abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 april 2004 @ 16:57:53 #76
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_18173911
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:35 schreef DutchGooner het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen waarom er alleen voor ontmoetingen tussen de "top 3" aparte topics mogen.
Is een afpraak geweest om het enigszins overzichtelijk te houden en niet voor elke HCE-wedstrijd een apart topic te layen openen.
quote:
Tis misschien overdreven om nu al een topic te openen voor een wedstrijd die pas over een maand is maar als zo'n topic een week voor de wedstrijd wordt geopend kan dat IMO geen kwaad.
Wat mij betreft ook niet, maar 4 weken van te voren er een topic over openen is imo wat overdone.
quote:
Dit gaat trouwens alleen op voor wedstrijden met een extra lading (derby,belangrijk voor de competitie etc.)
Wat mij betreft oké.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 4 april 2004 @ 18:34:55 #77
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18175986
quote:
Op zondag 4 april 2004 16:57 schreef golfer het volgende:

Wat mij betreft oké.
OK
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 april 2004 @ 14:10:53 #78
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18192167
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:35 schreef DutchGooner het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen waarom er alleen voor ontmoetingen tussen de "top 3" aparte topics mogen.

VBL wordt IMO steeds groter dus dwz dat er ook steeds meer supporters van andere clubs dan de top 3 bijkomen.

Tis misschien overdreven om nu al een topic te openen voor een wedstrijd die pas over een maand is maar als zo'n topic een week voor de wedstrijd wordt geopend kan dat IMO geen kwaad.

Onlangs zijn er ook topics geopend over Helmond-Den Bosch en Chelsea-Arsenal,die bleven open en daarin werd volop gepost

Misschien moet men maar eens iets verder gaan kijken dan de top 3...

Dit gaat trouwens alleen op voor wedstrijden met een extra lading (derby,belangrijk voor de competitie etc.)
Ik denk dat we so wie so ook kunnen kijken in hoeverre we meer open kunnen houden.
Ik had daar op 1 april al een post over, maar ik wil die discussie ook nog serieus voeren.
Niet dat voor iedere scheet een eigen topic, maar wel wat ruimer dan het nu is.
Sommige leuke invalshoeken vallen in het water in een centraal topic, terwijl de discussie in een los topic op kan leven.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_18192890
Hoofdklasse B (zondag)

Topic mooi de nek omgedraaid.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 5 april 2004 @ 15:32:34 #80
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_18194188
quote:
Op maandag 5 april 2004 14:10 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik denk dat we so wie so ook kunnen kijken in hoeverre we meer open kunnen houden.
Ik had daar op 1 april al een post over, maar ik wil die discussie ook nog serieus voeren.
Niet dat voor iedere scheet een eigen topic, maar wel wat ruimer dan het nu is.
Sommige leuke invalshoeken vallen in het water in een centraal topic, terwijl de discussie in een los topic op kan leven.
helemaal mee eens. ^Ô^

hulde!
  maandag 5 april 2004 @ 16:19:40 #81
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_18195485
quote:
Op maandag 5 april 2004 14:43 schreef zjroentje het volgende:
Hoofdklasse B (zondag)

bagger verwijderd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_18195610
Feyenoord - Ajax, part deux

Verwijder de shit ff. Danku.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 april 2004 @ 17:16:43 #83
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18197131
quote:
Op maandag 5 april 2004 16:24 schreef Sloggi het volgende:
Feyenoord - Ajax, part deux

Verwijder de shit ff. Danku.
Ergste shit verwijderd. Hulde aan jou, Ruud_Gullit en MrWizzel
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_18197225
quote:
Op maandag 5 april 2004 17:16 schreef Doc het volgende:

[..]

Ergste shit verwijderd. Hulde aan jou, Ruud_Gullit en MrWizzel
Geen dank, deze gebruiker was echt heel erg kansloos
pi_18198072
Dank je Doc
pi_18212035
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_18220197
die laatste zeker ja :S
  dinsdag 6 april 2004 @ 14:57:55 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_18220459
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 08:01 schreef DIGGER het volgende:
Cantona anno 2004, fallen hero en Het Grote Welterusten Topic? kunnen wel op slot lijkt me
Cantona blijft nog even open, welterusten is door Doc gesloten.
Poef.....gone! ©golfer
pi_18223190
Vervelend mannetje die broekhoest, die het maar niet wil begrijpen Komische voetbal quotes
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 6 april 2004 @ 16:50:01 #90
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_18224097
Sinds wanneer maken we voor CL wedstrijden waar geen NL club bij betrokken is ook een apart topic aan?

Arsenal - Chelsea

Of is dit weer de beroemde uitzondering?
  dinsdag 6 april 2004 @ 17:09:37 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_18224764
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 16:50 schreef Eilanden het volgende:
Sinds wanneer maken we voor CL wedstrijden waar geen NL club bij betrokken is ook een apart topic aan?

Arsenal - Chelsea

Of is dit weer de beroemde uitzondering?
Inderdaad, de beroemde uitzondering.
Poef.....gone! ©golfer
pi_18249399
quote:
Op maandag 5 april 2004 14:43 schreef zjroentje het volgende:
Hoofdklasse B (zondag)

Kan dat niet gewoon het grote Hoofdklasse Zondag topic worden? Er zijn volgens mij best veel mensen die de Hoofdklasse wel volgen, maar over de Hoofdklasse C kan ik nu niets kwijt. Het lijkt me een beetje onzinnig om daar dan weer een speciaal topic over te openen... Kan de Hoofdklasse zondag dus niet gewoon 1 topic krijgen?

Het is maar een idee
pi_18249490
Gooi Fey-Aj gewoon dicht tot zondag. Voorkomt gescheld etc. op elkaar.
  woensdag 7 april 2004 @ 16:32:25 #94
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_18249954
quote:
Op woensdag 7 april 2004 16:18 schreef Sloggi het volgende:
Gooi Fey-Aj gewoon dicht tot zondag. Voorkomt gescheld etc. op elkaar.
Welnee, hoort er elke keer weer bij. Zolang het de policy niet overtreedt kan een beetje over-en-weer plagen en sarren geen kwaad.
Poef.....gone! ©golfer
pi_18250096
quote:
Op woensdag 7 april 2004 16:15 schreef tuindwerg het volgende:

[..]

Kan dat niet gewoon het grote Hoofdklasse Zondag topic worden? Er zijn volgens mij best veel mensen die de Hoofdklasse wel volgen, maar over de Hoofdklasse C kan ik nu niets kwijt. Het lijkt me een beetje onzinnig om daar dan weer een speciaal topic over te openen... Kan de Hoofdklasse zondag dus niet gewoon 1 topic krijgen?

Het is maar een idee
Gaat erom of iemand trouw wil bijhouden, zoals ik met Hoofdklasse A zaterdag doe. Als jij elk weekend bijhoudt, mag je best over Zon C posten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 7 april 2004 @ 20:26:09 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_18256695
Waarom geen topics vanaf de kwartfinale ?

Het gaat toch over één wedstrijd die iedereen bekijkt met af en toe een melding van de tussenstand van de andere wedstrijd.

Maar goed er zal waarschijnlijk door mensen uit Frankrijk ook volop gepost worden over Lyon - Porto.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 7 april 2004 @ 20:38:04 #97
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18257103
nou, vind ik ook
Als een Nederlandse match een topic kan krijgen, dan toch zeker een kwartfinale van de CL!
  Trouwste user 2022 woensdag 7 april 2004 @ 20:38:45 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_18257128
Golfer even serieus. Dit is het voetbalforum. Er zijn maar 4 wedstrijden in de belangrijkste competitie van Europa. Wat is nu echt het probleem om daar een topic aan te wijden. Staat het in de weg ? Vervuilt het het forum ? De topictitel Depr - milan is duidelijk. ook als je even zoekt weet je gelijk waar je moet zijn.

Algemene topics zijn leuk. Maar dit zijn de wedstrijden war het om gaat waar de emoties komen.

Thank god dat Arsenal-Chelsea niet centraal was.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 7 april 2004 @ 20:40:11 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_18257179
quote:
Op woensdag 7 april 2004 20:38 schreef tong80 het volgende:
Golfer even serieus. Dit is het voetbalforum. Er zijn maar 4 wedstrijden in de belangrijkste competitie van Europa. Wat is nu echt het probleem om daar een topic aan te wijden. Staat het in de weg ? Vervuilt het het forum ? De topictitel Depr - milan is duidelijk. ook als je even zoekt weet je gelijk waar je moet zijn.

Algemene topics zijn leuk. Maar dit zijn de wedstrijden war het om gaat waar de emoties komen.

Thank god dat Arsenal-Chelsea niet centraal was.

Oke, knal hem wel weer open.
edit toevoeging: zie dat sloggi er alweer eentje heeft geopend, die laat ik dan wel open.
Poef.....gone! ©golfer
pi_18257298
quote:
Op woensdag 7 april 2004 20:40 schreef golfer het volgende:

[..]

Oke, knal hem wel weer open.
edit toevoeging: zie dat sloggi er alweer eentje heeft geopend, die laat ik dan wel open.
Sjit ik denk ik ga even de rebel spelen, mag het ineens wel

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')