Ik ben zelf wel een fan van Tivoli en Paradiso: niet al te groot, waardoor je wel een intieme sfeer hebt en je de band/artiest ook eens van dichtbij kunt bekijken. Vooral sinds de verbouwing is Tivoli echt een relaxede zaal geworden, imo.
En iha vind ik grote zalen maar niets, maar voor mega-acts kun je haast niet anders. Maar de ergste stinkzaal is toch wel Ahoy, een enorme galmbak met waardeloze akoestiek.
Gezelligste / meest sfeervolle is Paradiso, Amsterdam
Slechtste is zonder twijfel het ArenA Stadion. Het stadion is een goede reden om niet naar het concert te gaan!
Slechtste weet ik eigenlijk niet, nog geen slechte zaal bezocht
[Dit bericht is gewijzigd door defender op 23-07-2001 12:05]
Slechtste: Geen idee. Ik ben maar 1 keer in Ahoy geweest, en het viel me mee. Misschien omdat ik op het veld stond.
quote:Een vriend van me speelt in een sixties band. Ze regelen meestal zelf het geluid, aangezien de geluidsmensen vaak figuren zijn die een weekje cursus hebben gedaan en groot liefhebber van hardrock zijn.
Op maandag 23 juli 2001 12:09 schreef Zanderrr het volgende:
Nou ja, het geluid in een zaal valt of staat natuurlijk ook met een goede geluidsman. Soms heb ik het idee dat sommigen ernstige tinnitus hebben, want dan is het geluid ernstig schel omdat de geluidsman kennelijk de hoge tonen niet goed meer hoort.
slechtste zaal is de Buitensoos in Zutphen ..das echt ruk
quote:Hmmmmn, De Goudvishal
Op maandag 23 juli 2001 12:17 schreef Phat Lip het volgende:
Goudvishal in Arnhem Roeleert!
..maar oude Melkweg-zaaltje is het coooolst!slechtste zaal is de Buitensoos in Zutphen ..das echt ruk
Ik was laatst nog in MusicOn in Den Haag is ook wel leuk...ze hebben daar een hele goede geluidtechni man
quote:Helemaal mee eens! Vergeleken daarbij is Ahoy nog bijna het Concertgebouw!
Op maandag 23 juli 2001 11:59 schreef calvobbes het volgende:Slechtste is zonder twijfel het ArenA Stadion. Het stadion is een goede reden om niet naar het concert te gaan!
013
Melkweg
Slechtste:
HMH
ArenA
Gelredome
quote:En daarom hebben we in Den Bosch al jaren de Willem II concertzaal, die nu een naar WII is omgedoopt. Toendertijd een goede programmering, tenminste een jaar of 8 terug toen ik nog regelmatig naar concerten ging kijken. Dingen die ik er heb gezien Dog eat Dog, Life of Agony, Pro Pain, verschillende nederlandse (rap)bands, 7 seconds, Offspring en nog een handjevol muziek van het stevigere genre ....
Op maandag 23 juli 2001 13:16 schreef kamagurka het volgende:
Brabanthallen in Den Bosch vind ik echt kut! Slecht geluid en geen sfeer
Trouwens voor party's als Impulz enzo zijn de Brabanthallen een geniale locatie, alleen te weinig plee's ....
Slechtste: Ahoy
Het heeft voor mij niet zoveel met het geluid te maken, maar vooral met de sfeer (..of het gebrek daar aan.)
Gezellig: So What in Gouda, en 't Ukien in Kampen
-zaal: Solution in Hillegom!!
quote:oh ja! Jij komt toch uit Gouda? Ik ben wel ook wel eens in 't Gons geweest ofzo, was ook wel cool, speelde een of ander riot-Grrrrl-bandje
Op maandag 23 juli 2001 14:26 schreef Zanderrr het volgende:
So What is inderdaad leuk. Heb er zelf ook weleens gespeeld
quote:Da's waar, ja. Vorig jaar december ben ik daar nog geweest voor een concert van The Gathering. Die zaal had zeker een leuk sfeertje.
Op maandag 23 juli 2001 14:24 schreef diesel_boy het volgende:
De Boerderij in Zoetermeer!!
Goed: Paradiso
Slecht: Statenhallen (0,0 sfeer)
Matig: Heineken Music Hall (net iets meer sfeer dan de Statenhallen maar daar houdt het ook wel mee op)
quote:hmmm daar ging het me nou net om hehe (en dan vooral NBP en DEADBOLT die daar zo'n beetje iedere maand spelen hehe)...maar die drumNbass avonden ben ik ook wel vaak geweest en 1 keer boogie night
Hmmmmn, De Goudvishal Ja de zaal ziet er leuk uit alleen wel jammer dat er nog te veel Punk/Metal/Hardcore wordt geprogrammeerd
opzich is het ook wel kut daar maarjah ..roots he
Slechste: nog niet megemaakt, Brabanthallen zijn niet super (Impulz) maar dat lag meer aan de garderobe toen
slechtse: heineken music hall
quote:Dat lag dus aan de organisatie... niet aan de zaal
Op maandag 23 juli 2001 20:37 schreef Stokvis het volgende:Slechste: nog niet megemaakt, Brabanthallen zijn niet super (Impulz) maar dat lag meer aan de garderobe toen
(wel ff dingen uit elkaar houden heh!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |