tong80 heeft 'lijntjes'quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:08 schreef tong80 het volgende:
Heb hem net gebeld, hij had er geen behoefte aan.
Ik zou dat soort dingen juist in caps, met vette onderstreepte tekst vermeldenquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:00 schreef Ajaxno1 het volgende:
Admins (Yvonne) dit is een geintje!!!!
Okequote:Op woensdag 5 mei 2004 14:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik zou dat soort dingen juist in caps, met vette onderstreepte tekst vermelden
Wordt nu wel heel ergquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:37 schreef tong80 het volgende:
Het niveau stijgt inderdaad schrikbarend.
daar gaat ons prachtige aantal postsquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:45 schreef golfer het volgende:
Het EK forum komt er snel aan, dan kan ik de rotzooi overhevelen uit VBL.
quote:Op zondag 25 april 2004 14:42 schreef rubbereend het volgende:
bla bla bla.... hoe streng zal er gekeken worden als er hier over het ek wordt gesproken?
Niet streng.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:50 schreef rubbereend het volgende:
daar gaat ons prachtige aantal posts
maar dan wordt mijn vraag weer actueel waar k nog antwoord op zou krijgen:
dank u voor t antwoord.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet streng.
We houden de serieuse topics over het EK en de wedstrijdanalyses van de kenners waarschijnlijk gewoon in VBL, slowchat wedstrijdverslagen in het EK forum en een incidenteel elkaar overlappend topic kan wat Doc en mij betreft zowel in VBL, voor de kenners, als in het EK-forum voor de teletoeteraars.
Voor de duidelijkheid heb ik ook dit topic nog geopend:quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet streng.
We houden de serieuse topics over het EK en de wedstrijdanalyses van de kenners waarschijnlijk gewoon in VBL, slowchat wedstrijdverslagen in het EK forum en een incidenteel elkaar overlappend topic kan wat Doc en mij betreft zowel in VBL, voor de kenners, als in het EK-forum voor de teletoeteraars.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:05 schreef Doc het volgende:
Voor de duidelijkheid heb ik ook dit topic nog geopend:
EK op VBL Netjes
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
Speelschema heb ik al geplaats in EK op VBL (inclusief EK wedstrijdschema) De centrale EK topics in VBL wil ik over zo'n 10 dagen nadat de competitie is afgelopen plaatsen. Daartoe zal ik denk ik eerste de [centraal] [land/poule/wedstrijd]-topics die in EK2004 ontstaan zijn nu en komende dagen, nadat de HCE afgelopen is hier naar toe zetten.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:55 schreef rubbereend het volgende:
oke dank je Doc. duidelijkheid...... k vind t prima opgelost.
k stel meteen voor om strax per poule een centraal topic te maken waar dan de desbetreffende wedstrijden uit die poule in besproken worden.
De Serie B gaat nog door tot begin Juniquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Speelschema heb ik al geplaats in EK op VBL (inclusief EK wedstrijdschema) De centrale EK topics in VBL wil ik over zo'n 10 dagen nadat de competitie is afgelopen plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |