kheb zelf ook zoiets gehad, na het eten van chinees (dan eten we altijd bami met saté), of heel veel pindasaus (erg hevige snack vreetbui), kreeg ik ongeveer 3 dagen daarna, buikkrampen en -steken. Dit hield 3-4 dagen aan waarna het weer verdween.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:12 schreef Brainstorm4ever het volgende:
dat ik daarna naar de plee ben gegaan is alles weer ok met groente en andere dingen heb ik ut nie.
(soms heb ik het ook niet dan is het gewoon wel goed)
ik heb zelf al wat ged8 iets met Prikkelbare Darm
ben btw 18 jaar oud (zins vandaag haha)
Goedzo. die zit rechts.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:36 schreef diekleine het volgende:
misschien iets met de blindedarm? ga gewoon naar de dokter zou ik zeggen..............
Je kunt er wel bij bepaalde voedingsmiddelen (vet enzo) sneller last van krijgen... dacht ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:39 schreef Hanneke1983 het volgende:
en stel dat je weer een spastische darm hebt, daar kun je niets aan doen zoals je weet.
je herkent het doodar je de darm kunt "rollen" en dattie opgezowollen is.
maar dit lijkt me niet aangezien je alleen buikpijn ervaart bij bepaalde voedingsmiddelen
ja dat heb ik dan wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:46 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Goedzo. die zit rechts.
Voor de TS.
Geen problemen met ontlasting?? Echt gezond klinkt het niet, zeker niet als het visueel kenbaar is aan de buitenkant.
Ga eens naar je huisarts.
de meeste heb ik daarvan behalve -> misselijkheid en weinig eetlust.quote:http://www.brocapotheek.nl/site/portal/artman/publish/darm.shtml
PDS heeft veel verschijnselen. Enkele zijn: pijn, meestal linksonder in de buik, diarree of juist verstoppingen, winderigheid, een opgeblazen gevoel, misselijkheid en weinig eetlust.
the choice is excellent my friendquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:03 schreef Brainstorm4ever het volgende:
ik ga morgen naar de dokter:\
is goequote:Op donderdag 3 juni 2004 20:07 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
the choice is excellent my friend![]()
Laat ons wel even het resultaat weten he
ach voor de rest voel ik me normaal goed als ik maar niet aan buikpijn denk.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:15 schreef Oxylus_ het volgende:
Whaha, niet zo'n dokterstype die meteen naar de dokter gaat. Je mag nu wel toegeven hoor, na 2 jaar is echt niet meteen meer...
Nee, ik zou naar de dokter gaan als ik jou was, alleen was ik al wat eerder gegaan..
Klopt maar als je last hebt van je blindedarm dan heb je links pijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:46 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Goedzo. die zit rechts.
Voor de TS.
Geen problemen met ontlasting?? Echt gezond klinkt het niet, zeker niet als het visueel kenbaar is aan de buitenkant.
Ga eens naar je huisarts.
dankjequote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:54 schreef Brennie het volgende:
Wat info voor je: http://www.stlucas.be/Info/spastisch_colon.htm
Vet eten zeker ook?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:48 schreef Brainstorm4ever het volgende:
+ 7up is verboden:|
Neej dat eigelijk niet maar ik moest wel meer opletten wat ik eet.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vet eten zeker ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |