid aan te nemenquote:Nee hoor, absoluut niet. Je weet waarschijnlijk niet zoveel van rassenhaat en Hitler's ideologie. Al zal je wel op de hoogte zijn van wat hij met de Joden gedaan heeft. En naar alle waarschijnlijkheid (zoals ik je nu inschat) zul je daar geen problemen mee hebben gehad, of wel?
[..]
Ik heb jou Marc Dutroux ook niet zien veroordelen, betekent dat dan dat je het met hem eens bent ??? Nee, dus stop met die onzinquote:Er is niemand die het tegenspreekt hoor. Nergens zie ik een Islamitische organisatie in NL de AEL veroordelen. Ze zeggen helemaal niets, dat is het nou juist.
Ik als Nederlander kan daar wel begrip voor opbrengen, ieder zijn mening. Maar ik zie dat jij jezelf als vertegenwoordiger voor de overige Nederlanders ziet, wat vindt jij ervan?quote:En als er dan ook nog iemand op TV verschijnt die nooit mee zou kunnen lopen in een mars voor de Spanjaarden die zijn omgekomen om al het leed wat het Westen de Islam heeft aangedaan. Tja, wat denk je dan dat wij NL-ers daarvan denken?
En of mijn mening gehoord word. Moslimmeisjes dragen steeds vaker een hoofddoek, loop voor de lol maar eens door Amsterdam, sterker nog, zelfs Nederlandse meisjes lopen er steeds vaker inquote:En Pim Fortuyn my ass! Ik weet waar jij op uit bent. Jij bent verblind door je eigen overtuiging. Erg dom, want je roept hard maar niemand zal je op deze manier horen.
Nou, ik hoor alleen af en toe een geschifte baardaap over die sha'ria praten. Als 'alle' moslims de sha'ria wilden invoeren zou je verwachten dat het wat vaker ter sprake kwam. Bovendien raakt de gemiddelde Amsterdamse kutmarokkaan binnen een week zijn hand kwijt als die wet wordt ingevoerd, ik kan me niet voorstellen dat ze daarop zitten te wachten.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Bron?
Voorzover ik weet is de AEL in elk geval niet in praktische zin voor het invoeren van de sha'ria. Sterker nog ik hoor die Jahjah alleen maar over het naleven van de grondwet.quote:30% vd Marokkanen gaf aan op de AEL (sjaria-partij) te willen stemmen.
Daar denkt de gemiddelde inwoner van Iran anders over. Of waren er 10 miljoen mensen 'gedwongen' op de been toen Khomeini uit Parijs terugkeerde?quote:De sjah onderdrukte zijn volk helemaal niet zo erg, de onderdrukking van die islamfundi's was vele malen erger.
Je bedoelt dat je eigen antwoord op mijn vraag niet past in je eigen betoog?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij maakt dat verschil ook niet ... jij roept dat allochtonen slecht worden behandeld.
ik ben een allochtoon en ik vind van niet dusimo is dat genoeg persoonlijke info voor vandaag.
nee ik bedoel dat jij iedere keer dat je roept dat allochtonen onderdrukt worden liegt dat je barstquote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je eigen antwoord op mijn vraag niet past in je eigen betoog?
Nederlands meisjes lopen er helemaal niet steeds vaker in rond. Tenzij je derde-generatie allochtonen als Nederlanders ziet.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:47 schreef skunkator het volgende:
Ik als Nederlandermoslim kan daar wel begrip voor opbrengen, ieder zijn mening. Maar ik zie dat jij jezelf als vertegenwoordiger voor de overige Nederlanders ziet, wat vindt jij ervan?
En of mijn mening gehoord word. Moslimmeisjes dragen steeds vaker een hoofddoek, loop voor de lol maar eens door Amsterdam, sterker nog, zelfs Nederlandse meisjes lopen er steeds vaker in
mjah je kan het ook anders bekijken.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar als een partij wordt gekenmerkt door bepaalde standpunten, moet je daar als stemmer wel achter staan lijkt me. Een normaal denkend mens zal bv nooit op de NVU stemmen, zo ook voor de AEL. Ik zou nog niet op de AEL stemmen als ik het op ALLE punten eens was met deze partij, de sjaria uitgezonderd. Het lijkt me dat dit ook geldt voor de Marokkanen in kwestie.
Zijn alle Marokkanen dan kut-Marokkanen?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:49 schreef Krush het volgende:
[..]
Nou, ik hoor alleen af en toe een geschifte baardaap over die sha'ria praten. Als 'alle' moslims de sha'ria wilden invoeren zou je verwachten dat het wat vaker ter sprake kwam. Bovendien raakt de gemiddelde Amsterdamse kutmarokkaan binnen een week zijn hand kwijt als die wet wordt ingevoerd, ik kan me niet voorstellen dat ze daarop zitten te wachten.
DEN HAAG, TILBURG - Is de Arabisch-Europese Liga nu vóór of tegen de sharia, de wetgeving ontleend aan de Koran? Vóór, zegt leider Dyab Abou Jahjah. De liga wil islamitische wetten invoeren in Nederland en de rest van Europa, maar wel via de democratie. Hij hield dit zijn gehoor voor tijdens een lezingenreeks in Nederland.quote:Voorzover ik weet is de AEL in elk geval niet in praktische zin voor het invoeren van de sha'ria. Sterker nog ik hoor die Jahjah alleen maar over het naleven van de grondwet.
style="font-size: 10px;">quote:
Dat zullen we nog wel zien oke? We hebben het er nover een paar jaar nog weleens over.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:47 schreef skunkator het volgende:
Het is geen kwestie van willen, het gebeurt gewoon. Het is zo logisch als dat 1+1 2 is
Maar waarom blijven jullie dan hier, in dit oh zo verwerpelijke Westen?quote:Vergeet niet dat deze moslims altijd terug naar eigen land kunnen. Veel Marokkanen en Turken hebben in het landvan herkomst 2 of 3 huizen en een bron van inkomsten gecreëerd, dus zo afhankelijk zijn ze niet
Yeah, we'll see.quote:1 woord >>>>> ONTZUILING :w
Ik doe genoeg water bij de wijn. In feite is het zelfs zo dat iedereen water bij de wijn doet, behalve jullie.quote:Mijn intentie is vrede en respect op aarde, zelfs voor moslims, maar dan moeten onbegripvolle mensen als jij wel water bij de wijn doen.
Net zoals jij doet dus? Pot verwijt....quote:Dat bedoel ik, selectief de media geloven, wanneer het je uitkomt
Dit is echt een schoolvoorbeeld van iemand die niet weet wat hij er nou op moet zeggen. Zeg dan niets!quote:Ga voor jezelf een ijsje kopen of een toffee als je zo blij bent met je "begrip"
Ik heb geen anti-semitisch woord gezegd hoor.quote:Ik heb heel veel respect voor de Joden, zo'n klein volk wat altijd sterk en machtig is gebleven, ik weiger dus je anti-semitisch teksten voor waarheid aan te nemen
Je moet alles wel in de juiste context beoordelen. Marc Dutroux heeft helemaal niets met politiek te maken. Is dus totaal irrelevant aan dit gesprek en daardoor niet goed als voorbeeld.quote:Ik heb jou Marc Dutroux ook niet zien veroordelen, betekent dat dan dat je het met hem eens bent ??? Nee, dus stop met die onzin
En ik, als Nederlander, kan daar geen begrip voor op brengen. En omdat het indmiddels wel duidelijk is dat ik meer weet en aansluit op de overheersend aanwezig zijnde Nederlandse bevolking kan ik je vertellen, dat er bar weinig Nederlanders zijn die daar begrip voor op kunnen brengen. Dus ja, in dit geval durf ik wel voor de overige Nederlandse bevolking te spreken.quote:Ik als Nederlander kan daar wel begrip voor opbrengen, ieder zijn mening. Maar ik zie dat jij jezelf als vertegenwoordiger voor de overige Nederlanders ziet, wat vindt jij ervan?
Ja, vraag je eens af hoe dat komt. Misschien iets met onderdrukking te maken. Maar nee, blijf jij er maar gewoon bij dat ze dat uit vrije wil doen. Jij bent zelf ook trouwens iemand die absoluut geen vrije wil heeft. Ook al denk je zelf van wel.quote:En of mijn mening gehoord word. Moslimmeisjes dragen steeds vaker een hoofddoek, loop voor de lol maar eens door Amsterdam, sterker nog, zelfs Nederlandse meisjes lopen er steeds vaker in![]()
Ik vindt het prima als jij je zelfvertrouwen moet opvijzelen door zoiets te doen. Maar jij maakt zelf ook aardig wat fouten dus misschien is het handiger als je de volgende keer eerst zorgt dat je zelf weet wat je doet. Of wil je nu laten zien dat je als allochtoon wel goed Nederlands kan lezen en schrijven? Want daarmee discrimineer je dus jezelf.quote:Als dank voor je moeite heb ik wat spelfouten uit je tekst gehaald
als je dood bent, wat maakt het jou dan in godsnaam uit of ze je graf met rust laten of niet? heb je er dan nog last van denk je?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Apart dat je dat uit mijn verhaal kunt halen. Of wil je mij vertellen dat die kans niet bestaat dat het eens gebeurt in NL, latern we zeggen in een periode van de komende 1000 jaar? Daarentegen ben ik in Turkije bijvoorbeeld zeker dat mijn graf zeker 1000 jaar ongeschonden blijft. Waarom zou ik het risico dan lopen?
Je ziet zelf nu denk ik wel dat je een paar evidente fouten in je tekst zet waardoor de rest van je post ongeloofwaardig over zullen komen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:47 schreef skunkator het volgende:
[..]
Inderdaad, anders had ik dat wel gedaan. Maar een non-argument weiger ik derhalve voor argument aan te nemen, gelukkig ben je dat al met me eens
[..]
Mijn constatering aan de hand van deze alinea:
- Ik ben een leugenaar
- Jij bent helderziende
[..]
Precies, alleen maar goed over buitenlanders praten als ze niet in Nederland zitten
[..]
Ik ben in eigen land, of je wilt of niet. Je zegt naar:"naar alle waarschijnlijkheid", dus je geeft zelf al aan dat er wel een kans is
[..]
Het is geen kwestie van willen, het gebeurt gewoon. Het is zo logisch als dat 1+1 2 is
[..]
Jij zegt me in ieder geval niets, en dit is toch echt de enige naam waarmee ik op Fok! kom. IN ieder geval, als die andere hetzelfde zegt, des te duidelijker het is voor je
[..]
Vergeet niet dat deze moslims altijd terug naar eigen land kunnen. Veel Marokkanen en Turken hebben in het landvan herkomst 2 of 3 huizen en een bron van inkomsten gecreëerd, dus zo afhankelijk zijn ze niet
[..]
1 woord >>>>> ONTZUILING :w
[..]
Mijn intentie is vrede en respect op aarde, zelfs voor moslims, maar dan moeten onbegripvolle mensen als jij wel water bij de wijn doen.
[..]
Dat bedoel ik, selectief de media geloven, wanneer het je uitkomt
[..]
Ga voor jezelf een ijsje kopen of een toffee als je zo blij bent met je "begrip"
[..]
Ik heb heel veel respect voor de Joden, zo'n klein volk wat altijd sterk en machtig is gebleven, ik weiger dus je anti-semitisch teksten voor waarheid aan te nemen
[..]
Ik heb jou Marc Dutroux ook niet zien veroordelen, betekent dat dan dat je het met hem eens bent ??? Nee, dus stop met die onzin
[..]
Ik als Nederlander kan daar wel begrip voor opbrengen, ieder zijn mening. Maar ik zie dat jij jezelf als vertegenwoordiger voor de overige Nederlanders ziet, wat vindt jij ervan?
[..]
En of mijn mening gehoord word. Moslimmeisjes dragen steeds vaker een hoofddoek, loop voor de lol maar eens door Amsterdam, sterker nog, zelfs Nederlandse meisjes lopen er steeds vaker in
Als dank voor je moeite heb ik wat spelfouten uit je tekst gehaald
Als je dat stuk van mij kunt kwoten waarin ik dat zeg, dan geef ik je helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat jij iedere keer dat je roept dat allochtonen onderdrukt worden liegt dat je barst
En of ze er steeds vaker in lopen, en dan heb ik het nogniet eens over de bekeerde Nederlandse vrouwen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nederlands meisjes lopen er helemaal niet steeds vaker in rond. Tenzij je derde-generatie allochtonen als Nederlanders ziet.
Geef eens een bron die aangeeft dat Nederlandse vrouwen steeds vaker met een hoofddoek rondlopen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:05 schreef skunkator het volgende:
[..]
En of ze er steeds vaker in lopen, en dan heb ik het nogniet eens over de bekeerde Nederlandse vrouwen.
Je geeft dus toe dat die kans bestaat?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
als je dood bent, wat maakt het jou dan in godsnaam uit of ze je graf met rust laten of niet? heb je er dan nog last van denk je?
mijn hemelquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat die kans bestaat?
voilaquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Als je dat stuk van mij kunt kwoten waarin ik dat zeg, dan geef ik je helemaal gelijk.
als ik de zoekfunctie kon vinden in de vernieuwde fok! had ik er nog meerquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Weet je misschien hoe het voelt om allochtoon/moslim te zijn. Omdat wat wij ook doen of zeggen, het is nooit en te nimmer goed. We mogen geen kritiek hebbeb, doen alles fout, want wij zijn een stel aanstellers en huilies..... het maakt niet uit wat we doen. En de autochtonen mogen alles en beschuldigen iedereen continu van de problemen die er zijn in dit land.
ik vraag naar je mening waarom het zo belangrijk is, en zo mogelijk met aanwijzingen of bewijsquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Mwoah we zijn er als het meezit al 26000 kwijt en aangezien we moslims als kakkerlakken behandelen hierzo zullen ze vast hun heil wel in het prachtige land van herkomst gaan zoeken, want wie wil er nu als een kakkerlak behandeld wordenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:05 schreef skunkator het volgende:
[..]
En of ze er steeds vaker in lopen, en dan heb ik het nogniet eens over de bekeerde Nederlandse vrouwen.
En 3de-generatie allochtonen zijn ook Nederlanders, de meesten hebben een Nederlands paspoort en kunnen dankzij datzelfde paspoort 10 jaar verblijven in het vaderland en toch weerterugkomen. Dus je komt nooit van ze af
Nu is de situatie ongeveer: moslims 5 %, katholieken 30 %, protestantsen 30 %, ontkerkten 35 %.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:47 schreef skunkator het volgende:
[
:[..]
1 woord >>>>> ONTZUILING :w
[..]
De kans bestaat ook dat een aardbeving in Turkije het kerkhof overhoop gooit, waardoor het graf alsnog vernield wordt. Als je zo gaat redeneren.....quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Time will tell...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:05 schreef skunkator het volgende:
[..]
En 3de-generatie allochtonen zijn ook Nederlanders, de meesten hebben een Nederlands paspoort en kunnen dankzij datzelfde paspoort 10 jaar verblijven in het vaderland en toch weerterugkomen. Dus je komt nooit van ze af
Dat zijn al 3 zinnen totaal zonder enige vorm van beargumentatie en/of feiten. In het begin zag ik je voor volwaardige discussiepartner aan, maar helaas begint je semi-intellectualiteit duidelijk te worden in je tekst, je grove spelfouten en je onkunde aangaande bepaalde zaken zijn daar eental van de voorbeelden vanquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:04 schreef OutKast het volgende:
[..]
1. Dat zullen we nog wel zien oke? We hebben het er nover een paar jaar nog weleens over.
[..]
2. Maar waarom blijven jullie dan hier, in dit oh zo verwerpelijke Westen?
[..]
3. Yeah, we'll see.
[..]
Nogmaals, wie versta jij onder jullie ? Als het de mensen zijn die oprecht en eerlijk zijn en respect en begrip hebben voor anderen, dan wil ik ook tot die groep behorenquote:Ik doe genoeg water bij de wijn. In feite is het zelfs zo dat iedereen water bij de wijn doet, behalve jullie.
[..]
Ik zie dat jij het gezegde niet helemaal kent. Ik maak hem wel voor je af: ...dat ie zwart zietquote:Net zoals jij doet dus? Pot verwijt....
Non-argument en een zeer sterk teken van onkunde en zwaktequote:Dit is echt een schoolvoorbeeld van iemand die niet weet wat hij er nou op moet zeggen. Zeg dan niets!
[..]
Ik vind van wel. Jij insinueert dat er redenen moeten zijn om Joden te mogen hatenquote:Ik heb geen anti-semitisch woord gezegd hoor.
Dus omdat het niks met politiek te maken heeft keur je zijn daden wel goed ?quote:Je moet alles wel in de juiste context beoordelen. Marc Dutroux heeft helemaal niets met politiek te maken. Is dus totaal irrelevant aan dit gesprek en daardoor niet goed als voorbeeld.
Ik vind het overigens zeer arrogant van je dat je denkt dat je de mening van de meerderheid vertolktquote:En ik, als Nederlander, kan daar geen begrip voor op brengen. En omdat het indmiddels wel duidelijk is dat ik meer weet en aansluit op de overheersend aanwezig zijnde Nederlandse bevolking kan ik je vertellen, dat er bar weinig Nederlanders zijn die daar begrip voor op kunnen brengen. Dus ja, in dit geval durf ik wel voor de overige Nederlandse bevolking te spreken.
[..]
HAHAHAAHAHHAAHAHAquote:Ja, vraag je eens af hoe dat komt. Misschien iets met onderdrukking te maken. Maar nee, blijf jij er maar gewoon bij dat ze dat uit vrije wil doen.
Behalve dan dat je opmerking kant noch wal raakt, heb je een bron of een reden om zoiets te denkenquote:Jij bent zelf ook trouwens iemand die absoluut geen vrije wil heeft. Ook al denk je zelf van wel.
[..]
Off-topicquote:Ik vindt het prima als jij je zelfvertrouwen moet opvijzelen door zoiets te doen.
Niks menselijks is mij vreemd, er zijn gelukkig nog mensen die dat toegevenquote:Maar jij maakt zelf ook aardig wat fouten dus misschien is het handiger als je de volgende keer eerst zorgt dat je zelf weet wat je doet.
De defintie voor discriminatie:quote:Of wil je nu laten zien dat je als allochtoon wel goed Nederlands kan lezen en schrijven? Want daarmee discrimineer je dus jezelf.
Nee, maar juist mensen die onder de noemer kut-marokkaan vallen hebben minder prettige ideeen over wat de islam inhoudt. Dat heeft meer te maken met gebrek aan intellect en een sociale achterstandspositie dan met diepe overtuiging. Vandaar mijn voorbeeld: als je wekelijks scooters of gsm's jat zul je als puntje bij paaltje komt niet de invoering van de sha'ria steunen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:04 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zijn alle Marokkanen dan kut-Marokkanen?
Dat zeg ik. In praktische zin doet de AEL dus niks met de sha'ria. Als ze daar echt een speerpunt van wilden maken zouden ze allang ondergronds gegaan zijn en bommen leggen. Via de democratische weg zal het hier immers nooit gerealiseerd worden, dat snapt Jahjah ook wel.quote:DEN HAAG, TILBURG - Is de Arabisch-Europese Liga nu vóór of tegen de sharia, de wetgeving ontleend aan de Koran? Vóór, zegt leider Dyab Abou Jahjah. De liga wil islamitische wetten invoeren in Nederland en de rest van Europa, maar wel via de democratie. Hij hield dit zijn gehoor voor tijdens een lezingenreeks in Nederland.
Jahjah voltooit vandaag in Amsterdam zijn toernee van een week. De Libanese Belg kwam de lancering van de Nederlandse tak aan de Arabisch-Europese Liga (AEL) opluisteren. In het concept-programma van AEL Nederland staat dat die tegen de 'blinde toepassing' van de sharia is. ,,Sommige media hebben hieruit geconcludeerd dat de AEL tegen de sharia is. Ten onrechte'', aldus Jahjah.
,,Wij wijzen de sharia niet af. Een moslim kan niet tegen de sharia zijn, want het is zijn plicht om hiernaar te streven. Alleen vinden wij dat je de sharia niet aan anderen moet opleggen. Je moet proberen haar langs democratische weg te verwerkelijken.''
Je bevestigt mijn punt. Ze steunden die baard omdat ze dachten beter af te zijn dan onder de sjah. Pure onwetendheid. Vandaar ook dat er nu een heel ander geluid uit Iran komt, nu verzet het volk zich langzaam maar zeker tegen de fundamentalisten, omdat ze zien dat dat ook niet alles is.quote:Waarom steunen ze anders zo'n soepjurk met vieze baard?
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Mwoah we zijn er als het meezit al 26000 kwijt en aangezien we moslims als kakkerlakken behandelen hierzo zullen ze vast hun heil wel in het prachtige land van herkomst gaan zoeken, want wie wil er nu als een kakkerlak behandeld worden
Nee hoor. De SP bv wil ook een socialistische staat en maakt er een speerpunt van, deze partij zal echter geen bommen leggen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:22 schreef Krush het volgende:
Dat zeg ik. In praktische zin doet de AEL dus niks met de sha'ria. Als ze daar echt een speerpunt van wilden maken zouden ze allang ondergronds gegaan zijn en bommen leggen. Via de democratische weg zal het hier immers nooit gerealiseerd worden, dat snapt Jahjah ook wel.
En jij bevestigt weer mijn punt door te zeggen dat de mensen DACHTEN beter af te zijn onder die soepjurk, maar dat het niet zo bleek te zijn. Graag gedaan en bedanktquote:Je bevestigt mijn punt. Ze steunden die baard omdat ze dachten beter af te zijn dan onder de sjah. Pure onwetendheid. Vandaar ook dat er nu een heel ander geluid uit Iran komt, nu verzet het volk zich langzaam maar zeker tegen de fundamentalisten, omdat ze zien dat dat ook niet alles is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |