Afgelopen vakantie heb ik er zien hangen van rond de 50.000 euro.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:29 schreef SCH het volgende:
we hebben hier veel van die werken staan zjroentje. ik heb er uiteraard ook al eens gebroken - en je kunt een hele lange en dure vakantie maken van 1 zo'n object
Ze staan hier ook alleen maar mooi te wezen in een vitrinekast. Ik ging er 1 afspoelen onder de koude kraanquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:31 schreef zjroentje het volgende:
En ik ben ook bang om die dingen te gebruiken.
Alleen maar decoratie inderdaad.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze staan hier ook alleen maar mooi te wezen in een vitrinekast. Ik ging er 1 afspoelen onder de koude kraan![]()
![]()
![]()
Ik vind het af en toe ook doodeng. Katten begrijpen niet wat kunst is.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:34 schreef zjroentje het volgende:
M'n vriendin had een serie borden meegenomen. No way dat ik die dingen ga gebruiken.
I Know.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:29 schreef SCH het volgende:
we hebben hier veel van die werken staan zjroentje. ik heb er uiteraard ook al eens gebroken - en je kunt een hele lange en dure vakantie maken van 1 zo'n object
Op een sok en een ouwe golfschoen...quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:44 schreef just me het volgende:
golfer had op zijn enkel een giga blaar, hij was zo wanhopig dat hij daarom probeerde één van de schoenen van Bluezz aan te trekken..
[afbeelding]
ook dit was niet echt comfortabel en daarom heeft golfer de rest van de baan op één schoen en één sok gelopen
Nee, heb net een nieuwe gsm plus dito abonnement van de hoofdsponsor (quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:52 schreef Bjoro het volgende:
en zit je vast aan een Live abonnementje ???
en we moeten het toch maar weer eens overdoenquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:52 schreef golfer het volgende:
Op een sok en een ouwe golfschoen...
och dat is echt vreselijk...gaan ze allemaal vragen stellen over dingen die je allemaal op je contract al hebt moeten invullen...schijnt dat zij die gegevens helemaal niet te zien krijgen !!quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nee, heb net een nieuwe gsm plus dito abonnement van de hoofdsponsor (), en dus wilde ze ff wat vragen stellen.
Maar even afgepoeierd met het excuus dat ik momenteel nogal druk bezig ben.
*schud hand*quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:02 schreef Bjoro het volgende:
jongens en meisjes, * Bjoro gaat jullie verlaten.....er moet weer geklust worden in het nieuwe huis!!
Yups, als ik hersteld ben van de pijntjes moeten we het maar eens in Delft gaan doen met elkaar.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:55 schreef just me het volgende:
en we moeten het toch maar weer eens overdoen
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, als ik hersteld ben van de pijntjes moeten we het maar eens in Delft gaan doen met elkaar.
Gezien het begin van de zin: Heb je ergens in 2014 nog een gaatje?quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, als ik hersteld ben van de pijntjes moeten we het maar eens in Delft gaan doen met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |