maar t zou niet echt praktisch zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Toendertijd is er ook een apart EK forum geweest. Er was weliswaar geen VBL forum, maar kennelijk is ze dat zo goed bevallen dat ze heb opnieuw zo willen doen.
En misschien is het commercieel ook wel interessanter.
Dat schijnt er wel dik in te zitten vernam ik ergens.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:45 schreef SCH het volgende:
Komt er dan ook een speciaal Olympische Spelen forum???
Dat is een zin als een Hema-rookworst zjroentjequote:Op vrijdag 23 april 2004 18:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat schijnt er wel dik in te zitten vernam ik ergens.
JustMe loopt zich warm hoorquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:48 schreef zjroentje het volgende:
Lijkt me niet dat ze nieuwe mods voor het EK-forum aan gaan stellen.
Maar jij zal er wel meer van op de hoogte zijn Tony.
Hoi.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is een zin als een Hema-rookworst zjroentje
goedkoop en populair???quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is een zin als een Hema-rookworst zjroentje
Ik weet er niks meer vanaf dan jij, ik lees misschien dingen die er niet staanquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:48 schreef zjroentje het volgende:
Lijkt me niet dat ze nieuwe mods voor het EK-forum aan gaan stellen.
Maar jij zal er wel meer van op de hoogte zijn Tony.
Inderdaad - mijn ervaring is dat er in die speciale fora vaak erg veel topics geopend worden die nauwelijks relevant zijn maar daar lezen we dan maar overheen. Misschien moeten we een VBL-keurmerk ins tellen, een sterretje bij de topics die interessant zijn voor echte VBL-ersquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:52 schreef zjroentje het volgende:
Dat we ons hier eigenlijk druk om maken.
Of er nu een apart forum komt, of alles blijft hier in VBL, meer of minder zal ik er niet door gaan posten.
Als dezelfde mods blijven wel jaquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:52 schreef zjroentje het volgende:
Dat we ons hier eigenlijk druk om maken.
Of er nu een apart forum komt, of alles blijft hier in VBL, meer of minder zal ik er niet door gaan posten.
Dus als er andere mods op een eventueel EK forum zouden komen, zou jij daar minder gaan posten?quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als dezelfde mods blijven wel ja
Of dat EK forum links laten liggen en gewoon over het EK posten in VBL met de echte VBL-ers.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad - mijn ervaring is dat er in die speciale fora vaak erg veel topics geopend worden die nauwelijks relevant zijn maar daar lezen we dan maar overheen. Misschien moeten we een VBL-keurmerk ins tellen, een sterretje bij de topics die interessant zijn voor echte VBL-ers
Dat vind ik nou een goed ideequote:Op vrijdag 23 april 2004 19:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Of dat EK forum links laten liggen en gewoon over het EK posten in VBL met de echte VBL-ers.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:46 schreef tong80 het volgende:
Er zijn tegenargumenten die ik beaam. Maar de voorstanders kan ik ook begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |