Zoals ik al zei, ik ben een groentjequote:Op zondag 21 maart 2004 18:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je even de moeite neemt om via http://www.linktrades.nl/foksearch.html de naam Ruud van Nistelrooy in te typen, zal je ontdekken dat er ettelijke topics over hem zijn, waarin je de openingspost van je gewoon kwijt had gekund.
Is echt heel simpel: Zet het aantal topics onderin op 3 maand. Druk op ctrl+F toets "kwart" of "Champions" e.d. in en je vind het topic meteenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:45 schreef popolon het volgende:
CL topic van mij is dubbel.
Van horen zeggenIk kan maar bar weinig goed terugvinden.
-edit-
Oude topic is weer boven water.
Is dicht.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:45 schreef popolon het volgende:
CL topic van mij is dubbel.
Van horen zeggenIk kan maar bar weinig goed terugvinden.
-edit-
Oude topic is weer boven water.
sorryquote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:06 schreef popolon het volgende:
Neen, DG moet de volgende keer een beter titel plaatsen
Ow, ik had de laatse post.quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:04 schreef PogueMahone het volgende:
waar is de ac fok u?
Mag straks allemaal in het EK-2004 forum.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:09 schreef tong80 het volgende:
Sorry het werd weer te leuk.
Crëeer hier een hype à la Boschaart.
Beter laat dan nooit, maar is aangepast.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:49 schreef -Hans- het volgende:
Live verslagen HCE ### Deel 119 zou hier deel 119 van gemaakt kunnen worden?(tnx)
mijn forumquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Mag straks allemaal in het EK-2004 forum.
Je hebt bij nader inzien gelijk, ik heb je topic weer open gegooid.quote:Op maandag 29 maart 2004 03:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmmmz, en schophettotsuperprof mag wel?
quote:Op maandag 29 maart 2004 15:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt bij nader inzien gelijk, ik heb je topic weer open gegooid.
Jouw quoten is ook niet meer wat het geweest is..quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:54 schreef Sloggi het volgende:
La France va gagner!!
Je Frans is niet meer wat het geweest is
Nooit gekundquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw quoten is ook niet meer wat het geweest is..
Volgende keer dus maar eerst even de topiclijst bekijken voordat je een nieuw topic opent.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:05 schreef R_ON het volgende:
Ik wist niet dat het topique al bestond: Nederland - Frankrijk.
Het was voor de slowchat.
Maar mijn titel was wel veel leukerderderder.
Dat had ik gedaan. Dat had ik gedaan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende keer dus maar eerst even de topiclijst bekijken voordat je een nieuw topic opent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |