er vliegt niet elke dag een helicopter boven rotterdam... alleen met erge dingen. dus ik wil gewoon graag weten wat er aan de hand is...quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:41 schreef deantoine het volgende:
jesus!! rot eens op met
'er komt rook uit m'n pik heb ik aids? topics''
damn!!
er hoeft maar een ambulance voorbij te rijden en er wordn meteen 32432432 topics geopend..
hou je bek.
huhquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:41 schreef deantoine het volgende:
jesus!! rot eens op met
'er komt rook uit m'n pik heb ik aids? topics''
damn!!
er hoeft maar een ambulance voorbij te rijden en er wordn meteen 32432432 topics geopend..
hou je bek.
wil JIJ wel eens je bek houdenquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:41 schreef deantoine het volgende:
sfeerverpester
er vliegt wel elke dag een helicopter ergens boven rotterdamquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:44 schreef blablasjit het volgende:
[..]
er vliegt niet elke dag een helicopter boven rotterdam... alleen met erge dingen. dus ik wil gewoon graag weten wat er aan de hand is...
niet in alexander/ommoord/zevenkamp :Squote:Op donderdag 18 maart 2004 22:46 schreef flippie_flink het volgende:
[..]
er vliegt wel elke dag een helicopter ergens boven rotterdam
tis wel waar.quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:45 schreef nikky het volgende:
[..]
wil JIJ wel eens je bek houdenals dit topic niet aanstaat klik er dan niet op en reageer dan ook als ff kan niet
gewoon iemand die op een hoge posts aantal uit is?quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:02 schreef deantoine het volgende:
[..]
tis wel waar.
is dit onzin?quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:04 schreef blablasjit het volgende:
[..]
gewoon iemand die op een hoge posts aantal uit is?
dan slaap je zeker het grootste gedeelte van de tijd... er hangt hier zovaak een heli in de luchtquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:00 schreef blablasjit het volgende:
[..]
niet in alexander/ommoord/zevenkamp :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |