Omdat ik niet goed voor mezelf zorg hihi.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:13 schreef piere het volgende:
hoe kom je aan gordelroos?
Jaquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:19 schreef piere het volgende:
weer wat geleerd maar het blijft k*t
en dan zo nog door regen en wind op je fietsjequote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja![]()
Kijk, jij begrijp het!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:25 schreef piere het volgende:
[..]
en dan zo nog door regen en wind op je fietsje
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA
nu wordt het pas écht drama. GEEN BIER!!!!!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:30 schreef Stali het volgende:
[..]
En dan straks niet eens een biertje mogen drinken![]()
![]()
je moet niet alles geloven wat ze zeggenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:42 schreef Stali het volgende:
Staat op de verpakking van de antibiotica dat ik mijn ellende niet mag weg drinken.![]()
Nee dat is ook geen netelroos, daarbij heb je continu jeuk, zonder aanwijsbare reden. Je lichaam maakt nadat je een allergische reaktie gehad hebt nog steeds teveel histamine aan (waardoor je dus jeuk krijgt). Af en toe heb je dan last van een 'uitbraak' waarbij je kleine rooie bultjes hebt, meestal rond de buik. Netelroos duurt 3 maanden à 3 jaar voor het over is.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:14 schreef MaRySe het volgende:
O dat had ik ook volgens mij, 10.000 bultjes/blaasjes op m'n lichaam,
of is dat netelroos?
HAAL DIE POST WEG!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:48 schreef piere het volgende:
je kan het zelfs in je gezicht krijgen...
[afbeelding]
misschien toch maar geen bier gaan drinkenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:52 schreef Stali het volgende:
[..]
HAAL DIE POST WEG!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ps. zo zie ik er niet uit zeg, kom!!![]()
Ik vrees voor de gevolgen van die zak suikerhartjes nu :'( :'( :'(quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:57 schreef piere het volgende:
[..]
misschien toch maar geen bier gaan drinken';)
jij maakt mijn dag weer goedquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:02 schreef piere het volgende:
alstublieft
you are sooooo sweetquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:02 schreef Stali het volgende:
[..]
jij maakt mijn dag weer goed![]()
![]()
Dat is alleen maar goed Toeps! Die tekening van net staat op mijn netvliezen gebrand en dit in combinatie met een overdosis suikerhartjes sloegt de angst behoorlijk toe wel.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:01 schreef Toeps het volgende:
Sorry, ik kan het niet vinden.
Dus misschien ben ik wel in de war met iets anders. Candida wordt wel verergerd door suiker. Maar gordelroos misschien niet. Ik hoop het voor je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |