quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:34 schreef kulandra het volgende:
En ik never nooit niet.
Ja als je de race in je klasse kiest zie je rechts onderin een score van de beste tot nu toe en jouw score met de mensen die dicht bij jou score zitten, als je dan op scoreboard klikt kan je de hele uitgebreide scoreboard bekijken.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:43 schreef Perfect het volgende:
Ik ben nu eindelijk bijna bij Ultimate, en de Enzo Ferrari.
Is er ook een scoreboard waar ze de ranks, van singleplayer bijhouden?
Als je alle auto's wilt kopen moet je toch wel minimaal alles op goud spelen, of nog veel uitspelen in de arcade modequote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:57 schreef Perfect het volgende:
Ik heb eindelijk alles op Silver uitgepeeld, nu ga ik alle auto's kopen.
Wanneer krijg je eigenlijk die Sydney tracks? Ik gok zelf op arcade, die ik nu dus probeer uit te spelen op zilver. Die cone-challanges zijn irri zegquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:16 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Als je alle auto's wilt kopen moet je toch wel minimaal alles op goud spelen, of nog veel uitspelen in de arcade mode
Moet wel de uitzending starten!quote:Op zondag 21 maart 2004 06:59 schreef twi het volgende:
Tijd voor F1
quote:Op zondag 21 maart 2004 07:29 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Moet wel de uitzending starten!![]()
SBS
wie nietquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wil downloadable content voor deze game.
Ik wil een Single Race optie voor deze gamequote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wil downloadable content voor deze game.
Wat mier je nou? Er zit een single race optie in.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:27 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Ik wil een Single Race optie voor deze game![]()
(hopen dat ze die wel in GPR3 doen)
Niet echt, je kan niet zelf bepalen met welke klasse je op een baan rijdquote:Op zondag 21 maart 2004 17:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat mier je nou? Er zit een single race optie in.
Pas als je heel, heel veel geracet hebt kan je die conechallenges goed rijden. Ik heb er nu al een aantal op platinum, en dat is zekers wel te doenquote:Op zondag 21 maart 2004 19:55 schreef Perfect het volgende:
Ik zal het wel gaan proberen, maar ik heb nog niet de "skils" om die te halen denk ik.
Maar compact sports, en die 2 series daarna, heb ik eigenlijk zonder moeite op goud gehaald, behalve die cone challenges dan.
Zo van ik wil 10 minuten over een rondje doenquote:Op zondag 21 maart 2004 21:17 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Niet echt, je kan niet zelf bepalen met welke klasse je op een baan rijd![]()
Ik wil offline ook met andere klasses op de Nurburgring kunnen racen bijvoorbeeld, kan nu alleen met de Ultimate klasse.
Idd, dacht eerst ook dat ze veel te moeilijk waren, maar nu ik al een paar maanden PGR2 speel is het best te doenquote:Op zondag 21 maart 2004 21:41 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Pas als je heel, heel veel geracet hebt kan je die conechallenges goed rijden. Ik heb er nu al een aantal op platinum, en dat is zekers wel te doen
Nog ff door bikkelen Gijs!quote:Op maandag 22 maart 2004 01:46 schreef gijsje79 het volgende:
Moet er nog 3 op goud.
quote:Op maandag 22 maart 2004 01:46 schreef gijsje79 het volgende:
Moet er nog 3 op goud.
Ja ik zat toch met je te racen.quote:Op maandag 22 maart 2004 10:19 schreef Mister_T het volgende:
[..]
krijg je eindelijk ook die CLK-GTR
Had gister trouwens een leuke actie op de Nurnbergring. Ik raakte mijn CLK kwijt op het snelste stuk van de baan met een snelheid van 314 km/h, maakte een 360 over een afstand van 100 meter. Zag er erg leuk uit voor de persoon achter mij
Whahaha.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja ik zat toch met je te racen.
Whehequote:Op maandag 22 maart 2004 12:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja ik zat toch met je te racen.
Ga dat eens even doen dan!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Moet er nog 1 op goud.![]()
Idd, schiet eens op!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga dat eens even doen dan!
Morgen effen kijken of het lukt.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:34 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Idd, schiet eens op!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:41 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Morgen effen kijken of het lukt.
Whahahah, als je niks te doen heb, haal Splinter Cell Pandora Tomorrow dan ffquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:08 schreef Bastard het volgende:
Kheb intussen uit verveling wat dingen op platinum gehaald.. maar dat is echt zeikerig rijden zonder 1 foutje met wind mee af en toe.
Zit met verhuiskostenquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:10 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Whahahah, als je niks te doen heb, haal Splinter Cell Pandora Tomorrow dan ff
Haha die Twi, eerst RB6 te snel verkopen en dan Splintercell ook nog eens kopen nadat ik hem al hebquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:16 schreef twi het volgende:
Krijg 'm donderdag als 't goed is. Ik kan eigenlijk niet meer wachten
Ik snap jou echt nietquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:25 schreef Mister_T het volgende:
Ik krijg Splinter Cell morgen dubbel binnen, ik had hem bij bol.com geannuleerd maar ik krijg net bericht dat hij is verzondenMoet ik heb weer retour sturen
![]()
ik heb ook het gevoel dat ik arcade voor jan lul heb zitten doen... maar jah niet helemaal heb nu de auto's die ik niet gekocht had maar unlocked voor multiplay.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:16 schreef speedfreakssj het volgende:
hoe zit het met de andere banen idd in multiplay? die kan ik niet kiezen? en wat is het nut van arcade? zit dat nu maar te doen met alles op zilver en deels goud maar..
en dan die NAAST arcade. dat is gewoon alle 102 auto's op alle 200? banen doen?
Nee niet met alle 102 auto's.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:16 schreef speedfreakssj het volgende:
hoe zit het met de andere banen idd in multiplay? die kan ik niet kiezen? en wat is het nut van arcade? zit dat nu maar te doen met alles op zilver en deels goud maar..
en dan die NAAST arcade. dat is gewoon alle 102 auto's op alle 200? banen doen?
Terecht en nu weer ontopic.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:25 schreef Mister_T het volgende:
Ik krijg Splinter Cell morgen dubbel binnen, ik had hem bij bol.com geannuleerd maar ik krijg net bericht dat hij is verzondenMoet ik heb weer retour sturen
![]()
Heb je hem nou al gehaald?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Moet er nog 1 op goud.![]()
Nee zit eigenlijk meer in RBS3.quote:Op donderdag 25 maart 2004 07:57 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Heb je hem nou al gehaald?
Ik had daar niet zo last van.quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:42 schreef Perfect het volgende:
Ik haat die K*t !^@%#&%$$% heorige cone challenges....
En?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 07:53 schreef gijsje79 het volgende:
Maar met de F50 wil het ook wel 1 ronde rij ik goed maar de 2e maak ik weer wat foutjes.
Kom dan net weer iets van 1 a2 sec te kort.
Ga het vandaag wel effen met de Ascari doen.
Thx.
Schiet nou eens opquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Moet nog.
Lukt niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:22 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Schiet nou eens op![]()
Whehehe.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Lukt niet.
Laat het dan ook maar.
Ben er wel weer klaar mee.
Pfffffffquote:Op maandag 29 maart 2004 16:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Lukt niet.
Laat het dan ook maar.
Ben er wel weer klaar mee.
Hij geeft het wel een beetje snel op he?quote:
Heb jou wel meegeholpen en ik heb hier tot nu toe alles zelf gedaan.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik kom het wel weer bij je doen dan.
Ja maar dat is geen Merc.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb jou wel meegeholpen en ik heb hier tot nu toe alles zelf gedaan.
Alleen die kut race ach tis maar voor 1 auto.
Vind het zo wel best die Porsche rijd ook goed.
Die vond ik juist niet moeilijk.quote:Op maandag 29 maart 2004 18:39 schreef taart het volgende:
Ik ben nou bezig met american muscle op goud te zetten, en ik kan er geen flikker van![]()
Maar ja.. zo vond ik het rijden met die F50 niet moeilijkquote:Op maandag 29 maart 2004 18:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die vond ik juist niet moeilijk.
Dacht die doe ik al eerst, omdat de meeste mensen daar flink in vast zaten.
Whehehe, hij belde me net dat hij hem eindelijk heeft gehaaldquote:Op maandag 29 maart 2004 19:23 schreef taart het volgende:
[..]
nee ik ook niet, en volgens mij heb ik die timed run in 1 keer gehaaldach ja iedereen is wel ergens goed in
![]()
Ja die Stingray is wel de beste.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat die american muscle betreft.. pak die stingray en rij niks anders dan met dat ding, zo leer je vanzelf wat hij doet en zal het steeds makkelijker gaan.
Ja rijd best.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:04 schreef Mister_T het volgende:
Whehe, hij heeft het gehaald, het werd een keer tijd. En hoe vindt je hem rijden?
quote:Op maandag 12 april 2004 04:11 schreef Tom79 het volgende:
Weet iemand hoe je je eigen muziek kan laten afspelen tijdens het racen?
Ik heb een cd-tje als soundtracck op mijn harde schijf gecopieerd, en ik vind die nummers inderdaad terug in PGR2, maar ze afspelen lukt me nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
quote:Op maandag 12 april 2004 11:26 schreef SailingAce het volgende:
[..]Ik mis de lieve BastardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox Live: Anormius
quote:Op maandag 12 april 2004 11:26 schreef SailingAce het volgende:
[..]Of het bij jou wel lukte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel.. uiteindelijk.. maar zag het ook inde gebruiksaanwijzingquote:Op maandag 12 april 2004 12:44 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Of het bij jou wel lukte.
Mag effen duren.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:42 schreef SailingAce het volgende:
Las net op bizarre creations forum dat de DC nog enkele weken weg is.. voor half Juni zou hij er soiezo zijn.
ja klopt... en dan kom je weer terug naar de heerlijke gameplay en de mooie gfx.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:44 schreef DinoPK het volgende:
Geen informatie over wat er inzit? (tegen die tijd zit ik denk ik alleen maar te dtm2en.... neh) )
http://www.gamespot.com/x(...)ng2/screenindex.htmlquote:Op maandag 3 mei 2004 23:36 schreef Marvin het volgende:
Dat is nou wel het nadeel van een topic over een game op een console.. Ik mis de plaatjes!
Plaatjes opzoeken kan iedereen.. maar zoals bij PC spellen kan je nog eens iets leuks/moois/cools laten zien door een PrtScr te posten.. dat is hier iets lastiger.. Dát mis ik!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:40 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/x(...)ng2/screenindex.html
http://media.xbox.ign.com/media/482/482233/imgs_1.html
wel genoeg denk ik?
Ja dat klopt, maar dat is dan ook meteen het enige wat in het voordeel zou kunnen zijn van een pc, aan de andere kant krijg je van een console veel meer terug.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:54 schreef Marvin het volgende:
[..]
Plaatjes opzoeken kan iedereen.. maar zoals bij PC spellen kan je nog eens iets leuks/moois/cools laten zien door een PrtScr te posten.. dat is hier iets lastiger.. Dát mis ik!
Zeg het ff in het feedback topic, geen van de mods hebben dit spel, dus weet niet of ze nog meekijken.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:46 schreef Black-Hole het volgende:
Ik speel dit spel nu ook op Live sinds zaterdag. Je mag me toevoegen aan de OP![]()
Mijn tag is Black Hole NL
Ja ik snap het.. zoiets als een mobiel hebben... maar dan om echt ervaringen uit te wisselen neem je een trillpack.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:14 schreef Marvin het volgende:
Het gaat om het delen van plaatjes.. daar draait een community/forum toch om? Ervaringen uitdelen.. Nu deel je standaard plaatjes waar je niks mee hebt..
Ik heb 's met de nummer 4 gespeeld :'). Hij was echt slecht, speelde volgens mij alleen Sydney op die ene korte baanquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:26 schreef taart het volgende:
ik had de nummer 5 van de ranking list in mn 'room',
wie wil me aanraken![]()
Sliden door de bochten gaanquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:36 schreef BMH het volgende:
Kan iemand me tips geven hoe ik aan veel punten kom & goed door bochten ga?
geen wonder dat hij zo veel heeft, daar haal je zo 30.000 mee in 3 van die kleine rondes.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb 's met de nummer 4 gespeeld. Hij was echt slecht, speelde volgens mij alleen Sydney op die ene korte baan
.
en veel achter elkaar doenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:42 schreef Perfect het volgende:
Mario kart gaat zo langzaam, maar is toch leuk, PGR2 heeft gewoon iets, punten halen, en is een echte uitdaging, MK DD niet echt.
Slide doe ik met A, dus met de handrem. Door de bochten gaan, dan op A drukken, en op het juiste moment weer loslaten.
En ik heb eindelijk de goede auto gevonden voor Ultimate, de Pagani, beter als de Enzo (vind ik), want die slipt te veel. En die Cone challenges vallen op goud nog best wel mee bij sommige je moet de baan gewoon goed kennen.
Ik ookquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:31 schreef twi het volgende:
KoenigseggIk heb 'm gehaald door in de bocht bijna stil te staan, en dan in een (bijna) rechte lijn op de cam af te racen in een zo lang mogelijke weg.
Ik ga de bocht in met A zodat ik overstuur creëer en dan met het gas goed doseren zodat de auto er netjes uitkomt. Enne, cone challenges is idd meestal de baan goed kennen al zijn die laatste 2-3 cone challenges met de enzo het moeilijkst. hoewel de eerste in ultimate prima op platinum te doen is.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:42 schreef Perfect het volgende:
Mario kart gaat zo langzaam, maar is toch leuk, PGR2 heeft gewoon iets, punten halen, en is een echte uitdaging, MK DD niet echt.
Slide doe ik met A, dus met de handrem. Door de bochten gaan, dan op A drukken, en op het juiste moment weer loslaten.
En ik heb eindelijk de goede auto gevonden voor Ultimate, de Pagani, beter als de Enzo (vind ik), want die slipt te veel. En die Cone challenges vallen op goud nog best wel mee bij sommige je moet de baan gewoon goed kennen.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:23 schreef Perfect het volgende:
http://boards.gamefaqs.co(...)33896&topic=13965005
Kijk naar de eerste link, dit is dan misschien de eerste CD voor PGR2
Bij moskou moet je de St. Basil's circle kiezen. Dan moet er 1 de Cayenne(of andere SUV) nemen en de andere een enzo. Helemaal aan het eind van het rondje heb je zo stukje waar je naar boven gaat, hier moet je hard naar boven zodat je los komt. Op het moment dat je los komt moet iemand met de cayenne vanuit de andere richting tegen je aanrijden(hoeft niet heel hard) Hierdoor stuiter je zeg maar via de cayenne de lucht in en dan kan je als enzo zelfs over het finish bord vliegen. Het zal niet in 1 keer lukken maar als het lukt is het wel heel gaaf. Succes ermeequote:[b] Iemand een ideetje op welk parcour het nog meer wil en met welke auto's?
Kan alleen me digicam nu niet vinden. Dus zal ik er later op de dag fftjes een foto van posten.
Vastbijten en rijden met je hoofd!quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:24 schreef Black-Hole het volgende:
Ik zit net bij de cone challenge, wat een bagger parcour zeg![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:46 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Vastbijten en rijden met je hoofd!
Zoiets dacht ik ook al, maar wie weet was er nog andere methodequote:Op woensdag 19 mei 2004 00:01 schreef VjenneKloetn het volgende:
De hele tijd combo's maken zodat je op het laatste eigenlijk 1 lange combo hebt gemaakt. Ja klinkt kut en dat is het ook
Is me tot nu toe nog maar op een paar tracks gelukt.
Probeer alle cone gates in 1 combo te vangen, dan ben je er van verzekerd.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:34 schreef Deviant1 het volgende:
Heb zojuist PGR2 in de kudos world series alles op silver gehaald, op enkele na die ik al hoger heb gehaald. Op naar alles platinum zetten. En hoe kun je in hemelsnaam superveel kudos krijgen tijdens cone challenge. ik moet ergens voor platinum 3725 krijgen, maar kom telkens rond de 2500 uit.
Ik heb straks ook de TVR Cerbera.. minus 20 uur ploeterenquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:52 schreef twi het volgende:
Platinum ook wel
alles al uitgespeeld op zilverquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:46 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Probeer alle cone gates in 1 combo te vangen, dan ben je er van verzekerd.
Zilver is easy
Color glitch had ik geen last van.. ja ok , bij mij werkte hij niet.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:44 schreef DinoPK het volgende:
hmmm dit vind ik wel handig, en velen met mij denk ik: In de pgr2 download is er ook iets gefixed waardoor je geen woud van gamertags meer ziet bij de start
Minder voor sommigen: De color glitch is ook gefixed in de update.
Dit vind ik toch wat minder, ookal zie je of je de game op Platinum hebt uitgespeeld hebt ofni, maja....quote:TVR Cerbera Speed 12 (DLC Verison) - Exactly the same as the retail version, only thing is you won't need all Platinums to get it. However, this model only comes in racing green so we can still tell who's beaten the game and who's downloaded their way to TVR heaven.
Die M3 CSL zal wel in Track Specials komen denk ik.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:10 schreef DinoPK het volgende:
hmmm even het lijstje bekeken met wat fototjes erbij, en .... aardig.
Weinig nieuwe auto's , veel classics. En wel erg veel ferrari en bmw, en geen echte toppers als de mclaren slr waar velen op hoopten.
De ferrari's zijn erg mooi, alleen bijna allemaal goed voor de classics klasse.
De corvette is de enige echte snelle topper, de 645ci zal een leuke tegenhanger zijn voor de sl55 en de maranello, ik heb echter geen idee waar ze de m3 csl in gaan plaatsen aangezien dit echt een beest is en in de coupe klasse alles zoek rijdt.
En natuurlijk Parijs, echt beter kan het natuurlijk niet.
Kijk es effen dan.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:37 schreef gieling het volgende:
is ie nou al te downloaden?
Zegt ie lachend.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:22 schreef gieling het volgende:
we moeten er vrijwel zeker voor betalen
Schiet dus lekker op.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:58 schreef Perfect het volgende:
Ik moet nog 5 races op goud en dan heb ik de mercedes!!!
Betalen dus, en dat ga ik doen ook.quote:If you’re on Xbox Live, the following content is available for you to download directly to your Xbox console:
Paris Booster Pack (05/2004, Tracks and Cars, Premium) Eight hot cars, including the Ferrari 250TR, to tear up seven all-new tracks in the City of Lights.
Wil het wel graag hebben, maar het moet niet te duur worden!quote:Op donderdag 20 mei 2004 01:13 schreef Tommie84 het volgende:
[..]
Betalen dus, en dat ga ik doen ook.
bron: http://www.xbox.com/en-GB/projectgotham2/default.htm#dc
Op het forum van Bizarre Creation wordt er gesproken over 5 dollar/euro.quote:Op donderdag 20 mei 2004 01:39 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Wil het wel graag hebben, maar het moet niet te duur worden!
lekker voor je...die heb ik een jaar geleden gekregenquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:58 schreef Perfect het volgende:
Ik moet nog 5 races op goud en dan heb ik de mercedes!!!
Neen.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Is er een andere manier om die Download dinges binnen te krijgen dus zonder xbox live ?
Nee zeker
Kijk eens een pagina terugquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:56 schreef GotenSSJ het volgende:
twi welke auto's zijn er nieuw ?
De M3 CSL,ferrari 250 TR,Speed 12 en de andere 5 ?
Nee, gewoon 60 euro.. LIVE kit.. CC is gratis.quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:30 schreef twi het volgende:
100 euro?
Kheb geen idee, die kosten verwaarloos ik geloof ik bij het gemak van zon ding.quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:18 schreef GotenSSJ het volgende:
CC is toch niet gratis of alleen het eerste jaar ofzo ?
HALO 2 welquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:47 schreef DinoPK het volgende:
halo is niet te spelen via live, alleen via tunnel programma's als xbox connect.
Lamborghini is een alleenrecht van EA, X-Box oftewel microsoft hebben daar op dit moment dus geen rechten op. Wel jammerquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:00 schreef Tommie84 het volgende:
Er zijn mensen die de dvd van PGR2 op hun PC hebben doorzocht. En ze hebben radiostations gevonden voor Parijs en LA. Parijs is DLC1 geworden, LA zal er dan ook wel aankomen denk ik. Als nieuwe auto's hoop ik op een paar bakken die met de TVR Cerbera kunnen concurreren, en zoals je zegt wat kleinere auto's (en dan in combinatie met Toyko). En Lambo's natuurlijk! Countach, Diablo, Murcielago en de Gallardo.
Maarja, we zullen wel zien wat de toekomst gaat brengen. Voorlopig ben ik weer even zoet met deze DLC, en morgen verwacht ik een dikke envelop met RSC2 erin.
Er schijnt ooit nog is een andere manier te komen om te betalen, maar weet niet wanneer en of ze dat nog steeds gaan doenquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik mag geen LiveDan maar geen DC
Tegen de tijd dat jij 20 bent, zijn er ook weer zoveel nieuwe games uit, en die kun je dan allemaal wel betalen. Zo moet je het ook weer zien.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik mag geen LiveDan maar geen DC
Moeilijk te beoordelen voor een ander, maar als je rank 38 hebt zoals mij, ben je wel toe aan nieuwe banen en auto's.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:26 schreef Gamedemon het volgende:
hms...is de DLC nou echt zo wijs?
en een leven.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:52 schreef SailingAce het volgende:
maar als je rank 38 hebt zoals mij, ben je wel toe aan nieuwe banen en auto's.
Was wel leuk rijden net he?quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:42 schreef taart het volgende:
ik had niet de 81e rank bij Paris![]()
kword ook lichtelijk verplicht het te nemen...kneem aan dat deze banen wel een maandje non stop gedaan wordenquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:52 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Moeilijk te beoordelen voor een ander, maar als je rank 38 hebt zoals mij, ben je wel toe aan nieuwe banen en auto's.
Het spel is gewoon geil!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:05 schreef taart het volgende:
[..]
dat was ik laatst ook weer geworden, en nu nog steeds![]()
bron: http://www.xbox.com/en-us/pgr2/download2.htmquote:The Paris Booster Pack, which should be available in mid-May, is the first of two Premium content offerings for PGR 2. Another, which will feature a city on America’s West Coast, will be available this summer. Both will sell for $4.95 via Xbox Live.
ik was gelijk al gewend aan de TVR, je moet er alleen niet op kleine bochtige baantjes mee rijden.quote:Op zondag 23 mei 2004 13:15 schreef Perfect het volgende:
Zilver is best wel simpel, bij goud wordt pas echt moeilijk bij extreme en Ultimate.
Ik heb nu ook ook de paris booster pack, de TVR is wel wennen om te rijden zeg, de andere heb ik niet echt geprobeerd.
het lijkt me echt rottig om met een stuurtje te racen. Op de PC misschien niet, maar daar heb je ook alleen maar de links en rechts knopjesquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:29 schreef McLaren het volgende:
Zijn er mensen die PGR2 spelen met een stuurtje?
Ik heb het idee dat ik sneller zou zijn met stuur.
Niet dus. Twee keer vijf euro dokken gaat nog, maar drie of vier keer gaat echt niet gebeuren.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:15 schreef Gamedemon het volgende:
Gratiz? denk et niet he
als iedereen 5 euro over heeft voor de eerste weten hun ook wel dat ze het ook over hebben voor de opvolgers
tsja er blijven toch nog steeds super veel mensen die het doen..ben bang dat je nix gratiz krijgt bij gothamquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
Niet dus. Twee keer vijf euro dokken gaat nog, maar drie of vier keer gaat echt niet gebeuren.
Het forum van Bizarre ligt op het moment plat, anders had ik even een quote kunnen opzoeken. Maar neem maar van mij aan dat Bizarre en MS slechts plannen hebben voor 2 packs.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:26 schreef DinoPK het volgende:
Er komen maar 2 steden als het goed is aangezien er maar van 2 steden (Paris en LA) de muziek al op de pgr2 disc komt. Meer premium content zou ook echt geen slimme zet zijn van Microsoft, ze willen ook nog wat Forza Motorsports verkopen denk ik.
De 3e content zal echt wel komen maar ik denk dat het alleen maar auto's zullen zijn.
edit: whehehe het pgr2 forum (http://www.bizarrecreationsforum.com/):
This site has been closed due to exceptional overuse of bandwidth.
Het zal dus wel LA worden en een shitload aan auto's. Er zijn nu nog 19 lege plekken in de showroom iig.quote:Originally posted by The Boy Chris I tell you what, since it's already been said on the Xbox site that we've got 2 premium packages coming I'll tell you this.
Where pack 1 was 'interesting', pack 2 will be 'hardcore'
Where pack 1 was 'pretty', pack 2 will be 'too fast to notice'
Where pack 1 had a 'classic' touch, pack 2 will be too 'extreme' to care.
Where Pack 1 was a 6:30.000 on the Nurburgring, Pack 2 is a 5:55.000.
Chris
Belooft veel goedsquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:03 schreef Tommie84 het volgende:
Het was meer bij wijze van spreken zei hij, om aan te geven hoe super pack 2 gaat worden.
En een F1 auto zal niet gebeuren, omdat ze alleen street legal auto's willen releasen.
Ik denk dat de Mercedes SLR er wel in zal komen, de Dodge Magnum, ik hoop een Hemicuda en nog wat kleinere, minder exclusieve auto's.
We zullen wel zien.
de McLaren F1 carquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:03 schreef Tommie84 het volgende:
En een F1 auto zal niet gebeuren, omdat ze alleen street legal auto's willen releasen.
Ik vind het sowieso jammer dat ze de TVR erin hebben gepropt. Nu is bijna iedere game waar je binnenkomt afgeladen met TVR's. Vroegah was er nog iets verschil, de Porsche 911 GT1 en de Mercedes CLK-GTR werden toen ook nog gebruikt.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:28 schreef twi het volgende:
Ach ja, ik weet het niet. Ik voel me een beetje genaaid dat iedereen (die betaalt) nu in de TVR kan rijden, terwijl ik er op heb zitten zwoegen om 'm met Platinum te behalen. Nu is er nog de *ahem* genoegdoening dat ik 'm in alle kleuren kan selecteren, maar als je dan straks nog een betere kar hebt, dan is er ook weinig speciaals meer aan. Snellere auto's zou ik koel vinden, maar aan de andere kant toch weer niet zo koel.
Zo'n fijne bak vind ik het ook weer niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:07 schreef gieling het volgende:
idd, het is erg kut dat iedereen nu alleen maar die TVR gebruikt...
Dan maak je een host aan en zeg je dat iedereen een auto mag kiezen.. maar geen TVR.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:07 schreef gieling het volgende:
idd, het is erg kut dat iedereen nu alleen maar die TVR gebruikt...
Maak combinatiesquote:Op maandag 31 mei 2004 00:38 schreef ook_gek het volgende:
ik word niet goed van die pionnen shit. Iemand een idee hoe ik daar door heen kom. Ik zit muur vast. Ik probeer met een enzo op het meest makkelijke niveau te rijden. En nog kom ik 400 te kort. HOE KAN IK DIE PUNTEN OPKRIKKEN![]()
Die handrem doet geen leuke dingenquote:Op maandag 31 mei 2004 00:46 schreef taart het volgende:
[..]
A
Je moet gewoon naar links of naar echts sturen en tegelijkertijd je handrem erop gooien. Dan breekt je achterkant uit en krijg je kudo'squote:Op maandag 31 mei 2004 00:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die handrem doet geen leuke dingen
Maar ik ga het straks nog 1X proberen. En anders gaat m,n Xbox vliegen![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die handrem doet geen leuke dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |