ik dacht het...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:16 schreef -=Bioslock=- het volgende:
De sahara. Serieus.
Het is toch echt zo. Het is zand uit de sahara woestijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:17 schreef realist_ik het volgende:
[..]
ik dacht het...
maar dat moeten dan toch flinke zandstormen zijn geweest...
er is maar 2 dagen een windstroom vanuit het zuiden geweest...
je had ook naar het weerbericht van de Sahara moeten kijkenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:21 schreef kooba het volgende:
En ik heb godverdomme mn auto afgelopen weekend weer voor jan met de korte lul staan poetsen
link?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:23 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
je had ook naar het weerbericht van de Sahara moeten kijken
ow, laat maar waaien dan...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:26 schreef Flierp het volgende:
[..]
nee . . .wel heel winderig
echt, heel europa zit onder de zooi volgens mij...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:38 schreef ThaNetRunner het volgende:
ah potver, daarom dus, nou dan maar opnieuw beginnen met ramen lappen van huis en auto's vroeg me al af waarom ineens hier zand op me dakraam lag
http://weather.yahoo.com/forecast/AGXX0001.htmlquote:
ok dan...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:43 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
http://weather.yahoo.com/forecast/AGXX0001.html
het weer in Algerije waar het zand vandaan komt
ja, dat is bijna scandinavië daar...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:48 schreef KwebeMark het volgende:
Ik heb dat zand nog niet gezien in Oost-Groningen of ik let niet goed op... Is het hier wel gekomen?
dat werkt ook alleen maar als je 'm net in de wax hebt gezetquote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:47 schreef Leipo666 het volgende:
Ik zou gewoon als je auto helemaal droog is een stukje gaan rijden: dan is meerendeel van het zand al van je auto afgewaaid. het is toch maar stof zand.
asfalteren die hap!!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:20 schreef realist_ik het volgende:
klote-sahara
ik weet niet hoe jij je wagen wast, maar die van mij wordt eerst afgespoten hoor...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, moet je vooral doen, je auto wassen nu, lekker krassen in je lak maken door het zand
Ik heb lekker geen auto, gelukkigquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:02 schreef realist_ik het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij je wagen wast, maar die van mij wordt eerst afgespoten hoor...
Das mooi klote voor je.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:12 schreef BOT het volgende:
Ik heb gvd net een nieuwe autogepoetst en al aangeleverd gekregen
Kan ik het nu een week later alsnog zelf gaan doen :S
jij hebt nog geluk...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:17 schreef _Denker het volgende:
[afbeelding]
zou eigenlijk niet mogen, want iedereen zit onder de zooi...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:32 schreef Tackleberry het volgende:
(overigens ben ik, naja de auto, nog nooit zo vaak aangegaapt...)
Tja, dan heb je nu een Xerxes met zandlaag. Maar geen nood, het regent en stormt nu weer, dus het zand gaat er weer af.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:21 schreef kooba het volgende:
En ik heb godverdomme mn auto afgelopen weekend weer voor jan met de korte lul staan poetsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |