Ok, ik heb maar ff een reviewtje erover geschreven
![]()
Het is nu een klein jaar geleden dat de creators van Bizarre studio's het spel Project Gotham 2 op de markt bracht. Een fantastische racegame die overal met 9 tot 10'en werd ontvangen. Wat in mijn ogen ook wel terecht was. Nu stond er achter op het 'Ferrari Enzo dvd hoesje' dat er ook downloadable content voor zou komen, wat natuurlijk geweldig zou zijn, meer auto's kunnen downen, meer steden, heerlijk. Nu na ongeveer een jaar lang wachten, hebben de mensen van Bizarre studio's eindelijk eens de eerste downloadable content vrijgegeven, en op het eerste punt is het eigenlijk al fout: het is een premium content, je moet er dus voor betalen. Dan is 5 euro nog wel te overzien maar toch. Wat krijg je voor deze 'booster' ? Allereerst krijg je 7 circuits in de stad Parijs, en 7 auto's waaronder een groene TVR Caerbera Speed 12 (voor de mensen die hem niet in platina konden unlocken) 3 nieuwe Ferrari's, een nieuwe BMW M3 (CSL) en zo nog een paar. Dit kan op zich ontzettend leuk zijn, en ik was inderdaad ook erg enthousiast. Maar eigenlijk viel het zeer tegen...
De mensen van Bizarre studio's zijn er namelijk wel in geslaagd om Parijs neer te zetten, maar zeer matig. Er zitten wel een paar bekenden plekken in, maar om dat als 'veel' te defineren is ook zeer overdreven, ja je hebt wel de Arc de Triomphe, en de Eifeltoren, maar ook niet echt veel meer. Daarbij kan je er alleen langs racen, en niet b.v. onder de Arc door. Wat mij juist zo leuk leek was om circuits te kunnen rijden als 'Je begint op het begin van de Champs-Élysees, die scheur je helemaal op topspeed af, je gaat door de Arc de Triomphe heen, vervolgens op weg naar het Louvre, bij het Louvre rijd je om de tuinen heen, maar bij de glazen piramide ga je het plein van het Louvre op, je neemt een zijstraat en raast zo weer terug naar de start.' Dat zou nou echt goed gebruikmaken van maps zijn. Ik vraag me namelijk af uit welke neus die mensen van Bizarre hebben lopen vreten, want na een jaar de tijd gehad te brengen, en vervolgens met dit aan te komen is echt belachelijk. Ook zijn de circuits niet lang, vrij gemakkelijk, dus zeer weinig scherpe bochten. Overigens zijn, zeker voor de mensen die het spel al van voor naar achter hebben uitgespeeld, de 7 nieuwe wagens wel erg leuk