abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 april 2004 @ 14:36:44 #251
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_18671965
Er is een site (meerdere denk ik) waar je bekende voetbalfragmenten kon downloaden, staat niet bij de links.

Iemand? Ik ben 'm kwijt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 25 april 2004 @ 14:42:45 #252
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18672078
oke duidelijkhieed, wanneer gaat t open?? en hoe streng zal er gekeken worden als er hier over het ek wordt gesproken?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_18673704
quote:
Op zondag 25 april 2004 14:42 schreef rubbereend het volgende:
oke duidelijkhieed, wanneer gaat t open?? en hoe streng zal er gekeken worden als er hier over het ek wordt gesproken?
Dat is de belangrijkste vraag.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 25 april 2004 @ 17:14:00 #254
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_18674601
quote:
Op zondag 25 april 2004 14:42 schreef rubbereend het volgende:
Daar moeten we nog duidelijke afspraken over maken, antwoord volgt binnenkort.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 25 april 2004 @ 17:21:15 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18674769
quote:
Op zondag 25 april 2004 17:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Daar moeten we nog duidelijke afspraken over maken, antwoord volgt binnenkort.
oke dank u
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 26 april 2004 @ 01:00:10 #256
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18684849
en hoe is het Real-Barca topic bevallen als "uitzondering" zijnde?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 26 april 2004 @ 01:45:20 #257
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_18685381
quote:
Op maandag 26 april 2004 01:00 schreef DutchGooner het volgende:
en hoe is het Real-Barca topic bevallen als "uitzondering" zijnde?
Ik had er geen enkel probleem mee, maar het risico bestaat dat er voor elke toekomstige buitenlandse wedstrijd aparte topics worden geopend, dus wat mij betreft laten we het wel bij uitzonderlijke wedstrijden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_18697032
maar een wedstrijd heeft toch voor ieder een andere betekenis. dus wanneer is een wedstrijd uitzonderlijk?!
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  maandag 26 april 2004 @ 16:48:26 #259
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_18697189
quote:
Op maandag 26 april 2004 16:42 schreef mat_herben het volgende:
maar een wedstrijd heeft toch voor ieder een andere betekenis. dus wanneer is een wedstrijd uitzonderlijk?!
Wanneer 2 topclubs tegen elkaar aantreden??
pi_18697877
quote:
Op maandag 26 april 2004 16:48 schreef pfaf het volgende:

[..]

Wanneer 2 topclubs tegen elkaar aantreden??
niet alleen dan.
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_18698065
Naja, dat lijkt me dan dus voor de buitenlandse klassiekers, net zoals er al heel lang een Old Firm Topic is (Rangers-Celtic en vv). Dus als er behoefte is voor een Barça-Real topic (wat er kennelijk is) en een Inter - Milan topic of een Fla-Flu topic moet daar niet te moeilijk over gedaan worden lijkt me.

En met behoefte bedoel ik dus niet 3 posts per keer, maar dat lijkt me duidelijk .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_18698092
Hell, als er echte behoefte is aan een apart topic voor St.Pauli - Eintracht Frankfurt, wie is de mod dan om dat te weigeren?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 april 2004 @ 17:41:06 #263
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18698605
quote:
Op maandag 26 april 2004 17:19 schreef keeper het volgende:
Hell, als er echte behoefte is aan een apart topic voor St.Pauli - Eintracht Frankfurt, wie is de mod dan om dat te weigeren?
In principe heb je gelijk, en op zich heb ik er ook niets op tegen. Enig nadeel is dat dan dus voor iedere wedstrijd een topic geopend kan worden. En ik denk dat dat de overzichtelijkheid van het forum niet bevorderd. Die HCE en de GGD live topics vind ik bijvoorbeeld prima in die behoefte voorzien. Misschien dat we ooit kunnen expirimenteren met voor ieder wedstrijd een topic, maar ik denk dat men daar niet gelukkiger van wordt ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_18698774
Nee, dan snap je het niet helemaal. Of ik jou weer niet .

Ik bedoel, als er voor 1 specifieke wedstrijd, welke het dan ook mag zijn, kennelijk veel behoefte is een los topic over te openen (wat vervolgens ook goed gevuld gaat worden), moet je dat gewoon open laten en het niet in een centraal topic proppen.

Die HCE en GGD topics zijn wat dat betreft ook gewoon goed, niemand gaat een of zelfs meerdere topics vollullen over WIllem II - RKC Waalwijk (en ook niet over Zwolle - Ajax trouwens), dus losse topics voor losse wedstrijden is in het algemeen niet nodig. Behalve dus voor de uitzonderingen uit de eerste alinea .
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 april 2004 @ 17:53:15 #265
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18698877
quote:
Op maandag 26 april 2004 17:49 schreef keeper het volgende:
Nee, dan snap je het niet helemaal. Of ik jou weer niet .

Ik bedoel, als er voor 1 specifieke wedstrijd, welke het dan ook mag zijn, kennelijk veel behoefte is een los topic over te openen (wat vervolgens ook goed gevuld gaat worden), moet je dat gewoon open laten en het niet in een centraal topic proppen.
Het punt is dat je pas na een tijdje ziet of er een voldoende behoeft voor is. Het was dan ook dat ik reageerde op het St.Pauli ( ) - Eintracht Franfurt voorbeeld.
quote:
Op maandag 26 april 2004 17:49 schreef keeper het volgende:
... de uitzonderingen uit de eerste alinea .
Daar kunnen dus topics voor geopend worden.
pi_18715824
quote:
Op maandag 26 april 2004 17:19 schreef keeper het volgende:
Doe dan St. Pauli - HSV.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_18717818
Topwedstrijden uit het buitenland die je in NL op de kabel kan kijken of C+ kun je wel bespreken hier, als er straks bv nog Bayern - Werder komt.

Grote wedstrijden die niet voor velen live te volgen zijn (Neem Milan - Roma a.s. zondag bijvoorbeeld) zijn dan weer niet geschikt voor aparte topics lijkt me.

Hangt dus af van de wedstrijd in combinatie met een voor velen toegangelijke TV uitzending.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 april 2004 @ 19:01:30 #268
7889 tong80
Spleenheup
pi_18727012
Ik denk ook dat wedstrijden die op TV zijn te volgen een apart topic waard zijn.

Ook belangrijke wedstrijden voor de Nederlandse degradatie b.v. Als 2 potentiële degradanten tegen elkaar spelen.

Vooral nu op het eind van de competities zijn er veel wedstrijden tussen twee belanghebbenden. Denk dat er dan iets toleranter gemod moet worden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 april 2004 @ 09:49:20 #269
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18738478
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 19:01 schreef tong80 het volgende:
Ik denk ook dat wedstrijden die op TV zijn te volgen een apart topic waard zijn.

Ook belangrijke wedstrijden voor de Nederlandse degradatie b.v. Als 2 potentiële degradanten tegen elkaar spelen.

Vooral nu op het eind van de competities zijn er veel wedstrijden tussen twee belanghebbenden. Denk dat er dan iets toleranter gemod moet worden.

Heb ik geen probleem mee
pi_18757569
Heb nog 2 linkjes voor de voetballinkjes.

Onder het kopje statistieken:
http://www.xs4all.nl/~spee/sport/

Onder het kopje nostalgie:
http://www.degoeieouwetijd.nl/ (wel over Ajax alleen, pas op .).

En het linkje van dapprestrijders (Ajax Fansites) is gaar.
pi_18757693
Kunnen jullie de goede plaatjes in Hools 320 zetten?

Wat moeten ze gadverdamme wel niet van ons denken zeg.

Ik weet niet wie die Tong is, maar laat ie zijn hobbies ergens anders uitoefenen. Op die ranzigheid zitten wij echte kerels van VBL niet te wachten toch? Of wel dan?????? Bah, bah, bah
pi_18759023
quote:
Op woensdag 28 april 2004 22:25 schreef SCH het volgende:

Ik weet niet wie die Tong is, maar laat ie zijn hobbies ergens anders uitoefenen. Op die ranzigheid zitten wij echte kerels van VBL niet te wachten toch? Of wel dan?????? Bah, bah, bah
Beetje laat SCH... topic is nu al bijna vol! Maar ik vind ook dat de goede plaatjes er moeten komen. Ik voel me helemaal niet meer thuis zo.
  woensdag 28 april 2004 @ 23:10:29 #273
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_18759133
quote:
Op woensdag 28 april 2004 22:22 schreef keeper het volgende:
Heb nog 2 linkjes voor de voetballinkjes.

Onder het kopje statistieken:
http://www.xs4all.nl/~spee/sport/

Onder het kopje nostalgie:
http://www.degoeieouwetijd.nl/ (wel over Ajax alleen, pas op .).

En het linkje van dapprestrijders (Ajax Fansites) is gaar.
Doe ik morgen wel even, tenzij Doc mij voor is.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 28 april 2004 @ 23:11:04 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_18759145
quote:
Op woensdag 28 april 2004 22:25 schreef SCH het volgende:

Poef.....gone! ©golfer
pi_18794835
In het Ronaldinho topic even Gaúcho er achter zetten, is leuker voor Ronaldinho.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')