Oh die weet ik zelfs...quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:28 schreef Android18 het volgende:
Het verhaal hoe ze aan de naam The Offspring zijn gekomen wil ik wel weten!!!!
Hij is 1 jaar voordat hij z'n PHD haalde ermee gestopt, omdat toen de band doorbrak.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:21 schreef Rieuwert het volgende:
Dexter Holland schijnt afgestudeerd te zijn in biochemie, heeft 'ie artikelen gepubliceerd en zo ja welke en in welke bladen?
Josh is een beetje bevriend met de band.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:21 schreef BigBear het volgende:
Waarom staat Undeclinable niet in het voorprogramma![]()
Waarom drumt Josh Freese niet tijdens de tour en hoe is Josh bij de opnames betrokken geraakt?
oke nu mn eerste vraag nogquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Josh is een beetje bevriend met de band.
The Vandals zitten bij Nitro Records van Dexter.
Hij drumt niet tijdens de tour omdat hij het druk genoeg heet met andere projecten, en zijn eigen 2 bands, The Vandals en Perfect Circle.
Ja, er zijn zoveel bands.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:23 schreef BigBear het volgende:
[..]
oke nu mn eerste vraag nog![]()
Nee, dat zijn de vragen die iedere fan al weet. En vragen die ze bij ieder interview te horen krijgen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:36 schreef TripleM het volgende:
Eh mensen geen antwoord geven op de vragen he, het ging net zo lekker
Dat is jouw mening....quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de vragen die iedere fan al weet. En vragen die ze bij ieder interview te horen krijgen.
Dat is geen mening dat is een feit of het nou klopt of nietquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:42 schreef BigBear het volgende:
[..]
Dat is jouw mening....
Nee, dat antwoord kun je ook krijgen als je goed zoekt op internet ofzo.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:46 schreef BigBear het volgende:
oke, maar dat wil niet zeggen dat ie gelijk de antwoorden hoeft te geven omdat ie het allemaal zo goed weet he
't is niet het "Offspring interview door Ixnay" ofzo
volgens mij heeft die gozer van Epitaph het daarover op de punk-o-rama DVD in de Epitaph story, hij zegt zoiets van, ja, en uhm, nouja, offspring was ook wel een leuk bandje ofzo. Epitaph was dus nog niet zo groot ofzo toen ze op Epitaph kwamen, dat is wat ik me ervan kan herinneren ofzo. Ze zijn toen pas groot geworden? Maar goed, mijn punkkennis is ook niet wat het zou moeten zijn : )quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:18 schreef Ixnay het volgende:
Hoe waren jullie bij Epitaph terecht gekomen?
(ze vragen altijd waarom ze er bij weg zijn gegaan, maar niemand weet hoe ze er in een keer van een klein bandje naar een Epitaph-band zijn gegaan)
Komen ze hem in z'n postbus opzoeken hè.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:03 schreef =HellFire= het volgende:
dude, niet zo slim om je adres hier neer te zetten he....tis en blijft internet.
dat adres staat al jaren op internetquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:03 schreef =HellFire= het volgende:
dude, niet zo slim om je adres hier neer te zetten he....tis en blijft internet.
Damn, wel zwaar klote voor je dat je niet kan gaan.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:11 schreef iDex het volgende:
[..]
dat adres staat al jaren op internet
mgoed ut klinkt mischien kansloos. maar ik baal er echt van dat ik niet kan. en dit zou me echt blij maken. maargoed dan moet hij dat natuurlijk wel willen
Hoe regelt FOK! dat eigenlijk?quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:17 schreef TripleM het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat ik morgen The Offspring mag interviewen namens FOK!.
Wat willen jullie van ze weten?
Ook wel een goeie vraag.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:47 schreef Tackleberry het volgende:
De enige vraag die me meteen te binnen schiet is waarom Splinter zo kort is, of er echt niet meer materiaal was dat albumwaardig was.
1. ze zullen daar waarschijnlijk op antwoorden dat ze net een album uit hebben. Maar er komt wel een nieuw album iig.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:25 schreef emingee het volgende:
Zijn er al plannen voor een volgend album?
Klopt er iets van de geruchten dat ze als dit album geen succes wordt uit elkaar gaan? (:()
Wat vinden ze van het beleid van Boesj en de oorlog in Irak?
goedzo dexterquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:11 schreef Ixnay het volgende:
Dexter is btw niet zo tegen Bush.
om jou te pesten...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:45 schreef Kletz het volgende:
waarom ze sinds ixnay zulk soort schijtmuziek maken.
Dat ze geld verdienen vind ik niet erg, de Heideroosjes en Peter Pan Speedrock bijvoorbeeld kunnen ook leven van de band, maar maken in ieder geval nog gave muziek en geen suffe poptunes. En die zingen niet zo irritant.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:48 schreef Kletz het volgende:
Ja maar het is toch wel zo... ik denk dat er maar weinig zijn, die naar de offspring luisteren vanaf hun eerste plaat the offspring, ze nu nog steeds vet vinden... en dat mensen die ze pas ontdekt hebben met americana of nog later het nu een tegekke band vinden. ik zou zeggen luister die platen offspring of ignition. Maar nogmaals wat ze nu doen.. is geld verdienen...
kletz
Ik weet niet of ik dat wel aandurfquote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:33 schreef mikezwet het volgende:
word dat interview nog opgenomen ofzo? video? audio? of gewoon ordinair met pen en papier?
en zoja video of audio, gaan wij dat horen/zien
Pffff, slecht hoor...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:27 schreef TripleM het volgende:
En bij The Offspring (die ik overigens alleen van de 'nieuwere' albums ken) is het dus gelukt
hij kan elke avond z'n basgitaar optillen, dat meisje moet ook wel lukkenquote:Op zondag 21 maart 2004 19:42 schreef Nitro_YE het volgende:
vet dat je Greg mocht interviewen, je had eigenlijk moeten vragen of ie die dame voor zijn bij het nummer Want You Bad toch wel aankon
daar ben je alleen een beetje te laat mee, het interview is allang achter de rug...quote:Op maandag 22 maart 2004 22:03 schreef plakkert- het volgende:
ik wil weten wanneer ze weer naar Nederland komen![]()
ff serieus, ik wil weten wat ze leuk vinden aan het optreden en muziek maken/opnemen.
Leuk interview TripleM!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:57 schreef TripleM het volgende:
Het interview met The Offspring staat online, ik hoop dat jullie het wat vinden!
http://frontpage.fok.nl/review/1452
Goh, van wie was die vraag ook alweer...?quote:Iemand in het Muziek-forum vroeg of The Offspring misschien 'Pay The Man' als toegift wilde spelen. Greg kijkt me aan. "Ehh, nee." "Het is wel een heel leuk nummer hoor! We hebben het ook veel gespeeld tijdens de Americana tour en de helft van de Conspiracy tour, maar het is een nummer dat niet veel mensen kennen en duurt 8 minuten. Dan wordt het wat vervelend op den duur."
Bedankt!!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:45 schreef Nitro_YE het volgende:
nummers van Smash: 2, 3, 4, 6, 7, 8
nummers van Ixnay On The Hombre: 1, 5
nummers van Americana: 9, 13, 14, 15
#10 van het album Conspiracy Of One
#11 van het album Splinter
#12 een cover van The Ramones, staat niet op een album van hun
*edit* Je moet dus zelf maar ff kijken welke nummers je leuk vond en op welke cd die stonden
Ja, tis fijn cdtje, en Milo is cool.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:07 schreef Jassie het volgende:
[off-topic] Cool plaatje trouwens =HellFire=![/off-topic]
Als je vind dat ie zuigt, dan heb je daar toch zeker wel een reden voor?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:24 schreef PDOA het volgende:
Waarom zuigt jullie laatste CD zo hard?
waarom ga jij niet ff ergens anders zuigenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:24 schreef PDOA het volgende:
Waarom zuigt jullie laatste CD zo hard?
Hij kent iig de versie van een andere muziekant.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:02 schreef Nitro_YE het volgende:
trouwens Big_Boss_Man, je moet het nummer Hey Joe maar eens downloaden, The Offspring heeft die een keer gecoverd voor iets. Ik denk dat je het origineel wel zult kennen
Ik zal 'm zo even downloaden.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:02 schreef Nitro_YE het volgende:
trouwens Big_Boss_Man, je moet het nummer Hey Joe maar eens downloaden, The Offspring heeft die een keer gecoverd voor iets. Ik denk dat je het origineel wel zult kennen
Dat bedoelt Nitro toch?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:23 schreef Jassie het volgende:
[..]
Hij kent iig de versie van een andere muziekant.
De Hendrix versie ken ik zeker. Hendrix' eerste lied en meteen nummer 1 op de lijsten in de UK.quote:Op zondag 28 maart 2004 17:47 schreef Nitro_YE het volgende:
ik bedoelde dat B_B_M, de Jimi Hendrix versie van Hey Joe waarschijnlijk al wel kende en dat hij de cover van The Offspring maar eens moest downloaden.
Maar ok, Smash is een echte klassieker in de punkwereld, en terecht.
Verder is Ixnay On The Hombre ook een goed album, zoals Ixnay al zei hier boven.
btw:
NitroYE --> Nitro Youth Energy
Ixnay --> Ixnay On The Hombre
It all makes sense now
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |