quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:22 schreef JaWi het volgende:
't Oor in Hilversum
Ja, die bestaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:47 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoef geen adressen per se, was gewoon bedoeld als discussie.
Een discussie breng je niet op gang door enkel te vragen 'Zijn er eigenlijk nog wel onafhankelijke platenwinkels?'.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:47 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoef geen adressen per se, was gewoon bedoeld als discussie.
de platenzaken die niet tot een keten als FRS of van Leest behoren denk ik zo.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:17 schreef Love Mae King het volgende:
wat bedoel je met "onafhankelijk"?
Anders sla je gewoon even de telefoongids open dan hoef jehier geen onzinnig topic te openen...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:16 schreef SunChaser het volgende:
Voor mijn werk heb ik de afgelopen 15 maanden 70 steden bezocht en evenveel winkelstraten en centra. Zijn er eigenlijk nog wel onafhankelijke platenwinkels? Ik zie alleen maar een FRS, Musicstore of -House.
Volgens mij zijn bijna er geen onafhankelijke platenwinkels meer die een bredere collectie hebben dan alleen de Mega Top100.
Jij zou het idd moeten weten!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
![]()
![]()
V.
White Noisequote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:53 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Jij zou het idd moeten weten!![]()
Waar zouden we zijn zonder het Oor... (en Oortje niet te vergeten)
Maar, dus, en, onafhankelijke platenzaken zijn er zeker, maar houd ze in ere.
Recent is bijvoorbeeld nog eentje in Utrecht met de opheffingsuitverkoop begonnen...
Vandaar de vraag wat SunChaser bedoelt met "onafhankelijk".quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:41 schreef Seborik het volgende:
Bij Plato en Sounds heb ik een beetje hetzelfde idee als de FRS en aanverwanten. Het zijn echt ketens, maar dan gericht op een iets ander publiek dan de FRS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |