Omdat ik niet goed voor mezelf zorg hihi.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:13 schreef piere het volgende:
hoe kom je aan gordelroos?
Jaquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:19 schreef piere het volgende:
weer wat geleerd maar het blijft k*t
en dan zo nog door regen en wind op je fietsjequote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja![]()
Kijk, jij begrijp het!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:25 schreef piere het volgende:
[..]
en dan zo nog door regen en wind op je fietsje
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA
nu wordt het pas écht drama. GEEN BIER!!!!!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:30 schreef Stali het volgende:
[..]
En dan straks niet eens een biertje mogen drinken![]()
![]()
je moet niet alles geloven wat ze zeggenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:42 schreef Stali het volgende:
Staat op de verpakking van de antibiotica dat ik mijn ellende niet mag weg drinken.![]()
Nee dat is ook geen netelroos, daarbij heb je continu jeuk, zonder aanwijsbare reden. Je lichaam maakt nadat je een allergische reaktie gehad hebt nog steeds teveel histamine aan (waardoor je dus jeuk krijgt). Af en toe heb je dan last van een 'uitbraak' waarbij je kleine rooie bultjes hebt, meestal rond de buik. Netelroos duurt 3 maanden à 3 jaar voor het over is.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:14 schreef MaRySe het volgende:
O dat had ik ook volgens mij, 10.000 bultjes/blaasjes op m'n lichaam,
of is dat netelroos?
HAAL DIE POST WEG!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:48 schreef piere het volgende:
je kan het zelfs in je gezicht krijgen...
[afbeelding]
misschien toch maar geen bier gaan drinkenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:52 schreef Stali het volgende:
[..]
HAAL DIE POST WEG!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ps. zo zie ik er niet uit zeg, kom!!![]()
Ik vrees voor de gevolgen van die zak suikerhartjes nu :'( :'( :'(quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:57 schreef piere het volgende:
[..]
misschien toch maar geen bier gaan drinken';)
jij maakt mijn dag weer goedquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:02 schreef piere het volgende:
alstublieft
you are sooooo sweetquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:02 schreef Stali het volgende:
[..]
jij maakt mijn dag weer goed![]()
![]()
Dat is alleen maar goed Toeps! Die tekening van net staat op mijn netvliezen gebrand en dit in combinatie met een overdosis suikerhartjes sloegt de angst behoorlijk toe wel.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:01 schreef Toeps het volgende:
Sorry, ik kan het niet vinden.
Dus misschien ben ik wel in de war met iets anders. Candida wordt wel verergerd door suiker. Maar gordelroos misschien niet. Ik hoop het voor je.
Zwak moment door ziekte hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:03 schreef piere het volgende:
[..]
you are sooooo sweet![]()
hmm dan moet ik je maar eens spreken als je beter bentquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Zwak moment door ziekte hoor![]()
Oi al dat gezoen.... misschien krijg jij het nu ook![]()
dan ben je in ieder geval nog een paar weken zwakjesquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:10 schreef Stali het volgende:
Paar weken volgens de huisarts dus kan mijn lol nog wel op.
Ps. ik ga fietsen trouwens
Het heet ook wel galbulten of zo?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:44 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Nee dat is ook geen netelroos, daarbij heb je continu jeuk, zonder aanwijsbare reden. Je lichaam maakt nadat je een allergische reaktie gehad hebt nog steeds teveel histamine aan (waardoor je dus jeuk krijgt). Af en toe heb je dan last van een 'uitbraak' waarbij je kleine rooie bultjes hebt, meestal rond de buik. Netelroos duurt 3 maanden à 3 jaar voor het over is.
Als je over je hele lickaam bultjes/ blaasjes hebt, heb je waarschijnlijk of de waterpokken, of rode hond, of een allergische reaktie.
Het is idd erg besmettelijk, met name door de blaasjes met vocht.quote:Op maandag 1 november 2004 14:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb nu ook last van gordelroos. Tis erg irritant en het jeukt.
Mijn vraag is of ik met Gordelroos kan gaan fitnessen? Aangezien gordelroos via de lucht verspreid kan worden en het zeer besmettelijk is.
Alvast bedankt.
Gordelroos is naar, de plekken voelen alsof iemand je bewerkt met de brandende kegel van een sigaret en als TS heb ik ondervonden dat er geen geneesmiddel is.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:52 schreef Verbal het volgende:
Mijn vriendin heeft al een tijd allerlei vage uitslag, en de laatste week is het ineens erg heftig. Een soort felrode plekken in haar nek, plekken op haar oogleden, vlammerige rode wangen.
Veel jeuk, en inmiddels erg veel pijn. Morgenochtend zitten we op het inloopspreekuur bij de dokter, want ze is erg bang dat het gordelroos is, en dat schijnt ook schade aan de ogen te kunnen opleveren. Ze ziet de laatste twee dagen ook erg slecht en sinds vandaag zitten haar ogen praktisch dicht.
Heel ellendig.
We hopen dat het iets anders is, een allergiereactie of zo...
Maar het lijkt er wel op en het is doffe ellende...
V.
Meteen morgen gaan!quote:Op woensdag 7 december 2005 10:40 schreef Aventura het volgende:
Ik heb sinds gisteren een plek op mijn schouderblad, is nu groter geworden en heb nu ook in mijn zij een plek. Het is een stuk dikker geworden huid met bobbelig oppervlak, ik voel de plek nu zitten (doet pijn, zoals een brandplek). Het jeukt overigens niet. Voel me ook koortsig. Collega's van mij zeiden gisteren netelroos, maar misschien is het wel gordelroos? Als het erger word ga ik denk ikmaar naar de HA.
t heeft iets met waterpokken te maken, mijn zoon heeft ze met 4 jaar of eerder gehad, niet erg zo als de 2e, { niks van overgehouden } maar wat precies is de oorzaak? door stres lijkt me bij een 10 jarige niet zo, je weet maar nooit, t was een makkelijk vriendelijk kind,. en nog........quote:Op woensdag 7 december 2005 23:12 schreef shmoopy het volgende:
Zelitrex dus.
Ik had de 'hoe krijg ik 3 olifanten tegelijk van de gordelroos af'-variant, om de 8 uur trouw ingenomen.
dat bedoelde ik in mijn post, overal en nergens pijn. 2 dagen hier en en een paar dagen ergens anders, of langer, net of je lichaam te tegenwerkt, zodat je moet rusten.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:19 schreef Aventura het volgende:
Ok thanx, ik ga meteen heen morgen. Heb inmiddels een verband gelegd tussen dit en medicijnen die ik sinds kort neem. Ik heb ook onderhuidse pijn, waarbij ik niks op de huid zie zitten zeg maar
Ja ben al een paar dagen moe en ziekig, eigenlijk al weken, ben ook steeds weer verkouden, hoesten etc. Dit is wel herkenbaar dus..quote:Op woensdag 7 december 2005 23:27 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat bedoelde ik in mijn post, overal en nergens pijn. 2 dagen hier en en een paar dagen ergens anders, of langer, net of je lichaam te tegenwerkt, zodat je moet rusten.
ben je ook moe?
knuffel voor je, ga naar je arts. en laat je niet afschepen.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja ben al een paar dagen moe en ziekig, eigenlijk al weken, ben ook steeds weer verkouden, hoesten etc. Dit is wel herkenbaar dus..
Ik heb ook gordelroos gehad toen ik een jaar of 10 was.. maar ik had het toch echt een baan van een cm of 10 over mijn hele lichaam (voor en achterkant, zowel links als rechts). De dokter had toen gezegd dat het een ontsteking van een zenuwbaan was die rond je lichaam zit (het precieze weet ik ook niet meer).quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:15 schreef bopp het volgende:
Ik heb het gehad toen ik 11 of 12 was. Het was inderdaad pijnlijk een jeukte echt vreselijk, ik kreeg ook een zalfje en grote pillen, waar ik er een aantal van moest nemen per dag. Het is ongeveer na twee weekjes verdwenen. Het grappige is wel, dat je het maar aan één kant van je lichaam krijgt, maar dat is dan ook het enigste wat grappig is :S.
In ieder geval veel sterkte!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |