Is een afpraak geweest om het enigszins overzichtelijk te houden en niet voor elke HCE-wedstrijd een apart topic te layen openen.quote:Op zondag 4 april 2004 14:35 schreef DutchGooner het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen waarom er alleen voor ontmoetingen tussen de "top 3" aparte topics mogen.
Wat mij betreft ook niet, maar 4 weken van te voren er een topic over openen is imo wat overdone.quote:Tis misschien overdreven om nu al een topic te openen voor een wedstrijd die pas over een maand is maar als zo'n topic een week voor de wedstrijd wordt geopend kan dat IMO geen kwaad.
Wat mij betreft oké.quote:Dit gaat trouwens alleen op voor wedstrijden met een extra lading (derby,belangrijk voor de competitie etc.)
OKquote:Op zondag 4 april 2004 16:57 schreef golfer het volgende:
Wat mij betreft oké.
Ik denk dat we so wie so ook kunnen kijken in hoeverre we meer open kunnen houden.quote:Op zondag 4 april 2004 14:35 schreef DutchGooner het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen waarom er alleen voor ontmoetingen tussen de "top 3" aparte topics mogen.
VBL wordt IMO steeds groter dus dwz dat er ook steeds meer supporters van andere clubs dan de top 3 bijkomen.
Tis misschien overdreven om nu al een topic te openen voor een wedstrijd die pas over een maand is maar als zo'n topic een week voor de wedstrijd wordt geopend kan dat IMO geen kwaad.
Onlangs zijn er ook topics geopend over Helmond-Den Bosch en Chelsea-Arsenal,die bleven open en daarin werd volop gepost
Misschien moet men maar eens iets verder gaan kijken dan de top 3...
Dit gaat trouwens alleen op voor wedstrijden met een extra lading (derby,belangrijk voor de competitie etc.)
helemaal mee eens. ^Ô^quote:Op maandag 5 april 2004 14:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat we so wie so ook kunnen kijken in hoeverre we meer open kunnen houden.
Ik had daar op 1 april al een post over, maar ik wil die discussie ook nog serieus voeren.
Niet dat voor iedere scheet een eigen topic, maar wel wat ruimer dan het nu is.
Sommige leuke invalshoeken vallen in het water in een centraal topic, terwijl de discussie in een los topic op kan leven.
bagger verwijderd.quote:Op maandag 5 april 2004 14:43 schreef zjroentje het volgende:
Hoofdklasse B (zondag)
Topic mooi de nek omgedraaid.
Ergste shit verwijderd. Hulde aan jou, Ruud_Gullit en MrWizzelquote:Op maandag 5 april 2004 16:24 schreef Sloggi het volgende:
Feyenoord - Ajax, part deux
Verwijder de shit ff. Danku.
Geen dank, deze gebruiker was echt heel erg kansloosquote:Op maandag 5 april 2004 17:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Ergste shit verwijderd. Hulde aan jou, Ruud_Gullit en MrWizzel
Cantona blijft nog even open, welterusten is door Doc gesloten.quote:Op dinsdag 6 april 2004 08:01 schreef DIGGER het volgende:
Cantona anno 2004, fallen hero en Het Grote Welterusten Topic? kunnen wel op slot lijkt me
Inderdaad, de beroemde uitzondering.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:50 schreef Eilanden het volgende:
Sinds wanneer maken we voor CL wedstrijden waar geen NL club bij betrokken is ook een apart topic aan?
Arsenal - Chelsea
Of is dit weer de beroemde uitzondering?
Kan dat niet gewoon het grote Hoofdklasse Zondag topic worden?quote:Op maandag 5 april 2004 14:43 schreef zjroentje het volgende:
Hoofdklasse B (zondag)
Topic mooi de nek omgedraaid.
Welnee, hoort er elke keer weer bij. Zolang het de policy niet overtreedt kan een beetje over-en-weer plagen en sarren geen kwaad.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:18 schreef Sloggi het volgende:
Gooi Fey-Aj gewoon dicht tot zondag. Voorkomt gescheld etc. op elkaar.
Gaat erom of iemand trouw wil bijhouden, zoals ik met Hoofdklasse A zaterdag doe. Als jij elk weekend bijhoudt, mag je best over Zon C posten.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:15 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon het grote Hoofdklasse Zondag topic worden?Er zijn volgens mij best veel mensen die de Hoofdklasse wel volgen, maar over de Hoofdklasse C kan ik nu niets kwijt. Het lijkt me een beetje onzinnig om daar dan weer een speciaal topic over te openen... Kan de Hoofdklasse zondag dus niet gewoon 1 topic krijgen?
![]()
Het is maar een idee![]()
Oke, knal hem wel weer open.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:38 schreef tong80 het volgende:
Golfer even serieus. Dit is het voetbalforum. Er zijn maar 4 wedstrijden in de belangrijkste competitie van Europa. Wat is nu echt het probleem om daar een topic aan te wijden. Staat het in de weg ? Vervuilt het het forum ? De topictitel Depr - milan is duidelijk. ook als je even zoekt weet je gelijk waar je moet zijn.
Algemene topics zijn leuk. Maar dit zijn de wedstrijden war het om gaat waar de emoties komen.
Thank god dat Arsenal-Chelsea niet centraal was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |