*diepe zucht*quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:33 schreef KonnieKipke het volgende:
is dit niet iets voor klaagbaak of onzin??
quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:48 schreef classpc het volgende:
kun je ff een voobeeld geven van de zogenaamd grappige opmerkingen?
kijk voor de gein eens op de frontpage, je kunt er niet om heen, ze zitten overalquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:48 schreef classpc het volgende:
kun je ff een voobeeld geven van de zogenaamd grappige opmerkingen?
que,quote:[b]
kijk voor de gein eens op de frontpage, je kunt er niet om heen, ze zitten overal
hahahaquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:53 schreef IBAZ het volgende:
[..]
que,
paranoia?
dit lijkt op een slechte science fiction film. Ik moet ineens aan de body snatchers denken.
Tsja voor mij geld hetzelfde hoor. Maar ik had verwacht, met een daadkrachtige moderator, dat het wel eens mijn laatste reactie in dit topic geweest had kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:11 schreef IBAZ het volgende:
Beste MadMarine, nu ga je zelf bashen in een topic dat met veel coulance wwer geopend is. Vindt je dit zelf verstandig? Ik heb in ieder geval enorm mijn best gedaan om normaal te reageren. Iets wat voor mij erg moeilijk is
proef ik hier een sarcasme?quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:14 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Tsja voor mij geld hetzelfde hoor. Maar ik had verwacht, met een daadkrachtige moderator, dat het wel eens mijn laatste reactie in dit topic geweest had kunnen zijn.
nofiquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:15 schreef nikky het volgende:
[..]
proef ik hier een sarcasme?
hij kan alsnog dicht hoor als je dat zo graag wilt
ik gaf je alleen een kans
Niksquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:18 schreef KonnieKipke het volgende:
Sommige mensen nemen zichzelf zoo serieus.. Ook op de FP... Wat is er mis met sarcasme en een grap en grol....?
triester dan jij? onmogelijk...quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:07 schreef MadMarine het volgende:
[quote]Op donderdag 18 maart 2004 17:00 schreef classpc het volgende:
Maar bij nieuwsitems staat toch ook de gebruikersnaam erbij?
Worden de nieuwsitems niet beheerd dan zodat deze berichten verwijderd worden?
En om dit bericht gaat het dus:
18 maart 2004 @ 15:06
geplet door een varken: ik wed dat mentalgestoorde theo deze varken niet makkelijk om kon leggen 100 kilo pfff
donderdag 18 maart 2004 @ 15:08 ]
tsja, misschien behoor jij ook wel tot de triestere gevallen onder ons.
als je nou gelezen had dat er gezegd is dat er geen namen genoemd mochten worden.
maar inderdaad, ik geef toe dat lezen erg moeilijk is... als jenog op de kleuterschool zit ja![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:27 schreef IBAZ het volgende:
Weet je wat jij moet doen, solliciteer naar de post van MODERATOR. Kan je een complete zuivering op Fok doorvoeren.
Ik ben weg.
ook ongegrond zeker?quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:29 schreef classpc het volgende:
[..]
triester dan jij? onmogelijk...
nope...quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:29 schreef MadMarine het volgende:
[..]
ook ongegrond zeker?
dus als ik het goed begrijp ben je het niet met me eens, en ben ik daarom triester dan jijquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:30 schreef classpc het volgende:
[..]
nope...
als iemand iet smet je eens is ga je hem niet afzeiken...
Bestaat er ook onlogische logica?quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:38 schreef MadMarine het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp ben je het niet met me eens, en ben ik daarom triester dan jij
heerlijk simpel
waarom niet?quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:40 schreef classpc het volgende:
[..]
Bestaat er ook onlogische logica?
van mij mag je hem sluiten.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:42 schreef nikky het volgende:
zullen we ontopic ?
laatste kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |