Whehehe.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:56 schreef Suijk het volgende:
Die relletjes hier worden ook altijd in de kiem gesmoord. Jammer hoor.
Goed voorbeeld doet volgenquote:O ja, wanneer geef ik zo enorm hoog op over mijn sportivitiet. Achterlijk zeik hond.. Ik moet lachen om een geintje van AjaxNo1. en jij loopt op mij te zeiken. Geen woord tegen AjaxNo1 alleen maar op mij zeiken. Probeer een dingen in het echt IRL tegen me in het gezicht te zeggenm. Dat durf je weer niet. Pleurislijertje.
Nou ik was niet zo netjes en begon zelf met schelden. Laten we het maar houden op een iets te snelle actie-reactie boosheid. Bij mij is het alweer gezakt, hopelijk bij Doc ook en anders vechten we het op de meet wel uitquote:Op donderdag 8 april 2004 21:57 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet volgen
OH?quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:39 schreef golfer het volgende:
Het is allemaal weer al lang opgelost en Doc en SCH houden weer heel erg veel van elkaar.
Bugjes kunnen wij hier niet verhelpen en kan je het beste melden in dit forum:quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:49 schreef ErikT het volgende:
Hallo ik probeer mn openingspost in Kezman topic te veranderen maar ik krijg een bericht over database problemen. Maar Fok! doet het gewoon.
In het fey-ajax topic was ie zeer realistisch maar kreeg toch meteen de wind van voren. Hij moet daar beter tegen kunnen en sommige anderen (keeper, speed) zouden iets op de rem kunnen.quote:Op zondag 11 april 2004 23:07 schreef Sloggi het volgende:
Je post wel anders sinds je 'terug' bent hoor
Dat doe ik al zo vaak. Maar zoals SCH hierboven zegt : ik zeg nota bene dat Ajax beter speelde, en dat Feyenoord mazzel had. Een realistische omschrijving van de wedstrijd, daar kan niemand omheen.quote:Op zondag 11 april 2004 23:08 schreef golfer het volgende:
Loek, je loopt zelf af-en-toe weer uit te dagen en uit te lokken.
Ga er dan ook niet zo op in en haal je schouders eens een keer op.
quote:je doet gewoon stomweg weer irritant als vanouds.
Nee Speed is vaak ook heel redelijk en een hartstikke leuke user, maar hij heeft zo zijn buien.quote:Op zondag 11 april 2004 23:12 schreef Sloggi het volgende:
Speed doet tegen iedereen uit de hoogte. Tegen Ruudje misschien wat meer, wat idd niet erg sportief is.
quote:Op zondag 11 april 2004 23:19 schreef SCH het volgende:
Je hapt wel Loek, als je nou als je wilt reageren gewoon even tot 30 telt en naar buiten kijkt en je wilt daarna nog steeds reageren, dan kan je dat dan nog doen.
Zo gaat mijn eigen therapie ook
Ik word zo vaak onheus benaderd. Denk je dat ik overal op in ga ?quote:Op zondag 11 april 2004 23:20 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Maar je gaf me toch gelijk? Speed en Sandman reageerden gewoon belachelijk.
Ja maar ik heb geleerd dat je dan zelf de wijste moet zijn. En dat is een lange weg Loek, een hele lange wegquote:Op zondag 11 april 2004 23:20 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Maar je gaf me toch gelijk? Speed en Sandman reageerden gewoon belachelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |